• Η αναδρομή στο παρελθόν συνεχίζεται! Ψηφίστε την Ταξιδιωτική Ιστορία του μήνα για τους μήνες Μάρτιος - Οκτώβριος 2021 !

Γενικά Αποζημίωση σε επιβάτες πτήσης που έχασαν ανταπόκριση λόγω καθυστέρησης

chrisbd

Member
Μηνύματα
2.964
Likes
19.415
Η εταιρεία είναι υπεύθυνη για την ζημία που προκαλούν οι καθυστερήσεις των πτήσεών της στους επιβάτες, καθώς και οι απεργίες ή άλλα προβλήματα που σχετίζονται με την λειτουργία της εταιρείας, έκρινε το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο την Πέμπτη.
Οι επιβάτες πτήσεων οι οποίες αποτελούνται από διαδοχικές διαδρομές πρέπει να αποζημιώνονται όταν λόγω καθυστέρησης σε μία πτήση, για την οποία ευθύνεται η αεροπορική εταιρία, χάνουν την επόμενη πτήση, σύμφωνα με την απόφαση.
Στην περίπτωση αυτή οι αεροπορικές εταιρίες θα πρέπει να υφίστανται τα όσα προβλέπει η ευρωπαϊκή νομοθεσία για την προστασία των επιβατών όταν ένας αερομεταφορέας αρνείται την επιβίβασή τους σε πτήση για την οποία έχουν αγοράσει εισιτήριο.
Το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο αποφάσισε επίσης ότι ένας αερομεταφορέας υποχρεούται να αποζημιώσει τους επιβάτες όταν σε αυτούς προβλήθηκε άρνηση επιβιβάσεως εξαιτίας απεργίας στο αεροδρόμιο του προορισμού τους.
Το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο επισημαίνει ότι «η αποζημίωση λόγω αρνήσεως επιβιβάσεως καλύπτει όχι μόνον τις καταστάσεις υπεράριθμων κρατήσεων, αλλά και εκείνες που οφείλονται σε άλλους λόγους, ιδίως συνδεόμενους με τη λειτουργία της επιχειρήσεως του αερομεταφορέα».

Αποζημίωση σε επιβάτες πτήσης που έχασαν ανταπόκριση λόγω καθυστέρησης | κοινωνια | ethnos.gr
 

katkats

Moderator
Μηνύματα
10.346
Likes
13.643
Επόμενο Ταξίδι
?
Ταξίδι-Όνειρο
Ν. Αμερική

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
34.012
Μηνύματα
923.954
Μέλη
39.730
Νεότερο μέλος
fifos

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom