Πως αναβάλλουμε/ακυρώνουμε ταξίδι λόγω κοροναϊού;

Μηνύματα
422
Likes
1.377
Ταξίδι-Όνειρο
ΛΑΣ ΒΕΓΚΑΣ ΛΟΣ ΑΝΤΖΕΛΕΣ
Η πτηση μου που εκλεισα ακυρωθηκε λογω κορονοιου με Ryan air.Μου εστειλε μειλ η εταιρεια κανονικα οτι δικαιουμαι επιστροφη χρηματων .Το κακο ειναι οτι οταν εκανα ακυρωση πτησης μου εστειλε μειλ οτι πρεπει να επικοινωνησω με την e -dreams που εκλεισα τα εισητηρια για να παρω την επιστροφη καθως το εκλεισα μεσω της e dreams και οχι μεσω του επισημου σαιτ της ryan?Τι κανω τωρα?Εκανα τσατ με το ρομποτ ακυρωσα την μια πτηση νομιζω και μου παν θα με ειδοποιησουν.Εχω και αλλη μια πτηση του αλλου φιλου που του την εκλεισα εγω αλλα με την δικη του καρτα και θελω να ακυρωση και αυτη.Μπλεκτηκα λιγο και δεν ξερω τι ακυρωσα.Να μιλησω λετε τηλεφωνικως με e -dreams? Το μειλ της Ραιν ειναι αυτο ... HELP!!!!

Our Ref: ZYY82N


Dear Customer,

I acknowledge receipt of your recent refund request.

We confirm that your refund request has been processed back to the form of payment used to pay for your booking. Your issuing bank will take 5-7 working days to process this refund amount back to your account.

The amount refunded to your credit/debit card//Ideal or PayPal account is EUR 123.98

If you have not made your booking directly with Ryanair, but through an online travel agency, please contact the travel agent directly to request the refund. We can confirm the refund has been processed back to the original form of payment used by the agency, which might not be your credit card. In such a situation your travel agency has to arrange a refund to your account. Please contact them for further information.
 

konstantinos Gal

New Member
Μηνύματα
1
Likes
0
εχω κανει κρατηση με την rainair 2 εισιτηρια για μπολονια ,απο θεσσαλονικη για τις 27 απριλιου με επιστροφη ,και θελω να ακυρωσω τα εισιτηρια λογω covid-19 πως μπορω να παρω τα χρηματα πισω ?
 

Tonia L.

Member
Μηνύματα
294
Likes
3.014
αυτό ισχύει και για ακύρωση ή είναι μόνο για αλλαγή ημερομηνίας;;
Καλημέρα! Διαβάζοντας την ανακοίνωση καταλαβαίνω ότι δίνεται η δυνατότητα μόνο για αλλαγή ημερομηνίας και όχι να ακυρώσουμε την κράτηση. Σε περίπτωση που η Aegean ακυρώσει ή τροποποιήσει την πτήση μας, παρέχονται οι εξής επιλογές:
Screenshot_20200314-114541.png
 

vanda

Member
Μηνύματα
888
Likes
4.276
Επόμενο Ταξίδι
?
Ταξίδι-Όνειρο
Βιετνάμ και Αργεντινή
Τελικά, δεν χρειάστηκε, γιατί αποφάσισα να πάω Βελιγραδι.
Τώρα, μόλις γύρισα, είμαι στο αεροδρόμιο, και περιμένω στην ουρά της Aegean (30 άτομα περίπου) για να τακτοποιήσω το θέμα με το επόμενο ταξίδι μου προς Ρώμη στις 23/3 που ακυρώθηκε.
Μετα απο αναμονη 1 ωρας και 20 λεπτων (17:40-19:00) καταφερα να εξυπηρετηθω στα γραφεια της Aegean στο αεροδρομιο Ελ. Βενιζέλος, χθες 13/3. Επειδη η πτηση μου για Ρώμη για τις 23/3 ειχε ακυρωθει, τα χρηματα θα επιστραφούν εξ´ ολοκλήρου, εν καιρω.

Η ουρα πίσω μου όλο και μεγάλωνε. Ο κόσμος ήταν πολύ θυμωμένος. Υπήρχαν πολλοί άνθρωποι που ταξίδευαν την ίδια ημέρα, σε λίγες ώρες, σε 1 ώρα και ήταν πολλοί αγχωμένοι, περίμεναν στην ίδια ουρά. Που και που, κάποιος υπάλληλος της Aegean ρώταγε αν κάποιος πετάει την ίδια ημέρα, και έλεγε να προηγηθεί αυτός. Οι υπόλοιποι πελάτες δυσανασχετούσαν. Υπήρχαν μόνο 4 υπάλληλοι της Aegean στην εξυπηρέτηση πελατών. Οι ίδιοι έκαναν και εκδόσεις εισιτηρίων και οτιδήποτε κάνουν συνήθως (εκτός από τις αλλαγές εισιτηριων που προέκυψαν λόγω κορονοιου).
 
Last edited:

Tonia L.

Member
Μηνύματα
294
Likes
3.014
Μετα απο αναμονη 1 ωρας και 20 λεπτων (17:40-19:00) καταφερα να εξυπηρετηθω στα γραφεια της Aegean στο αεροδρομιο Ελ. Βενιζέλος, χθες 13/3. Επειδη η πτηση μου για Ρώμη για τις 23/3 ειχε ακυρωθει, τα χρηματα θα επιστραφούν εξ´ ολοκλήρου, εν καιρω.

Η ουρα πίσω μου όλο και μεγάλωνε. Ο κόσμος ήταν πολύ θυμωμένος. Υπήρχαν πολλοί άνθρωποι που ταξίδευαν την ίδια ημέρα, σε λίγες ώρες, σε 1 ώρα και ήταν πολλοί αγχωμένοι, περίμεναν στην ίδια ουρά. Που και που, κάποιος υπάλληλος της Aegean ρώταγε αν κάποιος πετάει την ίδια ημέρα, και έλεγε να προηγηθεί αυτός. Οι υπόλοιποι πελάτες δυσανασχετούσαν. Υπήρχαν μόνο 4 υπάλληλοι της Aegean στην εξυπηρέτηση πελατών. Οι ίδιοι έκαναν και εκδόσεις εισιτηρίων και οτιδήποτε κάνουν συνήθως (εκτός από τις αλλαγές εισιτηριων που προέκυψαν λόγω κορονοιου).
Για να σε καθησυχάσω, εγώ ταξίδευα για Ρώμη 22/03 (με επιστροφή 27/03) και η πτήση μου ακυρώθηκε την ημέρα της Καθαράς Δευτέρας 02/03. Πήρα αμέσως τηλέφωνο και ζήτησα πλήρη επιστροφή χρημάτων. Τα χρήματα πιστώθηκαν στο λογαριασμό μου την Πέμπτη 12/03.
Οπότε πιστεύω σχετικά σύντομα θα τα δεις κι εσύ. Η δυσαρέσκεια του κόσμου είναι απολύτως κατανοητή αλλά οι υπάλληλοι της εταιρείας έχω την αίσθηση ότι κάνουν ό,τι μπορούν.
 

chrisbd

Member
Μηνύματα
2.678
Likes
16.481
N
Καλημέρα! Διαβάζοντας την ανακοίνωση καταλαβαίνω ότι δίνεται η δυνατότητα μόνο για αλλαγή ημερομηνίας και όχι να ακυρώσουμε την κράτηση. Σε περίπτωση που η Aegean ακυρώσει ή τροποποιήσει την πτήση μας, παρέχονται οι εξής επιλογές:
View attachment 300782
Ευχαριστώ.. έκατσα και το διάβασα και γω, μετά το αρχικό ποστ, απο τη σελίδα της Aegean και αυτό κατάλαβα και γω.. Το θέμα είναι πως αν κάποιος δεν μπορεί να πάει μετά απο τότε που έχει κλείσει τι γίνεται;; πρέπει να μιλήσω με την εταιρεία όπως και να χει..
 

K20

Member
Μηνύματα
7
Likes
4
Η πτηση μου που εκλεισα ακυρωθηκε λογω κορονοιου με Ryan air.Μου εστειλε μειλ η εταιρεια κανονικα οτι δικαιουμαι επιστροφη χρηματων .Το κακο ειναι οτι οταν εκανα ακυρωση πτησης μου εστειλε μειλ οτι πρεπει να επικοινωνησω με την e -dreams που εκλεισα τα εισητηρια για να παρω την επιστροφη καθως το εκλεισα μεσω της e dreams και οχι μεσω του επισημου σαιτ της ryan?Τι κανω τωρα?Εκανα τσατ με το ρομποτ ακυρωσα την μια πτηση νομιζω και μου παν θα με ειδοποιησουν.Εχω και αλλη μια πτηση του αλλου φιλου που του την εκλεισα εγω αλλα με την δικη του καρτα και θελω να ακυρωση και αυτη.Μπλεκτηκα λιγο και δεν ξερω τι ακυρωσα.Να μιλησω λετε τηλεφωνικως με e -dreams? Το μειλ της Ραιν ειναι αυτο ... HELP!!!!

Our Ref: ZYY82N


Dear Customer,

I acknowledge receipt of your recent refund request.

We confirm that your refund request has been processed back to the form of payment used to pay for your booking. Your issuing bank will take 5-7 working days to process this refund amount back to your account.

The amount refunded to your credit/debit card//Ideal or PayPal account is EUR 123.98

If you have not made your booking directly with Ryanair, but through an online travel agency, please contact the travel agent directly to request the refund. We can confirm the refund has been processed back to the original form of payment used by the agency, which might not be your credit card. In such a situation your travel agency has to arrange a refund to your account. Please contact them for further information.
Και η δικη μου για Κυπρο ακυρωνεται αναγκαστικα γιατι δεν εμπιπτω στις κατηγοριες που ανακοινωσε στο διαγγελμα του ο προεδρος της ΚυπρΔημοκρατιας, δεν ελαβα ομως ακομα σχετικο μειλ ουτε απο την CyprusAirways ουτε απο την eDreams μεσω της οποιας εκλεισα το εισιτηριο. Παρεμπ ειναι η πρωτη φορα που απευθυνθηκα στη συγκεκριμενη εταιρια, παντα κλεινω απευθειας μεσω της Cyprus. Επειδη δεν ξερω τι να κανω, θελω να αλλαξω ημερομηνιες αλλα δεδομενης της καταστασης δεν ξερω για ποτε, κ στο τηλ της eDreams ειναι αυτοματοποιημενα οπως ολων των εταιριων, κ φοβαμαι μην κανω κατα λαθος καμια βλακεια κ στο τελος χασω κ το εισιτηριο κ τα χρηματα μου. Το εισιτηριο μου ειναι economy, δικαιουμαι επιστροφη χρηματων; Απ ο,τι διαβασα, διοτι δεν ειμαι εξοικειωμενη με αυτα, πρεπει να πληρωσεις εξτρα για να εχεις δικαιωμα ακυρωσης ή επιστροφης χρηματων, ισχυει; Σε αυτην την περιπτωση ομως που δεν ειναι δικη μου επιλογη αλλα σαφης απαγορευση ενος κρατους τι γινεται; Εννοω πως εγω ειχα σκοπο να παω ανεξαρτητως ιου, γιατι αυτο το ταξιδι το οργανωνα σχεδον ενα χρονο κ απο πλευρας αδειας κ απο πλευρας χρηματων, απο τη στιγμη ομως που δεν μου επιτρεπεται να παω δεν μπορω να κανω κατι, αρα η ευθυνη ειναι των εταιριων, ετσι δεν ειναι; Δεν ελαβα ομως ακομη κανενα μειλ, ισως λογω ΣΚ ή λογω ογκου αιτηματων οι υπαλληλοι δεν προλαβαινουν, το κατανοω, λογικα ομως δεν θα επρεπε να δοθει προτεραιοτητα στους πελατες που ταξιδευουν τις επομενες μερες, δεδομενου οτι η πτηση μου ηταν για τελος μαρτιου; Εσας το ταξιδι σας ηταν εντος του μηνα ή πιο μετα; Το μν που σας εστειλε η Ραιαν για επιστροφη χρηματων αναφερεται σε ολο το ποσο ή μονο στους φορους; Στην τηλ σας επικοινωνια με το ρομποτ κανατε ακυρωση κ αιτηση για επιστροφη χρηματων; δινει αυτην τη δυνατοτητα σε ολους ή μονο στις κατηγοριες των πιο ακριβων εισιτηριων; Επισης ειδα στην ιστοσελιδα της edreams παραπεμπει τους πελατες στις αερογραμμες αλλα στη λιστα των αερογραμμων δεν εχει την Cyprus και οι οδηγιες για τον ιο δεν ειναι σαφεις, τουλαχιστον σε μενα. Τι προτεινετε να κανω; Εστειλα ηδη μειλ στην edreams κ μεσετζερ στην Cyprus, κ οι δυο ανοιγουν τη δευτερα.
 

Tonia L.

Member
Μηνύματα
294
Likes
3.014
N

Ευχαριστώ.. έκατσα και το διάβασα και γω, μετά το αρχικό ποστ, απο τη σελίδα της Aegean και αυτό κατάλαβα και γω.. Το θέμα είναι πως αν κάποιος δεν μπορεί να πάει μετά απο τότε που έχει κλείσει τι γίνεται;; πρέπει να μιλήσω με την εταιρεία όπως και να χει..
Στην ιστοσελίδα γράφει ότι μπορεί να γίνει αλλαγή εισιτηρίων όσες φορές θέλουμε χωρίς rebooking fees για εισιτήρια που έχουν εκδοθεί ήδη και για όσα εκδοθούν μέχρι 30 Απριλίου.
Screenshot_20200314-124117.png
 

K20

Member
Μηνύματα
7
Likes
4
N

Ευχαριστώ.. έκατσα και το διάβασα και γω, μετά το αρχικό ποστ, απο τη σελίδα της Aegean και αυτό κατάλαβα και γω.. Το θέμα είναι πως αν κάποιος δεν μπορεί να πάει μετά απο τότε που έχει κλείσει τι γίνεται;; πρέπει να μιλήσω με την εταιρεία όπως και να χει..
Για να σε καθησυχάσω, εγώ ταξίδευα για Ρώμη 22/03 (με επιστροφή 27/03) και η πτήση μου ακυρώθηκε την ημέρα της Καθαράς Δευτέρας 02/03. Πήρα αμέσως τηλέφωνο και ζήτησα πλήρη επιστροφή χρημάτων. Τα χρήματα πιστώθηκαν στο λογαριασμό μου την Πέμπτη 12/03.
Οπότε πιστεύω σχετικά σύντομα θα τα δεις κι εσύ. Η δυσαρέσκεια του κόσμου είναι απολύτως κατανοητή αλλά οι υπάλληλοι της εταιρείας έχω την αίσθηση ότι κάνουν ό,τι μπορούν.
Τonia, αν θελετε σας παρακαλω διαβαστε λιγακι το μν μου λιγο πιο πανω κ αν μπορειτε να με βοηθησετε γιατι δεν ξερω τι να κανω.
 

Tonia L.

Member
Μηνύματα
294
Likes
3.014
Τonia, αν θελετε σας παρακαλω διαβαστε λιγακι το μν μου λιγο πιο πανω κ αν μπορειτε να με βοηθησετε γιατι δεν ξερω τι να κανω.
Δυστυχώς δεν ξέρω τι ισχύει για την Cyprus Airways. Νομίζω ότι όσοι έχουν κλείσει μέσω ταξιδιωτικού πρακτορείου (είτε φυσικού είτε διαδικτυακού) πρέπει να απευθύνονται σε αυτό. Υπομονή! Εάν η πτήση σου δεν είναι εντός του ΣΚ, δεν υπάρχει λόγος για υπερβολική βιασύνη.
 
  • Like
Reactions: K20

vanda

Member
Μηνύματα
888
Likes
4.276
Επόμενο Ταξίδι
?
Ταξίδι-Όνειρο
Βιετνάμ και Αργεντινή
Για να σε καθησυχάσω, εγώ ταξίδευα για Ρώμη 22/03 (με επιστροφή 27/03) και η πτήση μου ακυρώθηκε την ημέρα της Καθαράς Δευτέρας 02/03. Πήρα αμέσως τηλέφωνο και ζήτησα πλήρη επιστροφή χρημάτων. Τα χρήματα πιστώθηκαν στο λογαριασμό μου την Πέμπτη 12/03.
Οπότε πιστεύω σχετικά σύντομα θα τα δεις κι εσύ. Η δυσαρέσκεια του κόσμου είναι απολύτως κατανοητή αλλά οι υπάλληλοι της εταιρείας έχω την αίσθηση ότι κάνουν ό,τι μπορούν.
Σε ευχαριστώ @Tonia L.

Συμφωνώ με αυτό που λες για τους υπαλλήλους της Aegean. Είναι πολύ ευγενικοί και υπομονετικοί. Δεν έχω κανένα παράπονο. Και τώρα και το 2016, με την απεργία των ελεγκτών εναέριας κυκλοφορίας που υπήρξε αναστάτωση, εξυπηρετηθηκα άψογα από κοντά.

Το πρόβλημα είναι η αναμονή, συν τα έξοδα που πρέπει κάποιος να κάνει για να πάει στο αεροδρόμιο (βενζίνη, διόδια Αττικής Οδου, parking) για τα οποία δεν αποζημιώνεται.
Και φυσικά αυτό ισχύει για όσους μένουμε στην Αθήνα. Οι υπόλοιποι;
 

chrisbd

Member
Μηνύματα
2.678
Likes
16.481
Τonia, αν θελετε σας παρακαλω διαβαστε λιγακι το μν μου λιγο πιο πανω κ αν μπορειτε να με βοηθησετε γιατι δεν ξερω τι να κανω.
Θα επιμείνεις για επικοινωνία και με τους 2.. δεν έχουν chat;; και γραψε σε ένα χαρτι τι θέλεις ακριβως να πεις με ότι εναλλακτικές έχεις στο μυαλό σου..
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.276
Μηνύματα
885.968
Μέλη
38.947
Νεότερο μέλος
anthger

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom