Ιράν Ταξίδι στο Ιράν. (Νοεμ 15)

fou

Member
Μηνύματα
79
Likes
8
Επόμενο Ταξίδι
?????
Ταξίδι-Όνειρο
Γαλλική Πολυνησία
Μείναμε δύο βράδια στο Ισπαχάν στο ξενοδοχείο Sepahan. Δεκαπέντε λεπτά από την πλατεία του Ιμάμη, όπου πηγαίναμε μέσω μιας στοάς γεμάτη με εργαστήρια δεξιά κι αριστερά, του μετάλλου του γυαλιού και του χρυσού. Δεκάδες τεχνίτες έξω από τα μαγαζάκια τους έφτιαχναν με το χέρι το έργο τους και στις βιτρίνες τα τελειωμένα ήταν έτοιμα προς πώληση.
Το ξενοδοχείο
View attachment 134992 View attachment 134993


Τελευταίο αξιοθέατο στο Ισπαχάν ήταν το Αρμένικο μοναστήρι Vank
Vank=μοναστήρι στα αρμένικα. Κτίστηκε το 1600 μ .Χ. Η εκκλησία είναι αφιερωμένη στον Σωτήρα. Που αλλού θα την είχαν αφιερώσει βέβαια οι καταδιωκόμενοι συνεχώς από τους Τούρκους Αρμένιοι. Και αναφερόμαστε σε μια παλαιότερη από τη γενοκτονία εποχή, όταν κάποιος Σάχης της Περσίας επέτρεψε τους καταδιωκόμενους από του Οθωμανούς Αρμένιους να μπουν στη χώρα. Στο Ισπαχάν κατοικούν σήμερα 7.000 και σε όλη την Περσία 55.000. Ο ναός θαυμάσιος γεμάτος με τοιχογραφίες όχι μόνο θρησκευτικού περιεχομένου αλλά κι από την ιστορία και τους διωγμούς των Αρμενίων. Στο χώρου του μοναστηριού υπάρχει ένα μεγάλο μουσείο όπου δείχνει εικόνες από τη γενοκτονία, τη ζωή , τα έθιμα και την ιστορία του λαού. Σε μια βιτρίνα ήταν και οι σημαίες των χωρών που σήμερα έχουν αναγνωρίσει τη γενοκτονία

Είσοδος του ναού
View attachment 134997 View attachment 135000
View attachment 134995
Τσάρος Αλέξανδρος ΙΙΙ και η Τσαρίνα Μαρία Φιοντόροβνα προστάτες τους
View attachment 134999

11.00 ξεκινήσαμε για τη Shiraz 480 χιλιόμετρα. Περάσαμε έξω από τα χωριά Shareza, Abadeh, Bavanat Abbas. Στα 110 χλμ πριν τη Shiraz στρίψαμε δεξιά για να δούμε τις Πασαργάδες που ήταν στην πορεία μας.

View attachment 135002 View attachment 135003
Θαυμάστε το δρόμο που καταλήγει στον αρχαιολογικό χώρο
View attachment 135004
Στο βάθος ο τάφος του Κύρου.
View attachment 135005
Κύρος Β ο Μεγάλος, ιδρυτής της δυναστείας των Αχαιμενιδών. Κυρίευσε την Βαβυλώνα, έκανε πρωτεύουσα τις Πασαργάδες, θρησκεία ο Ζωροαστρισμός. Όταν ο Μ. Αλέξανδρος πέρασε απ΄εδώ ο τάφος με το λείψανο μέσα ήταν ακόμα ασύλητος.
View attachment 135006 View attachment 135007
Στον τεράστιο σε έκταση αρχαιολογικό χώρου, λεωφορεία μας μετέφεραν από το ένα ερείπιο στο άλλο
View attachment 135008 View attachment 135009 View attachment 135009
Μείναμε δύο βράδια στο Ισπαχάν στο ξενοδοχείο Sepahan. Δεκαπέντε λεπτά από την πλατεία του Ιμάμη, όπου πηγαίναμε μέσω μιας στοάς γεμάτη με εργαστήρια δεξιά κι αριστερά, του μετάλλου του γυαλιού και του χρυσού. Δεκάδες τεχνίτες έξω από τα μαγαζάκια τους έφτιαχναν με το χέρι το έργο τους και στις βιτρίνες τα τελειωμένα ήταν έτοιμα προς πώληση.
Το ξενοδοχείο
View attachment 134992 View attachment 134993


Τελευταίο αξιοθέατο στο Ισπαχάν ήταν το Αρμένικο μοναστήρι Vank
Vank=μοναστήρι στα αρμένικα. Κτίστηκε το 1600 μ .Χ. Η εκκλησία είναι αφιερωμένη στον Σωτήρα. Που αλλού θα την είχαν αφιερώσει βέβαια οι καταδιωκόμενοι συνεχώς από τους Τούρκους Αρμένιοι. Και αναφερόμαστε σε μια παλαιότερη από τη γενοκτονία εποχή, όταν κάποιος Σάχης της Περσίας επέτρεψε τους καταδιωκόμενους από του Οθωμανούς Αρμένιους να μπουν στη χώρα. Στο Ισπαχάν κατοικούν σήμερα 7.000 και σε όλη την Περσία 55.000. Ο ναός θαυμάσιος γεμάτος με τοιχογραφίες όχι μόνο θρησκευτικού περιεχομένου αλλά κι από την ιστορία και τους διωγμούς των Αρμενίων. Στο χώρου του μοναστηριού υπάρχει ένα μεγάλο μουσείο όπου δείχνει εικόνες από τη γενοκτονία, τη ζωή , τα έθιμα και την ιστορία του λαού. Σε μια βιτρίνα ήταν και οι σημαίες των χωρών που σήμερα έχουν αναγνωρίσει τη γενοκτονία

Είσοδος του ναού
View attachment 134997 View attachment 135000
View attachment 134995
Τσάρος Αλέξανδρος ΙΙΙ και η Τσαρίνα Μαρία Φιοντόροβνα προστάτες τους
View attachment 134999

11.00 ξεκινήσαμε για τη Shiraz 480 χιλιόμετρα. Περάσαμε έξω από τα χωριά Shareza, Abadeh, Bavanat Abbas. Στα 110 χλμ πριν τη Shiraz στρίψαμε δεξιά για να δούμε τις Πασαργάδες που ήταν στην πορεία μας.

View attachment 135002 View attachment 135003
Θαυμάστε το δρόμο που καταλήγει στον αρχαιολογικό χώρο
View attachment 135004
Στο βάθος ο τάφος του Κύρου.
View attachment 135005
Κύρος Β ο Μεγάλος, ιδρυτής της δυναστείας των Αχαιμενιδών. Κυρίευσε την Βαβυλώνα, έκανε πρωτεύουσα τις Πασαργάδες, θρησκεία ο Ζωροαστρισμός. Όταν ο Μ. Αλέξανδρος πέρασε απ΄εδώ ο τάφος με το λείψανο μέσα ήταν ακόμα ασύλητος.
View attachment 135006 View attachment 135007
Στον τεράστιο σε έκταση αρχαιολογικό χώρου, λεωφορεία μας μετέφεραν από το ένα ερείπιο στο άλλο
View attachment 135008 View attachment 135009 View attachment 135009
Καλως ωρισες απο το Ιραν. Ταξιδεψατε μονοι σας η με οργανωμενο? Δεν καταλαβα αυτο με τα λεωφορεια. Ειχε δηλαδη πολλα τουριστικα λεωφορεια?
Τελος Ιουλιου που ημασταν εμεις εκει δεν υπηρχε ψυχη.
Στο Ισπαχαν το ποταμι ειχε νερο και τα βραδυα οι ντοπιοι, εβγαζαν τα παπουτσια τους, πλατσουριζαν, δροσιζοντουσαν, διασκεδαζαν, περνουσαν στην απεναντι οχθη κλπ.
 

soudianos

Member
Μηνύματα
3.701
Likes
6.315
Ταξίδι-Όνειρο
Βερακρούζ
Mόνοι μας. Για ποια λεωφορεία λες; δε γράφω πουθενά για λεωφορεία
 

fou

Member
Μηνύματα
79
Likes
8
Επόμενο Ταξίδι
?????
Ταξίδι-Όνειρο
Γαλλική Πολυνησία
Mόνοι μας. Για ποια λεωφορεία λες; δε γράφω πουθενά για λεωφορεία
Γραφεις λεωφορεια σας πηγαιναν απο το ενα αξιοθεατο στο αλλο στον ταφο του Κυρου. Οκ, καταλαβα.
 

soudianos

Member
Μηνύματα
3.701
Likes
6.315
Ταξίδι-Όνειρο
Βερακρούζ
Αναχωρήσαμε από τις Πασαργάδες μνημείο παγκόσμιας κληρονομιάς της Ουνέσκο, από τα πολλά που έχει το Ιράν και συνεχίσαμε την πορεία μας.
Λίγα χιλιόμετρα πριν το Shiraz το τοπίο άρχιζε να αλλάξει ριζικά. Μπήκαμε σε πεδιάδες περιτριγυρισμένες από βουνά που η σκιά τους από τον ήλιο ο οποίος χαμήλωνε σχημάτιζε ένα μωσαϊκό χρωμάτων όπως των αμμόλοφων της ερήμου. Μικρά χωριουδάκια σπαρμένα στις ρίζες των βουνών, χαμηλού προφίλ, ομοιόμορφα κτισμένα στο χρώμα του περιβάλλοντος μας έστελναν τα αδύνατα τους φώτα, τάζοντας μας περσικά μυστήρια, παραδόσεις, παραμύθια, σοφούς και μάγους για τα Χριστούγεννα μας στην Κρήτη. Μια ανασφάλεια αισθάνεσαι αυτή την ΄ωρα. Τι γυρεύουμε εμείς νυχτιάτικα σε τούτον εδώ τον τόπο; Ταξιδεύαμε ανάμεσα από απέραντες καλλιεργημένες εκτάσεις με τους αγρότες σκυμμένους να επιμένουν να δουλεύουν στο μισοσκόταδο του δειλινού μέχρι να το εξαφανίσει το απότομο σκοτάδι της έρημου. Χιλιόμετρα από κανάλια έφερναν το ποτιστικό νερό από τα κοντινά βουνά. Ανεβήκαμε πλαγιές σε δρόμους φιδίσιους που θύμιζαν Ελλάδα, ξαναμπαίναμε σε κοιλάδες, η κίνηση στους δρόμους γινόταν πυκνότερη, περάσαμε κάτω και πάνω από γέφυρες, από διόδια, από ελέγχους της αστυνομίας μεταξύ αυτών κι αν οι κυρίες είναι ευπρεπώς ενδεδυμένες να περάσουν… την αρχαία πύλη DarvazehQuran (Κοράνι) και να μπουν στην πόλη.

Φτάσαμε στο μοντέρνο ξενοδοχείο Parsia. Άνετα τα δωμάτια καθαρό και καινούργιο το μπάνιο με τις οδοντόβουρτσες την οδοντόκρεμα τα σαμπουάν και τα σαπουνάκια, με περσικά και ευρωπαϊκά είδη υγιεινής, τις παντόφλες για το δωμάτιο, κι ένα ζευγάρι κοινό για να μπαίνουμε στο μπάνιο.

Ο Μωχάμετ φίλος από το Coushurfing, με την γυναίκα του και την κόρη του έφτασαν στην ώρα τους. Νηστικοί όλη μέρα όπως ήμασταν εκτός από το πρωινό, φρούτα, μπισκότα και τσάγια στο δρόμο, του είπαμε να μας πάει σε εστιατόριο. Το εστιατόριο του ξενοδοχείο είχε μόνο πέντε μενού όλα κρεατικά και ρύζι. Μα στο τέλος θα έχουμε πρόβλημα εντέρου! Μας πήγε πενήντα μέτρα από το ξενοδοχείο σ ένα υπόγειο εστιατόριο ντόπιο που δεν είχε πινακίδα να γράφει restaurant στην είσοδο. Οι τοίχοι του ήταν διακοσμημένοι με όπλα, σπαθιά, οικιακά και αγροτικά είδη παλιάς εποχής. Διαλέξαμε τραπέζι κι όχι πάγκο σε χαλί σταυροπόδι. Παραγγείλαμε ένα από τα μενού του καταλόγου μου. Έφεραν μια μεταλλική κανάτα με διάφορα μέσα σε κόκκινο υγρό, ένα χαβάνι πλατύ στο βάθος και ένα γουδοχέρι. Όπως μας είδαν προβληματισμένους μας περιποιήθηκαν αυτοί. Από την κανάτα πήραν μια ποσότητα φασόλια, ρεβίθια και μικρά κομματάκια κρέας. Τα έβαλαν στο χαβάνι και άρχιζαν να τα πιέζουν μέχρι που έγινε ένας πολτός και μας τον έβαλαν στο πιάτο. Μα εμείς τους είπα όλα αυτά τα τρώμε στη χώρα μας αλλά τα πολτοποιούμε στο στόμα μας, είναι ανάγκη όλη αυτή η φασαρία; Κ όμως όλα τα πολτοποιούν όπως θα δούμε και σε άλλη περίπτωση.

Shiraz. Πόλη των ποιητών των λουλουδιών, των ευτυχισμένων ανθρώπων. Οι γυναίκες εδώ δεν ακολουθούν πολύ το μαύρο. Με μαντήλι καλυμμένο το μισό κεφάλι, ένα ρούχο μέχρι τα γόνατα, τζιν παντελόνι, χρώματα διάφορα, πρόσωπα πανέμορφα. Νωρίς το πρωί αρχίσαμε την ηλιόλουστη μέρα μας, με τα περισσότερα αξιοθέατα να βρίσκονται κοντά στο ξενοδοχείο. Arg e Karim khan palace-Pars museum-Vakil (Mosque, Hamam,Bazzar),-tomps Hafez, Saadi- Darvazeh Quran(Korani!!!!!) gate-Ali Hamze holy Shrine-Eram garden

PA100179.JPG
PA100180.JPG
PA100182.JPG
PA100184.JPG
PA100185.JPG
PA100187.JPG
PA100188.JPG
PA100189.JPG

Μουσείο Pars. Μέρα μαθητών στο Ιράν. Αγόρια από κορίτσια σε ξεχωριστά σχολεία
PA100191.JPG
PA100193.JPG
PA100195.JPG
 

soudianos

Member
Μηνύματα
3.701
Likes
6.315
Ταξίδι-Όνειρο
Βερακρούζ
Παρέλειψα να σας πω ότι το ζευγάρι που συναντήσαμε το πρώτο βράδυ στη Shiraz ήταν το ένα και μοναδικό σε όλο μας το ταξίδι που οι γυναίκες αντάλλαξαν χειραψία με τους άνδρες. Γυναίκα με την οποία είχα ανταλλάξει μέχρι πενήντα μηνύματα και άλλη που ήμασταν πελάτες της αρκέστηκαν σε μια υπόκλιση. Υποδοχή σε πόλη με ανθοδέσμη με βάση αρωματικά (όχι του ψυγείου) γαρίφαλα, από άνδρα εδόθη πρώτα σε μένα… Ο Μωχάμετ μας κάλεσε για δείπνο στο σπίτι του την επομένη. Αυθόρμητος ευχάριστος χαμογελαστός σαν να συνάντησε ένα παλιό γνώριμο. Δουλεύει σε τρεις δουλειές αν μπορεί για να τα βγάζει πέρα. Η τρίτη είναι η εξυπηρέτηση στους ξένους που τους βρίσκει μέσω του C/Sόμως με μας ατύχησε. Η γυναίκα του ήρεμη και γλυκύτατη δουλεύει από το πρωί μέχρι τις επτά το βράδυ. ‘Άλλο παιδί δεν θέλουν λόγω εξόδων. Μας πήρε από το ξενοδοχείο με το αυτοκίνητο βγήκαμε έξω από την πόλη κάναμε μια παράκαμψη για να πάρουμε την κόρη τους που είχαν αφήσει σε φιλικό τους σπίτι και μετά από μια ώρα φτάσαμε σε μια περιοχή σκοτεινή με πενταώροφες σκοτεινές πολυκατοικίες, άβαφες, χωρίς μπαλκόνια, χωρίς παράθυρα. Πάνω από την πόρτα έκαστου διαμερίσματος ήταν καρφωμένη μια καγκελόπορτα με χοντρά κάγκελα σα φυλακής. Παράθυρο στο διαμέρισμα δεν υπήρχε ούτε στην κουζίνα ούτε στο μπάνιο το οποίο είχε τούρκικη τουαλέτα και χωρίς χαρτί υγείας. Η σπιτονοικοκυρά έβγαλε την μαντήλα κι άρχισε να ετοιμάζει το φαγητό. Κοτόπουλο σε μικρά κομμάτια, ρύζι, σαφράν και πολλά άλλα μπαχαρικά τα οποία πολτοποίησε και έφτιαξε ένα είδος πίτας. Το μενού συμπλήρωσαν με γιαούρτι (τούτο το συνηθίζουν και στα εστιατόρια), ζελέ για γλυκό, ένα μεγάλο μπουκάλι μπύρας χωρίς αλκοόλ και διάφορα φρούτα. Καθίσαμε κάτω στο χαλί του σαλονιού όπου έστρωσαν ένα πλαστικό τραπεζομάντλο. Είχε πάει 11.30 και δεν αφήσαμε το Μωχάμετ να μπει στην ταλαιπωρία να μας γυρίσει πίσω. Τον βάλαμε και τηλεφώνησε ταξί που στους άδειους δρόμους έκανε τη διαδρομή μέχρι το ξενοδοχείο σε σαράντα λεπτά και πήρε 3,5 ευρώ.

Για το coushsurfing(C/S) πρέπει να πω ότι οι Ιρανοί που απαντούν είναι κατά ένα μεγάλο ποσοστό άτομα που ψαρεύουν τουρίστες για εξυπηρέτηση για να αυξήσουν το εισόδημα τους, προσφέροντας είτε ημερήσιες, κι όχι μόνο, ξεναγήσεις, σπίτια για νοίκιασμα, ξενοδοχεία κλπ. Επί τρεις μήνες πριν την αναχώρηση μου έπαιρνα σχεδόν καθημερινά μηνύματα με προσφορές από τα πιο απίθανα μέρη του Ιράν. Κορίτσια πανέμορφα χωρίς μαντήλα : “May I help you?” Τούτο βέβαια είναι καλό για μας γιατί βγαίνει πιο οικονομικό το ταξίδι, αλλά απαγορεύεται γι αυτούς που δουλεύουν σαν πειρατές.

Μετά από την ολοήμερη επίσκεψη μας στα αξιοθέατα του Shiraz, άρχιζα να προβληματίζομαι. Όπως και στο Ισπαχάν τα περισσότερα είχαν είσοδο 150.000 ριάλια που για τα δυο άτομα ήταν 7,80 ευρώ. Έτσι κάθε γεμάτη μέρα το κόστος έφτανε τα σαράντα ευρώ όταν το φαγητό μας δεν ξεπερνούσε το είκοσι. Εκτός τούτου η πληθώρα εικόνων σε μπερδεύει τόσο που στο τέλος αν σου δείξουν μια φωτό δεν θυμάσαι που την είδες. Ορισμένα μέρη είναι υπερτιμημένα για λόγους εισπρακτικούς. Σημειωτέον ότι οι ντόπιοι πληρώνουν πολύ λιγότερα. Π.χ. δημόσιο κήποι και να έχουν εισιτήριο; Αλλά δεν είδα και κάποιον καλύτερο από τον Εθνικό μας κήπο με την ποικιλία της χλωρίδας του. Μάλιστα αυτός στην Κασάν είχε μόνο πεύκα και κυπαρίσσια, και το μόνο που άξιζε ήταν το σύστημα ύδρευσης του. Δύο απ αυτούς είχαν μουσεία εντός του κήπου με επιπλέον εισιτήριο. Αλλά και οι τάφοι των ποιητών τους, που ελάχιστοι δυτικού του γνωρίζουν και μόνο όταν πας εκεί μαθαίνεις την ύπαρξη τους, 300.000 ριάλ για να δούμε για λίγα λεπτά ένα μάρμαρο αγνώστου ποιητή? Βέβαια έχεις φροντίσει και σε καμιά περίπτωση δεν θα πέσεις έξω από το προϋπολογισμό που κουβαλάς, αλλά αισθάνεσαι κάποια στιγμή μηχανή πληρωμής και ό,τι μπορούν να εισπράξουν από σένα. Όπως π.χ στο εστιατόριο μουσείο όπου φάγαμε πληρώσαμε, αλλά για να δούμε το χώρο των εκθεμάτων έπρεπε να ξαναπληρώσουμε. Δεν τους κάναμε το χατίρι. Η κατάσταση όμως θα αλλάξει κάπως στις επόμενες πόλεις. Αλλά μια και τα πληρώσαμε ας συνεχίζουμε να τα δείχνουμε…….

PA100248.JPG

Μαυσωλείο Ηafez
PA100214.JPG
PA100215.JPG
PA100217.JPG


PA100218.JPG
PA100220.JPG
PA100221.JPG

Στο τζαμί αυτό με τα κρύσταλλα στην οροφή μπήκαμε από διαφορική είσοδο και χρειαστηκε επιπλέον κάλυψη
PA100223.JPG
PA100224.JPG

Μαυσωλείο Σααντί. Στίχοι του κεντημένοι σε μεταξωτό χαλί στολίζουν την είσοδο του κτηρίου του ΟΗΕ
PA100226.JPG
PA100227.JPG

Darvazeh Quran. Παλιά πύλη της Shiraz αναστηλωμένη. Πάνω της σε δωμάτιο βρισκόταν ένα χειρόγραφο του Κορανίου. Ο ταξιδιώτης που πέρναγε από κάτω έπαιρνε την ευχή του Θεού για να έχει καλό ταξίδι. Το Κοράνι βρίσκεται και το είδαμε στο μουσείο Pars.
PA100231.JPG
PA100233.JPG
PA100234.JPG

Δίπλα στην πύλη βρίσκεται ο τάφος του διάσημου Πέρση ποιητή Khajavi Kermani που πέθανε το 1350
PA100237.JPG

Κήπος Eram Shiraz ήταν ο καλύτερος!!
PA100239.JPG
PA100240.JPG
PA100241.JPG

Μέσα στο εστιατόριο φούρνος για φτιάξιμο και ψησίματος της πίτας. Δεξιά είναι το καλούπι όπου τοποθετείται το ζυμάρι και ακολούθως κολλιέται στα εσωτερικά τοιχώματα του φούρνου.
PA100243.JPG
PA100244.JPG
 
Last edited:

soudianos

Member
Μηνύματα
3.701
Likes
6.315
Ταξίδι-Όνειρο
Βερακρούζ
....Αλλά δεν είδα και κάποιον καλύτερο από τον Εθνικό μας κήπο με την ποικιλία της πανίδας του...." χλωρίδας" διόρθωσα
 

soudianos

Member
Μηνύματα
3.701
Likes
6.315
Ταξίδι-Όνειρο
Βερακρούζ
Περσέπολις 4 Νοεμβρίου 2015 όνειρο ζωής πραγματοποιείται. Στα βήματα της δόξας της Ελληνικής ιστορίας. Η πιο σπουδαία μέρα του ταξιδιού. Όσο και να προσπάθησαν οι Ιρανοί δεν κατάφεραν θα τις αλλάξουν το ελληνικό όνομα. Μόνο γι αυτή δεν άξιζε το ταξίδι; Ένας Ιρανός με ρώτησε –Γιατί την έκαψε ο Αλέξανδρος (οι Ιρανοί δεν βάζουν τη λέξη Μέγας) –Γιατί ο Ξέρξης έκαψε την Αθήνα; Του απάντησα.
Πολύ κοντά οι Ιρανοί στην ιστορία τους, μου είπε κάποιος ότι όλα αυτά τα δένδρα που έχουν φυτέψει στην περιοχή έξω από το ανάκτορο του Δαρείου είναι για να δείξουν πως παρόλο το κάψιμο της πόλης ζωή υπάρχει σήμερα.

Πριν φτάσουμε στην Περσέπολη περάσαμε από μια πόλη όπου οι μαθητές έκαναν πορεία με συνθήματα για περισσότερα ατομικά δικαιώματα
PA110252.JPG


Όπως και στις Πασαργάδες ένας ευθύς μεγάλος δρόμος ωραιότατος με δενδροστοιχίες καταλήγει στον αρχαιολογικό χώρο. Παρόμοιους δρόμους συναντούσαμε πριν την είσοδο των περισσότερων πόλεων. Εδώ οι καμηλιέρηδες αρκετά μακριά περιμένουν τους τουρίστες
PA110254.JPG
PA110256.JPG

έλεγχος εισιτηρίων. Η τιμή του εδώ 100.000 μόνο!!!
PA110258.JPG

Το παλάτι του Δαρείου του Α'
PA110259.JPG
PA110260.JPG

ο χώρος απ όπου ήρθαμε
PA110261.JPG

Συγκρίνετε κίονες και κιονόκρανα με τα Ελληνικά!!
PA110266.JPG
PA110267.JPG

Ο Γρύπας. Γνωστή εικόνα από τα βιβλία
PA110268.JPG
PA110270.JPG
PA110271.JPG
PA110272.JPG
PA110273.JPG

Ωραίο γλυπτό
PA110274.JPG

Ανεβήκαμε τα σκαλάκια και το μονοπάτι στο βουνό δίπλα στις αρχαιότητες για να δούμε το παρακάτω μνημείο και για πανοραμικές φωτό του παλατιού και όλου του χώρου
PA110275.JPG


Εδώ βλέπετε το σύμβολο του Ζωροαστρισμού τη μονοθεϊστική θρησκεία που πίστευαν οι Πέρσες. Το σύμβολο αυτό θα το συναντάμε συχνά στη συνέχεια του ταξιδιού μας
PA110276.JPG
PA110278.JPG
PA110279.JPG

Το παλάτι και όλος ο χώρος της Περσέπολης στα πόδια μας...
PA110280.JPG
PA110281.JPG
PA110282.JPG
 

niax

Member
Μηνύματα
255
Likes
800
Ταξίδι-Όνειρο
βολτα με τον υπερσiβηρικο
Καλε ποτε ακριβως ησουν στο Ισφαχαν? Στις 11 του Νοεμβρη που ημουν εγω ειχε μια χαρα νερακι στς γεφυρες, ποτε εξεφανιστηκε??
 

soudianos

Member
Μηνύματα
3.701
Likes
6.315
Ταξίδι-Όνειρο
Βερακρούζ
Νεκρόπολις τάφοι σε σχήμα σταυρού
Δαρείου Β'
PA110295.JPG


Αρταξέρξη Α
PA110296.JPG


Δαρείου Α
PA110300.JPG
΄
Ξέρξη Α΄
PA110302.JPG

Κάτω από τους τάφους υπάρχουν παραστάσεις από μάχες
PA110298.JPG

Οι Ρωμαίοι τα βρήκαν σκούρα με τους Πέρσες και τους Πάρθους. Εδώ ο αυτοκράτορας Βαλεριανός υποτάσσεται στο Sapur.
PA110299.JPG

Η σαύρα
PA110293.JPG

Και τα λουλουδάκια της ερήμου 70 μέτρα από τους τάφους άξιζαν ένα κλικ επιπλέον
PA110304.JPG


PA110305.JPG
 

Attachments


Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.194
Μηνύματα
883.517
Μέλη
38.898
Νεότερο μέλος
χρυσανθη

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom