alexander s.
New Member
- Μηνύματα
- 1
- Likes
- 0
Αδέρφια χερετε!! θα ηθελα να ρωτησω αν γνωρίζει κανείς ποσος είναι ο γενικός εισδοχής στο Denmark Tekniske University σε κλάδους της πολιτικής μηχανικής!! ευχριστώ
Last edited by a moderator:
Καλησπέρα! Να σε ρωτήσω... Μαθήματα γλώσσας κάνεις στο DTU ή στην κοινότητα ή καθόλου; Για να ξέρουμε τι να επιλέξουμε κ εμείς που ερχόμαστε από Σεπτέμβρη...!
Αδέρφια χερετε!! θα ηθελα να ρωτησω αν γνωρίζει κανείς ποσος είναι ο γενικός εισδοχής στο Denmark Tekniske University σε κλάδους της πολιτικής μηχανικής!! ευχριστώ
μας μαγεψες με την εικονα της πολης σε οτι αφορα την ποδηλατοκινηση! φανατικος ποδηλατης και εγω αλλα εδω θελει πεισμα για να χρησιμοποιησεις ποδηλατο... ενω εκει ολα ειναι ετοιμα να σε υποδεχτουν και να σε παρακινησουν για ποδηλατοχρηση!Μετά από ένα εφιαλτικό εξάμηνο στο DTU, επανέρχομαι.
Με αφορμή ένα άρθρο που διάβασα σχετικά με το ποδήλατο στην Κοπεγχάγη, θα γράψω την δική μου άποψη για το καλύτερο μεταφορικό μέσο της πόλης.
Ποδήλατο: Στην Κοπεγχάγη υπάρχει ο πιο πολυσύχναστος ποδηλατόδρομος ή στην Ευρώπη ή στον κόσμο, δε θυμάμαι. Είναι η γέφυρα που ενώνει το Norreport με το Norrebro, και πραγματικά σε ώρα αιχμής είναι εντυπωσιακός ο αριθμός των ποδηλατών που περνάνε. Γενικά η λογική τους είναι άκρως επιθετική προς το αυτοκίνητο. Κόβουν θέσεις παρκαρίσματος ή λορίδες από τα αυτοκίνητα για να μεγαλώσουν το πλάτος των ποδηλατοδρόμων. Πλέον για να δώσουν κίνητρα σ'αυτούς που μένουν στα προάστια να προτιμήσουν το ποδήλατο αντί του αυτοκινήτου, φτιάχνουν ποδηλατόδρομους στη λογική των αυτοκινητοδρόμων, δηλαδή να μην έχει διαστραυρώσεις ή φανάρια, ώστε να μπορεί ο ποδηλάτης να αναπτύξει μεγάλη ταχύτητα και να φτάνει πιο γρήγορα στο κέντρο. Ποδήλατο κάνουν ΟΛΟΙ, από 5 μέχρι 105. Το πρωί οι γονείς πάνε τα παιδιά ακόμα και στο νηπιαγωγείο με το ποδηλατάκι τους, το οποίο δεν έχει βοηθητικές! Είναι τόσο δεδομένο για τους ντόπιους ότι θα χρησιμοποιούν το ποδήλατο για τις μετακινήσεις τους, που φίλος μου Δανός που χρησιμοποιεί το λεωφορείο για να έρθει στη σχολή τον λένε τεμπέλη. Βέβαια και οι ποδηλάτες οφείλουν να είναι προσεκτικοί με τον ΚΟΚ καθώς τα πρόστιμα τσούζουν. Φίλη μου έφαγε 100€ πρόστιμο γιατί δεν είχε αναμμένο το μπροστινό φωτάκι. Την 5η μέρα που ήμουν Κοπεγχάγη αγόρασα ένα μεταχειρισμένο ποδήλατο για γύρω στα 120€. Αν υπολογίσουμε ότι η μηνιαία κάρτα διαδρομών από δω που μένω για το πανεπιστήμιο κάνει 100€ έκανα απόσβεση σε ένα μήνα. Με το ποδήλατο κάνω όλες τις μετακινήσεις πανεπιστήμιο, super market, βόλτες. Και πώς να μην το κάνω άλλωστε, όταν η χώρα είναι τόσο επίπεδη; Το πανεπιστήμιο είναι 10χλμ μακριά απο το σπίτι μου, οπότε έχω εξασφαλισμένα 100χλμ την εβδομάδα. Παρόλο που το πανεπιστήμιο βρίσκεται ουσιαστικά εκτός πόλης, στο μεγαλύτερο κομμάτι της διαδρομής βρίσκομαι σε ποδηλατόδρομο, και τα μόνα κομμάτια που δεν έχουν είναι αυτά που έχουν τόσα λίγα αυτοκίνητα οπότε δεν διατρέχω κάποιον κίνδυνο. Πλέον το ποδήλατο είναι προέκταση των ποδιών μου και δε μπορώ να διανοηθώ να μετακινηθώ αλλιώς. Όταν χρησιμοποιώ ΜΜΜ θεωρώ ότι πετάω λεφτά. Όταν πέρυσι τα Χριστούγεννα κατέβηκα Ελλάδα χρησιμοποίησα ΜΜΜ 3 φορές σε μία μέρα μέχρι το μεσημέρι. Το βράδυ κανόνισα να βγω κέντρο οπότε θα χρειαζόμουν άλλα 2 εισητήρια. Σκέφτηκα ότι τα 5 εισητήρια x 1.4€ είναι τα λεφτά που θα έδινα να πιω 2 μπύρες εκείνο το βράδυ. Από τότε ξεκίνησα να χρησιμοποιώ το ποδήλατο για τις μετακινήσεις μου και στην Αθήνα. Ηράκλειο - Εξάρχεια είναι 28 λεπτά με το ρολόι. Από πέρυσι ανέβασα το καλό ποδήλατο που είχα Ελλάδα στη Δανία και η ποδηλασία είναι πραγματικά απόλαυση. Φιλοδοξία μου γι αυτό το καλοκαίρι είναι να πάω με το ποδήλατο μέχρι το Helsingor μία μικρή πόλη που βρίσκεται 45χλμ βόρεια της Κοπεγχάγης.
Δεν έχει καθαρό τμήμα αρχιτεκτόνων, αλλά έχει ένα υβρίδιο αρχιτέκτονα με πολιτικό μηχανικό που το ονομάζουν architectural engineering. Μαθαίνουν να κάνουν σχέδιο αλλά όχι στο βαθμό που κάνει ένας αρχιτέκτονας, και παράλληλα κάνουν και μαθήματα πολιτικού μηχανικού σχετικά με κατασκευές και building services (θέρμανση, ψύξη, κλιματισμός κτλ)θα ηθελα να σε ρωτησω αν υπαρχει τμημα αρχιτεκτονικης στο πανεπιστημιο σου (ή "πολυτεχνειο" καλυτερα! ρωταω επειδη παρ ολο που ειναι τεχνολογικο ιδρυμα και εφοσον εχει πολιτικους μηχανικους λογικο ειναι να εχει και αρχιτεκτονες, σε μερικες χωρες η αρχιτεκτονικη υπαγεται στιο ανθρωπιστικο πεδιο επιστημων...
α μαλιστα! ευχαριστω για τις πληροφοριεςΔεν έχει καθαρό τμήμα αρχιτεκτόνων, αλλά έχει ένα υβρίδιο αρχιτέκτονα με πολιτικό μηχανικό που το ονομάζουν architectural engineering. Μαθαίνουν να κάνουν σχέδιο αλλά όχι στο βαθμό που κάνει ένας αρχιτέκτονας, και παράλληλα κάνουν και μαθήματα πολιτικού μηχανικού σχετικά με κατασκευές και building services (θέρμανση, ψύξη, κλιματισμός κτλ)
Πέρυσι είχαμε πολύ βαρύ χειμώνα, με 4 μήνες χιόνι και παγωμένες όλες τις λίμνες. Φέτος καμία σχέση, χιόνισε 2 φορές και αυτές ελάχιστα, ενώ δεν έβρεξε και πολύ ΑΛΛΑ ο Γενάρης ήταν ο μήνας με τη λιγότερη ηλιοφάνεια εδώ και πάρα πολλά χρόνια (ευτυχώς ήμουν Ελλάδα οπότε δεν το έζησα ). Ρώτησα 2 ντόπιους, αν ο κανόνας είναι ο φετινός χειμώνας ή ο περυσινός, και μου είπαν ότι δεν υπάρχει μέση κατάσταση. Ή θα χιονίζει και θα έχει πολύ κρύο, ή θα είναι όπως φέτος, όπου από το Φλεβάρη είχε λιακάδα και βγαίναμε για βόλτα στα πάρκα. Επίσης υπάρχει περίπτωση βροχής όλο το χρόνο.Την επόμενη φορά που θα μπορέσεις αν θες πες κάτι σχετικό και με τον καιρό.
Αλήθεια, πίνουν τόσο πολύ πια εκεί;
Μπόλικο Αλκοόλ, πολλά iphone και mac και ένα μέλλον μέσα στα προζακ και στα ζαναξ. Δεν με συγκινεί ο τρόπος ζωής πολλών ανθρώπων στην δύση για να πω την αληθεια.