Αυστρία Τέλη Νοέμβρη στην Αυστρία!Μια απορία..

korinaki

Member
Μηνύματα
18
Likes
0
Επόμενο Ταξίδι
Αυστρία
Ταξίδι-Όνειρο
Αυστρία
Γειά σας!Σκεφτόμαστε με τον άντρα μου να πάμε στο Τιρόλο τέλη Νοέμβρη-αρχές Δεκέμβρη.Θα νοικιάσουμε αμάξι και η ερώτησή μου είναι η εξής:Θα μπορέσουμε άραγε να μετακινούμαστε άνετα με το αμάξι ή θα αντιμετωπίσουμε προβλήματα στους δρόμους σε περίπτωση χιονιού...?Θέλουμε να πάμε και εκδρομή στην Βαυαρία και συγκεκριμένα στο oberamergau..Ρωτάω γιατί λέμε να μείνουμε λίγο έξω απ το Ίννσμπρουκ και να πηγαίνουμε το πρωί εκδρομούλες(Seefeld,Oberamergau,Garmish)και το απόγευμα στο Ίννσμπρουκ στην Χριστουγεννιάτικη αγορά!
 

nera_gr

Member
Μηνύματα
816
Likes
193
Επόμενο Ταξίδι
Ρώμη!
Ταξίδι-Όνειρο
Κεντρική Αφρική
Μπορείς άνετα να οδηγήσεις με χιόνι στην Αυστρία. Καταρχάς ανοίγουν συνεχώς τους δρόμους και κατά δεύτερον τα λάστιχα των αυτοκινήτων τους κάτι έχουν, δεν ξέρω -είμαι άσχετη από αυτά- αλλά δε χρειάζεται να έχεις καν αλυσίδες! Μιλώ για όταν το χιόνι είναι μαλακό, όχι όταν γίνεται πάγος.
Οδηγήσαμε με μεγάλη χιονόπτωση και με στρωμένο χιόνι στο Ίνσμπρουκ και τις γύρω περιοχές και δεν το καταλάβαινες καν!
 

korinaki

Member
Μηνύματα
18
Likes
0
Επόμενο Ταξίδι
Αυστρία
Ταξίδι-Όνειρο
Αυστρία
Ευχαριστώ για την απάντησή σου!Είχατε πάει την περίοδο που θέλουμε να πάμε κι εμείς?
 

nera_gr

Member
Μηνύματα
816
Likes
193
Επόμενο Ταξίδι
Ρώμη!
Ταξίδι-Όνειρο
Κεντρική Αφρική
Οχι, είχαμε πάει Φεβρουάριο αλλά και τότε χιόνιζε πολύ. Πολύ κρύο αλλά το απολαύσαμε. Στο Σίφελντ όλοι κάθονταν και τρώγανε έξω! Κάτσαμε κι εμείς και μετά από λίγο ξεχνάς το κρύο!
Επίσης στο Σίφελντ κάναμε βόλτα με το κάρο στην παγωμένη λίμνη (δεν είμαστε λάτρεις των χειμερινών σπορ, αντί για σκι και έλκηθρο κάναμε βόλτες με κάρο, συχνές στάσεις για φαγητό και κονιάκ ή ζεστή σοκολάτα).
 

korinaki

Member
Μηνύματα
18
Likes
0
Επόμενο Ταξίδι
Αυστρία
Ταξίδι-Όνειρο
Αυστρία