Recent content by Nikos_F

1. N

Κιλά και διακοπές!!!

Αν και στα ταξίδια τρώω σίγουρα ένα σωρό βλακείες (και ειδικά στο πρωινό, μαρμελάδες, κρουασάν και τόσα άλλα που κανονικά δεν τρώω τίποτα από αυτά στην Αθήνα), και σίγουρα πίνω κάθε μέρα (μπίρες - κρασιά κλπ), τελικά δεν γυρίζω με περισσότερα κιλά γιατί ... λιώνω στο περπάτημα. Την πρώτη φορά...
  2. N

Γαλλία Πληροφορίες για Μασσαλία..

Μην ανησυχείς, δεν υπάρχει κάποιο πρόβλημα. Λογική χρειάζεται. Όπως δεν θα χωθείς το βράδυ στους δρόμους που βρίσκονται πίσω από το λιμάνι του Πειραιά (εκεί που είναι βιοτεχνική ζώνη), έτσι και εκεί θα αποφύγεις το βράδυ κάποιους ερήμους αντίστοιχους δρόμους. Το πρωί δεν τρέχει τίποτα όπου και...
  3. N

Νεκροταφεια του κοσμου

A, ωραίο thread! :) Τρεις φωτογραφίες από το υπέροχο Highgate Cemetery του Λονδίνου.
  4. N

Βοσνία-Ερζεγοβίνη Σερβία Βελιγράδι - Σαράγεβο

Μινιβάν με οδηγό ... μάλλον δεν παίζει. Και να υπάρχει θα είναι κάτι πανάκριβο. Αν οδηγήσετε εσείς, υπολόγιζε περίπου 150€ τη μέρα για ένα Van με πλήρεις καλύψεις. + τις βενζίνες. Δεν το έχω κάνει με Van, όποτε δεν ξέρω. Με το αυτοκίνητο μου είναι 6+ ώρες. Ταλαιπωρία μου φαίνεται αφού δεν σας...
  5. N

Θα πάτε οδικώς, αλλά πως; Θα νοικιάσετε 2 αυτοκίνητα; Με λεωφορείο; Είναι μεγάλη και κουραστική διαδρομή να ξέρεις. Αλλά ΟΚ, τίποτα το φοβερό. Τι πληροφορίες θέλεις να μάθεις; Αν ο προορισμός είναι το Σεράγεβο όπως γράφεις, το Βελιγράδι δεν βολεύει και πολύ. Από Αθήνα ξεκινάτε; Πόσες...
  6. N

Γαλλία Road trip: 10 μέρες στη νοτιοδυτική Γαλλία

11. Μέρα αναχώρησης Η πτήση επιστροφής της Volotea είναι βραδινή, στις 10 το βράδυ, και έτσι, έχουμε αρκετές ώρες για βόλτες. Ο καιρός είναι σήμερα βροχερός. Αράζουμε στο ξενοδοχείο μέχρι να κόψει η βροχή και όταν κόβει παίρνουμε δυο ποδηλατάκια για λίγες ακόμα βόλτες. Στη γνωστή πλατεία...
  7. N

10. Bordeaux Το ταξίδι πλησιάζει στο τέλος του. Μας απομένει άλλη μιάμιση μέρα για να γυρίσουμε το Bordeaux. Ο καιρός είναι καλός και ξεκινάμε τις βόλτες μας νωρίς. Το καλό του ξενοδοχείου που μένουμε είναι πως έχει ακριβώς μπροστά του σταθμό ποδηλάτων, οπότε παίρνουμε δυο και ξεκινάμε. Μια...
  8. N

Γαλλία Road trip: 10 μέρες στη νοτιοδυτική Γαλλία

9. Saint-Émilion - Bordeaux Τρώμε το ωραίο πρωινό, τα πράγματα είναι ήδη φορτωμένα στο 500ράκι, ρίχνουμε μια τελευταία ματιά στην υπέροχη αυλή του δωματίου μας και ξεκινάμε. Ο καιρός είναι καλός και ο ουρανός όμορφος :) Δεν θα κάνουμε στάσεις. Πρέπει να εξοικονομήσουμε χρόνο για τον...
  9. N

8. Calignac - Moncrabeau - La Romieu - Larressingle - Fourcès - Mezin Για τη σημερινή μερα έχω σχεδιάσει αυτήν την διαδρομή Calignac - Moncrabeau - La Romieu - Lectoure - Larressingle - Fourcès - -Mezin - Νεράκ (3 ω 10λεπτ. (188 χλμ.) Για να δούμε τι θα βγει στην πραγματικότητα, γιατί άλλο...
  10. N

Γαλλία Road trip: 10 μέρες στη νοτιοδυτική Γαλλία

7. Moissac, Auvillar, Nérac Φεύγουμε νωρίς από την Τουλούζη, χωρίς καφέ και πρωινό. Θα πάρουμε στο δρόμο. Σε μια ώρα παρκάρουμε στο Solomiac για καφέ και κρουασάν και συνεχίζουμε Σε άλλη μια ώρα βρισκόμαστε στο Moissac στο οποίο θα κάνουμε μια σύντομη στάση για να δούμε τον καθεδρικό και το...
  11. N

6. Toulouse Το δωμάτιο μας το είχα επιλέξει χωρίς πρωινό. Στην Toulouse είμαστε. Παντού υπάρχουν cafe και φούρνοι στην πόλη. Ξυπνήσαμε όχι και τόσο νωρίς. Η κούραση είχε αρχίσει να συσσωρεύεται κάπως. Βγήκαμε στους δρόμους για καφέ μετά τις 8:30 και κάτσαμε στα τραπεζάκια που είχε στο...
  12. N

Ενοικίαση αυτοκινήτου στο εξωτερικό

Διόρθωσα το προηγούμενο μήνυμα μου γιατί είδα πως η rentalcars ζητάει λογική επιβάρυνση. Το πρόβλημα είναι πως - υποτίθεται - πως πρέπει να το ξαναπάνε εκεί που το πηρες με δικό τους οδηγό για αυτό ζητάνε και αυτό το εξωφρενικό ποσό Φαίνεται πως η rentalcars έχει άλλο σύστημα και ζητάει πιο...
  13. N

Γίνεται τυπικά , αλλά είναι ασύμφορο Δες ένα παράδειγμα με την Europcar Αν νοικιάσεις για μια βδομάδα στο Παρίσι, θέλουν γύρω στα 500€ Αν επιλέξεις να το νοικιάσεις στο Παρίσι, αλλά να το επιστρέψεις στο Βερολίνο, θέλουν 2500€ ! Ναι, δεν είναι λάθος. Αλλά ειναι ακραιο το παραδειγμα Βλέπω...
  14. N

Γαλλία Road trip: 10 μέρες στη νοτιοδυτική Γαλλία

5. Najac, Albi, Toulouse Μετά από ένα λιτό αλλά θρεπτικό πρωινό ξεκινάμε για να κατηφορίσουμε προς το νότο. Πρώτη στάση, μετά από μια ώρα οδήγησης σε όμορφα τοπία το μεσαιωνικό Najac Παρκάρουμε στο κεντρικό δημοτικό Parking δωρεάν Μικρή όμορφη πόλη με το φρούριο του δέκατου τρίτου αιώνα να...
  15. N

4. Saint-Cirq-Lapopie, Cahors, Espagnac, Calvignac Ξυπνήσαμε πολύ νωρίς σήμερα, κατά τις 7! Λογικό, αφού είχαμε κοιμηθεί με ... τις κότες 😁 Το πρωινό αρχίζει να σερβίρεται στις 8:30, οπότε προλαβαίνουμε να πεταχτούμε στο Saint-Cirq-Lapopie για να φωτογραφίσουμε. Καλύτερο φως από αυτήν την ώρα...