Γενικά Αποζημίωση σε επιβάτες πτήσης που έχασαν ανταπόκριση λόγω καθυστέρησης

chrisbd

Member
Μηνύματα
3.028
Likes
20.230
Η εταιρεία είναι υπεύθυνη για την ζημία που προκαλούν οι καθυστερήσεις των πτήσεών της στους επιβάτες, καθώς και οι απεργίες ή άλλα προβλήματα που σχετίζονται με την λειτουργία της εταιρείας, έκρινε το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο την Πέμπτη.
Οι επιβάτες πτήσεων οι οποίες αποτελούνται από διαδοχικές διαδρομές πρέπει να αποζημιώνονται όταν λόγω καθυστέρησης σε μία πτήση, για την οποία ευθύνεται η αεροπορική εταιρία, χάνουν την επόμενη πτήση, σύμφωνα με την απόφαση.
Στην περίπτωση αυτή οι αεροπορικές εταιρίες θα πρέπει να υφίστανται τα όσα προβλέπει η ευρωπαϊκή νομοθεσία για την προστασία των επιβατών όταν ένας αερομεταφορέας αρνείται την επιβίβασή τους σε πτήση για την οποία έχουν αγοράσει εισιτήριο.
Το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο αποφάσισε επίσης ότι ένας αερομεταφορέας υποχρεούται να αποζημιώσει τους επιβάτες όταν σε αυτούς προβλήθηκε άρνηση επιβιβάσεως εξαιτίας απεργίας στο αεροδρόμιο του προορισμού τους.
Το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο επισημαίνει ότι «η αποζημίωση λόγω αρνήσεως επιβιβάσεως καλύπτει όχι μόνον τις καταστάσεις υπεράριθμων κρατήσεων, αλλά και εκείνες που οφείλονται σε άλλους λόγους, ιδίως συνδεόμενους με τη λειτουργία της επιχειρήσεως του αερομεταφορέα».

Αποζημίωση σε επιβάτες πτήσης που έχασαν ανταπόκριση λόγω καθυστέρησης | κοινωνια | ethnos.gr
 

katkats

Moderator
Μηνύματα
10.540
Likes
14.000
Επόμενο Ταξίδι
?
Ταξίδι-Όνειρο
Ν. Αμερική

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
34.142
Μηνύματα
934.151
Μέλη
39.897
Νεότερο μέλος
dimigogr

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom