L33T
Member
- Μηνύματα
- 225
- Likes
- 362
- Επόμενο Ταξίδι
- Αμερική (17 Μαίου 2025)
- Ταξίδι-Όνειρο
- 2024 Japan->2025 again?
η κατάσταση όντως ... σε φοβίζει αρκετά.Εχω φοβηθεί πολύ ειλικρινά με τα απανωτά δυστυχήματα.
η κατάσταση όντως ... σε φοβίζει αρκετά.Εχω φοβηθεί πολύ ειλικρινά με τα απανωτά δυστυχήματα.
Αν υπηρχε θεμα με τον κινητηρα δεν θα αντιλαμβανονταν κατι ο πιλοτος στη τροχοδρομηση ή στην απογειωση οταν βαζει στο φουλ τους κινητηρες ωστε να ματαιώσει;; εκτος αν μολις ξεκολλησε απο το εδαφος τοτε να επεσε κατι στον κινητηρα πχ σμηνος μεγαλων πουλιων ...επισης αν εχει κρατημα στον ενα κινητηρα δεν μπορει ο άλλος να ανταποκριθει, οριζοντιονοντας το αεροπλάνο να μην ειναι σε ανοδο σηκωνοντας συγχρονως τους τροχους που λειτουργουν ως φρενα;; οι τροχοι πως δεν ανεβηκαν;; γιναν ολα τοσο γρηγορα μιλαμε για 30 δευτερολεπτα.. Γραφτηκε κατι για flaps;Αυτος ο διασωθεντας ειναι πραγματικα τυχερος.
Αν και οι εμπειρογνωμονες θα ριξουν φως, βλεποντας τα βιντεο που εχουν κυκλοφορησει θεωρω πιο πιθανο σεναριο την εισχωρηση ξενων σωματων στους κινητηρες.
Αυτο φαινεται απο 2-3 διαφορετικα γεγονοτα. 1) Οι καπνοι - σκονη που εμφανιζονται κατα την αποκολληση απο το εδαφος στο ενα βιντεο που κυκλοφορησε απο το αεροδρομιο. Πιθανοτατα δεν ειναι απο το διαδρομο Α/Γ επειδη ενα μεγαλο Α/Φ απογειωθηκε, αφου το εν λογω αεροδρομιο εχει και τετοιου τυπου Α/Φ οποτε δεν θα υπηρχαν ηδη στο εδαφος σκονες... 2) Το γεγονος οτι οι χειριστες δεν ανεβαζουν το συστημα Π/Γ οπως προβλεπει η διαδιακιασια σχεδον αμεσα μετα την Α/Γ, γιατι πιθανοτατα απο τη στιγμη της αποκολλησης εχουν αντιληφθει την μειωση της ωσης των κινητηρων και επικεντρωνουν σε αυτο, τη δεδομενη στιγμη η ωση των κινητηρων ειναι το Α και το Ω...3) Οι μαρτυριες του επιζοντα για δυνατους θορυβους στην Α/Γ, σημαδι εισχωρησης εξωτερικων σωματων στους κινητηρες...
Το σεναριο της ταυτοχρονης βλαβης και στους δυο κιντηρες ειναι σχεδον αδυνατο με απειροελαχιστες πιθανοτητες, ενω το αλλο με το σφαλμα στα Πτερυγια Καμπυλοτητας ( Flaps ), δεν πιστευω να ευσταθει γιατι θα οδηγουσε σε πιο βιαιη πτωση απο οτι εγινε, αν πχ η Α/Γ γινοταν λανθασμενα σε μικροτερη ταχυτητα χωρις Π/Κ και το αεροπλανο επεφτε σε απωλεια στηριξης....
Οσο και το γεγονος ειναι τραγικο και στεναχωρο , να θυμομαστε οτι το αεροπλανο ειναι μακραν το ασφαλεστερο μεσο μεταφορας...
Πραγματικά μεγάλη αγωνία όντως. Ναι ακούστηκε ότι είχαν ξεχάσει τα φλαπς οπότε αν απογειώθηκε με συγκεκριμένη ταχύτητα πιθανόν να κινδυνευε να πέσει σε απώλεια στήριξης. Η αλήθεια ειναι οτι το τελευταίο κομμάτι του βίντεο μαρτυρεί κάτι τέτοιο αλλά δεν είναι και ξεκάθαρο.Αν υπηρχε θεμα με τον κινητηρα δεν θα αντιλαμβανονταν κατι ο πιλοτος στη τροχοδρομηση ή στην απογειωση οταν βαζει στο φουλ τους κινητηρες ωστε να ματαιώσει;; εκτος αν μολις ξεκολλησε απο το εδαφος τοτε να επεσε κατι στον κινητηρα πχ σμηνος μεγαλων πουλιων ...επισης αν εχει κρατημα στον ενα κινητηρα δεν μπορει ο άλλος να ανταποκριθει, οριζοντιονοντας το αεροπλάνο να μην ειναι σε ανοδο σηκωνοντας συγχρονως τους τροχους που λειτουργουν ως φρενα;; οι τροχοι πως δεν ανεβηκαν;; γιναν ολα τοσο γρηγορα μιλαμε για 30 δευτερολεπτα.. Γραφτηκε κατι για flaps;
Ενα τοσο συγχρονο αεροπλανο να πεφτει κατα αυτον τον τρόπο;; μεγαλη αγωνία για το τι εχει συμβει πραγματικά..
Οχι, αυτο δεν ισχυει. Το bird strike δεν συνοδευεται απαραιτητα ουτε απο φωτια ουτε απο καπνο. Χασαμε ενα κινητηρα (που μαλιστα καθομουν διπλα του..), ακουσα ενα τρομερο κροτο, κανενα καπνο ή φωτια το αεροσκαφος με ισχυρες δονησεις συνεχισε την ανοδο ευτυχως, δεν ανεβηκε βεβαια στο συνηθες υψος. Στο Ελ. Βενιζελος αυτα στην απογειωση. Φτασαμε Πατρα κ επιστροφη πισω.Επίσης έλεγε ότι το σενάριο με τα πουλιά ή αντικείμενα πάλι δεν παίζει γιατί θα υπήρχαν πιο προφανείς ενδείξεις με φωτιά ή καπνούς ορατους από τα βίντεο που υπάρχουν.