Recent content by DELIDEB

1. DELIDEB

Ρόδος Ρόδος - Νησί των Ιπποτών!

Καλησπέρα και με το καλό να μας επισκεφθείτε! Στις πολύ ωραίες προτάσεις της tsampi90 να προσθέσω κι εγώ κάποιες ταβέρνες εγγύηση, κυρίως για κρεατικά, σε χωριά και τοποθεσίες εκτός πόλης: - Ανθούλα στα Κολύμπια (συνδυάζεται με 7 Πηγές - το σημείο τίποτα φοβερό αλλά πολύ καλό φαγητό) - Πηγή...
  2. DELIDEB

Γενικά χρειαζομαι βοηθεια στην επιλογη νησιου

Καλησπέρα, εγώ θα σου πρότεινα και Ρόδο. Εύκολη πρόσβαση αεροπορικώς, κάστρα και αρχαιολογικοί χώροι, πολλές και διαφορετικές παραλίες και άσπρα σπιτάκια στη Λίνδο. Συνδυάζεται ωραία με Σύμη αλλά και το αγαπημένο Καστελόριζο (και πολλά άλλα νησάκια βέβαια).
  3. DELIDEB

Sky Express: 1 +1 εισιτήρια με Vodafone CU

Καλησπέρα, καλή χρονιά με υγεία και πολλά ταξίδια! Χρησιμοποιήσαμε την προσφορά τον Νοέμβριο. Οι φόροι πληρώνονται εξ ολοκλήρου, το κουπόνι ισχύει για πτήσεις εντός των επόμενων 10 ημερών από τη λήψη του και μόνο για τον ακριβό ναύλο SKY Enjoy (οπότε οι αρχικές τιμές είναι αρκετά υψηλές)...
  4. DELIDEB

Ποιες είναι οι καλύτερες παραλίες στην Ελλάδα;

Εγκρεμνοί, Λευκάδα Σαλιάρα, Θάσος Καβουρότρυπες, Χαλκιδική Άγιος Παύλος, Λίνδος Ρόδου Πρασσά, Κίμωλος Άπελλα, Κάρπαθος Καλάμι, Κύθηρα
  5. DELIDEB

ΗΠΑ Νεα Υορκη - Πρωτη φορα - Συναλλαγμα ή καρτα ?

Στις χρεώσεις της Εθνικής αναφέρεται η σύγκριση που έκανα στο post #88. Παλαιότερα ήταν σταθερά 2% και ποτέ δεν ειχαμε έξοδα ανάληψης, τώρα είδαμε άλλες χρεώσεις. Εχω την αίσθηση ότι έχει αλλάξει η πολιτική της αλλά δεν το έχω ψάξει. Τη ρεβολούτ την προτείνω με χίλια!
  6. DELIDEB

Πάντα για συναλλαγές σε διαφορετικό νόμισμα αναφέρομαι, τη συγκεκριμένη κάρτα τη χρησιμοποιούμε χρόνια σε χώρες που δεν έχουν ευρώ. Δεν έχω ψάξει αν άλλαξε κάτι γιατί δεν σκοπεύω να χρησιμοποιώ τη χρεωστική πλέον αλλά στις 2 τελευταίες μας συναλλαγές είδαμε μεγαλύτερες χρεώσεις. Σε κάθε...
  7. DELIDEB

ΗΠΑ Νεα Υορκη - Πρωτη φορα - Συναλλαγμα ή καρτα ?

Καλημέρα, θα σας πρότεινα να κοιτάξετε λίγο την κάρτα Revolut, λειτουργεί ως prepaid, εκδίδεται ηλεκτρονικά και σε 10 μέρες το πολύ είναι σπίτι σου ταχυδρομικώς. Επίσης φορτίζεις από οποιαδήποτε τράπεζα με έξοδα 1 ευρώ ανά μεταφορά και δεν έχει καμία προμήθεια για τις συναλλαγές στην Αμερική...
  8. DELIDEB

Θεσσαλονίκη-Νέα Υόρκη 132 ευρώ RT

Μαζί κι εμείς! Η πτήση με Delta ήταν πολύ καλή και επίσης ο καιρός είναι μια χαρά! Αυτή την στιγμή είμαστε στο τρένο για Ουάσιγκτον... Καλή διασκέδαση σε όσους χρησιμοποίησαν την προσφορά!
  9. DELIDEB

ΗΠΑ Επιπλέον προορισμός/εκδρομή από Νέα Υόρκη

Πρωί, γύρω στις 10:30 από Νέα Υόρκη και φτάνουμε γύρω στις 02:00 αν θυμάμαι καλά. Δεν έχω ιδιαίτερο πρόγραμμα ακόμη. Είχα ψάξει λίγο για Smithsonian, Καπιτώλιο κλπ αλλά θα πάμε χαλαρά και ο,τι βγει. Θα κάνουμε 1 διανυκτέρευση, οπότε θα δούμε εκείνες τις μέρες πως θα τα μοιράσουμε...
  10. DELIDEB

Αλόννησος Προορισμός Αλόννησος;

Δεν νομίζω ότι θα έχετε κάποιο πρόβλημα, ειδικά αν έχετε μεταφορικό μέσο. Πήγαμε πέρσι το καλοκαίρι και βασικά δεν μπορώ να φανταστώ κάποιο λόγο για να μην πας με παιδιά.
  11. DELIDEB

ΗΠΑ Επιπλέον προορισμός/εκδρομή από Νέα Υόρκη

Το κοίταξα, για να πηγαίναμε και Woodbury αλλά δεν θέλαμε να μπλέξουμε με αυτοκίνητο το οποίο έβγαινε περισσότερα τελικά (ενοικίαση συν έξοδα για πάρκιν, κόστος καυσίμων κλπ) και σίγουρα θα μας ήταν ένα έξτρα άγχος. Επίσης πάμε λίγες μέρες και δεν ρίσκαρα να χάσουμε χρόνο λόγω κυκλοφοριακού...
  12. DELIDEB

Νομίζω η Ουάσιγκτον είναι καλή επιλογή. Τώρα βλέπω ότι τα εισιτήρια του τρένου εχουν ανέβει στα 53$ (μονή διαδρομή) εμείς κλείσαμε 3 διαδρομές (Νέα Υόρκη - Ουάσιγκτον, Ουάσιγκτον - Φιλαδέλφεια και Φιλαδέλφεια - Νέα Υόρκη) με 98$ το άτομο. Δες εδώ: https://www.amtrak.com/tickets-reservations...
  13. DELIDEB

Θεσσαλονίκη-Νέα Υόρκη 132 ευρώ RT

Εγώ πλέον το θεωρώ απίθανο. Ήδη αγοράσαμε και εισιτήρια τρένου, χωρίς ακύρωση, για Ουάσιγκτον και Φιλαδέλφεια.
  14. DELIDEB

Ενοικίαση αυτοκινήτου στο εξωτερικό

Όπως το δείχνει ο φίλος παραπάνω. Ανάλογα με το πακέτο που επιλέγεις μπορεί να αλλάζει το ποσό στην κάρτα. Οπότε δοκίμασε και με zero excess, refundable κλπ εκτός από inclusive.
  15. DELIDEB

Μπες στο www.autoeurope.eu. Έχει συνήθως τις καλύτερες τιμές και στα details κάθε προσφοράς (αν θυμάμαι καλά στην επιλογή your rental does not include) έχει το ποσό που κρατάνε στην κάρτα, το οποίο εκ πείρας σου λέω ότι μπορεί και να έχει μεγάλη διαφορά από εταιρεία σε εταιρεία. Επίσης αν...