Wizz Air Αλλαγή ώρας/μέρας πτήσης από Wizzair

Pierre_1976

Member
Μηνύματα
314
Likes
460
Επόμενο Ταξίδι
Barcelona
Ονειρεμένο Ταξίδι
Σεληνη
Γιατί έχασες την ιδιότητα του club με την ακύρωση;Αφού πλήρωσες και κανονικά ισχύει για έναν χρόνο όπως είπατε.Υπάρχει όρος που αναφέρει ότι η ιδιότητα συνδέεται με την πρώτη πτήση που θα κλείσεις;Και ακυρώνεται αν ακυρώσεις αυτήν την πτήση;

αυτο ειναι το θεμα εδωσα 146 leva για 2 θεσεις και Wizz Discount Club. Ακυρωνω τα εισητηρια (επειδη οι μερες που θα διεμενα θα ηταν 9 με την επιλογη που μου εδωσε Δωρεαν...αντι για 6) και δεν φτανει αυτο...μου επιστρεφει τα 104 Lev η Wizz ισχυριζομενη οτι μου εδωσε την αξια των Εισητηριων 86 Lev + 25% αλλα εγω Δεν εχω πουθενα Συνδρομη μελους WIZZ Discount Member.

Υπεβαλα Αιτημα - παραπονο στην Εταιρεία με παραστατικα αποδειξεων των 146 leva αλλα αυτη ισχυριζεται οτι η επιστροφή απο ακυρωση ειναι μονο για τις πτησεις και οχι για αλλες Υπηρεσίες....αρα χαμενος Βγαινω....ασχετα αν λεει η Εταιρεια οτι με αποζημείωσε στο συνολο με 25 % μαλιστα επιδοτηση επιπλεον. Υπεβαλα Online Dispute Refund στην Επιτροπή καταναλωτων της Ε.Ε. και τους εξηγω οτι εδωσα 146 lev και δεν μου επιστραφησαν τα χρηματα της συνδρομης μέλους (περιπου 60 Lev) και καλο θα ήταν να μου δωθούν ή εστω η ιδιοτητα του Μελους για 1 ετος!

Η Wizz ..... και με τιναξε στον αερα με το ταξιδι αφου το εκανε 9 ημερο και λεφτα μου εφαγε και ισχυριζεται Ψευδώς οτι με επιδότησε.... αρα....η γνωμη μου ειναι ΑΡΝΗΤΙΚΗ για τους ΟΥΓΓΡΟΥΣ!
 

fotast

Member
Μηνύματα
7.588
Likes
10.203
Είσαι σίγουρος ότι κόπηκε η ετήσια συνδρομή;Γιατί αν δεν κόπηκε δεν νομίζω να έχεις δικαίωμα επιστροφής.Ανεξάρτητα αν τα πήρες(εισιτήρια+συνδρομή) πακέτο.
 

Ntt

Member
Μηνύματα
432
Likes
984
@Pierre_1976 αν σου έκοψαν την συνδρομή τότε καλά έκανες και ζήτησες επιπλέον χρήματα.

Αν όμως η συνδρομή σου ισχύει ακόμη τότε δεν νομίζω να μπορείς να πάρεις refund, καθώς μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε μελλοντικές πτήσεις.

Τώρα αν εσύ πλήρωσες συνδρομή για την συγκεκριμένη πτήση για τον Α ή Β λόγο δεν είναι δικαιολογία για να σου δώσουν refund της συνδρομής.
 

Pierre_1976

Member
Μηνύματα
314
Likes
460
Επόμενο Ταξίδι
Barcelona
Ονειρεμένο Ταξίδι
Σεληνη
@Pierre_1976 αν σου έκοψαν την συνδρομή τότε καλά έκανες και ζήτησες επιπλέον χρήματα.

Αν όμως η συνδρομή σου ισχύει ακόμη τότε δεν νομίζω να μπορείς να πάρεις refund, καθώς μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε μελλοντικές πτήσεις.

Τώρα αν εσύ πλήρωσες συνδρομή για την συγκεκριμένη πτήση για τον Α ή Β λόγο δεν είναι δικαιολογία για να σου δώσουν refund της συνδρομής.


Και γιατί να στείλω διπλό αίτημα παράπονο refund και να σας ζαλίζω με μυνήματα εδώ αν είχα ακόμη την ιδιότητα. Πιο απλά δεν μπορώ να το μεταφέρω. Η εταιρεία αποζημιώνει για ακύρωση πτήσεων όχι όμως για τυχόν λοιπές υπηρεσίες που έχεις αγοράσει, γεγονός που είναι και άδικο και δεν έχει αποσαφηνιστεί από την αρχή. Τεσπά το 30αρικο έφυγε, απάντηση δεν πηρα, μέλος δεν είμαι της wizz και η γνώμη μου είναι αρνητική για μια εταιρεία που ακυρώνει τις πτήσεις της και δεν αποζημιώνει τους επιβάτες της στο σύνολο. Ο καθένας κρίνει βάσει προσωπικών στοιχείων καί εμπειριών και το μεταφέρω στη συζήτηση για να βοηθήσω η προειδοποίησω κ άλλους από τυχόν ίδια αντιμετώπιση.
 

Maria___Man

New Member
Μηνύματα
1
Likes
0
Καλησπέρα ομάδα! Δυστυχώς έπεσα κι εγώ θύμα των αλλαγών αυτής της άθλιας ουγγρικής αεροπορικής. Μου έστειλαν email 28/10 για να με ενημερώσουν πως η πτήση που έκλεισα για 5/12 Αθήνα-Βιέννη ακυρώνεται, και με μετέφεραν αυτόματα στην επόμενη μέρα 6/12. Επειδή όλες οι υπόλοιπες εταιρείες είναι πανάκριβες θα αναγκαστώ να δεχτώ την αλλαγή. Ωστόσο όταν πάω να βρω την κράτηση μου για να κάνω αποδοχή, βγαίνει διαρκώς ένα μήνυμα που λέει "έχει γίνει αλλαγή στην κράτηση σας, θα ενημερωθείτε μέσω email". Σε όσους έχει τύχει κάτι τέτοιο, συνέβη κάτι παρόμοιο; Μήπως θέλει να περάσουν αρκετες μέρες μέχρι να ενημερωθεί το σύστημα για την αλλαγή και να μου βγάλει το κουμπί "αποδοχή"? Παρακαλώ οποίος ξέρει ας μου απαντήσει γιατί έχω πελαγώσει και βλέπω να μένω εδώ!!
 

Traveler koko

Member
Μηνύματα
85
Likes
228
Επόμενο Ταξίδι
Ισλανδία
Ονειρεμένο Ταξίδι
Μαλδίβες
Καλησπέρα ομάδα! Δυστυχώς έπεσα κι εγώ θύμα των αλλαγών αυτής της άθλιας ουγγρικής αεροπορικής. Μου έστειλαν email 28/10 για να με ενημερώσουν πως η πτήση που έκλεισα για 5/12 Αθήνα-Βιέννη ακυρώνεται, και με μετέφεραν αυτόματα στην επόμενη μέρα 6/12. Επειδή όλες οι υπόλοιπες εταιρείες είναι πανάκριβες θα αναγκαστώ να δεχτώ την αλλαγή. Ωστόσο όταν πάω να βρω την κράτηση μου για να κάνω αποδοχή, βγαίνει διαρκώς ένα μήνυμα που λέει "έχει γίνει αλλαγή στην κράτηση σας, θα ενημερωθείτε μέσω email". Σε όσους έχει τύχει κάτι τέτοιο, συνέβη κάτι παρόμοιο; Μήπως θέλει να περάσουν αρκετες μέρες μέχρι να ενημερωθεί το σύστημα για την αλλαγή και να μου βγάλει το κουμπί "αποδοχή"? Παρακαλώ οποίος ξέρει ας μου απαντήσει γιατί έχω πελαγώσει και βλέπω να μένω εδώ!!
Μας έχουν αλλάξει πριν ένα μήνα κ σε μας για Θεσσαλονίκη Βιέννη...Ναι θα σου έρθει σε λίγες μέρες νέο μέηλ για να δεχτείς την αλλαγή..
 

ioannvas

New Member
Μηνύματα
1
Likes
0
Καλημέρα σας, πριν 1 εβδομάδα περίπου βρήκα αρκετά οικονομικά εισητηρια για Βιέννη από Θεσσαλονίκη με επιστροφή(17-21 Ιανουαρίου) οπότε αποφάσισα να τα κλείσω.

Πριν μερικές ώρες ήρθε Mail πως η πτήση έχει αλλάξει αλλά το πρόβλημα είναι πως τα νέα δρομολόγια είναι Βιέννη-Θεσσαλονίκη (14 Ιανουαρίου) κ η επιστροφή Θεσσαλονίκη Βιέννη(πάλι 14 Ιανουαρίου, περίπου μισή ώρα αργότερα).
Καταλαβαίνετε φυσικά πως αυτό είναι φυσικως αδύνατο αφού είμαι μόνιμη κάτοικος Θεσσαλονίκης και δεν γίνεται ως δια μαγείας να βρεθώ στη Βιέννη για να πετάξω προς Θεσσαλονίκη κ έπειτα να επιστρέψω Βιέννη (!!!).
Θα ήθελα να ρωτήσω εάν έχει συμβεί κάτι αντίστοιχο σε εσάς και αν επιλέξατε την επιστροφή χρημάτων, υπήρχε κάποια επιπλέον χρέωση επειδή δν αποδεχτήκατε την πρόταση της εταιρίας; Δεν θα είχα θέμα να πετάξω 10-14 Ιανουαρίου αλλά όπως βλέπω οι τιμές έχουν πάει στο Θεό οπότε υποθέτω εάν έκανα rebook θα έπρεπε να πληρώσω τη διαφορά των εισιτηρίων;

Έχω αγχωθεί λιγάκι γιατί ούτε να επικοινωνήσω με το τηλεφωνικό κέντρο μπορώ και δεν γνωρίζω πότε θα μου απαντήσουν στο email που τους έστειλα.
 

psilos3

Member
Μηνύματα
4.303
Likes
27.072
Επόμενο Ταξίδι
Edinburgh
Ονειρεμένο Ταξίδι
Peru, Japan, Iceland
Καλημέρα σας, πριν 1 εβδομάδα περίπου βρήκα αρκετά οικονομικά εισητηρια για
Καλώς ήρθες.
Δε καταλαβαίνω ακριβώς τι εννοείς, σου αντιπρότειναν άλλες ημερομηνίες και είναι και οι δύο πτήσεις για τις 14 του μήνα, ή σου αντίστρεψαν τα δρομολόγια; Μου φαίνεται λίγο κουλό,μήπως παίζει κάτι άλλο;
Κάτι έχει γίνει και μάλλον πρέπει να επικοινωνήσεις μαζί τους, είτε μέσω chat είτε μέσω social, γιατί στο τηλέφωνο θα χρεωθείς αρκετά, αν και βγάζεις άκρη.
Δε χρεώνεσαι εσύ όταν δεν είναι υπαιτιότητα σου και αλλάζουν οι μέρες.
Αν δε το αποδεχτείς, ή παίρνεις επιστροφή χρημάτων ή voucer από τη wizz με άυξηση 10%.
 

paefstra

Member
Μηνύματα
9.359
Likes
28.396
Πριν μερικές ώρες ήρθε Mail πως η πτήση έχει αλλάξει αλλά το πρόβλημα είναι πως τα νέα δρομολόγια είναι Βιέννη-Θεσσαλονίκη (14 Ιανουαρίου) κ η επιστροφή Θεσσαλονίκη Βιέννη(πάλι 14 Ιανουαρίου, περίπου μισή ώρα αργότερα).
Καταλαβαίνετε φυσικά πως αυτό είναι φυσικως αδύνατο αφού είμαι μόνιμη κάτοικος Θεσσαλονίκης και δεν γίνεται ως δια μαγείας να βρεθώ στη Βιέννη για να πετάξω προς Θεσσαλονίκη κ έπειτα να επιστρέψω Βιέννη (!!!).
Θα ήθελα να ρωτήσω εάν έχει συμβεί κάτι αντίστοιχο σε εσάς και αν επιλέξατε την επιστροφή χρημάτων, υπήρχε κάποια επιπλέον χρέωση επειδή δν αποδεχτήκατε την πρόταση της εταιρίας; Δεν θα είχα θέμα να πετάξω 10-14 Ιανουαρίου αλλά όπως βλέπω οι τιμές έχουν πάει στο Θεό οπότε υποθέτω εάν έκανα rebook θα έπρεπε να πληρώσω τη διαφορά των εισιτηρίων;

Έχω αγχωθεί λιγάκι γιατί ούτε να επικοινωνήσω με το τηλεφωνικό κέντρο μπορώ και δεν γνωρίζω πότε θα μου απαντήσουν στο email που τους έστειλα.
Δικαιουσαι επιστροφη χρηματων δωρεαν.
Αν δεν κανεις τις σωστες κινησεις, θα σου στειλουν το ποσο σε κρεντιτ και θα πρεπει να το ξαναφας σε αυτους.
Τηλ στο γραφειο της Μαλτας για νορμαλ διεθνεις χρεωσεις, δεν απαντανε σε μειλ.
 

psilos3

Member
Μηνύματα
4.303
Likes
27.072
Επόμενο Ταξίδι
Edinburgh
Ονειρεμένο Ταξίδι
Peru, Japan, Iceland
Αν δεν κανεις τις σωστες κινησεις, θα σου στειλουν το ποσο σε κρεντιτ και θα πρεπει να το ξαναφας σε αυτους.
Όχι απαραίτητα, μπορείς να ρευστοποιήσεις τα credid σου ανά πάσα στιγμή. Έτσι κι αλλιώς σε credit το πληρώνουν, όχι απευθείας στη κάρτα.
Είχα κάνει έναν οδηγό πέρυσι στο πρώτο lockdown, πρέπει να τον ξεθάψω. :haha:
 

paefstra

Member
Μηνύματα
9.359
Likes
28.396
Όχι απαραίτητα, μπορείς να ρευστοποιήσεις τα credid σου ανά πάσα στιγμή. Έτσι κι αλλιώς σε credit το πληρώνουν, όχι απευθείας στη κάρτα.
Είχα κάνει έναν οδηγό πέρυσι στο πρώτο lockdown, πρέπει να τον ξεθάψω. :haha:
Εγω τα παιρνω πισω στην καρτα. Γι αυτο λεω οτι ειναι λιγο πιο περιπλοκο. Το κρεντιτ ειναι απλα το πιο απλο κουμπι.
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
32.305
Μηνύματα
810.626
Μέλη
37.012
Νεότερο μέλος
Dimevi

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom