Basile Metallinos
Member
- Μηνύματα
- 138
- Likes
- 1.941
Πλησιάζοντας στην Αλεξανδρούπολη, μΕ την πέσανε 2-3 πεθαμενί σύννεφα και κοντοστάθηκα για αδιάβροχο.
Η Βούλα Πάλλα ήδη προειδοποιούσε…
«μες το ταξίδι της ζωής
πρόσεξε μη γλυστρίσεις…”
Εγώ την καλλιτέχνιδα την σέβομαι κι άφησα το γκάζι, περιμένοντας τις σταγόνες στη ζελατίνα. Ο ουρανός άρχισε να ρίχνει καναπέδες κι ένα μαύρο σύννεφο το πήρα αγκαζέ, σαν να συνόδευα καινούργια γκόμενα, μέχρι το Μπατούμι.
Μετά από ένα ζόρικο οδήγημα στην παγωμένη και βροχερή Γεωργία και σχεδόν 3000 χιλιόμετρα οδήγησης, την χαριστική βολή μου την έδωσαν τα χιονισμένα υψίπεδα του όρους Aragats. Δεν ήταν η καλύτερη ιδέα, να ταξιδέψω με την μοτοσυκλέτα χειμωνιάτικα στην Αρμενία… Και δεν ήταν μόνο το κρύο...
H οδηγική συμπεριφορά των ντόπιων, που θα έκανε τους ορχιφορούντες οδηγούς ταξί των παραβαρδάριων περιοχών να φαντάζουν σαν ναζιάρες γατούλες του καναπέ, μου έκανε το φρόνημα ιρμίκ χαλβά… Έσφιξα τα δόντια και με αποφασιστικότητα λοχαγού Βιετκόγκ, συνέχισα οδηγώντας αργά.
Στα τελευταία χιλιόμετρα κατηφορίζοντας για το Ερεβάν, θυμήθηκα τους 42 βαθμούς υπό σκιάν την ίδια μέρα, ίδια ώρα -ένα χρόνο πρίν- πλησιάζοντας το Χαρτούμ, κι άρχισα να …ζεσταίνομαι και να ρεφάρω ψυχολογικά. Διότι, κύριος, άμα θέλεις ασφάλεια και θερμοκρασίες δωματίου κάθεσαι σπίτι σου και το βλέπεις το “έργο” σε βιντεοκασέτα.
Κατεθύνθηκα “καρφί” στο κέντρο, ακολουθώντας ένα marshrutka, που πήγαινε προς την Όπερα και έψαξα να βρώ ένα guest house, μιας ηλικιωμένης ζωγράφου που εντόπισα σ’ έναν γαλλικό ταξιδιωτικό οδηγό.
Η Βούλα Πάλλα ήδη προειδοποιούσε…
«μες το ταξίδι της ζωής
πρόσεξε μη γλυστρίσεις…”
Εγώ την καλλιτέχνιδα την σέβομαι κι άφησα το γκάζι, περιμένοντας τις σταγόνες στη ζελατίνα. Ο ουρανός άρχισε να ρίχνει καναπέδες κι ένα μαύρο σύννεφο το πήρα αγκαζέ, σαν να συνόδευα καινούργια γκόμενα, μέχρι το Μπατούμι.
Μετά από ένα ζόρικο οδήγημα στην παγωμένη και βροχερή Γεωργία και σχεδόν 3000 χιλιόμετρα οδήγησης, την χαριστική βολή μου την έδωσαν τα χιονισμένα υψίπεδα του όρους Aragats. Δεν ήταν η καλύτερη ιδέα, να ταξιδέψω με την μοτοσυκλέτα χειμωνιάτικα στην Αρμενία… Και δεν ήταν μόνο το κρύο...
H οδηγική συμπεριφορά των ντόπιων, που θα έκανε τους ορχιφορούντες οδηγούς ταξί των παραβαρδάριων περιοχών να φαντάζουν σαν ναζιάρες γατούλες του καναπέ, μου έκανε το φρόνημα ιρμίκ χαλβά… Έσφιξα τα δόντια και με αποφασιστικότητα λοχαγού Βιετκόγκ, συνέχισα οδηγώντας αργά.
Στα τελευταία χιλιόμετρα κατηφορίζοντας για το Ερεβάν, θυμήθηκα τους 42 βαθμούς υπό σκιάν την ίδια μέρα, ίδια ώρα -ένα χρόνο πρίν- πλησιάζοντας το Χαρτούμ, κι άρχισα να …ζεσταίνομαι και να ρεφάρω ψυχολογικά. Διότι, κύριος, άμα θέλεις ασφάλεια και θερμοκρασίες δωματίου κάθεσαι σπίτι σου και το βλέπεις το “έργο” σε βιντεοκασέτα.
Κατεθύνθηκα “καρφί” στο κέντρο, ακολουθώντας ένα marshrutka, που πήγαινε προς την Όπερα και έψαξα να βρώ ένα guest house, μιας ηλικιωμένης ζωγράφου που εντόπισα σ’ έναν γαλλικό ταξιδιωτικό οδηγό.
Last edited: