Πως αναβάλλουμε/ακυρώνουμε ταξίδι λόγω κοροναϊού;

Sanna1971

Member
Μηνύματα
124
Likes
213
Επόμενο Ταξίδι
Ιαπωνια
Ταξίδι-Όνειρο
Ανταρκτικη
Έχει πλάκα πάντως, στο feedback που μου είπες έχουν απενεργοποιημένη την επιλογή Create a standard refund request και σου δίνει επιλογές για:
1.Create a request to change ticket to an open ticket.You can change your ticket to an open ticket and reissue it for a flight taking place by February 28, 2021.

2.Create a free change requestYou can change your ticket to another flight at no charge.

3.Create a refund request in MilesYou can get your refund in Miles and add value to your ticket.
από παντού μπλοκαρισμένοι! Αν κάνεις αυτές τις επιλογές για να επικοινωνήσεις μαζί τους, πιθανόν να δεσμεύεσαι και να μην μπορείς να κάνεις τίποτα άλλο μετά
Δεν πας εκει. Μπαινεις στο feedbacks και τους γραφεις. Και το 4 υπαρχει απλα ειναι μπλοκαρισμενη προς το λαρον


Επισης μολις αναρτηθηκε στη σελιδα της οτι μπορουμε να αλλαξουμε εισητηρια η να παρουμε open tickets με διαρκεια μεχρι 31/12/2021.
 
Last edited by a moderator:

Sanna1971

Member
Μηνύματα
124
Likes
213
Επόμενο Ταξίδι
Ιαπωνια
Ταξίδι-Όνειρο
Ανταρκτικη
Αυτό είναι καλή προοπτική, αρκεί να το δεχθούν και από το περίφημο pamediakopes.gr
Παρε τηλ. Εχεις και προτεραιοτητα γιατι η πτηση σου ειναι στα κοντα. Αν αποφασισεις για open στην ιστοσελιδα λεει οτι πρεπει να το κανεις πριν την πτηση σου. Δεν ξερω αν ειναι το "νομιμο". Τι να σου πουν δηλαδη. Το προσφερει η αεροπορικη εταιρεια αλλα εμεις δεν σου το δινουμε;
 
Μηνύματα
49
Likes
44
Παρε τηλ. Εχεις και προτεραιοτητα γιατι η πτηση σου ειναι στα κοντα. Αν αποφασισεις για open στην ιστοσελιδα λεει οτι πρεπει να το κανεις πριν την πτηση σου. Δεν ξερω αν ειναι το "νομιμο". Τι να σου πουν δηλαδη. Το προσφερει η αεροπορικη εταιρεια αλλα εμεις δεν σου το δινουμε;
Θα το κάνω αύριο και θα σας ενημερώσω, πάντως αυτό μεχρι τις 31/12/21 λέει ότι αφορά εισητήρια που πληρώθηκαν από τις 21 Μαρτίου έως 20 Μαιου το δικαιούνται (εγώ τα έκλεισα φυσικά νωρίτερα). Αυτοί που εκλεισαν νωρίτερα από τις 21 Μαρτιου το voucher πάει μέχρι τις 28/2/21 (!), ότι μου είπε δηλαδή το pamediakopes.gr. Δεν μπορώ να το κατανοήσω πραγματικά μου φαίνεται τόσο παράλογο!
 

tolismark

Member
Μηνύματα
79
Likes
35
Παιδια καλησπερα, ειχα προγραμματισμένο ταξιδι στο Λονδινο για τις 04/04 το οποιο φυσικα δεν εγινε. Η easyJet με είχε ενημερωσει πολυ νωριτερα για την ακυρωση της πτήσης και την επιλογη σε αλλαγη ημερομηνίας η επιστροφη χρηματων. Επέλεξα επιστροφη χρηματων αλλα εχει περασει πανω απο μήνας και δεν μου χουν επιστραφει τα χρηματα. Στην εφαρμογη μου βγαζει κανονικα οτι τα εισητηρια ειναι σε διαδικασια επιστροφής χρηματων.
Υπαρχει καποιος τροπος να επικοινωνησω μαζι τους? Στα τηλεφωνα δεν...και mail δεν βρισκω....
 
Μηνύματα
67
Likes
145
Επόμενο Ταξίδι
España? We'll see.
Ταξίδι-Όνειρο
Λατινική Αμερική
Υπάρχει κάποιος που να έχει βγάλει άκρη κάνοντας αμφισβήτηση συναλλαγής σε τράπεζα για ακυρωμενες πτήσεις; Αν ναι αναφέρετε και την τραπεζα please.
Έχω διαβάσει εμπειρίες από τράπεζες του εξωτερικού, και από το PayPal στα social media.
Στην δική μου περίπτωση η τράπεζα Πειραιώς αρκέστηκε να μου πει να έρθω σε επικοινωνία με την Aegean, λες και δεν το είχα ήδη κάνει η λες και αυτό της ζήτησα να κάνει!
Σε περίπτωση που δεν μου έστελναν κινητό που είχα αγοράσει από Κίνα πχ το ίδιο θα μου έλεγαν άραγε; Να έρθω σε επικοινωνία με τον πωλητή;
 

malysa

Member
Μηνύματα
1.047
Likes
1.827
Επόμενο Ταξίδι
έλα μου ντε...
Ταξίδι-Όνειρο
3η βραχονησίδα αριστερά
Υπάρχει κάποιος που να έχει βγάλει άκρη κάνοντας αμφισβήτηση συναλλαγής σε τράπεζα για ακυρωμενες πτήσεις; Αν ναι αναφέρετε και την τραπεζα please.
...... Στην δική μου περίπτωση η τράπεζα Πειραιώς αρκέστηκε να μου πει να έρθω σε επικοινωνία με την Aegean, λες και δεν το είχα ήδη κάνει η λες και αυτό της ζήτησα να κάνει!
Ασε τι σου είπε τηλεφωνικώς ο υπάλληλος της τράπεζας....

Στείλε e-mail στην Τράπεζα, με τα σχετικά δικαιολογητικά και το κατάλληλο κείμενο...
...είναι αυτό που λέμε πολλοί εδώ μέσα .... να σου απαντήσουν γραπτώς.... (και βλέπεις τι θα σου απαντήσουν..)

Για δες και τις απαντήσεις της @evi01 στο παρόν thread ...έχει αμφισβητήσει συναλλαγή σε τράπεζα για αεροπορικό από εταιρία που πτώχευσε ...κάποιες απαντήσεις της όπως
 
Μηνύματα
67
Likes
145
Επόμενο Ταξίδι
España? We'll see.
Ταξίδι-Όνειρο
Λατινική Αμερική
Ασε τι σου είπε τηλεφωνικώς ο υπάλληλος της τράπεζας....
Δεν μιλάω τηλεφωνικώς με τον υπάλληλο της τράπεζας αλλά μέσω email και αυτό γιατί εκτός του ότι είναι αργόστροφος από μόνος του (η το κάνει επίτηδες να μην μου απαντάει σε ξεκαθαρες ερωτήσεις η να απαντάει με υπεκφυγές για να με φτάσει στο αμήν) δουλεύει και από το σπίτι του και όσες φορές με πήρε ακουγόταν σαν να μιλάει από 3ο υπόγειο και δεν με άκουγε κιόλας.

Αυτά είναι τα τελευταία 2 email.
IMG_20200415_210821.jpg

IMG_20200415_210847.jpg


Ξαναπήρα τηλέφωνο στο τηλεφωνικό κέντρο της Πειραιώς. Η υπάλληλος μου είπε ότι το αίτημα αμφισβητησης το βλέπει ολοκληρωμένο. Την ρώτησα ποιο είναι το τελικό αποτέλεσμα όταν κάνει κάποιος αίτημα αμφισβήτησης. Μου είπε είτε να βγαίνει υπέρ του πελάτη είτε υπέρ του εμπόρου. Χαίρω πολύ της λέω, αυτό ζητάω και εγώ, όχι να μου λέτε να επικοινωνήσω με τον έμπορο. Εν τέλει αυτή τη στιγμή είμαστε στο σημείο που έχει συμπληρώσει αίτημα να με καλέσουν ξανά γιατί "δεν εχω λάβει την εξυπηρέτηση που θα ήθελα"....
 

malysa

Member
Μηνύματα
1.047
Likes
1.827
Επόμενο Ταξίδι
έλα μου ντε...
Ταξίδι-Όνειρο
3η βραχονησίδα αριστερά
οκ σορυ τότε για το "τηλεφωνικώς" :cry:
 

rena1988

Member
Μηνύματα
294
Likes
139
Επόμενο Ταξίδι
Ζανζιβάρη (11/2021)
Ταξίδι-Όνειρο
Περου
Για να επιστρέψει η τραπεζα τα χρήματα απαιτείται μεγάλο διάστημα επεξεργασίας γιατι πρέπει η ίδια να επικοινωνήσει και με τον έμπορο εγγράφως και ο έμπορος ν απαντήσει. Επισης, σου προτείνουν να επικοινωνήσεις με τον έμπορο γιατι απλούστατα ειναι η απλούστερη λύση για εσένα. Διαφορετικά, οι τράπεζες έχουν διάστημα επεξεργασίας τέτοιων αιτημάτων γύρω στις 90 ημέρες.
 

evi01

Member
Μηνύματα
1.091
Likes
1.696
Ταξίδι-Όνειρο
Η γη ολάκερη!
Στη δική μου περίπτωση η διαδικασία, από τη στιγμή που έστειλα στην τράπεζα την αμφισβήτηση μέχρι να μπουν τα χρήματα στην κάρτα μου, κράτησε 45 ημέρες.
 
Μηνύματα
67
Likes
145
Επόμενο Ταξίδι
España? We'll see.
Ταξίδι-Όνειρο
Λατινική Αμερική
Για να επιστρέψει η τραπεζα τα χρήματα απαιτείται μεγάλο διάστημα επεξεργασίας γιατι πρέπει η ίδια να επικοινωνήσει και με τον έμπορο εγγράφως και ο έμπορος ν απαντήσει. Επισης, σου προτείνουν να επικοινωνήσεις με τον έμπορο γιατι απλούστατα ειναι η απλούστερη λύση για εσένα. Διαφορετικά, οι τράπεζες έχουν διάστημα επεξεργασίας τέτοιων αιτημάτων γύρω στις 90 ημέρες.
Δεν ισχύει αυτό που λες σε αυτήν την περίπτωση. Πέρασαν 20 μέρες από τότε που έκανα το claim και τους έστειλα τα δικαιολογητικά, στο μεσοδιάστημα έλαβαν την απάντηση της Aegean ("Tickets are suspended, kindly inform customer to contact us"), μου απάντησαν από την τράπεζα για την απάντηση της Aegean, και σήμερα που τηλεφώνησα ξανά στην τράπεζα και μίλησα με άλλη υπάλληλο μου είπε ότι το συγκεκριμένο αίτημα το βλέπει στο σύστημα ως "ολοκληρωμένο". Το έγραψα κιόλας στο προπροηγουμενο μήνυμα μου αλλά σου ξέφυγε.
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.269
Μηνύματα
885.794
Μέλη
38.947
Νεότερο μέλος
GThan

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom