Ninita

Member
Μηνύματα
18
Likes
0
Ταξίδι-Όνειρο
ΓΥΡΟΣ ΛΑΤΙΝΙΚΗΣ ΑΜΕΡΙΚΗΣ
Kat'arxas sorry gia ta greekglish alla epeidi vriskomai sto eksoteriko den mporo na grapso
me ellinikous xaraktires !
Loipon,mpaino sto thema...exo 2 mines sxedon pou exo erthei konstantinoupoli kai zo edo kai apofasisa na peraso 1 mina sxedon taksidevontas...tha pao amsterdam,londino,vienni
kai praga kai epeidi exo mperdeftei para poly psahnontas gia ta must-do eipa na paro
kai tin apopsi atomon apo to forum ta opoia exoun episkeftei kapoio ap'afta ta meri...
ante voithisteeee :p
 

renata

Member
Μηνύματα
5.544
Likes
1.954
Επόμενο Ταξίδι
μαλαισία
Kat'arxas sorry gia ta greekglish alla epeidi vriskomai sto eksoteriko den mporo na grapso
me ellinikous xaraktires !
Loipon,mpaino sto thema...exo 2 mines sxedon pou exo erthei konstantinoupoli kai zo edo kai apofasisa na peraso 1 mina sxedon taksidevontas...tha pao amsterdam,londino,vienni
kai praga kai epeidi exo mperdeftei para poly psahnontas gia ta must-do eipa na paro
kai tin apopsi atomon apo to forum ta opoia exoun episkeftei kapoio ap'afta ta meri...
ante voithisteeee :p
καλά θα σου τα πούνε άλλοι αυτά ,εγώ δεν ξέρω.ά! μου άρεσε το άμστερνταμ και το λονδίνο πάρα πολύ...για λεπτομέρειες θα μιλήσουν οι ειδήμονες του είδους...
μήπως σε λένε άννα ?:roll:
 

taver

Member
Μηνύματα
12.502
Likes
29.159
Ταξίδι-Όνειρο
Iles Kerguelen

interted

Member
Μηνύματα
1.355
Likes
8.199
Επόμενο Ταξίδι
?
Ταξίδι-Όνειρο
Ράφτινγκ στον Ουρουμπάμπα
Για το Αμστερνταμ υπάρχει και αυτό το topic
 

spor_os

Administrator
Μηνύματα
1.951
Likes
617
Kat'arxas sorry gia ta greekglish alla epeidi vriskomai sto eksoteriko den mporo na grapso
me ellinikous xaraktires !
Loipon,mpaino sto thema...exo 2 mines sxedon pou exo erthei konstantinoupoli kai zo edo kai apofasisa na peraso 1 mina sxedon taksidevontas...tha pao amsterdam,londino,vienni
kai praga kai epeidi exo mperdeftei para poly psahnontas gia ta must-do eipa na paro
kai tin apopsi atomon apo to forum ta opoia exoun episkeftei kapoio ap'afta ta meri...
ante voithisteeee :p
Αυτό το μήνυμα ας το αφήσεις σε greeklish.
Υπάρχει αυτή η ιστοσελίδα για να μετατρέπεις greeklish
All Greek to me! Any Greeklish to Greek
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.289
Μηνύματα
886.794
Μέλη
38.955
Νεότερο μέλος
alex_07

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom