Ryanair Ryanair news

jimp

Member
Μηνύματα
5.027
Likes
6.411
O κανονισμός γράφει
Αρθρο 5 παραγραφος 3

3. Ο πραγµατικός αεροµεταφορέας δεν υποχρεούται να
πληρώσει αποζηµίωση σύµφωνα µε το άρθρο 7 αν µπορεί να απο-
δείξει ότι η µαταίωση έχει προκληθεί από έκτακτες περιστάσεις οι
οποίες δεν θα µπορούσαν να αποφευχθούν ακόµη και αν είχαν
ληφθεί όλα τα εύλογα µέτρα.

http://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/LexUriServ.do?uri=OJ:L:2004:046:0001:0007:EL:PDF

Υγ
Δεν το σχολιάζω το θέμα,απλά αναφέρω τον κανονισμό.
Σωστο αυτο που λες για την αποζημιωση.

Για τη βοηθεια ομως?

Βλεπουμε οτι στο αρθρο 5 λεει:
Ματαίωση
1. Σε περίπτωση ματαίωσης μιας πτήσης, οι επιβάτες δικαιού-
νται:
α) βοήθεια από τον πραγματικό αερομεταφορέα σύμφωνα με το
άρθρο 8, και
β) βοήθεια από τον πραγματικό αερομεταφορέα σύμφωνα με το
άρθρο 9 παράγραφος 1 στοιχείο α) και παράγραφος 2, καθώς
και βοήθεια σύμφωνα με το άρθρο 9 παράγραφος 1 στοιχεία β)
και γ)
σε περίπτωση μεταφοράς με άλλη πτήση, όταν ο ευλόγως
αναμενόμενος χρόνος αναχωρήσεως της νέας πτήσης είναι
τουλάχιστον η επόμενη μέρα από τον χρόνο αναχωρήσεως που
είχε ορισθεί για την ματαιωθείσα πτήση

Το αρθρο 8 λεει:

Δικαίωμα επιστροφής χρημάτων ή μεταφοράς με άλλη πτήση
1. Όταν γίνεται παραπομπήστο παρόν άρθρο, παρέχεται στον
επιβάτη η δυνατότητα να επιλέξει:
α) — την εντός επτά ημερών επιστροφή, με τους τρόπους που
αναφέρονται στο άρθρο 7 παράγραφος 3, του πλήρους
αντιτίμου του εισιτηρίου του, στην τιμήπου το αγόρασε,
για το μέρος ήτα μέρη του ταξιδιού που δεν πραγματο-
ποιήθηκαν και για το μέρος ή τα μέρη του ταξιδιού που
ήδη πραγματοποιήθηκαν, εφόσον η πτήση δεν εξυπηρετεί
πλέον κανένα σκοπό σε σχέση με το αρχικό ταξιδιωτικό του
σχέδιο, καθώς επίσης, αν συντρέχει η περίπτωση:
— πτήση επιστροφής στο αρχικό σημείο αναχώρησής του το
νωρίτερο δυνατό
β) τη μεταφορά του με την ενωρίτερη δυνατή πτήση, υπό συγκρίσι-
μες συνθήκες μεταφοράς, στον τελικό του προορισμό,
ή
γ) τη μεταφορά του, υπό συγκρίσιμες συνθήκες μεταφοράς, στον
τελικό του προορισμό άλλη ημέρα που τον εξυπηρετεί εφόσον
υπάρχει διαθεσιμότητα θέσεων


Ενα το αρθρο 9 λεει:

Δικαίωμα φροντίδας
1. Όταν γίνεται παραπομπήστο παρόν άρθρο, προσφέρονται
δωρεάν στους επιβάτες:
α) γεύματα και αναψυκτικά ανάλογα του χρόνου αναμονής τους,
β) διανυκτέρευση σε ξενοδοχείο όταν αποβαίνει αναγκαία η παρα-
μονήτους :
— επί μία ή περισσότερες νύκτες, ή
— επί διάστημα επιπλέον εκείνου που σχεδίαζε ο επιβάτης
·
γ) μεταφορά μεταξύ αερολιμένα και καταλύματος (ξενοδοχείου ή
άλλου).
2. Επιπλέον, προσφέρονται δωρεάν στους επιβάτες δύο τηλε-
φωνήματα, τέλεξ ήφαξ ήμηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.

Δηλαδη η ryanair επρεπε να τους στειλει με αλλη πτηση στη θεσσαλονικη.Φυσικα για την καθυστερηση θα επρεπε να τους παρεχει καποιο φαγητο.
Εφοσον δεν υπηρχε πτηση με κενες θεσεις για θεσσαλονικη θα επρεπε να τους κλεισει ξενοδοχειο μεχρι να τους στειλει στον προορισμο τους και φυσικα να πληρωσει τη μεταφορα απο και προς το αεροδρομιο.
Αυτο θεωρω βαση του κανονισμου οτι θα πει βοηθεια.

Καλα οχι οτι περιμενω να το κανει απλα ετσι για να σχολιασουμε λιγο το τι εγινε και τι θα επρεπε να γινει.
Μακρυα απο εμας,απλα αν ταξιδευουμε μαζι της θα πρεπει να ξερουμε και τις τακτικες της.:xmas_wink:

Αγαοαμε ομως ryanair:xmas_cheesygrin:
 

kabamarou

Member
Μηνύματα
1.437
Likes
2.209
Πριν από λίγο καιρό είχα διαβάσει στο site της Ryanair ότι είχε βάλει μια εξτρά μικρή χρέωση λόγω του ότι ήταν υποχρεωμένη βάσει κανονισμών να παρέχει ξενοδοχείο και φαγητό σε περίπτωση που οι καιρικές συνθήκες δεν επιτρέπουν το αεροπλάνο να πετάξει..
Χαρακτήριζε τον νόμο μάλιστα άδικο και πως ήταν αναγκασμένη να βάλει αυτή την χρέωση πέρα από την θέληση της...
 

taver

Member
Μηνύματα
12.501
Likes
29.146
Ταξίδι-Όνειρο
Iles Kerguelen
Πριν από λίγο καιρό είχα διαβάσει στο site της Ryanair ότι είχε βάλει μια εξτρά μικρή χρέωση λόγω του ότι ήταν υποχρεωμένη βάσει κανονισμών να παρέχει ξενοδοχείο και φαγητό σε περίπτωση που οι καιρικές συνθήκες δεν επιτρέπουν το αεροπλάνο να πετάξει..
Χαρακτήριζε τον νόμο μάλιστα άδικο και πως ήταν αναγκασμένη να βάλει αυτή την χρέωση πέρα από την θέληση της...
Όπως και να το βαφτίσει, χρέωση, ξε-χρέωση, αυξημένη τιμή ή ότι άλλο σκαρφιστεί ο Λίγδης, ο επιβάτης που αποκλείστηκε αυτές τις μέρες λόγω ακύρωσης πτήσης λόγω κακοκαιρίας, έχει πληρώσει και για όλα αυτά.
 

jimp

Member
Μηνύματα
5.027
Likes
6.411
Πριν από λίγο καιρό είχα διαβάσει στο site της Ryanair ότι είχε βάλει μια εξτρά μικρή χρέωση λόγω του ότι ήταν υποχρεωμένη βάσει κανονισμών να παρέχει ξενοδοχείο και φαγητό σε περίπτωση που οι καιρικές συνθήκες δεν επιτρέπουν το αεροπλάνο να πετάξει..
Χαρακτήριζε τον νόμο μάλιστα άδικο και πως ήταν αναγκασμένη να βάλει αυτή την χρέωση πέρα από την θέληση της...
Μηπως ειχες διαβασει αυτο για τις καρτες?

Ryanair Introduces 2% Credit Card Fee To Comply With UK OFT Ruling
 

NIKOLETA05

Member
Μηνύματα
556
Likes
446
Επόμενο Ταξίδι
Αλσατία
Ταξίδι-Όνειρο
Νέα Υόρκη
Πάντως στο site της η Ryanair έχει βγάλει ανακοίνωση για αίτηση αποζημίωσης ή αλλαγή πτήσης δωρεάν. Τίποτα άλλο όμως.

14 Dec - Weather Disruptions - Italy Unfortunately due to heavy?
Aν κατάλαβα καλα λοιπον αν ειχε καποιος τη δυνατοτητα να περιμενει μεχρι την επομενη πτηση της του δινοταν η δυνατοτητα να επιστρεψει με αυτην. ΔΕΝ καλυπτει κοστος διαμονης μεχρι την επομενη πτηση, σωστα?
 

kostasdoboj

Member
Μηνύματα
53
Likes
35
Ταξίδι-Όνειρο
Κούβα
Aν κατάλαβα καλα λοιπον αν ειχε καποιος τη δυνατοτητα να περιμενει μεχρι την επομενη πτηση της του δινοταν η δυνατοτητα να επιστρεψει με αυτην. ΔΕΝ καλυπτει κοστος διαμονης μεχρι την επομενη πτηση, σωστα?
Αν κάποιος είχε τη δυνατότητα να περιμένει μέχρι την επόμενη πτήση μπορούσε να επιστρέψει με αυτή. Κάθε εταιρεία σε περίπτωση που ο πελάτης επιλέγει να φύγει με επόμενη πτήση της, οφείλει να του παρέχει κατάλυμα καθώς και τη μεταφορά από και προς το αεροδρόμιο.
 

taver

Member
Μηνύματα
12.501
Likes
29.146
Ταξίδι-Όνειρο
Iles Kerguelen
Αν κάποιος είχε τη δυνατότητα να περιμένει μέχρι την επόμενη πτήση μπορούσε να επιστρέψει με αυτή. Κάθε εταιρεία σε περίπτωση που ο πελάτης επιλέγει να φύγει με επόμενη πτήση της, οφείλει να του παρέχει κατάλυμα καθώς και τη μεταφορά από και προς το αεροδρόμιο.
Το ίδιο ισχύει ακόμα κι αν τελικά φύγει (πιο νωρίς) με πτήση άλλης εταιρίας....
 

jimp

Member
Μηνύματα
5.027
Likes
6.411
Aν κατάλαβα καλα λοιπον αν ειχε καποιος τη δυνατοτητα να περιμενει μεχρι την επομενη πτηση της του δινοταν η δυνατοτητα να επιστρεψει με αυτην. ΔΕΝ καλυπτει κοστος διαμονης μεχρι την επομενη πτηση, σωστα?
Λίγα ποστ παραπάνω περιγράφω πως ακριβώς οφείλει να βοηθήσει τον πελάτη.
Αλλά γενικά πρέπει να καλύψει το κόστος διαμονής και τη μεταφορά.
 

kabamarou

Member
Μηνύματα
1.437
Likes
2.209

michgt

Member
Μηνύματα
81
Likes
146
Επόμενο Ταξίδι
ΒΕΡΟΛΙΝΟ
Thessaloniki - Bremen

Από 4 Απριλίου η Ryanair συνδέει τη Θεσσαλονίκη με τη Βρέμη. Η σύνδεση φαίνεται στο "New Routes" του site της Ryanair καθώς και στη λίστα με τους προορισμούς από τη Θεσσαλονίκη.
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.285
Μηνύματα
886.456
Μέλη
38.950
Νεότερο μέλος
vaggelis55

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom