Recent content by Georgia86

1. Georgia86

Αυστρία Σλοβακία Μπρατισλάβα-Βιέννη: Ταξίδι στις δίδυμες πόλεις

Δεύτερη μέρα / Μπρατισλάβα Το πρωινό της δεύτερης μέρας στην Μπρατισλάβα με βρήκε όπως σε κάθε ταξίδι, ψάχνοντας για πρωινό. Αν δεν φάω δεν μπορώ να κάνω τίποτα, για αυτό και βγήκα μόνη μου έξω για να αγοράσω πρωινό. Βρήκα έναν φούρνο λίγο πιο κάτω από εκεί που μέναμε και αγόρασα μια πίτσα και...
  2. Georgia86

Πρώτη μέρα / Άφιξη. Έχοντας δει ένα μεγάλο κομμάτι της κεντρικής Ευρώπης η Βιέννη ήταν η επόμενη επιλογή μας. Φυσικά δεν μπορείς να πας Βιέννη και να μην επισκεφτείς και την Μπρατισλάβα που είναι μόνο μια ώρα μακριά, με ένα σμπάρο δύο τρυγόνια. Με τις βαλίτσες μας γεμάτες ζεστά ρούχα ξεκινήσαμε...
  3. Georgia86

Μάλτα Στο νησί των Ιπποτών!

Ευχαριστώ πολύ!! Το φαγητό είναι ένα μεγάλο μέρος του ταξιδιού!!
  4. Georgia86

Το πιο βολικό μέρος άσχετα από το παιδάκι είναι Βαλέτα ή Σλιέμα. Η οδήγηση στην Μάλτα είναι λίγο επικίνδυνη θα έλεγα γιατί πέρα από το ότι οδηγούν ανάποδα, οδηγούν κ όπως να 'ναι! Δεν θυμάμαι να σου πω συνολικό κόστος, δεν το κράτησα αλλά δεν πήγε πολύ γιατί είχαμε προσφορά 50% από την Bolt.
  5. Georgia86

Μάλτα Στο νησί των Ιπποτών!

Καλησπέρα! Στα ταξί έμπαινε χωρίς κάθισμα, παρόλα αυτά κάποια ταξί είχαν κάθισμα και μας ρωτούσαν αν θέλουμε.
  6. Georgia86

Και εδώ θα δείτε το βίντεο μας!!
  7. Georgia86

Μάλτα Στο νησί των Ιπποτών!

Έκτη μέρα: Βαλέτα / Αναχώρηση Το αεροπλάνο μας έφευγε αργά το βράδυ αλλά εμείς έπρεπε να αδειάσουμε το δωμάτιο μας μέχρι τις δώδεκα. Ο host μας έδωσε την άδεια να αφήσουμε τα πράγματα μας στην είσοδο της πολυκατοικίας και εμείς για τελευταία φορά πήραμε το λεωφορείο για την Βαλέτα. Κάναμε την...
  8. Georgia86

Πέμπτη μέρα: Βαλέτα, Τρεις Πόλεις Η μέρα ήταν συννεφιασμένη. Φοβηθήκαμε ότι θα βρέξει άλλα στην Μάλτα ο καιρός δεν ήταν καθόλου σταθερός όποτε δεν δώσαμε και πολύ βάση. Κατεβήκαμε με τα πόδια μέχρι το λιμάνι στην Σιελμα και περπατήσαμε μέχρι το κάστρο. Τελικά δεν έβρεξε αλλά μάλιστα έκανε...
  9. Georgia86

Μάλτα Στο νησί των Ιπποτών!

Τέταρτη μέρα: Μαρσασλόκκ Μετά το πρωινό που μου είχε γίνει συνήθεια πλέον καλέσαμε ένα ταξί για να πάμε στο παραδοσιακό ψαροχώρι Μαρσασλόκκ. Ο καιρός ήταν εξαίσιος σήμερα, ότι πρέπει για βόλτες στην θάλασσα. Η μικρή δεν είχε καλή διάθεση όταν φτάσαμε, γκρίνιαζε συνεχώς και γενικά μας...
  10. Georgia86

Nαι χαχαχα θα το διόρθωσε το autocorrector
  11. Georgia86

Μάλτα Στο νησί των Ιπποτών!

Τρίτη μέρα: Μντίνα / Ραμπάτ Την επόμενη το πρωί σηκωθήκαμε νωρίς. Είχαμε σχεδιάσει να πάμε στην Μντίνα και Ραμπάτ, δυο πολύ γνωστές τοποθεσίες της χώρας. Καλέσαμε ένα ταξί για να μας πάει και με την έκπτωση 50% δεν δώσαμε πολλά γύρω στα 12 ευρώ και φτάσαμε μετά από περίπου είκοσι λεπτά. Η...
  12. Georgia86

Ναι, κάπως έτσι γεννήθηκε η απορία μου για την Μάλτα!
  13. Georgia86

Μάλτα Στο νησί των Ιπποτών!

Δεύτερη μέρα: Βαλέτα / Κήποι Μπαράκα Το επόμενο πρωί σηκωθήκαμε γεμάτοι διάθεση για εξερεύνηση. Είχα δει από την προηγούμενη ένα μαγαζί με σφολιατοειδή και πετάχτηκα να πάρω τοπικές λιχουδίες. Πήρα κοτόπιτα και μια λουκανικόπιτα και από το 24ώρο σούπερ μάρκετ σοκολατούχο γάλα. Αποφασίσαμε να...
  14. Georgia86

Ναι , είναι μια όμορφη χώρα! Τώρα ανεβάζω την δευτέρα μέρα
  15. Georgia86

Μάλτα Στο νησί των Ιπποτών!

Πρώτη μέρα / ΄Αφιξη Όπως κάθε χρονιά τα τελευταία χρόνια ήρθε η ώρα για το ανοιξιάτικο ταξίδι μας στο εξωτερικό. Αποφασίσαμε να κλείσουμε εισιτήρια με την Ryanair για Μάλτα, κυρίως δική μου επιλογή καθώς μου είχε μείνει απωθημένο από την σειρά ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ (για όσους την θυμούνται). Δώσαμε περίπου...