Nαι μόνο τηλεφωνικά. Επίσης μου είπαν ότι ακόμα και αν μπω σε λίστα αναμονής, αν χρειαστεί να αλλάξω κάτι στην πτήση θα μπορώ πλέον να το κάνω μόνο από την τηλεφωνική εξυπηρέτηση με τη γνωστή χρέωση 23€
Καλημέρα,
ενώ το έχω ξανακάνει δεν μπορώ να θυμηθώ
Αίτηση αναβάθμισης σε business με κουπόνι αναβάθμισης γίνεται μόνο από το τηλέφωνο ή μπορεί να γίνει και από την διαχείριση κράτησης;
Λοιπόν παιδιά, ο επιμένων νικά
Η απάντηση της turkish στο μήνυμα μου ότι δεν δέχομαι τα 30.000 μίλια και απαιτώ χρηματική αποζημίωση
Instead of the Miles we have specified in our previous reply, we can credit 42.000 Miles to your Miles&Smiles membership account.
We can credit 18.000 Status...
Στη δική σου περίπτωση βέβαια η καθυστέρηση ήταν λιγότερο από 2 ώρες ενώ στη δική μου πάνω από 5
Η ελπίδα πεθαίνει τελευταία και ελπίζω να πάρω την χρηματική αποζημίωση και όχι το ή.........😁
έχω εμπειρία με turkish για Μαϊάμι μέσω Κωνσταντινούπολης
Eίχα δικαίωμα για μια βαλίτσα 23 kg , μια χειραποσκευή 8 Kg και ένα προσωπικό αντικείμενο στην πτήση προς Κωνσταντινούπολη και 2 βαλίτσες 23 kg , μια χειραποσκευή 8 Kg και ένα προσωπικό αντικείμενο στην πτήση προς Μαϊάμι. Θέση δεν μπόρεσα...
Όσον αφορά το compensation claim που έκανα για την υπερατλαντική πτήση με καθυστέρηση 5,5 ωρών μου στείλαν από το γραφείο της Αθήνας ένα λινκ στο οποίο θα έπρεπε να κάνω εκεί το claim.
To έκανα λοιπόν και μετά από 8 ημέρες μου ήρθε απάντηση ότι όντως η πτήση μου είχε καθυστέρηση 5 ωρων και 6...
Οι εξτρα ποντοι από την φαση που ειχε γινει με την προσφορα της cyber monday είχαν μπει αρχες δεκεμβρη
Τώρα μπήκαν οι εξτρα ποντοι απο τις λευκες συσκευες neff bosch siemens