Recent content by KostasLia

1. KostasLia

Ηνωμένο Βασίλειο Στο Λονδίνο, για χάρη του Harry Potter.

Ξύνεις πληγές τώρα να ξέρεις γιατί το στούντιο του Χαρυ Πότερ(,στο οποίο δεν πήγαμε γιατι δεν κλείσαμε και μετά δεν βρίσκαμε) είναι ο λόγος που ακόμα τσκώνομαι με τον Κώστα.Θα μου το κρατάει για πάντα.. Για τον λόγο αυτό είπα και γω πως όταν μεγαλώσουν λίγο τα παιδιά μας θα πάμε οπωσδήποτε...
  2. KostasLia

Ιστορία του Μήνα - Νοέμβριος 2016 - Ιανουάριος 2017

Μολις ψηφισα και γω!!! Ευχαριστουμε τους συγγραφεις για ολες τις υπεροχες ιστοριες (πολλες απο τις οποιες ειχα ηδη διαβασμενες,γιαυτο και σας προλαβα αυτη τη φορα)
  3. KostasLia

Ηνωμένο Βασίλειο Αγγλικό Τουρλού

New Forest Η σημερινή μέρα μας θα ήταν και η τελευταία του ταξιδιού μας. Επειδή όμως θα ταξιδεύαμε το βράδυ είχαμε αποφασίσει να μην την αφήσουμε να πάει χαμένη,έτσι σηκωθήκαμε πρωι και ετοιμαστήκαμε να πάμε στο New Forest που απέχει από το Southampton με το αυτοκίνητο περίπου 40' λεπτά. Ο...
  4. KostasLia

Warwick II Βγήκαμε από το κάστρο, η προτεραιοτητα μας ήταν να βρούμε κάπου να καθήσουμε για φαγητό. Είχαμε πει πως,εφόσον θα φεύγαμε αυριο καλά ήταν να δοκιμάζαμε το ''παραδοσιακό'' fish&chips μιας που ακόμα δεν είχαμε δοκιμάσει. Είχα δει στο tripadvisor ένα που είχε πολύ καλές κριτικές που...
  5. KostasLia

Ηνωμένο Βασίλειο Αγγλικό Τουρλού

Warwick I Με το που χτύπησαν τα ξυπνητηρια πεταχτήκαμε και οι δυο πάνω σαν ελατήρια,δεν μας έπαιρνε να χάσουμε το τρένο διοτι αν το χάναμε θα χάναμε και πολύτιμο χρόνο.Βλέπετε το Warwick είναι αρκετα μακρια από το Southampton.Ανακοινώσαμε τα σχεδια μας στη μαμά μου(η οποία δεν ήταν και καθόλου...
  6. KostasLia

Σε ευχαριστώ πολύ για τα υπέροχα λόγια σου!! Δεν πειράζει την επόμενη φορά!!!και εγώ άφησα το αερόστατο..είναι μια παρηγοριά το να αφήνεις και κάτι για την επόμενη, γιατί βαθιά μέσα σου υπάρχει η ελπίδα της επιστροφής ασχετα με το αν θα επιστρέψεις ποτέ η όχι!! Με δυο παιδια αυτής της...
  7. KostasLia

Ηνωμένο Βασίλειο Αγγλικό Τουρλού

Southampton Οι μέρες που μας είχαν μείνει πλέον δεν ήταν πολλές, και ενω μέναμε στο Southampton η αλήθεια είναι ότι πέρα από τις καθημερινές βόλτες μας στο πάρκο και στην παιδική χαρά για να παίξουν τα μικρά δεν είχαμε δει πολλά και δεν είχαμε κατέβει ακόμα στο κέντρο.Το σπίτι της θείας μου...
  8. KostasLia

Highclere Castle Με το γυρίσαμε από το Bath, η επόμενη μέρα μας ήταν ήδη κλεισμένη.Θα πηγαίναμε όλοι μαζί στο Highclere Castle. Στο συγκεκριμένο πύργο γυρίστηκε και η γνωστή σειρά Downton Abbey, που φυσικά εγώ και η μητέρα μου ήμαστε τρελές φαν, οπότε είχαμε φροντίσει να κλείσουμε τα εισητήρια...
  9. KostasLia

Ηνωμένο Βασίλειο Αγγλικό Τουρλού

Bath II Το επόμενο πρωι ξυπνήσαμε φάγαμε το πρωινό μας,μαζέψαμε τα πραγματάκια μας και αναχωρήσαμε από το δωμάτιο. Η μέρα σήμερα θα ήταν αρκετά γεμάτη..το δωμάτιο το οποίο είχαμε κλείσει ήταν αρκετά κοντά στο Royal Crescent και έτσι είπαμε να ξεκινήσουμε από εκεί. Προσπεράσαμε την pub που τα...
  10. KostasLia

Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!!! Επίσης θέλω να ζητήσω ένα συγγνώμη σε όσους παρακολουθούν την ιστορία μου για την καθυστέρηση αλλά με τις ιώσεις αυτόν τον καιρό είναι πολύ δύσκολο να είμαι συνεπής:(,όσοι γράφετε ιστορίες γνωρίζετε ότι η διαδικασία απαιτεί αρκετό χρόνο!ευελπιστώ ότι...
  11. KostasLia

Ηνωμένο Βασίλειο Αγγλικό Τουρλού

Bath I Την επόμενη μέρα ξυπνήσαμε,φάγαμε πρωινό και ξεκινήσαμε για τον σταθμό των τρένων,Southampton Airport.Το Bath απέχει περίπου μιαμιση ώρα έτσι βολευτήκαμε στις θέσεις μας και διαβάσαμε πληροφορίες για την πόλη. Με το που κατεβήκαμε από το τρένο καταλάβαμε απευθείας ότι η πόλη του Bath θα...
  12. KostasLia

Portsmouth Η επόμενη εκδρομή μας έγινε στο Portsmouth. Η πόλη αυτή είναι κυρίως γνωστή για το λιμάνι της. Κάπου διάβασα ότι είναι η γενετειρα του γνωστού συγγραφέα Charles Dickens καθώς και ότι ο επίσης γνωστος συγγραφέας Rudyard Kipling πέρασε κάποια χρόνια της ζωής του εκεί. Η θεία μου λοιπόν...
  13. KostasLia

Ηνωμένο Βασίλειο Αγγλικό Τουρλού

Oxford Ξυπνήσαμε φάγαμε πρωινό χαιρετήσαμε την Sarah και φύγαμε για τον σταθμό Waterloo. Aπο εκεί πήραμε λοιπόν το τρένο για Reading.Θα κατεβαίναμε εκεί και από εκεί θα πηγαίναμε Οξφορδη. Ο λόγος που δεν πήγαμε κατευθείαν στην Οξφορδη ήταν γιατί έτσι διακεκομμένα το εισητήριο θα μας εβγαινε...
  14. KostasLia

London III Την επόμενη μέρα ξυπνήσαμε φάγαμε πρωινό και φύγαμε γρήγορα. Σήμερα θα ήταν η μέρα των μουσείων,και όχι τυχαία αφού είχα ελέγξει τον καιρό ο οποίος θα ήταν βροχερός όλη μέρα.. Τα τρία μουσεία (natural history museum, Science museum, Victoria & Albert museum) βρισκονται όλα στον ίδιο...
  15. KostasLia

Ηνωμένο Βασίλειο Road trip In the Scottish Highlands

Ταξίδεψα και γω μαζί σας!!!Παντα τέτοια ταξίδια εύχομαι...