Recent content by aik7

1. aik7

Ιταλία Ταξίδι στη Puglia, Ιταλία. 11 Μέρες, 22 Πόλεις

ΟΚ διορθώθηκε η ημερομηνία. Ξεκίνησε στις 20/04/2022, Μ. Τετάρτη. Εκμεταλευτήκαμε τις αργίες Πάσχα και Πρωτομαγιάς.
  2. aik7

Το ταξίδι ξεκίνησε στις 20/04/2022. Φύγαμε νωρίς απόγευμα από Θεσσαλονίκη γύρω στις 8:00 φτάσαμε Ηγουμενίτσα όπου κατευθείαν πήγαμε στον τερματικό σταθμό για να εκδώσουμε εισιτήρια για Μπρίντιζι. Καθώς ακόμη δεν ήταν τουριστική περίοδος δεν χρειάστηκε να τα κλείσουμε εκ των προτέρων. Το καράβι...
  3. aik7

Ουγγαρία Θεσσαλονίκη - Βουδαπέστη οδικώς με ενδιάμεσες διαμονές σε Νόβι σαντ και Βελιγράδι

Το ταξίδι πραγματοποιήθηκε τον Οκτώβριο του 2021, το όχημα μας είναι Qashqai 1.2 βενζίνη. Συνολικές διανυκτερεύσεις 11: 2 Νόβι Σαντ, 7 Βουδαπέστη, 2 Βελιγράδι Θα προσπαθήσω να δώσω κάποιες χρηστικές πληροφορίες για όσους ενδιαφέρονται να ταξιδέψουν οδικώς προς Βουδαπέστη 1) Απαραίτητα έγγραφα...
  4. aik7

Γενικά Αλβανία Βοσνία-Ερζεγοβίνη Βουλγαρία Κόσοβο Κροατία Ρουμανία Σερβία Σλοβενία Ταξίδι Βαλκάνια και περιορισμοί covid

Ρωτώντας τις πρεσβείες: Για Σκόπια ( 21 0674 9585) δεν χρειάζεται κάτι άλλο εκτός από Ταυτότητα/Διαβατήριο και Πρασινη Κάρτα για το ΙΧ. Προσοχή, είσοδος ΜΟΝΟ από Ευζώνους! Για Σερβία ( 231 024 4265 ) Μόνο με μοριακό τεστ 48 ωρών! Το πιστοποιητικό εμβολιασμού δεν ισχύει ακόμη. Για Ουγγαρία...
  5. Agiasofia

Agiasofia

Αγία Σοφία στην Μεσήμβρια του Εύξεινου Πόντου
  6. Burgas

Burgas

Ο σιδηροδρομικός σταθμός
  7. Hercules_beach

Hercules_beach

Η ποιο παρθένα παραλία της περιοχής, Ηρακλής beach
  8. Nessebar_mill

Nessebar_mill

Ο μύλος στο πέρασμα για την παλιά πόλη της Μεσήμβριας
  9. Sand Fest

Μπουργκάς2008

12. aik7

Βουλγαρία Θεσσαλονίκη – Μπουργκάς (Sunny beach) Οδικώς 610Km

Έχοντας αποκομίσει θετικές εμπειρίες από τα πρόσφατα ταξίδια μας στην γειτονική Βουλγαρία σε Σόφια και Φιλιππούπολη, αποφασίσαμε μαζί με την σύζυγο μου να εξερευνήσουμε τον δημοφιλέστερο θερινό προορισμό της χώρας. Κλείσαμε με airbnb διαμέρισμα λίγο έξω από την Sunny beach μόλις με 222€ για 9...
  13. aik7

Σερβία Θεσσαλονίκη-Βελιγράδι με Ι.Χ.

Περπατήσαμε όλη την Mihajlova και φτάσαμε στο κάστρο, σημείο αναφοράς της πόλης. Ήδη η μέχρι τώρα εμπειρία μας ήταν απολύτως θετική και ήμασταν εντυπωσιασμένοι. Περπατήσαμε ένα τμήμα του και επιστρέψαμε στο ξενοδοχείο για να ξεκουραστούμε. Το βράδυ βγήκαμε για ένα ποτάκι στην περιοχή. Τις...
  14. aik7

Παίρνοντας ενθάρρυνση από τις ιστορίες του forum αποφασίσαμε να δοκιμάσουμε για 1η φορά να επισκεφτούμε τους βόρειους γείτονές μας και συγκεκριμένα το Βελιγράδι. Διαπιστώσαμε ότι τα διαβατήρια μας έληξαν πριν 3 μήνες και δεν το θυμηθήκαμε! Ευτυχώς δεν υπήρχε πρόβλημα αφού το μόνο που χρειάζεται...
  15. aik7

Γερμανία Πάω Βερολίνο.Τι μου προτείνετε?

Ξενοδοχείο Εγώ πήγα φέτος το καλοκαίρι και έμεινα στο: www.hotel-seifert.de πολύ κοντά στο κέντρο με τα πόδια και δίπλα από τον κεντρικότερο δρόμο Kudam. Έμεινα σε ένα μεγάλο δωμάτιο πολύ ψηλοτάβανο και είχε αρκετά καλό πρωινό. Τιμή <100Ε, όποιος θέλει να πάει ας του ρίξει μια ματιά.