Recent content by derion

Jerusalem - View from the top of the Church of the Redeemer

2. D

Ισραήλ Μεγάλος Γύρος Ισραήλ

21/10/2012 Η ώρα της αποχώρησης δυστυχώς έφτασε.. Με ταξί φτάσαμε στο Μπεν Γκουριόν. Περιμέναμε να δούμε αυτούς τους φοβερούς έλεγχους για τους οποίους τόσα είχαμε ακούσει και εξαιτίας των οποίων φτάσαμε 3 ώρες πριν την προγραμματισμένη ώρα αναχώρησης. Αλλά φευ! Με το ρολόι μέσα σε μία ώρα από...
  3. D

20/10/2012 Είχαμε στη διάθεσή μας μία μέρα για να δούμε το Λόφο της Άνοιξης, όπως μεταφράζεται στα ελληνικά το "Τελ Αβίβ". Είναι μία μοντέρνα πόλη στα παράλια της Μεσογείου με καθαρά εβραικό στοιχείο που σφύζει από ζωή. Ξεκινήσαμε τον περίπατό μας από τη μεγάλη παραλιακή λεωφόρο με κατεύθυνση...
  4. D

Ισραήλ Μεγάλος Γύρος Ισραήλ

Φεύγοντας από το σημείο βάπτισης του Ιησού στον Ιορδάνη ποταμό, συνεχίσαμε την περιήγησή μας στην περιοχή της Τιβεριάδας. Η Τιβεριάδα είναι ο κύριος ταμιευτήρας νερού για το Ισραήλ και είναι τουριστική περιοχή με πολλά ξενοδοχεία. Έχει πολύ πράσινο σε αντίθεση με τις νοτιότερες περιοχές...
  5. D

19/10/2012 Αυτή ήταν η μέρα του μεγάλου ταξιδιού με αυτοκίνητο. Ο οδηγός μας έκανε μία πολύ καλή προσφορά. Αφού θα πάτε Τελ - Αβίβ, γιατί δεν κάνετε ένα μεγάλο γύρο και αντί να πάτε απ' ευθείας Τελ Αβίβ, να κάνετε ένα γύρο σε όλη τη χώρα με φορά από τα Ιεροσόλυμα και κατεύθυνση βόρεια - δυτική...
  6. D

Ισραήλ Μεγάλος Γύρος Ισραήλ

Φεύγουμε με το ταξί από τα Ιεροσόλυμα με κατεύθυνση Βηθλεέμ. Παράκαμψη για το Ελληνορθόδοξο Μοναστήρι του Αγίου Σάββα, το οποίο βρίσκεται μες την έρημο. Όμορφο μοναστήρι, αν και βρίσκεται στην άκρη του δρόμου και όχι πάνω στους βράχους όπως του Αγίου Γεωργίου του Χοζεβίτη ή του Σαρανταρίου...
  7. D

18/10/2012 Σήμερα σειρά έχει ο λόφος των Ελαιών και η Βηθλεέμ. Στο λόφο των Ελαιών γινόταν χαμός από τουριστικά λεωφορεία. Δεν μπορείς να πας με τίποτα από την Παλιά Πόλη με τα πόδια. Μολονότι φαίνεται κοντά, είναι απόσταση και κυρίως είναι πολύ ανηφορικά. Αρχικά, ο οδηγός μας πήγε σε ένα σημείο...
  8. D

Ισραήλ Μεγάλος Γύρος Ισραήλ

Στην επιστροφή σταματήσαμε για να βγάλουμε φωτογραφία την ταμπέλα με το χαμηλότερο σημείο στη Γη, κοντά στο Εν Γκεντί και μετά επισκεφθήκαμε τον αρχαιλογικό χώρο του Κουμράν που είναι στην αρχή της Νεκράς Θάλασσας περίπου. Εκεί ανακαλύφθηκαν οι πάπυροι των Εσσαίων που εκτίθενται στο Μουσείο του...
  9. D

Ειδικά αυτό με το ζεστό νερό όπου σώζονται οι κολώνες που χώριζαν το πάτωμα στο πάνω και κάτω μέρος, ώστε στο κάτω μέρος να κυκλοφορεί ατμός από βρασμό νερού και να ζεσταίνεται το πάνω μέρος όπου βρίσκονταν οι λουόμενοι. Περιηγηθήκαμε και στα άλλα κτίσματα (λ.χ. στο Δυτικό Παλάτι του Ηρώδη με...
  10. D

Ισραήλ Μεγάλος Γύρος Ισραήλ

Είναι το γνωστό φρούριο της εποχής του Ηρώδη, αποτελεί από τους σημαντικότερους αρχαιολογικούς χώρους στο Ισραήλ. Μετά την κατάληψη των Ιεροσολύμων από τους Ρωμαίους το 70 μ.Χ. και την καταστροφή του Δεύτερου Ναού αρκετοί Εβραίοι είχαν οχυρωθεί σε αυτό το φρούριο που βρίσκεται σε ένα ψηλό...
  11. D

17/10/2012 Μετά 3 μέρες στα Ιεροσόλυμα (και κυρίως στην Παλιά Πόλη) αποφασίσαμε να περιηγηθούμε και εκτός Ιεροσολύμων, για να έχουμε μία καλύτερη ιδέα για το Ισραήλ συνολικά. Για τις μετακινήσεις μας εκτός Ιεροσολύμων επιλέξαμε το ταξί. Από το ξενοδοχείο National όπου διαμέναμε μας κανόνισαν...
  12. D

Ισραήλ Μεγάλος Γύρος Ισραήλ

Στο Μουσείο του Ισραήλ υπάρχουν δύο βασικά κτίρια. Το περίφημο λευκό κτίριο που έχει το χαρακτηριστικό σχήμα καλύμματος πιθαριού. Αναφέρεται στα περίφημα χειρόγραφα του Κουμράν, παπύρους στους οποίους γράφτηκαν τα περισσότερα κείμενα της Παλαιάς Διαθήκης από τους Εσσαίους, θρησκευτική ομάδα των...
  13. D

Ευχαριστώ, κοιτώ τις φωτογραφίες μου και προσπαθώ να αναβιώσω το ταξίδι με λεπτομέρειες. Μέσα σε 1 βδομάδα τόσα μέρη και μνημεία!
  14. D

Ισραήλ Μεγάλος Γύρος Ισραήλ

Η είσοδος για τον αρχαιολογικό χώρο της Ιερουσαλήμ (Davidson Center) βρίσκεται πολύ κοντά στην υπερυψωμένη είσοδο για το Θόλο του Βράχου. Υπάρχουν ερείπια κυρίως της εποχής του 2ου Ναού. Χαρακτηριστική είναι η Αψίδα του Ρόμπινσον. Φαίνεται μία προεξοχή στη νότιοδυτική πλευρά του Δυτικού Τείχους...