Γενικά Αεροπορικά Ατυχήματα

fotast

Member
Μηνύματα
9.866
Likes
15.444

chrisbd

Member
Μηνύματα
2.994
Likes
19.887
Δηλαδη υπαρχουν σκεψεις για δολιοφθορά;; καπου αναφερει για ενδεχομενο κακης προθεσης... εχουν και την διενεξη με το Πακισταν αλλά τι νοημα εχει να κανει καποιος κατι τετοιο;; τι κερδος θα εχει;;
 

arabickostas

Member
Μηνύματα
589
Likes
2.355
Αυτος ο διασωθεντας ειναι πραγματικα τυχερος.

Αν και οι εμπειρογνωμονες θα ριξουν φως, βλεποντας τα βιντεο που εχουν κυκλοφορησει θεωρω πιο πιθανο σεναριο την εισχωρηση ξενων σωματων στους κινητηρες.

Αυτο φαινεται απο 2-3 διαφορετικα γεγονοτα. 1) Οι καπνοι - σκονη που εμφανιζονται κατα την αποκολληση απο το εδαφος στο ενα βιντεο που κυκλοφορησε απο το αεροδρομιο. Πιθανοτατα δεν ειναι απο το διαδρομο Α/Γ επειδη ενα μεγαλο Α/Φ απογειωθηκε, αφου το εν λογω αεροδρομιο εχει και τετοιου τυπου Α/Φ οποτε δεν θα υπηρχαν ηδη στο εδαφος σκονες... 2) Το γεγονος οτι οι χειριστες δεν ανεβαζουν το συστημα Π/Γ οπως προβλεπει η διαδιακιασια σχεδον αμεσα μετα την Α/Γ, γιατι πιθανοτατα απο τη στιγμη της αποκολλησης εχουν αντιληφθει την μειωση της ωσης των κινητηρων και επικεντρωνουν σε αυτο, τη δεδομενη στιγμη η ωση των κινητηρων ειναι το Α και το Ω...3) Οι μαρτυριες του επιζοντα για δυνατους θορυβους στην Α/Γ, σημαδι εισχωρησης εξωτερικων σωματων στους κινητηρες...

Το σεναριο της ταυτοχρονης βλαβης και στους δυο κιντηρες ειναι σχεδον αδυνατο με απειροελαχιστες πιθανοτητες, ενω το αλλο με το σφαλμα στα Πτερυγια Καμπυλοτητας ( Flaps ), δεν πιστευω να ευσταθει γιατι θα οδηγουσε σε πιο βιαιη πτωση απο οτι εγινε, αν πχ η Α/Γ γινοταν λανθασμενα σε μικροτερη ταχυτητα χωρις Π/Κ και το αεροπλανο επεφτε σε απωλεια στηριξης....

Οσο και το γεγονος ειναι τραγικο και στεναχωρο , να θυμομαστε οτι το αεροπλανο ειναι μακραν το ασφαλεστερο μεσο μεταφορας...
 

chrisbd

Member
Μηνύματα
2.994
Likes
19.887
Αυτος ο διασωθεντας ειναι πραγματικα τυχερος.

Αν και οι εμπειρογνωμονες θα ριξουν φως, βλεποντας τα βιντεο που εχουν κυκλοφορησει θεωρω πιο πιθανο σεναριο την εισχωρηση ξενων σωματων στους κινητηρες.

Αυτο φαινεται απο 2-3 διαφορετικα γεγονοτα. 1) Οι καπνοι - σκονη που εμφανιζονται κατα την αποκολληση απο το εδαφος στο ενα βιντεο που κυκλοφορησε απο το αεροδρομιο. Πιθανοτατα δεν ειναι απο το διαδρομο Α/Γ επειδη ενα μεγαλο Α/Φ απογειωθηκε, αφου το εν λογω αεροδρομιο εχει και τετοιου τυπου Α/Φ οποτε δεν θα υπηρχαν ηδη στο εδαφος σκονες... 2) Το γεγονος οτι οι χειριστες δεν ανεβαζουν το συστημα Π/Γ οπως προβλεπει η διαδιακιασια σχεδον αμεσα μετα την Α/Γ, γιατι πιθανοτατα απο τη στιγμη της αποκολλησης εχουν αντιληφθει την μειωση της ωσης των κινητηρων και επικεντρωνουν σε αυτο, τη δεδομενη στιγμη η ωση των κινητηρων ειναι το Α και το Ω...3) Οι μαρτυριες του επιζοντα για δυνατους θορυβους στην Α/Γ, σημαδι εισχωρησης εξωτερικων σωματων στους κινητηρες...

Το σεναριο της ταυτοχρονης βλαβης και στους δυο κιντηρες ειναι σχεδον αδυνατο με απειροελαχιστες πιθανοτητες, ενω το αλλο με το σφαλμα στα Πτερυγια Καμπυλοτητας ( Flaps ), δεν πιστευω να ευσταθει γιατι θα οδηγουσε σε πιο βιαιη πτωση απο οτι εγινε, αν πχ η Α/Γ γινοταν λανθασμενα σε μικροτερη ταχυτητα χωρις Π/Κ και το αεροπλανο επεφτε σε απωλεια στηριξης....

Οσο και το γεγονος ειναι τραγικο και στεναχωρο , να θυμομαστε οτι το αεροπλανο ειναι μακραν το ασφαλεστερο μεσο μεταφορας...
Αν υπηρχε θεμα με τον κινητηρα δεν θα αντιλαμβανονταν κατι ο πιλοτος στη τροχοδρομηση ή στην απογειωση οταν βαζει στο φουλ τους κινητηρες ωστε να ματαιώσει;; εκτος αν μολις ξεκολλησε απο το εδαφος τοτε να επεσε κατι στον κινητηρα πχ σμηνος μεγαλων πουλιων ...επισης αν εχει κρατημα στον ενα κινητηρα δεν μπορει ο άλλος να ανταποκριθει, οριζοντιονοντας το αεροπλάνο να μην ειναι σε ανοδο σηκωνοντας συγχρονως τους τροχους που λειτουργουν ως φρενα;; οι τροχοι πως δεν ανεβηκαν;; γιναν ολα τοσο γρηγορα μιλαμε για 30 δευτερολεπτα.. Γραφτηκε κατι για flaps;

Ενα τοσο συγχρονο αεροπλανο να πεφτει κατα αυτον τον τρόπο;; μεγαλη αγωνία για το τι εχει συμβει πραγματικά..
 

arabickostas

Member
Μηνύματα
589
Likes
2.355
Αν υπηρχε θεμα με τον κινητηρα δεν θα αντιλαμβανονταν κατι ο πιλοτος στη τροχοδρομηση ή στην απογειωση οταν βαζει στο φουλ τους κινητηρες ωστε να ματαιώσει;; εκτος αν μολις ξεκολλησε απο το εδαφος τοτε να επεσε κατι στον κινητηρα πχ σμηνος μεγαλων πουλιων ...επισης αν εχει κρατημα στον ενα κινητηρα δεν μπορει ο άλλος να ανταποκριθει, οριζοντιονοντας το αεροπλάνο να μην ειναι σε ανοδο σηκωνοντας συγχρονως τους τροχους που λειτουργουν ως φρενα;; οι τροχοι πως δεν ανεβηκαν;; γιναν ολα τοσο γρηγορα μιλαμε για 30 δευτερολεπτα.. Γραφτηκε κατι για flaps;

Ενα τοσο συγχρονο αεροπλανο να πεφτει κατα αυτον τον τρόπο;; μεγαλη αγωνία για το τι εχει συμβει πραγματικά..
Πραγματικά μεγάλη αγωνία όντως. Ναι ακούστηκε ότι είχαν ξεχάσει τα φλαπς οπότε αν απογειώθηκε με συγκεκριμένη ταχύτητα πιθανόν να κινδυνευε να πέσει σε απώλεια στήριξης. Η αλήθεια ειναι οτι το τελευταίο κομμάτι του βίντεο μαρτυρεί κάτι τέτοιο αλλά δεν είναι και ξεκάθαρο.

Εμένα μου προκαλούν εντύπωση οι καπνοί ή σκόνη που εμφανίζεται στην αποκόλληση από το έδαφος. Δεν ξέρω αν μπήκαν πουλιά κτλ ή ήταν κάτι άλλο απλά πιστεύω ότι από εκεί είχε πλέον καταλάβει το πλήρωμα ότι υπάρχει θεμα με την ώση και το σύστημα προσγείωσης δεν τους απασχολούσε.

Αν είχε κρατήσει ο ένας κινητήρας μόνο όπως λες θα μπορούσε να ανεβάσει σύστημα και να συνεχίσει για επιστροφή με τον ένα. Υπόψιν στα πολιτικά αεροπλάνα οι κινητήρες είναι πανίσχυροι...

Εικασίες κάνουμε τα πορίσματα των εμπειρογνωμονων θα μας πουν τι έγινε. Έχω ακούσει παντως, χρονια τώρα, όχι και τα καλύτερα για την συγκεκριμένη εταιρία στα θέματα συντήρησης, γενικά όχι μόνο σε μειζοντα ή ελάσσοντα ατύχηματα..
 

arabickostas

Member
Μηνύματα
589
Likes
2.355
Χτες βρεθηκα στο αεροδρόμιο OHare και εντελώς τυχαία έπιασα κουβέντα με ένα Αμερικανο κυβερνήτη 787. Μου έλεγε ότι εκτός από το ότι τα check list επιβάλλουν τα flaps να είναι σωστά κατεβασμένα, σε 2 ελέγχους προ Α/Γ , υπάρχει και συναγερμός με φώτα όταν επιχειρήσεις να επιταχύνεις για να φύγεις χωρίς φλαπς.. Άρα μάλλον αυτό το σενάριο δεν παίζει.

Επίσης έλεγε ότι το σενάριο με τα πουλιά ή αντικείμενα πάλι δεν παίζει γιατί θα υπήρχαν πιο προφανείς ενδείξεις με φωτιά ή καπνούς ορατους από τα βίντεο που υπάρχουν. Ακούγεται στη πιατσα τους ότι οι χειριστές ισως ανέβασαν τα φλαπς νωριτερα από λάθος συνεννόηση, πιθανον και πριν το συστημα ΠΓ . Και δυστυχώς σε αυτό το ύψος με αυτη τη ταχυτητα δεν διορθώνεται η απωλεια της ευστάθειας του αεροπλάνου ειδικά με τροχους κάτω.

Σε κάθε περίπτωση οι εμπειρογνωμονωνες με τα μαύρα κουτιά θα εξετάσουν τα δεδομένα και θα αποφανθουν στο τι συνέβη, αλλά μετεφερε και την αίσθηση που έχουν από το κόσμο μετά από ένα ατύχημα στο ποσό άβολα νιώθουν οι περισσότεροι. ..
 

Samion

Member
Μηνύματα
10.650
Likes
9.982
Επόμενο Ταξίδι
Παλέρμο
Επίσης έλεγε ότι το σενάριο με τα πουλιά ή αντικείμενα πάλι δεν παίζει γιατί θα υπήρχαν πιο προφανείς ενδείξεις με φωτιά ή καπνούς ορατους από τα βίντεο που υπάρχουν.
Οχι, αυτο δεν ισχυει. Το bird strike δεν συνοδευεται απαραιτητα ουτε απο φωτια ουτε απο καπνο. Χασαμε ενα κινητηρα (που μαλιστα καθομουν διπλα του..), ακουσα ενα τρομερο κροτο, κανενα καπνο ή φωτια το αεροσκαφος με ισχυρες δονησεις συνεχισε την ανοδο ευτυχως, δεν ανεβηκε βεβαια στο συνηθες υψος. Στο Ελ. Βενιζελος αυτα στην απογειωση. Φτασαμε Πατρα κ επιστροφη πισω.
 

Εκπομπές Travelstories

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
34.059
Μηνύματα
928.104
Μέλη
39.799
Νεότερο μέλος
ddd

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom