OΣΕ, το φαινόμενο :-(

tatooine

Member
Μηνύματα
1.445
Likes
5.290
Είμαστε ταξιδιωτικό φόρουμ κι νομίζω ότι είναι πολύ λογικό να υπάρχει ένα νήμα για τον ελληνικό σιδηρόδρομο και τις μετακινήσεις μας με αυτόν.
Αυτά που γράφεις αφορούν κάτι άλλο, πως μπορεί η ελληνική κοινωνία να γίνει καλύτερη και φυσικά δεν είναι αντικείμενο του φόρουμ η αυτού του νήματος.
Ποιος μίλησε για το αντίθετο. Με αφορμή το δυστύχημα εδώ και 100 σελίδες για σχόλια παρόμοια με το δικό μου αναφέρθηκα. Απορώ γιατί κρεμάστηκες στο συγκεκριμένο να υπενθυμίσεις σε μένα ότι είμαι εκτός νήματος.
Διάβασε λίγο. Τοξική συζήτηση και πολιτικό κουτσομπολιό.
 

thanosth

Member
Μηνύματα
3.372
Likes
6.871
Επόμενο Ταξίδι
Θάσος με ιστιοπλοϊκό!
Ταξίδι-Όνειρο
Happy Slam, AO
Ποιος μίλησε για το αντίθετο. Με αφορμή το δυστύχημα εδώ και 100 σελίδες για σχόλια παρόμοια με το δικό μου αναφέρθηκα. Απορώ γιατί κρεμάστηκες στο συγκεκριμένο να υπενθυμίσεις σε μένα ότι είμαι εκτός νήματος.
Διάβασε λίγο. Τοξική συζήτηση και πολιτικό κουτσομπολιό.
Σόρι, δεν αναφερόμουν στη δική σου ανάρτηση, αλλά σε αυτή του μέλους PtK που οι πτυχές που αναπτύσσει, αφορούν την ελληνική κοινωνία γενικά
 

paefstra

Member
Μηνύματα
13.043
Likes
41.052
Όποιος έχει την υπομονή να διαβάσει το παρακάτω άρθρο θα του φύγουν πολλές απορίες για το πως φτάσαμε ως εδώ
Τα φαντάσματα του ΟΣΕ
Τα λεγαμε απο περσι αυτα περιπου. Υπαρχει για να παραγει ελλειμματα, οχι εργο.
Πρεπει να εχουν σφιξει τα γαλατα μετα το ατυχημα που θα πρεπει να παραγει εργο.
Ο ΟΣΕ υπαρχει με μοναδικο σκοπο την υπαρξη του. Ειναι οντολογικος ο λογος. Το εργο του μπορουν καλλιστα να το καλυψουν μισθωμενα ταξι πολυ φθηνοτερα ΠΟΛΥ ομως και να κλεισει αυριο κιολας.
 
  • Like
Reactions: PtK

GTS

Member
Μηνύματα
6.794
Likes
18.453
Όταν ανάγεις τα αίτια ενός ατυχήματος σε κάποιο ακαθόριστο παρελθόν, όπου "όλοι φταίνε - φταίμε" μέχρι και τη δολοφονία του Καποδίστρια, τότε τους αθωώνεις και όλους. Όλοι φταίνε = δε φταίει κανένας, αυτά είναι είτε ανόητα είτε πονηρά. Εγώ προσωπικά είμαι περίεργος να μάθω αν οι τραγικές συνθήκες ασφαλείας στη μία και μοναδική γραμμή της χώρας είναι πρόσφατο φαινόμενο και κατά πόσο, και επίσης γιατί δεν συνέβησαν άλλα ατυχήματα σαν αυτό στο παρελθόν: υπήρχαν δικλίδες ασφαλείας που τώρα δεν υπάρχουν, άλλα συστήματα που ως μη ειδικοί δε γνωρίζουμε, πιο έμπειρο προσωπικό που δεν έκανε λάθη ή απλά έκατσε τώρα; Εγώ προσωπικά θα περιμένω το πόρισμα (όχι το πόρισμα-συγκάλυψη του σκιτζή νομικού αλλά ένα σοβαρό πόρισμα), παράλληλα και ταυτόχρονα μία σοβαρή δημοσιογραφική έρευνα για balances & checks που λένε και τελευταίο το δικαστήριο το οποίο διευρύνει πάντα την έννοια της ευθύνης και μπορεί να την πληρώσουν και μη έχοντες ουσιαστική ευθύνη αλλά τυπική. Δε ξέρουμε σχεδόν τίποτα και έχω μάθει εξ επαγγέλματος να μη βιάζομαι ιδίως αν δεν έχω σχέση με το αντικείμενο γιατί έχουν δει πολλά τα μάτια μου (και μιλάω για θανατηφόρα).
 

paefstra

Member
Μηνύματα
13.043
Likes
41.052
Όταν ανάγεις τα αίτια ενός ατυχήματος σε κάποιο ακαθόριστο παρελθόν, όπου "όλοι φταίνε - φταίμε" μέχρι και τη δολοφονία του Καποδίστρια, τότε τους αθωώνεις και όλους. Όλοι φταίνε = δε φταίει κανένας, αυτά είναι είτε ανόητα είτε πονηρά. Εγώ προσωπικά είμαι περίεργος να μάθω αν οι τραγικές συνθήκες ασφαλείας στη μία και μοναδική γραμμή της χώρας είναι πρόσφατο φαινόμενο και κατά πόσο, και επίσης γιατί δεν συνέβησαν άλλα ατυχήματα σαν αυτό στο παρελθόν: υπήρχαν δικλίδες ασφαλείας που τώρα δεν υπάρχουν, άλλα συστήματα που ως μη ειδικοί δε γνωρίζουμε, πιο έμπειρο προσωπικό που δεν έκανε λάθη ή απλά έκατσε τώρα; Εγώ προσωπικά θα περιμένω το πόρισμα (όχι το πόρισμα-συγκάλυψη του σκιτζή νομικού αλλά ένα σοβαρό πόρισμα), παράλληλα και ταυτόχρονα μία σοβαρή δημοσιογραφική έρευνα για balances & checks που λένε και τελευταίο το δικαστήριο το οποίο διευρύνει πάντα την έννοια της ευθύνης και μπορεί να την πληρώσουν και μη έχοντες ουσιαστική ευθύνη αλλά τυπική. Δε ξέρουμε σχεδόν τίποτα και έχω μάθει εξ επαγγέλματος να μη βιάζομαι ιδίως αν δεν έχω σχέση με το αντικείμενο γιατί έχουν δει πολλά τα μάτια μου (και μιλάω για θανατηφόρα).
Εχοντας μεγαλωσα στους σταθμους απο παιδι, θα σου πω γιατι δεν εγινε 100 χρονια τοσο σοβαρο ατυχημα, σε εποχες που η επικοινωνια γινοταν με τηλεγραφο και ασυρματο σε μονη γραμμη ουτε καν διπλη:

Υπηρχαν 2 υπαλληλοι σε καθε βαρδια
Δεν ηταν 6μηνιτες, αλλα ειχαν μονιμη σχεση εργασιας και εμπειρια που συσσωρευοταν με τον χρονο.
Μιλαμε για συστηματα επικοινωνιας παλαιολιθικα, να πεφτεις κατω απο τα γελια, που ομως ειχαν αυστηροτατα πρωτοκολλα και εβλεπαν σε καθε στιγμη τουλαχιστον 4 ματια.
Κανεις δεν καυχιοταν για ταχυτητες που επρεπε να πιασει. Αραμπας, αλλα ασφαλης.

Ολα τα αλλα περι gps και που βλεπεις τον ντελιβερα ειναι να χαμε να λεγαμε.
 

Borealis

Member
Μηνύματα
3.817
Likes
7.700
Αν το σκεφτείτε μισοσοβαρά μισοαστεία τόσα λίγα τρένα που κυκλοφορούν θα μπορούσαν οι μηχανοδηγοί να συνεννοούνται μεταξύ τους με ένα απλό κινητό κάθε φορά που φεύγουν από σταθμό και θα κόστιζε το τίποτα στον οργανισμό και κυρίως σε ασφάλεια..
 

McElk

Member
Μηνύματα
1.033
Likes
1.595
Ταξίδι-Όνειρο
Novaya Zemlya
Εγώ προσωπικά είμαι περίεργος να μάθω αν οι τραγικές συνθήκες ασφαλείας στη μία και μοναδική γραμμή της χώρας είναι πρόσφατο φαινόμενο και κατά πόσο, και επίσης γιατί δεν συνέβησαν άλλα ατυχήματα σαν αυτό στο παρελθόν:
Έγινε το 72 ένα παρόμοιο δυστύχημα. Το «Ακρόπολις εξπρές» που ερχόταν από το Μόναχο συγκρούστηκε λόγω κακής συνεννόησης των σταθμαρχών με τοπική αυτοκινητάμαξα ανάμεσα στα χωριά της Λάρισας Δοξαράς και Ορφανά. Δεκάδες τα θύματα. Τότε η γραμμή ήταν μονή και οι διασταυρώσεις γινόταν στους σταθμούς. Επίσης δεν υπήρχαν συστήματα επικοινωνίας. Μετά δόθηκε εντολή να εγκατασταθούν ασύρματοι.
Σ’ αυτό το δυστύχημα αναφέρεται το λυπητερό τραγούδι του Γ. Πουλόπουλου «Άιντε και ντε»
 

orestcrete

Member
Μηνύματα
2.607
Likes
9.864
Επόμενο Ταξίδι
Iceland
Ταξίδι-Όνειρο
New Zealand
Νομιζω η προβα εγινε μεσα στο κορωνοιο τοτε που αποφασιζαν να μην ανοιξουν τα φερετρα και να ειναι και τυλιγμενα με ναυλον για να μη μεταδωθει ο ιος. η το ποσα ατομα θα παραβρεθουν στη κηδεια .
θα ερθουν κι αλλα χειροτερα. αυτο ειναι απλα ενα λουλουδακι στη κορυφη του παγοβουνου. το συνταγμα εχει καταπατηθει εδω και χρονια στο ονομα της ασφαλειας ΜΑΣ. βλεπετε να αλλαζει κατι ?ισως να παγωνει για λιγο για να ξεχαστει και να περασει πιο αργα. υπογειως οταν εμεις θα ειμαστε διακοπες και δε θα θελουμε να τις χαλασουμε. θα κανουμε την επανασταση μετα που θα γυρισουμε απο τις διακοπες.
Να τα λες σωστά, τότε ήταν υγειονομικά πρωτόκολλα, τώρα είναι καταπάτηση ανθρωπίνων δικαιωμάτων..
 

tatooine

Member
Μηνύματα
1.445
Likes
5.290
Εχοντας μεγαλωσα στους σταθμους απο παιδι, θα σου πω γιατι δεν εγινε 100 χρονια τοσο σοβαρο ατυχημα, σε εποχες που η επικοινωνια γινοταν με τηλεγραφο και ασυρματο σε μονη γραμμη ουτε καν διπλη:

Υπηρχαν 2 υπαλληλοι σε καθε βαρδια
Δεν ηταν 6μηνιτες, αλλα ειχαν μονιμη σχεση εργασιας και εμπειρια που συσσωρευοταν με τον χρονο.
Μιλαμε για συστηματα επικοινωνιας παλαιολιθικα, να πεφτεις κατω απο τα γελια, που ομως ειχαν αυστηροτατα πρωτοκολλα και εβλεπαν σε καθε στιγμη τουλαχιστον 4 ματια.
Κανεις δεν καυχιοταν για ταχυτητες που επρεπε να πιασει. Αραμπας, αλλα ασφαλης.

Ολα τα αλλα περι gps και που βλεπεις τον ντελιβερα ειναι να χαμε να λεγαμε.
Σίγουρα δεν αναφέρεσαι στις εποχές όπου ένας έκανε 4πλο βάρδια για να μπορέσουν οι άλλοι να καθίσουν μια βδομάδα στο σπίτι τους.
Η στις εποχές όπου οι υπάλληλοι (και όχι μόνο) θεωρούσαν τον οργανισμό τσιφλίκι τους.
Ούτε στις εποχές όπου έβγαινε κάποιος έξω και έλεγε ''το τρένο θα φύγει σήμερα''.
 

paefstra

Member
Μηνύματα
13.043
Likes
41.052
Η στις εποχές όπου οι υπάλληλοι (και όχι μόνο) θεωρούσαν τον οργανισμό τσιφλίκι τους.
Οι εργαζομενοι δεν θα ξαναμπουν σε τρενο μετα απο το ατυχημα μεχρι νεωτερας.
Παντα ειναι τσιφλικι των εργαζομενων, εκτος αν μπει να οδηγησει ο Γεραπετριτης.
 

tatooine

Member
Μηνύματα
1.445
Likes
5.290
Οι εργαζομενοι δεν θα ξαναμπουν σε τρενο μετα απο το ατυχημα μεχρι νεωτερας.
Αυτού του είδους των εργαζομένων δεν τους θέλει κανένας. Ούτε καν αυτοί που τους τοποθετούν για να έχουν τους ψήφους τους.

Παντα ειναι τσιφλικι των εργαζομενων, εκτος αν μπει να οδηγησει ο Γεραπετριτης.
Το κοριτσάκι με τα σπίρτα νόμιζε ότι ο σταθμός της ανήκει επειδή πουλούσε τα σπίρτα της εκεί.
 
  • Like
Reactions: PtK

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Ενεργά Μέλη

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.215
Μηνύματα
883.901
Μέλη
38.906
Νεότερο μέλος
Makarena

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom