Κένυα KENYA - H μαύρη καλλονή

varioAthens

Member
Μηνύματα
5.502
Likes
8.023
Με βαριά καρδιά σηκωθήκαμε την τελευταία μέρα πριν καλά-καλά ξημερώσει για ν' αποχαιρετήσουμε την Diani Beach και να κατευθυνθούμε στο αεροδρόμιο της Μομπάσα για την πτήση μας προς Ναϊρόμπι, τον τελευταίο σταθμό του ταξιδιού.

Απ' όσα είχα διαβάσει για Ναϊρόμπι καταλάβαινα ότι δεν παρουσιάζει ιδιαίτερο ενδιαφέρον και ίσως θα ήταν προτιμότερο να παραλειφθεί. Ωστόσο, η εμμονή που έχω να επισκέπτομαι πάντα την πρωτεύουσα της κάθε χώρας που πηγαίνω, όσο χάλια κι αν είναι αυτή, με έκαναν να τη συμπεριλάβω και αυτή στο πρόγραμμα έστω και για μερικές ώρες.

Στο αεροδρόμιο του Ναϊρόμπι μας περίμενε ο ξεναγός του γραφείου που μας οργάνωσε και το σαφάρι για μία 3ωρη ξενάγηση και βόλτα στην πόλη.
Μετά την πολύχρωμη και χαρούμενη Μομπάσα, το Ναϊρόμπι μας φάνηκε μουντό και γκρίζο, κι ας το αποκαλούν οι ντόπιοι και "Πόλη του Ήλιου".

Το αξιοσημείωτο είναι ότι μέχρι το 1899 δεν υπήρχε καν Ναϊρόμπι... ήταν απέραντη φύση στην μέση του πουθενά...
Την ύπαρξή του την οφείλει στη σιδηροδρομική γραμμή που ένωσε την Μομπάσα με το σημερινό Κισούμου.
Πιο συγκεκριμένα, όταν κατασκευαζόταν η σιδηροδρομική αυτή γραμμή,
γνωστή και ως "The Lunatic Line" (την αποκαλούσαν έτσι κάποιοι Άγγλοι πολιτικοί θεωρώντας τρελό το κόστος που απαιτείτο για μία διαδρομή στο πουθενά), έφτιαξαν και ένα camp στο σημερινό Ναϊρόμπι προκειμένου να κοιμούνται οι εργάτες και να προστατεύονται από τα άγρια ζώα κατά τη διάρκεια της νύχτας (ήδη είχαν φαγωθεί πολλοί εργάτες από λιοντάρια στο Tsavo).

Είδαμε τα υποτιθέμενα highlights της πρωτεύουσας: την City Square όπου δεσπόζει το άγαλμα του Jomo Kenyatta, τα Κυβερνητικά Κτίρια, το Συνεδριακό Κέντρο, τον Σιδηροδρομικό Σταθμό, περάσαμε από την Πανεπιστημιούπολη, περπατήσαμε στις αγορές... μία που απευθύνεται στους τουρίστες και μία λαχαναγορά-κρεαταγορά που απευθύνεται σε ντόπιους... εννοείται ότι ο ξεναγός δεν μας άφηνε να κουνήσουμε ρούπι από δίπλα του, έσπευδε αμέσως κάθε φορά που μας πλησίαζε κάποιος, ήταν εν ολίγοις ραντάρ σε ετοιμότητα να προλάβει καταστάσεις...
Μετά απ' όλα αυτά και είχαμε ακόμα 1,5 ώρα στη διάθεσή μας... Ρώτησα αν είναι φρόνιμο, εφόσον είχαμε τη συνοδεία του ξεναγού, να πάμε στην Kibera, την τεράστια παραγκούπολη (τη 2η μεγαλύτερη της υποσαχάριας Αφρικής μετά το Soweto της Νότιας Αφρικής) όπου ζει το 1/3 του πληθυσμού του Ναϊρόμπι... είχα δεί εικόνες σε ντοκυμαντερ και φαινόταν πολύ δυνατή εμπειρία http://www.google.gr/search?q=kibera+slum&hl=el&biw=1920&bih=899&prmd=ivns&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=b3IdTuvxN4P4sgac8ZGyDQ&ved=0CC8QsAQ...
Η απάντηση του ξεναγού "Ούτε εγώ που είμαι Κενυάτης δεν μπαίνω εκεί μέσα" δεν σήκωνε περιατέρω συζητήσεις και διαπραγματεύσεις... ήδη είχαμε 2 επεισόδια σε πολύ πιο ασφαλείς περιοχές της χώρας...

Ωστόσο, κάπως έπρεπε να σκοτώσουμε την ώρα μας... έτσι, χωρίς να τρελαίνομαι κιόλας, πήγαμε στο σπίτι -μουσείο πλέον- της Karen Blixen, της γνωστής τύπισσας που ενσάρκωνε η Meryl Streep στο "Out of Africa"... Οι απόψεις για την Karen Blixen διιστανται... Άλλοι κενυάτες θεωρούν ότι δεν έχει κάνει τίποτα ιδιαίτερο για να είναι τόσο διάσημη, άλλοι υποστηρίζουν ότι προσέφερε πολλά: ότι ήταν η μόνη λευκή που παρείχε ανθρώπινες συνθήκες διαβίωσης στο προσωπικό της, ήταν εναντίον της αγγλικής κυριαρχίας και υποστήριζε την ανεξαρτησία της χώρας, όταν εγκατέλειψε τη χώρα χάρισε απεριόριστες εκτάσεις γης στο προσωπικό της κ.ό.κ.... Δεν ξέρω αν πρόσφερε, όντως, τόσα πολλά, πάντως έχουν δώσει το όνομά της σε κολλέγιο, σε δρόμους και πολλά άλλα.
Η επίσκεψη στο σπίτι της, τελικά, δεν ήταν τόσο άσχημη με την λογική ότι είδαμε από μέσα πώς ήταν ένα αποικιακό σπίτι του προηγούμενου αιώνα στην Κένυα.
Η περιοχή, βεβαίως, όπου βρίσκεται το σπίτι-μουσείο της Blixen είναι σήμερα η πλέον ακριβή περιοχή του Ναϊρόμπι με απίστευτες βίλες, η κάθε μία από αυτές περιβάλεται όχι από έναν απλό κήπο αλλά από ολοκληρο δάσος... και φυσικά περιμετρικά της κάθε βίλας ηλεκτροφόρα καλώδια και πολλοί ένοπλοι φρουροί...

Βγαίνοντας από την ακριβή και καλά φρουρούμενη περιοχή, πέσαμε και σε μία συμπλοκή... Κάποιος είχε προσπαθήσει να βουτήξει κάτι και είχαν σπεύσει όλοι οι περαστικοί και τον λυντσάριζαν κανονικά υπό την απαθή ματιά ενός ατυνομικού...Του είχαν σκίσει τα ρούχα, δεν τον άφηναν να σηκωθεί από την άσφαλτο και ο αστυνόμος αμέτοχος... "Έτσι είναι οι Κενυάτες" μας είπε ο ξεναγός "περήφανοι και δεν σηκώνουν την αδικία... μόλις κάποιος φωνάξει "βοήθεια" τρέχουν όλοι να βοηθήσουν"...


Η ξενάγηση τελείωσε και κατευθυνθήκαμε προς το ξενοδοχείο που είχαμε κλείσει για μερικές ώρες μέχρι την πτήση μας. Το ξενοδοχείο βρισκόταν σε απόσταση αναπνοής από την Πρεσβεία του Ισραήλ και γι' αυτό το λόγο η όλη περιοχή ήταν σαν να βρισκόταν σε εμπόλεμη ζώνη... Μπλόκα, ένοπλοι αστυνομικοί, έλεγχος των διερχομένων οχημάτων κ.λ.π. Για να μπούμε δε στο lobby του ξενοδοχείου, έπρεπε να περάσουμε 2 πόρτες ασφαλείας (παρόλο που φρουρούνταν κιόλας από σεκιουριτάδες) και μετά από το lobby για να πάμε στο δωμάτιο, έπρεπε πάλι να χτυπήσουμε την κάρτα μας σε άλλες 2 εσωτερικές πόρτες... μιλάμε για δρακόντεια μέτρα ασφαλείας... Ωστόσο, αυτό ήταν και θετικό γιατί έτσι μπορέσαμε, λίγο αργότερα, να περπατήσουμε λίγο στα γύρω τετράγωνα από το ξενοδοχείο χωρίς όμως να απομακρυνθούμε πολύ, μετά και από παραίνεση του receptionist. Δεν έχω ξαναπερπατήσει ποτέ στη ζωή μου τόσο λίγο σε πρωτεύουσα ξένης χώρας... εγώ που οργώνω τις πόλεις στο περπάτημα... "Αφού το περπάτημα είναι απαγορευτικό, ας κάτσουμε κάπου να περάσει η ώρα" συμφωνήσαμε... Βρήκαμε μπροστά μας το Fairview Hotel http://www.fairviewkenya.com/ και αποφασίσαμε να πιούμε έναν καφέ... Ο καφές σερβίρεται στον κήπο που πραγματικά ήταν μία όαση μέσα στην γκριζίλα της πόλης... πολύ πράσινο, δέντρα, καταρρακτάκια... οι θαμώνες ήταν περισσότερο ντόπιοι επιχειρηματίες που έκλειναν δουλειές παρά τουρίστες... οι πλούσιοι ντόπιοι, απ' ότι κατάλαβα, ζούν σαν αποστειρωμένοι... ηλεκτροφόρα συρματοπλέγματα στις βίλες τους, ένοπλοι φρουροί να τους προστατεύουν, λιμουζίνες με οδηγούς να τους πηγαινοφέρνουν στα γραφεία τους και στα κυριλέ ξενοδοχεία που συχνάζουν για διασκέδαση ή για να κλείσουν δουλειές... Μου ήρθαν αστραπιαία στο μυαλό τα χωριά των Μασάϊ... Είμαι ακόμα στην ίδια χώρα???

Mετά από το εγερτήριο στις 04.30 το πρωί και τόσες ώρες στο πόδι (με ταξίδι, πτήση, ξενάγηση) η εξάντληση και η πείνα έκαναν την εμφάνισή τους (και πολύ άργησαν)... και φυσικά όταν βρίσκεσαι στο Ναϊρόμπι, δεν μπορείς να πας για φαγητό αλλού παρά στο διάσημο Carnivore http://www.tamarind.co.ke/carnivore/... Εκεί έχεις την ευκαιρία να δοκιμάσεις nyama choma δηλαδή ψητό κρέας μέχρι τελικής πτώσεως... Αρχικά σου φέρνουν έναν μεγάλο δίσκο με σαλάτες και σάλτσες και μετά έρχονται συνεχώς σερβιτόροι με σούβλες στο τραπέζι και σε βομβαρδίζουν συνεχώς... να τα κοτόπουλα, να τα χοιρινά, να η στρουθοκάμηλος, να η καμήλα, να ο κροκόδειλος (μπλιάξξξξξξξξξξ)... δεν σταματάνε να έρχονται αν δεν κατεβάσεις το σημαιάκι που υπάρχει στο τραπέζι σου! Το μενού είναι φιξ και περιλαμβάνει και σούπα στην αρχή καθώς και επιδόρπιο στο τέλος....
Το μαγαζί έχει πολλούς τουρίστες αλλά και ντόπιους, κατά κύριο λόγο επιχειρηματίες που δεξιώνονται τους ξένους συνεργάτες τους. Είδαμε πολλές πολυεθνικές παρέες ανάμεικτες με Κενυάτες, Ινδούς, Ευρωπαίους, Αμερικανούς που έκλειναν δουλειές τρώγωντας. "Η Κένυα είναι ένα απέραντο πεδίο επενδυτικών δραστηριοτήτων αλλά τα οφέλη καρπώνονται οι λίγοι ενώ οι πολλοί πεινάνε" θυμήθηκα τα λόγια του Oliver.

Ακριβώς δίπλα υπάρχει και το bar Simba Saloon και από Τετάρτη μέχρι Παρακευή παίζουν μουσική διάφορα συγκροτήματα... εμείς ήμαστε λίγο άτυχοι γιατί πήγαμε Δευτέρα.


Σκασμένοι από το φαγητό και την μπύρα (Tusker φυσικά, την τιμήσαμε δεόντως σε όλο το ταξίδι) γυρίσαμε στο ξενοδοχείο για να πάρουμε τις βαλίτσες μας και να πάμε στο αεροδρόμιο για την πτήση της επιστροφής προς Ελλάδα.

Μελαγχολία στο βανάκι του ξενοδοχείου που μας μετέφερε στο αεροδρόμιο... όπως πάντα στο τέλος κάθε ταξιδιού... ίσως και λίγο παραπάνω από άλλα ταξίδια... ίσως γιατί ήταν η πρώτη φορά που επισκέφθηκα την (υποσάχαρια) Αφρική... Είχα ακούσει πολλά για το πόσο γοητευτική είναι αυτή η ήπειρος... και είναι πράγματι αν κρίνω από την Κένυα: Πλούσια μέσα στη φτώχια της, περήφανη σαν τους ανθρώπους της, ένα διαμάντι όσο κι αν κάποιοι προσπαθούν να το μετατρέψουν σε χωματερή, φοβερές εναλλαγές τοπίων (από σαβάνα μέχρι χιονισμένα βουνά κι από τροπικά δάση μέχρι κατάλευκες αμμουδιές), φυλές με ήθη και έθιμα τόσο διαφορετικά και μοναδικά, η αίσθηση ελευθερίας που νιώθεις χαμένος στην απεραντοσύνη της σαβάνας...
Λίγο πριν μπώ στο αεροδρόμιο, όμως, η τελευταία εικόνα που μου έρχεται στο μυαλό από τις προηγούμενες 9 μέρες δεν είναι ούτε το σαφάρι, ούτε η εξωτική παραλία, ούτε η πολύχρωμη Μομπάσα... είναι αυτά τα πελώρια μάτια που με κοιτούσαν στον παιδικό σταθμό των Μασάϊ...

Lala salama Kenya!

nairobiiii.JPG
 
Last edited by a moderator:

KIKI

Member
Μηνύματα
2.697
Likes
6.676
Επόμενο Ταξίδι
Ιορδανία
Ταξίδι-Όνειρο
Αφρική Ναμιμπια
σε ευχαριστουμε για την ωραία γραμμένη ιστορια !!!!
 

zmaria

Member
Μηνύματα
1.335
Likes
1.201
Επόμενο Ταξίδι
Ρώμη (αμήν)
Ταξίδι-Όνειρο
Κούβα,Περού,Ν.Αφρική
Δυνατό τέλος!! Κρίμα που τελείωσε....

Άντε και στα επόμενα τώρα!!!
 

vrea

Member
Μηνύματα
233
Likes
212
Η ιστορία σου με έχει καθηλώσει πραγματικά. Οι εικόνες είναι φανταστικές. Γράφεις τόσο ζωντανά :clap:που είμαστε εκεί. Δεν ξέρω πότε θα το κάνω ποτέ αυτό το ταξίδι αλλά πλέον ξέρω ότι θα το κάνω σίγουρα- σε αρκετά χρόνια μάλλον καθώς είμαι φρέσκια μαμά και οι μικροί μου φίλοι δεν είναι για επικινδυνες αποστολές ακόμη!:rolleyes:
Θα ήθελα να συνοψίσεις αν σου είναι εύκολο τις ακόλουθες πληροφορίες:
  • Πόσο κόστισε?
  • Πως το οργάνωσες? Πρακτορείο κλπ
  • Τι προετοιμασία χρειάζεται (εμβόλια κλπ)
  • Πόσες μέρες?
  • Σταθμοί ταξιδιού αν το ξανακανες και τι αξίζει από τον καθένα να δει κανείς επιγραμματικά.
Vario μου να είσαι πάντα καλά και να μας ταξιδεύεις. Σε ευχαριστούμε πολύ.
 

Eftichia

Member
Μηνύματα
858
Likes
1.285
Επόμενο Ταξίδι
τοσκανη
Ταξίδι-Όνειρο
καραιβικη
ανταξιος ο επιλογος της υπεροχης αυτης ιστοριας!!!!!!
με συγκινησε και με εκανε να ονειρευομαι ενα ταξιδι στην κενυα.....
σε ευχαριστουμε !!!!!!
 

varioAthens

Member
Μηνύματα
5.502
Likes
8.023
Σας ευχαριστώ πολύ για τα καλά σας σχόλια!!!
:)

vrea,

[1] Μείναμε:
Μασάϊ Μάρα 2: το πιο γνωστό πάρκο, φωτογενές, πανέμορφο, must.
Νακούρου 1: στη λίμνη θα δεις χιλιάδες ροζ φλαμίνγκος και το ομώνυμο πάρκο είναι κάτι μεταξύ δάσους και ζούγκλας.
Αμποσέλι 2: από ζωϊκό πληθυσμό δεν θα δείς κάτι διαφορετικό από τα 2 προηγούμενα, αλλά έχει μοναδική θέα το Κιλομάντζαρο και το τοπίο σου θυμίζει κάτι από έρημο.
Diani Beach 3: Αν θες να βάλεις παραλία στο πρόγραμμα, βάλε διαμονή σε Diani Beach και όχι Μομπάσα, δες φωτος που έχω βάλει και θα καταλάβεις. Ωστόσο, οπωσδήποτε επίσκεψη και στην Μομπάσα.
Nαϊρόμπι μείναμε σκάρτο ένα βράδυ γιατί η πτήση ήταν ξημερώματα στις 03.00... Αν δεν έχεις κόλλημα (όπως εγώ) να βλέπεις την πρωτεύουσα κάθε χώρας που επισκέπτεσαι, μην χάσεις χρόνο εδώ, δεν έχει κάτι ιδιαίτερο...

Αν είχα χρόνο και χρήμα, θα έβαζα και το Πάρκο Τσάβο... το μεγαλύτερο της χώρας, κοντά στην Μομπάσα, καταπράσινο με λίμνες, ποτάμι κ.λ.π., καθώς και κάποια χωριά της φυλής Κικούγιου κοντά στο Mount Kenya (υπάρχει και ομώνυμο Πάρκο).

Αν πήγαινα 2η φορά, θα παρέλειπα το Ναϊρόμπι και θα έβαζα 2-3 μέρες παραπάνω στη Diani Beach.

[2] Το πρακτορείο που χρησιμοποιήσαμε είναι το ΑFRICAN HORIZONS African Safari & Tours | Travel to Africa. .... Άψογο!!!

[3] Όσον αφορά στο κόστος, παίζει ρόλο τι καταλύμματα θα επιλέξεις... camps, lodges? και τι κατηγορία? απλά? lux? Γενικά το σαφάρι είναι ακριβό (γι' αυτό και δεν βάλαμε επιπλέον πάρκο) και για να μειωθεί το κόστος ή πρέπει να κατεβάσεις κατηγορία καταλυμμάτων ή να ζητήσεις βανάκι αντί για τζιπ κ.λ.π.

[4] Από εμβόλια κάναμε για κίτρινο πυρετό (έχουμε και από παλιότερα κάνει ηπατίτιδας που θεωρώ ότι ασχέτως αν ταξιδεύεις δεν είναι κακό να το έχεις κάνει) και πήραμε χάπια για μαλάρια... Εκεί καλό είναι να ψεκάζεσαι με εντομοαπωθητικό.
 

ΕΡΣΗ

Member
Μηνύματα
6.454
Likes
2.531
Επόμενο Ταξίδι
Βερολίνο (ξανά!)
Ταξίδι-Όνειρο
Λάος, Βιετνάμ, Καμπότζη
Κατατοπιστικότατη όπως πάντα!
Ευχαριστούμε για την ωραία διήγηση και τις χρησιμότατες πληροφορίες.
Νομίζω οτι θα ακολουθώ πάντα πιστά τα βήματά σου!
 

varioAthens

Member
Μηνύματα
5.502
Likes
8.023
Κατατοπιστικότατη όπως πάντα!
Ευχαριστούμε για την ωραία διήγηση και τις χρησιμότατες πληροφορίες.
Νομίζω οτι θα ακολουθώ πάντα πιστά τα βήματά σου!

Δεν το γλυτώνω το ξύλο από τον αφέντη!!! :haha:
 

ΕΡΣΗ

Member
Μηνύματα
6.454
Likes
2.531
Επόμενο Ταξίδι
Βερολίνο (ξανά!)
Ταξίδι-Όνειρο
Λάος, Βιετνάμ, Καμπότζη
Θα το φας που θα το φας το ξύλο να μη σου πω και ένα ευχαριστώ;
 

vrea

Member
Μηνύματα
233
Likes
212
Σας ευχαριστώ πολύ για τα καλά σας σχόλια!!!
:)

vrea,

[1] Μείναμε:
Μασάϊ Μάρα 2: το πιο γνωστό πάρκο, φωτογενές, πανέμορφο, must.
Νακούρου 1: στη λίμνη θα δεις χιλιάδες ροζ φλαμίνγκος και το ομώνυμο πάρκο είναι κάτι μεταξύ δάσους και ζούγκλας.
Αμποσέλι 2: από ζωϊκό πληθυσμό δεν θα δείς κάτι διαφορετικό από τα 2 προηγούμενα, αλλά έχει μοναδική θέα το Κιλομάντζαρο και το τοπίο σου θυμίζει κάτι από έρημο.
Diani Beach 3: Αν θες να βάλεις παραλία στο πρόγραμμα, βάλε διαμονή σε Diani Beach και όχι Μομπάσα, δες φωτος που έχω βάλει και θα καταλάβεις. Ωστόσο, οπωσδήποτε επίσκεψη και στην Μομπάσα.
Nαϊρόμπι μείναμε σκάρτο ένα βράδυ γιατί η πτήση ήταν ξημερώματα στις 03.00... Αν δεν έχεις κόλλημα (όπως εγώ) να βλέπεις την πρωτεύουσα κάθε χώρας που επισκέπτεσαι, μην χάσεις χρόνο εδώ, δεν έχει κάτι ιδιαίτερο...

Αν είχα χρόνο και χρήμα, θα έβαζα και το Πάρκο Τσάβο... το μεγαλύτερο της χώρας, κοντά στην Μομπάσα, καταπράσινο με λίμνες, ποτάμι κ.λ.π., καθώς και κάποια χωριά της φυλής Κικούγιου κοντά στο Mount Kenya (υπάρχει και ομώνυμο Πάρκο).

Αν πήγαινα 2η φορά, θα παρέλειπα το Ναϊρόμπι και θα έβαζα 2-3 μέρες παραπάνω στη Diani Beach.

[2] Το πρακτορείο που χρησιμοποιήσαμε είναι το ΑFRICAN HORIZONS African Safari & Tours | Travel to Africa. .... Άψογο!!!

[3] Όσον αφορά στο κόστος, παίζει ρόλο τι καταλύμματα θα επιλέξεις... camps, lodges? και τι κατηγορία? απλά? lux? Γενικά το σαφάρι είναι ακριβό (γι' αυτό και δεν βάλαμε επιπλέον πάρκο) και για να μειωθεί το κόστος ή πρέπει να κατεβάσεις κατηγορία καταλυμμάτων ή να ζητήσεις βανάκι αντί για τζιπ κ.λ.π.

[4] Από εμβόλια κάναμε για κίτρινο πυρετό (έχουμε και από παλιότερα κάνει ηπατίτιδας που θεωρώ ότι ασχέτως αν ταξιδεύεις δεν είναι κακό να το έχεις κάνει) και πήραμε χάπια για μαλάρια... Εκεί καλό είναι να ψεκάζεσαι με εντομοαπωθητικό.

Σε ευχαριστώ για τις πληροφορίες Vario μου.:D
  • Το κόστος σε ένα τέτοιο ταξίδι πόσο σας πήγε τελικά? Πόσο ήταν τα αεροπορικά και πόσο περίπου πάει μια μέρα με οδηγό σε πάρκο- πες μας και για camp και για lodge.
  • Ποιες είναι οι διαφορές camp και lodge? Το camp είναι σκηνές?
  • Δεν μας είπες τις ημέρες στα πάρκα τι γίνεται από φαγητό? τι τρως και που?
  • Η διαφορά βανάκι με τζιπ? Είναι μόνο η προφανής ή έχει να κάνει ότι στο βαν πχ μπορεί να το μοιράζεσαι και με άλλους συνταξιδιώτες?
 

varioAthens

Member
Μηνύματα
5.502
Likes
8.023
Σε ευχαριστώ για τις πληροφορίες Vario μου.:D
  • Το κόστος σε ένα τέτοιο ταξίδι πόσο σας πήγε τελικά? Πόσο ήταν τα αεροπορικά και πόσο περίπου πάει μια μέρα με οδηγό σε πάρκο- πες μας και για camp και για lodge.
  • Ποιες είναι οι διαφορές camp και lodge? Το camp είναι σκηνές?
  • Δεν μας είπες τις ημέρες στα πάρκα τι γίνεται από φαγητό? τι τρως και που?
  • Η διαφορά βανάκι με τζιπ? Είναι μόνο η προφανής ή έχει να κάνει ότι στο βαν πχ μπορεί να το μοιράζεσαι και με άλλους συνταξιδιώτες?

Δηλαδή σόρι κιόλας, θα κάτσω να γράφω εναλλακτικά itineraries για camp, για lodge, για συνδυασμό camp-lodge, για βανακι, για τζιπάκι, για συνδυασμό βανάκι-camp, βανάκι-lodge, τζιπάκι-camp, τζιπάκι-lodge??? :bleh::haha:

Δες εδώ: KATO: Kenya Association of Tour Operators
Έχει όλα τα ταξιδιωτικά πρακτορεία από όπου μπορείς να κάνεις συγκρίσεις και συνδυασμούς. Γενικά μιλώντας κάθε μέρα στο σαφάρι μπορεί να κοστίζει από 120 ευρώ/άτομο (μιλάμε για πολύ βασικά καταλύμματα και βαν και ανεβαίνει). Στην τιμή περιλαμβάνεται η είσοδος στα πάρκα, η διαμονή και πλήρης διατροφή στο εσταιτόριο του camp ή του lodge, οι μεταφορές με το όχημα που θα επιλέξεις και τα game drives.

Tα απλά camp είναι σκηνές, υπάρχουν και camps luxury όμως, δηλαδή σκηνή γύρω-γύρω αντί τοίχου, αλλά πάτωμα και σκεπή κανονικά. Τα lodges είναι κανονικά δωμάτια, πιο εκλεπτυσμένα, συχνά τύπου μπανγκαλόους.

Το βανάκι είναι πιο φθηνό από το τζιπ και μπορείς να το κλείσεις είτε για την πάρτη σου είτε να το μοιραστείς με άλλα 4-6 άτομα. Όμως, για να το μοιραστείς αυτό σημαίνει ότι άλλα 4-6 άτομα ανά τον κόσμο έχουν φανταστεί ακι σχεδιάσει ακριβώς το ίδιο itinerary με σένα και ακριβώς τις ίδιες ημερομηνίες, πράγμα σπάνιο. Βέβαια, ακόμα κι αν βρεθούν άλλοι 4-6, να ξέρεις ότι γίνεται συνωστισμός και δύσκολα βλέπεις/φωτογραφίζεις τα ζώα με τόσο κόσμο μέσα στο βαν.
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Ενεργά Μέλη

No members online now.

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.215
Μηνύματα
883.901
Μέλη
38.906
Νεότερο μέλος
Makarena

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom