Αεροδρόμιο στην Τρίπολη - hub για Αφρική και Ευρώπη

ganlayer3

Member
Μηνύματα
165
Likes
63
Επόμενο Ταξίδι
ΑΓΝΩΣΤΟ
Ονειρεμένο Ταξίδι
MANADO - INDONESIA
Σε κόμβο για τη διασύνδεση της Πελοποννήσου με την Ευρώπη και τη Νότια Αφρική σχεδιάζεται να μετατραπεί το στρατιωτικό -προς το παρόν- αεροδρόμιο στην Τρίπολη. Ήδη η περιφέρεια της Πελοποννήσου έχει έρθει σε επαφή με low-cost ευρωπαϊκή αεροπορική εταιρεία, η οποία προτίθεται, σύμφωνα με έγκυρες πηγές, να προβεί σε επενδύσεις για τη μετατροπή του αεροδρομίου σε πολιτικό και να συγχρηματοδοτήσει την ολοκλήρωση του έργου, ο συνολικός προϋπολογισμός του οποίου ανέρχεται στα 60 εκατ. ευρώ. Πληροφορίες θέλουν την ιρλανδική Ryanair, που επέλεξε πριν λίγους μήνες τα Χανιά για τη βάση της, να ενδιαφέρεται σοβαρά για την πραγματοποίηση της επένδυσης.

Στόχος, εκτός από την προσέλκυση εταιρειών low-cost, είναι η μετεξέλιξη του αεροδρομίου σε εμπορευματικό κόμβο για πτήσεις cargo. Η πρώτη τεχνική μελέτη από την Περιφέρεια, η οποία πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία με τα ξενοδοχειακά επιμελητήρια της Πελοποννήσου, για την μετατροπή του αεροδρομίου της Τρίπολης έχει ολοκληρωθεί, ενώ και η γνωμοδότηση της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας είναι θετική.

Η παραπάνω επένδυση εντάσσεται στο σχεδιασμό της Περιφέρειας για αύξηση, όχι μόνο της ποσότητας, αλλά και της ποιότητας του τουριστικού ρεύματος προς τις περιοχές της Πελοποννήσου. Ταυτόχρονα, απώτερος στόχος είναι να επιμηκυνθεί η τουριστική σεζόν. Ο αρχικός σχεδιασμός της τουριστικής προβολής της Πελοποννήσου είναι η σεζόν να φτάσει τους επτά μήνες μέσα στην επόμενη τριετία.

Εφόσον ολοκληρωθεί η επένδυση, το αεροδρόμιο της Τρίπολης θα είναι το δεύτερο, μετά από αυτό της Καλαμάτας, που μπαίνει στο «μάτι» των low-cost αεροπορικών εταιρειών. Να σημειώσουμε ως πρόσφατα η Easy Jet έκλεισε συμφωνία με το αεροδρόμιο της Καλαμάτας και ήδη αναμένονται 300 παραπάνω διεθνείς πτήσεις σε σχέση με πέρσι, γεγονός που μεταφράζεται σε ποσοστό αύξησης του αριθμού των επιβατών κατά 275% . Την ίδια ώρα, και η Aegean Airlines, μέλος της Star Alliance, θα τοποθετήσει αεροσκάφος, το οποίο θα συνδέει την Πελοπόννησο με δέκα πόλεις του εξωτερικού.

Οι προοπτικές ανόδου της τουριστικής κίνησης προς την Πελοπόννησο διαφαίνονται ευοίωνες, αφού οι νέες επιβεβαιωμένες πτήσεις για το 2013 στο αεροδρόμιο της Καλαμάτας θα είναι πάνω από 200. Συγκεκριμένα αναμένονται συνολικά 23 χιλιάδες επισκέπτες το χρόνο, ενώ οι πρώτες πτήσεις θα ξεκινήσουν το Μάρτιο με επιβάτες από τη Γερμανία και τη Σουηδία.

Σε σχέση με τα επιπλέον έργα υποδομών, καθοριστικός αναπτυξιακός παράγοντας για την Περιφέρεια είναι η ολοκλήρωση του κυριότερου οδικού άξονα που διαπερνά την Πελοπόννησο και συνδέει την Καλαμάτα με την Τρίπολη και την Κόρινθο. Παράλληλα αυτή την περίοδο διενεργούνται συνομιλίες με τους αρμόδιους φορείς προκειμένου να τεθεί εκ νέου σε λειτουργία η σιδηροδρομική γραμμή, υπό τη μορφή ενός σύγχρονου, ανταποδοτικού και βιώσιμου τουριστικού σιδηροδρόμου, μέσα από τη διαδικασία των ΣΔΙΤ (Συμπράξεις Δημόσιου & Ιδιωτικού Τομέα). Στο ΣΔΙΤ τέλος αναμένεται να ενταχθούν σταδιακά τα λιμάνια στο Άστρος, το Λεωνίδιο, την Κυπαρισσία και το Ναύπλιο.



Πηγή:Capital.gr
 

ganlayer3

Member
Μηνύματα
165
Likes
63
Επόμενο Ταξίδι
ΑΓΝΩΣΤΟ
Ονειρεμένο Ταξίδι
MANADO - INDONESIA
Ρε λετε να σταματήσουμε να πετάμε για Ευρώπη απο το Ελ. Βενιζέλος την επόμενη δεκαετία;
 

Traveller

Member
Μηνύματα
3.935
Likes
3.920
Eγώ λέω να ανοίξουμε και το παλιό αεροδρόμιο της Σπάρτης, να φτιάξουμε ένα καινούργιο στην Κόρινθο και να προγραμματίσουμε και ένα στον Πύργο, μην μείνει κι αυτός παραπονεμένος...

Το νόημα έχει ένα ακόμη αεροδρόμιο στην Τρίπολη, την στιγμή που ήδη λειτουργεί η Καλαμάτα και η Αθήνα είναι σχεδόν μια ώρα μακριά, μόνο η γκλάβα των αρμόδιων ή των δημοσιογράφων που το έγραψαν μπορεί να μας το εξηγήσει...
 

Frankie

New Member
Μηνύματα
3
Likes
1
Επόμενο Ταξίδι
ΠΑΡΙΣΙ
Γενικά η ιδέα , ότι πιάνουμε την Ryanair και τις τάζουμε 'λαγούς με πετραχήλια' για να μας κάνει την τιμή να έρθει (με το αζημίωτο) στη γειτονιά μας, με βρίσκει αντίθετο. Επικροτώ κάθε προσπάθεια που κάνει κάθε περιοχή (περιφέρεια, δήμος, πόλη, χωριό) για να μπορέσει να δημιουργήσει προϋποθέσεις ανάπτυξης, αλλά να έχει σχέδιο και να μην βασίζεται σε αποφάσεις πολιτικάντηδων που δεσμεύουν χρήματα άλλων περιοχών για να κάνουν κάτι στο τόπο καταγωγής τους (η της πολιτικής πελατείας τους), η σε συμφωνίες οι οποίες μπορεί να αποδειχθούν επιβλαβές για το σύνολο της περιοχής αν δεν μπορούν να τηρηθούν.
Το σκεπτικό του νέου αεροδρομίου της Τρίπολης ποιο είναι ; Να λειτουργήσει σαν ένα κοντινό και οικονομικό hub σε σχέση με το ΕΛ.ΒΕΝ. ; Να προσελκύσει νέους πελάτες - τουρίστες για την περιοχή της Αρκαδίας ; Να είναι το αεροδρόμιο το οποίο θα εξυπηρετεί την ευρύτερη περιοχή των κατοίκων της Πελοπονήσου ;
Η πιθανότερη απάντηση σε όλα αυτά είναι το κάτι απ'όλα αλλά μάλλον τότε δεν θα μιλάμε για σοβαρή προσπάθεια. Δεν έχω σχέση με το χώρο της αεροπορίας , δεν έχω σχέση με τον τουρισμό, μου αρέσουν τα ταξίδια και αυτό που θέλω είναι να μπορώ να τα πραγματοποιώ ΚΑΙ οικονομικά.
Ναι στο αεροδρόμιο της Τρίπολης αν θέλει να το κάνει δικό της σταθμό η Ryanair, και να προσφέρει σε Πελοπόνησο , Αττική κλπ κλπ πτήσεις για όλο τον κόσμο με τον τρόπο που η Ryanair ξέρει.
Όχι στο αεροδρόμιο αν πρέπει να πληρώνουμε εμείς την Ryanair για να μας προσφέρει τη δυνατότητα για εκείνες τις πτήσεις.
 

jimp

Member
Μηνύματα
5.013
Likes
6.395

ganlayer3

Member
Μηνύματα
165
Likes
63
Επόμενο Ταξίδι
ΑΓΝΩΣΤΟ
Ονειρεμένο Ταξίδι
MANADO - INDONESIA
Εάν τα περιφερειακά αεροδρόμια της πατρίδας μας, μπορέσουν λόγω χαμηλών φόρων και τοποθεσίας και προσελκύσουν αεροπορικές εταιρείες, προσφέροντας συνάμα καλύτερους ναύλους, μόνο κέρδος θεωρώ οτι θα φέρουν. Και στην περιοχή οπου βρίσκονται γεωγραφικά αλλά και στο γενικότερο επιβατικό κοινό. Ας ξεκινήσει ένας ανταγωνισμός απέναντι στο Ελ. Βενιζέλος. Το μονοπώλειο δεν ευνοεί ποτέ τους πελάτες-επιβάτες.
 

taver

Member
Μηνύματα
12.468
Likes
28.827
Ονειρεμένο Ταξίδι
Iles Kerguelen
Εάν τα περιφερειακά αεροδρόμια της πατρίδας μας, μπορέσουν λόγω χαμηλών φόρων και τοποθεσίας και προσελκύσουν αεροπορικές εταιρείες, προσφέροντας συνάμα καλύτερους ναύλους, μόνο κέρδος θεωρώ οτι θα φέρουν. Και στην περιοχή οπου βρίσκονται γεωγραφικά αλλά και στο γενικότερο επιβατικό κοινό. Ας ξεκινήσει ένας ανταγωνισμός απέναντι στο Ελ. Βενιζέλος. Το μονοπώλειο δεν ευνοεί ποτέ τους πελάτες-επιβάτες.
Σύμφωνοι, αλλά υπό την αυστηρή προϋπόθεση ότι το κόστος του όποιου περιφερειακού αεροδρομίου δεν το πληρώνω εγώ ο φορολογούμενος. Αν το ιδιωτικοποιήσουν (με το κατάλληλο τίμημα) και ο νέος ιδιοκτήτης προσφέρει χαμηλές τιμές και μηδενικούς φόρους στη Ryanair, και κάνει και τις αναβαθμίσεις που χρειάζονται στο αεροδρόμιο, με γεια τους με χαρά τους. Αν είναι να πληρώσω εγώ το λογαριασμό για να έχει χαμηλές τιμές η Ryan, προφανώς και δεν έχω καμία πρόθεση να τους κάνω τη χάρη (και φαντάζομαι ούτε η Τρόϊκα δε θα έχει...). Δε νομίζω ότι, ειδικά αυτή την εποχή, μας περισσεύουν χρήματα...
 

ganlayer3

Member
Μηνύματα
165
Likes
63
Επόμενο Ταξίδι
ΑΓΝΩΣΤΟ
Ονειρεμένο Ταξίδι
MANADO - INDONESIA
Σύμφωνοι, αλλά υπό την αυστηρή προϋπόθεση ότι το κόστος του όποιου περιφερειακού αεροδρομίου δεν το πληρώνω εγώ ο φορολογούμενος. Αν το ιδιωτικοποιήσουν (με το κατάλληλο τίμημα) και ο νέος ιδιοκτήτης προσφέρει χαμηλές τιμές και μηδενικούς φόρους στη Ryanair, και κάνει και τις αναβαθμίσεις που χρειάζονται στο αεροδρόμιο, με γεια τους με χαρά τους. Αν είναι να πληρώσω εγώ το λογαριασμό για να έχει χαμηλές τιμές η Ryan, προφανώς και δεν έχω καμία πρόθεση να τους κάνω τη χάρη (και φαντάζομαι ούτε η Τρόϊκα δε θα έχει...). Δε νομίζω ότι, ειδικά αυτή την εποχή, μας περισσεύουν χρήματα...
Δεν μπορω παρα να συμφωνησω. Δυστηχως οπου υπαρχει τεχνικο εργο στην Ελλαδα, συνεπαγεται μιζα και ρεμουλα..
 

mio gps

Member
Μηνύματα
1.174
Likes
180
Επόμενο Ταξίδι
Νέα Υόρκη
μακαρι να γινοταν αλλα...
1.ο διαδρομος επαρκει μονο για εμβολοφορα α/φ.απαιτειται στο βορειο τμημα σημαντικη επεκταση του Α/Δ!!!!
2.δεν υπαρχει ΠΕΠ!!!!!!!!!!,ο υφισταμενος ειναι για γελια!!
3.παντελης ελλειψη ραδιοβοηθηματων
4.δεν υπαρχουν αποθηκες καυσιμων
5.οι καιρικες συνθηκες της περιοχης αθλιες ακομα και για ενοργανη δραστηριοτητα.
6.ο ασφαλτοταπητας...δε ξερω αν ειναι εντος προδιαγραφων .το σιγουρο ειναι οτι ειναι πολυ φθαρμενος λογω αγωνων ταχυτητας που συχνα πυκνα γινονταν.
δε ξερω το βλεπω δυσκολο,μεγαλη επενδυση για αμφιβολο κερδος...
 

ganlayer3

Member
Μηνύματα
165
Likes
63
Επόμενο Ταξίδι
ΑΓΝΩΣΤΟ
Ονειρεμένο Ταξίδι
MANADO - INDONESIA
Ανοιγμα" Καναδών για νέες business στην Ελλάδα




Της Βίκυς Κουρλιμπίνη

Ρόλο-κλειδί για τη μετατροπή του στρατιωτικού αεροδρομίου της Τρίπολης σε πολιτικό αναλαμβάνει η καναδική κατασκευαστική εταιρεία ΙΒΙ Group με έδρα το Τορόντο, η οποία εξειδικεύεται σε συγκοινωνιακά έργα, αρχιτεκτονικό σχεδιασμό και εγκατάσταση «έξυπνων» συστημάτων πληροφορικής.

Όπως ανακοίνωσε ο διευθυντής της ΙΒΙ Group στην Ελλάδα Antulio Richetta στην ημερίδα «Πελοπόννησος: Open for Business», που πραγματοποιήθηκε υπό την αιγίδα της Πρεσβείας του Καναδά και του Invest in Greece, σε συνεργασία με την Περιφέρεια Πελοποννήσου και το Ελληνοκαναδικό Επιμελητήριο, η εταιρεία θα αναλάβει την τεχνική και κατασκευαστική υποστήριξη της μετατροπής του αεροδρομίου, αφήνοντας ωστόσο να εννοηθεί πως υπάρχει ενδιαφέρον και για τη χρηματοδότησή του.

Η εταιρεία έχει εκπονήσει ήδη μελέτη με τις ανάγκες του νέου αεροδρομίου και για τις απαιτήσεις της μετατροπής, έργο το οποίο αναμένεται να κοστίσει 75- 90 εκατ. ευρώ, ενώ το ετήσιο λειτουργικό του κόστος εκτιμάται στα 1,5- 2,5 εκατ. ευρώ, ανάλογα με την κίνηση αεροσκαφών και επιβατικού κοινού. Ωστόσο, μέχρι την τελική υλοποίηση του έργου και λειτουργία του αεροδρομίου, εφόσον φυσικά εξασφαλιστούν τα απαραίτητα επενδυτικά κεφάλαια, απαιτούνται τουλάχιστον τρία χρόνια.

Η υλοποίηση του έργου θα αποτελέσει Σύμπραξη Δημόσιου και Ιδιωτικού Τομέα (ΣΔΙΤ). Στόχος είναι να ενισχύσει την περιοχή τόσο από την πλευρά της τουριστικής κίνησης (ήδη έχει επιχειρηθεί άνοιγμα σε αεροπορικές εταιρείες low-cost), όσο και των μεταφορών εμπορευμάτων, με τη μετεξέλιξη του αεροδρομίου σε εμπορευματικό κόμβο για πτήσεις cargo.

Η IBI Group ωστόσο δεν είναι η μόνη καναδική εταιρεία που έχει εκφράζει ενδιαφέρον για επενδύσεις στην Ελλάδα, καθώς τα τελευταία χρόνια καναδικοί όμιλοι δραστηριοποιούνται στην εξόρυξη και κατεργασία χρυσού στη Βόρεια Ελλάδα. Στην κορυφή φυσικά βρίσκεται η Eldorado Gold Corp., η οποία δραστηριοποιείται στη βορειοανατολική Χαλκιδική και στο Πέραμα Έβρου και προγραμματίζει να επενδύσει 1 δισ. δολάρια ή περίπου 800 χιλιάδες ευρώ έως το 2016.

Πιο συγκεκριμένα, το 2013 η Eldorado σχεδιάζει να επενδύσει 235 εκατ. ευρώ. Θα δαπανήσει επίσης, 17,4 εκατ. ευρώ για την υλοποίηση εξερευνητικών εργασιών, ποσό που κατατάσσει πρώτη την Ελλάδα στις εξορυκτικές δαπάνες, μεταξύ των χωρών, όπου δραστηριοποιείται η Eldorado.

Επίσης, μετά την ψήφιση του επενδυτικού νόμου, που προβλέπει την λειτουργία υδατοδρομίων, ενδιαφέρον για την δραστηριοποίηση στη συγκεκριμένη αγορά έχουν εκφράσει καναδικών συμφερόντων εταιρείες.

Στον τομέα του real estate τέλος, ενδιαφέρον συγκεντρώνει και η πρωτοβουλία ομογενούς Καναδού επιχειρηματία για την κατασκευή resort στη Λακωνία, σε ιδιόκτητη έκταση, κίνηση η οποία εντάσσεται στις δράσεις για ανανέωση των τουριστικών υποδομών της Πελοποννήσου.

[email protected]



Πηγή:Capital.gr
 
Last edited by a moderator:

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.113
Μηνύματα
880.762
Μέλη
38.839
Νεότερο μέλος
mgian

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom