Βραζιλία Μεξικό Ασφάλεια σε Μεξικό και Βραζιλία

CeZn

Member
Μηνύματα
5
Likes
0
Καλή χρονιά σε όλους και καλως σας βρηκα. Ονομάζομαι Δημήτρης και είμαι Φοιτητής στην Αθήνα. Τον ερχόμενο Ιούλιο έχω την δυνατότητα με ενα πρόγραμμα ανταλλαγών να βρεθώ στο Μεξικό ή στην Βραζιλία για έναν μήνα. Θα ήθελα να ρώτησω όποιον ξέρει σχετικά με την ασφάλεια στις παραπάνω χώρες και ποιές πόλεις συνδυάζουν τον καλύτερο συνδυασμό Εξερεύνησης της Χώρας και ασφάλειας.
 

Yorgos

Member
Μηνύματα
9.628
Likes
50.315
Επόμενο Ταξίδι
Umhlanga
Ονειρεμένο Ταξίδι
Περού τότε, τώρα, πάντα
Το Μεξικό είναι 1-2 κλικ πιο ασφαλές από τη Βραζιλία. Και στις δύο χώρες υπάρχει εγκληματικότητα, αλλά στο Μεξικό είναι πιο οργανωμένη, δηλαδή αν δεν είσαι επιχειρηματίας/πολιτικός κλπ κινδυνεύεις λιγότερο. Στη Βραζιλία είναι κάπως πιο random η κατάσταση αλλά και οι δυο χώρες είναι ταξιδεύσιμες και μια χαρά γι αυτό που θες. Βέβαια υπάρχει τεράστια διαφορά από πόλη σε πόλη: άλλο η Τιχουάνα κι άλλο το Γουαναχουάτο...

Να κάτσουμε να σου γράψουμε όοοοοοολες τις πόλεις είναι λίγο αδύνατο όπως καταλαβαίνεις, αν θες γράψε εσύ ποιες είναι οι επιλογές και στο βαθμό που ξέρει ο καθένας σου απαντάει.
 

aspa

Member
Μηνύματα
580
Likes
1.562
Επόμενο Ταξίδι
Κολομβία
Ονειρεμένο Ταξίδι
Γυρος του κοσμου
Καλή μέρα και καλή χρονιά. Εγώ έχω συγκεκριμένο πρόγραμμα. Μέξικο σίτυ-ακαπούλκο-Βερακρούζ-Σαν κριστομπάλ-Παλένκε-Μέριντα-Κανκούν
Τι πρέπει να προσέξω? Ισως στην χρήση των ταξί? Στα λεωφορεία είσαι πιό ασφαλής?
Θα ταξιδέψω τον Φεβρουάριο.
Θα ήθελα ακόμη την αποψη σας, αξίζει μία ημέρα στο Μαιάμι, τι θα δεις?
Κάθε συμβουλή δεκτή. Ευχαριστώ.
 
Last edited:

CeZn

Member
Μηνύματα
5
Likes
0
@Yorgos Ευχαριστώ για την αρχική απαντήση. Σχετικά με τις πόλεις τώρα.
Για Μεξικό είναι οι παρακάτω επιλογές
και για Βραζιλία οι εξής: