Αδειασμα απο ξενοδοχειο

possaki

Member
Μηνύματα
5
Likes
0
καλημερα,
θελω να αναφερω το προβλημα που παρουσιαστικε σχετικα με την κρατηση που καναμε για ενα ξενοδοχειο στην αστυπαλαια για την περιοδο 9-16/08.
αρχικα εγινε κρατηση του δωματιου τον μαρτιο με προκαταβολη 40% .
επειτα στισ 15/06 ο υπευθυνος μας ενημερωσε οτι δεν μπορουμε να προβουμε στην διαμονη που επιλεξαμε γιατι υπαρχουν ανωτερα συμφεροντα,θελει να διαμεινει μια πρεσβεια και οτι θα επρεπε να επιλεξουμε ειτε μια αλλη ημερομηνια ειτε να μας μεταφερουν σε αλλο ξενοδοχειο.
τι μπορουμε να κανουμε σε αυτην την περιπτωση και ποσο διασφαλισμενοι ειμαστε απο τον νομο?
επισησ μπορει καποιος να σε πεταει εξω απο το ξενοδοχειο που επελεξες ειδικα αν αυτο εχει τοσο μικρο αριθμο δωματιων( 3 στην δικη μας περιπτωση)
τελος ηθελα να αναφερω οτι τουλαχιστον απο αποψη μεγεθους δωματιου δεν υπαρχει καποιο που να ειναι κοντα σε αυτο που επιλεξαμε
ευχαριστω
 

traveladdict

Member
Μηνύματα
1.380
Likes
1.341
Επόμενο Ταξίδι
Λος Άντζελες
Ταξίδι-Όνειρο
ΣριΛάνκα,Βενεζουέλα ξανά!
Οι ιδιωτικές επιχειρήσεις έχουν το δικαίωμα να αρνηθούν υπηρεσία σε πελάτη για οποιοδήποτε λόγο. Βασική προϋπόθεση είναι να μην υπάρχει οικονομικό όφελος από αυτή την άρνηση.
Δηλαδή αν σου παρέχουν ισάξιες ή ακριβότερες υπηρεσίες σε άλλο ξενοδοχείο, ή αν σου επιστρέψουν την προκαταβολή (που είναι 2 μήνες πριν πάτε) είναι καλυμμένοι.
Τα δικαστήρια δεν αναγνωρίζουν παράβαση εφόσον δεν είναι ζημιωμένος οικονομικά ο πελάτης.
Αυτό που θα ήταν πιο σωστό να κάνουν ( χωρίς να είναι υποχρεωμένοι) θα ήταν να σας δώσουν δωμάτια κάπου αλλού με μεγάλη έκπτωση, ή να σας δεχτούν στο ξενοδοχείο τους άλλες ημερομηνίες, πάλι με έκπτωση σαν είδος αποζημίωσης. Αυτό θα έκανε ένας σωστός επαγγελματίας.
Μπορείς λοιπόν να του το ζητήσεις ευγενικά, λέγοντας του π.χ. ότι βρίσκεις ακριβότερα εισιτήρια πλέον και θα πρέπει να κάνει και αυτός μια αβαρία εφόσον αυτός επέλεξε την αλλαγή.
 

master1706

Member
Μηνύματα
303
Likes
74
Επόμενο Ταξίδι
Φλωρεντία
Ταξίδι-Όνειρο
Νέα Υόρκη, ξανά!!
η περίπτωση 5. από το παραπάνω link μάλλον σε αφορά:
Σε περίπτωση που ο ξενοδόχος αδυνατεί να προσφέρει δωμάτια που έχει αποδεχτεί να διαθέσει σε πελάτες, υποχρεούται να εξασφαλίσει την διαμονή τους σε άλλο κατάλυμα της ίδιας τουλάχιστον κατηγορίας, στην ίδια πόλη που να προσφέρει τις ίδιες ανέσεις και εν γένει παροχές με εκείνες που διαφημίζει για το δικό του κατάλυμα.

Στείλε και εδώ [email protected] email μπας και βγάλεις άκρη αλλά νομίζω ότι θα πρέπει να αναπροσαρμόσεις το ταξίδι σου. Από την στιγμή που σου πρόσφερε διαμονή σε άλλο ξενοδοχείο, καλύπτεται βάση των παραπάνω.
 

possaki

Member
Μηνύματα
5
Likes
0
αν ομως δεν μπορει να σου παρεχει την ιδια διαμονη πχ το ξενοδοχειο που κλεισαμε ειναι 110 τμ το δωματιο και το αλλο ειναι 60, αυτο δεν ειναι μια σημαντικη διαφορα?
 

Vegerazaros

Member
Μηνύματα
1.464
Likes
2.061
Ταξίδι-Όνειρο
Ελβετία ξανά
αν ομως δεν μπορει να σου παρεχει την ιδια διαμονη πχ το ξενοδοχειο που κλεισαμε ειναι 110 τμ το δωματιο και το αλλο ειναι 60, αυτο δεν ειναι μια σημαντικη διαφορα?
110 τετραγωνικά? μετρα το δωματιο?..
 

mourohavlos

Member
Μηνύματα
2.429
Likes
4.414
Απ'ότι ξέρω μπορεί το ξενοδοχείο να αρνηθεί να σου παρέχει την υπηρεσία για λόγους ανωτέρας βίας, όχι γιατί του προέκυψε άλλος πελάτης, όποιος κι αν είναι αυτός. Οπότε θεωρώ ότι δικαιούσαι να μείνεις στις μέρες που έκανες κράτηση στο ξενοδοχείο, αλλά καλή τη πίστει μπορείς να κάνεις μια καλή διαπραγμάτευση με τον ξενοδόχο και να μείνεις με τα ίδια λεφτά σε καλύτερο ξενοδοχείο.
Αν δε βγάλεις άκρη και για να μη δίνεις λεφτά σε δικηγόρους και χαλάσεις την ψυχολογία σου (εξάλλου για διακοπές πρόκειται) απευθύνσου σε κάποιο Ινστιτούτο καταναλωτών (δε γράφω ονόματα για να μη θεωρηθεί διαφήμιση) για να σε καθοδηγήσουν...
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.182
Μηνύματα
883.219
Μέλη
38.891
Νεότερο μέλος
CrisPan

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom