Recent content by kypant17

1. K

Ζιμπάμπουε Μποτσουάνα Ναμίμπια Νότια Αφρική Εμβολια

Δεν ξερω αν θα θεωρηθει διαφημιση και δεν επιτρέπεται αλλα αυτο εδω ειναι το λινκ https://nomadtours.co.za/this-year/cape-to-kruger/#camping εχει ταξιδεψει κανεις με την συγκεκριμενη εταιρεια?
  2. K

Τον Νοεμβριο εχω κλεισει ενα προγραμμα 25 ημερων ξεκινωντας απο Cape town και μετα οδικος, Namimbia, Botswana, Zimbabwe και επιστροφη Johannesburg. Οι διανυκτερευσεις θα γινονται σε σκηνη στα διαφορα καμπινκ που θα σταματαει το λεωφορειο. Το γραφειο γενικα για Αφρικη προτεινει: Hepatitis A...
  3. K

Τι και αν σε αποκλείσει η Ταϊλανδή

Οντως δεν πληρωσαμε κατι. Οταν μπηκαμε στα συνορα βεβαια και τους εξηγησαμε την κατασταση μας ειπαν, πως "μπορει να πληρωσετε μπορει και οχι". Την καθε επιπλεον μερα θα την χρεωναν 500 μπαθ περιπου 12ε δηλ.
  4. K

Γεια σας βρίσκομαι, στο λαός, pakse και στις 28 του Δεκέμβρη 3pm περνώ λεωφορείο για μπανγκονκγ το θέμα όμως ειναι οτι πετάω 12 Ιανουαρίου στις 6am και μετρώντας τις μέρες βγαίνουν 16. Απο οτι έχω διαβάσει στα χερσαία σύνορα σου δίνουν περιθώριο 15 μέρες χωρίς βίζα. Το ερώτημα ειναι αφού εγω θα...
  5. K

Κένυα Κένυα βίζα

ξερει κανεις πως μπορω να βγαλω βιζα για την κενυα ?
  6. EVEREST

EVEREST

Η ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΟ EVEREST BASE CAMP ΣΤΗ ΠΛΕΥΡΑ ΤΗΣ ΚΙΝΑΣ
  7. τελευταιο βαγονι τρενου στα συνορα Μογγολιας Ρωσιας

τελευταιο βαγονι τρενου στα συνορα Μογγολιας Ρωσιας

8. K

Θιβέτ Η στεγη του κοσμου Θιβετ-Εβερεστ

Ολα τα εισιτηρια τα βγαλαμε μονοι μας, απλως επρεπε να τα βγαλεις λιγες μερες νωριτερα καθε φορα γιατι γεμιζουν.
  9. K

Γενικά Ιαπωνία Υπερσιβηρικος , Ιαπωνία

παιδες τα πραματα δεν ειναι ετσι, ενα μηνα εχω που γυρισα απο υπερσιβηρικο με μογγολια. βγαλαμε διπλη εισοδου, γραφωντας απλως οτι θελουμε να παμε και Μογγολια, για το VOUCHER δωσαμε 10ευρο στο χοστελ, τι βιζα για μογγολια τι βγαλαμε για πλακα σε διο οριτσες χωρις απολυτος τιποτα στη πρεσβεια...
  10. K

Θιβέτ Η στεγη του κοσμου Θιβετ-Εβερεστ

Την επόμενη μέρα θα περνάμε το τρένο, με τερματικό σταθμό τη Λάσα. Το τρένο, και εμείς μαζί του θα διέσχιζε 3 χιλιάδες χιλιόμετρα, τα τελευταία μάλιστα μέσα από ψηλά οροπέδια. Η διαδρομή έχει διάρκεια 32ωρες.Εμείς μπήκαμε στις 11 το πρωί. Στις 7 το απόγευμα τις επόμενης αναμέναμε να φτάσουμε. Η...
  11. K

Θιβέτ θιβετ

Μολις γυρισα απο υπερσιβηρικο και τωρα ειδα το μηνυμα σου τα permit τα χρειαζεσαι για μπορεσεις να παρεις τα εισιτηρια στη προκυμενη περιπτωση για τρενο, μας τα ζητισαν στο κισε. Τα permit μας τα εβγαλε το γραφειο που ειχαμε κλισει την εκδρομη, γιατι δεν μπορεις να πας αυτονομος.
  12. K

Κίνα Μογγολία κινα για μογγολια

απο πεκινο εχει τρενο για ulan bator δυο φορεσ την εβδομαδα, τα site δεινουν διαφορετικες τιμες απο οτι στο σταθμο των τρενων. δες seat61.com αλλα ειναι δυσκολο να βγαλεις βιζα, εγω μαλλον με γραφειο θα παρω, απο irkutsk στις 27 οκτωβριου θα μπω μαλλον μογγολια, αν καταφερω να συνενοηθω
  13. K

Θιβέτ θιβετ

14. K

Στη Γαύδο σταμάτα ο χρόνος

Γαύδος φάση. Η Γαύδος είναι το νοτιότερο σημείο της Ευρώπης. Δυο συνεχόμενα καλοκαίρια πήγαμε εκεί. Στην παραλία του Αι-Γιάννη. Το εκκλησάκι βρίσκεται στην κορυφή του ακριανού λόφου. Οι περισσότεροι δεν θα το δούνε ποτέ. Στην Γαύδο, η φάση είναι χαλαρή. Το νησί το επισκέπτονται άτομα...
  15. K

Ρωσία Διαδικασία και κόστος έκδοσης VISA για Ρωσία

Τεραστιο θέμα αυτο τις βίζας για ρωσία... Εγω τώρα που θέλω να μπω ρωσία να φτάσω μογγολια και μετα ξανά πίσω πως θα το κάνω? σίγουρα θέλω διπλή είσοδο πανω απο 30 μερεσ και βίζα για μογγολια το μόνο που παίζει νομίζω είναι ιδιωτική βίζα αλλα πρέπει να σε προσκαλέσουν απο Ρωσία. Έχει να...