- Μηνύματα
- 1.957
- Likes
- 11.090
- Ταξίδι-Όνειρο
- Άβυσσος
Μιας και το είδα σε άλλο τόπικ και το θυμήθηκα. Το συντριβάνι jet d'eau στη Γενεύη παραμένει κλειστό λίγες μέρες του χρόνου για εργασίες συντήρησης. Οι 2 μέρες που ήμουν στην πόλη ήταν 2 από αυτές....

Θα σας ξεπροβοδίσω ομως! 