Recent content by spyelef

1. S

Ταξιδιωτική οικογενειακή εκπομπή με τροχόσπιτο!

Όλα τα ωραία κάποια στιγμή τελειώνουν. Έτσι κι εμείς ολοκληρώνουμε τα βίντεό μας με ένα μοναδικό τελευταίο επεισόδιο. Φυσικά δε σταματάμε να ταξιδεύουμε και ευχόμαστε το ίδιο και σε εσάς. Καλά οικογενειακά ταξίδια!
  2. S

Καλησπέρα και πάλι! Έχουμε ετοιμάσει το επόμενο επεισόδιό μας, όπου αυτή τη φορά επισκεπτόμαστε με το τροχόσπιτο μια μη παραθαλάσσια περιοχή με κάμπιγκ. Η περιοχή αυτή είναι τα ξεχωριστά Τρίκαλα και η πανέμορφη Καλαμπάκα! Περπατάμε στους δρόμους των Τρικάλων, οι οποίοι μας αφηγούνται την ιστορία...
  3. S

Ιταλία Ταξιδι στην Ιταλια

Σε εμάς δεν έφτασαν οι 3 διανυκτερεύσεις στη Ρώμη παρόλο που είχαμε καο το αυτοκίνητο μας. Είναι μια πόλη με τοοοση ιστορία που δεν αρκούν λίγες μέρες εκεί. Και αν σκεφτεί κανείς ότι είναι και το Βατικανό μέσα... Αν θέλεις ρίξε μια ματιά στο κανάλι μας στο youtube, https://bit.ly/3dMFC2o όπου...
  4. S

Θεσσαλια-Τρικαλα

Στα Τρίκαλα την πιο όμορφη θέα την παρέχει το κάστρο της, αν και δεν είναι πολύ γνωστό. Βέβαια η Καλαμπάκα με τους θεορατους βράχους ξεχωρίζει. Εκεί έχει και δυο μοναδικά μουσεία, το μανιταριών και το ελληνικής παιδείας. Μπορείς να ρίξεις μια ματιά στο καλάθι μας στο youtube, όπου αυτά τα...
  5. S

Ταξιδιωτική οικογενειακή εκπομπή με τροχόσπιτο!

Έχουμε το πρώτο επεισόδιο αλλά δε βάλαμε το trailer για να πάρετε μια ιδέα για όλα τα επεισόδια. Με χαρά λοιπόν σας το παρουσιάζουμε, δικό σας:
  6. S

Ιταλία Ξεναγός στη Ρώμη

Ευχαριστούμε πολύ! Καλά να περνάτε!!!
  7. S

Ταξιδιωτική οικογενειακή εκπομπή με τροχόσπιτο!

Η τελευταία μας σεζόν ξεκίνησε με τον νέο υπέροχο, μοναδικό, ξεχωριστό αλλά και οικογενειακό προορισμό, την Πρέβεζα! Μια από τις μεγαλύτερες παραλίες σε όλη την Ευρώπη, 4 μοναδικά δενδροσπιτα που μπορείς να μείνεις αλλά και ένα τοπίο βγαλμένο από άλλο πλανήτη βρίσκεται εδώ! Αφιερωμένο σε όλους...
  8. S

Ιταλία Ρώμη - Αξιοθέατα, Διαμονή, Μετακινήσεις, Φαγητό

Για το magicland δεν έχουμε ιδέα αλλά περάσαμε έξω από το cinecitta καθώς πήγαμε δίπλα από αυτό στο Roma world το οποίο δεν άξιζε. Τώρα για το cinecitta φαίνονταν ένα κανονικό κλασικο λούνα παρκ. Φαινόταν και ένα ή 2 rollercoasters. Έχουμε βίντεο από όταν ταξιδέψαμε οικογενειακώς. Ρίξτε μια...
  9. S

Το πάρκο είναι δωρεάν και τεράστιο! Εμεις το γυρίσαμε με ενοικιαζόμενο ποδήλατο. Γενικά για τα περισσότερα αξιοθέατα στη Ρωμη μπορείτε να δειτε τα 2 βίντεο που τραβήξαμε όταν πηγαμε για να έχετε μια ιδέα του τι θα συναντήσετε. Εδώ το 1ο μέρος και εδώ το 2ο και αν θέλετε να δείτε και τις...
  10. S

Ταξιδιωτική οικογενειακή εκπομπή με τροχόσπιτο!

Το τελευταίο επεισόδιο της 4ης σεζόν είναι γεγονός! Ο νομός Κιλκίς με όλες τις ομορφιές που μας χάρισε! Επισκεπτόμαστε το άγνωστο αλλά πανέμορφο σπήλαιο του Αγίου Γεωργίου, το οποίο σας το συστήνουμε ανεπιφύλακτα! Επίσης μαθαίνουμε την ιστορία των βαλκανικών πολέμων στο πολεμικό μουσείο και...
  11. S

Ο νόμος Σερρών ολοκληρώνεται με το δεύτερο μέρος όπου ανακαλύπτουμε πανέμορφους καταρράκτες μέσα στη φύση, δοκιμάζουμε υπέροχα πιάτα σε ένα ένα από τα καλύτερα εστιατόρια στις Σέρρες, επισκεπτόμαστε το θρυλικό Ρουπελ και αλλά πολλά. Απολαύστε!
  12. S

Ταξιδιωτική οικογενειακή εκπομπή με τροχόσπιτο!

Καλημέρα και πάλι! Επισκεπτόμαστε πλέον το νόμο Σερρών και ανακαλύπτουμε το ξεχωριστό σπήλαιο της Αλιστρατης, ένα πέτρινο γεφύρι χτισμένο από την αρχαιότητα, την πανέμορφη λιμνη Κερκίνη όπου ζει ένα από τα μεγαλύτερα πουλιά του πλανήτη και ένα μοναστήρι σχεδόν 1000 ετών. Αυτά και πολλά άλλα στο...
  13. S

Συνεχίζουμε με τους πανέμορφους οικογενειακούς προορισμούς στην Ελλάδα! Σειρά έχει ο νόμος Ημαθίας, με ένα υπέροχο μουσείο. Ο άνθρωπος που είναι υπεύθυνος για το μουσείο έχει μεγάλη αγάπη για τη δουλειά του. Μας καλωσορισε και μας ξενάγησε στο χώρο του Μουσείου. Φυσικά δεν λείπει η βόλτα στην...
  14. S

Ταξιδιωτική οικογενειακή εκπομπή με τροχόσπιτο!

Καλή χρονιά σε όλους! Μετά από λίγο καιρό απουσίας ετοιμάσαμε την 4η σεζόν με Ελλάδα με υπέροχους προορισμούς που τους επισκεφθήκαμε φθινόπωρο. Οι οικογενειακοί αυτοί προορισμοί ξεδιπλώνονται μπροστά σας στα βίντεο μας. Σας τα παρουσιάζουμε, όπως μόνο η οικογένειά μας ξέρει! Θα ξεκινήσουμε την...
  15. S

Το τελευταίο επεισόδιο της 3ης σεζόν με το οικογενειακό μας ταξίδι στην Ιταλία είναι έτοιμο! Θα δείτε την επιστροφή μας προς την Ελλάδα με μία εξερεύνηση σε μία μικρή πόλη, το Μπισέλιε. Μπορεί να μην ξεπερνά του 55.000 κατοίκους αλλά είναι ένα ιδανικό μέρος για ήσυχες διακοπές με παιδιά. Στην...