Βοήθεια επειγόντως!!!

varioAthens

Member
Μηνύματα
5.501
Likes
8.018
H "ξενοδόχα" είναι ότι χειρότερο έχω συναντήσει στην ταξιδιωτική μου καριέρα. Αφού μας "άδειασε" κανονικά και ενώ θα έπρεπε τουλάχιστον, κατά τη συνήθη πρακτική, να μας μεταφέρει σε άλλο ξενοδοχείο ίσου ή ανώτερου επιπέδου, πληρώνοντας η ίδια τη διαφορά, να τι έκανε: Σε πρώτη φάση μας είπε "θα σας βρώ εγώ κάποια ξενοδοχεία και θα διαλέξετε σε πιοό θέλετε να μείνετε". Τα ξενοδοχεία που μας βρήκε ήταν ελεεινά και δεν τα δεχτήκαμε. Στη συνέχεια μας είπε "βρείτε εσείς ξενοδοχείο αλλά να ξέρετε πώς σας συμπληρώνω μέχρι 20 ευρώ το πολύ!!!". Φυσικά τέτοια περίοδο τα μόνα ξενοδοχεία που έχουν μείνει είναι είτε πανάκριβα (στα οποία δεν συναίνεσε να πάμε) είτε κάτι τραγικά που ξέμειναν. Μετά από αλλεπάληλες διαπραγματεύσεις μαζί της -λες και είμαστε τίποτα ζήτουλες, αλλά πραγματικά αυτή τη στιγμή είμαστε εντελώς ξεκρέμαστοι- μας δήλωσε με αγενέστατο τρόπο: "Λοιπόν, είτε πάτε σε κάποιο που θα σας βρώ, είτε θα πάρετε 20 ευρώ το πολύ παραπάνω. Αν δεν σας αρέσει, πάρτε πίσω την προκαταβολή σας"!!!!!!!!!!! :mad::mad::mad: Είναι αυτό επαγγελματισμός? Είναι σεβασμός προς τον πελάτη? Ειδικά απέναντι σε έναν πελάτη που έχει κάνει όμορφα και ωραία την κράτησή του τόσους μήνες πριν και στέλνοντας και παραπάνω από την ελάχιστη αποδεκτή προκαταβολή? Και όταν πλέον της δηλώσαμε ότι θα προβούμε σε καταγγελία, μας απάντησε εριστικά: "Κάντε ό,τι νομίζετε"!!!!! Και ερωτώ, εάν υπήρχε κάποιος νόμος που να προστατεύει τον κάθε καταναλωτή/πελάτη που βρίσκεται σε ανάλογη θέση με τη δική μου έναντι του κάθε γελοίου που βαφτίζεται ξενοδόχος, θα είχε το θράσος να μου απαντήσει με αυτό τον τρόπο ή θα σκιζόταν να επανορθώσει?
 

ΕΡΣΗ

Member
Μηνύματα
6.454
Likes
2.531
Επόμενο Ταξίδι
Βερολίνο (ξανά!)
Ταξίδι-Όνειρο
Λάος, Βιετνάμ, Καμπότζη
Δεν το συζηταμε. Απο αυτην τη συμπεριφορα του/της βγαινει οτι πραγματικα δεν τηρει καμια απο τις υποχρεωσεις του/ της που απορρεουν εξαιτιας της ακυρωσης της κρατησης στην οποια προεβη. Κανενα ιχνος επαγγελματισμου. Αν ηταν σοβαρος επαγγελματιας, μια και τα πανακριβα ξενοδοχεια της περιοχης-τα οποια υποθετω οτι ειναι καλυτερα η τουλαχιστον ισαξια με αυτο που κλεισατε- εχουν αδεια δωματια, θα επρεπε να σας ειχε κλεισει σε ενα τετοιο, ανεξαρτητως κοστους, και τα χρηματα που θα πληρωνε θα τα περνουσε στα εξοδα του/της, περιοριζοντας ετσι και την τιμη που θα πληρωνε στην αλλη επιχειρηση. Και δεν εχει καμια σημασια αν την κρατηση σας την κανατε μηνες πριν η μολις την προηγουμενη εβδομαδα. Με τον ιδιο τροπο θα επρεπε να αντιμετωπισει το θεμα οποτεδηποτε και αν ειχε γινει η κρατηση.
 

Sokratis

Member
Μηνύματα
1.414
Likes
1.056
Επόμενο Ταξίδι
Puerto Rafti
Αν τα πραγματα ειναι ετσι καλυτερα να παρετε πισω τα χρηματα σας αφου σας το προτεινει. Εχεις βεβαια και καθε λογο να αναφερεις το ονομα του ξενοδοχειου.
 

vaggelakos

Member
Μηνύματα
209
Likes
34
Επόμενο Ταξίδι
salzburg?!
H "ξενοδόχα" είναι ότι χειρότερο έχω συναντήσει στην ταξιδιωτική μου καριέρα. Αφού μας "άδειασε" κανονικά και ενώ θα έπρεπε τουλάχιστον, κατά τη συνήθη πρακτική, να μας μεταφέρει σε άλλο ξενοδοχείο ίσου ή ανώτερου επιπέδου, πληρώνοντας η ίδια τη διαφορά, να τι έκανε: Σε πρώτη φάση μας είπε "θα σας βρώ εγώ κάποια ξενοδοχεία και θα διαλέξετε σε πιοό θέλετε να μείνετε". Τα ξενοδοχεία που μας βρήκε ήταν ελεεινά και δεν τα δεχτήκαμε. Στη συνέχεια μας είπε "βρείτε εσείς ξενοδοχείο αλλά να ξέρετε πώς σας συμπληρώνω μέχρι 20 ευρώ το πολύ!!!". Φυσικά τέτοια περίοδο τα μόνα ξενοδοχεία που έχουν μείνει είναι είτε πανάκριβα (στα οποία δεν συναίνεσε να πάμε) είτε κάτι τραγικά που ξέμειναν. Μετά από αλλεπάληλες διαπραγματεύσεις μαζί της -λες και είμαστε τίποτα ζήτουλες, αλλά πραγματικά αυτή τη στιγμή είμαστε εντελώς ξεκρέμαστοι- μας δήλωσε με αγενέστατο τρόπο: "Λοιπόν, είτε πάτε σε κάποιο που θα σας βρώ, είτε θα πάρετε 20 ευρώ το πολύ παραπάνω. Αν δεν σας αρέσει, πάρτε πίσω την προκαταβολή σας"!!!!!!!!!!! :mad::mad::mad: Είναι αυτό επαγγελματισμός? Είναι σεβασμός προς τον πελάτη? Ειδικά απέναντι σε έναν πελάτη που έχει κάνει όμορφα και ωραία την κράτησή του τόσους μήνες πριν και στέλνοντας και παραπάνω από την ελάχιστη αποδεκτή προκαταβολή? Και όταν πλέον της δηλώσαμε ότι θα προβούμε σε καταγγελία, μας απάντησε εριστικά: "Κάντε ό,τι νομίζετε"!!!!! Και ερωτώ, εάν υπήρχε κάποιος νόμος που να προστατεύει τον κάθε καταναλωτή/πελάτη που βρίσκεται σε ανάλογη θέση με τη δική μου έναντι του κάθε γελοίου που βαφτίζεται ξενοδόχος, θα είχε το θράσος να μου απαντήσει με αυτό τον τρόπο ή θα σκιζόταν να επανορθώσει?
Λυπαμαι πολυ γι'αυτο που σου συνεβη. Ευχομαι να βρεις μια λυση(αν και σου χαλασαν τις διακοπες με το καλημερα).Παντως το ονομα του ξενοδοχειου θερμη παρακληση βγαλτο στο εκτελεστικο αποσπασμα να μαθουμε και μεις για να αποφυγουμε τυχον στο μελλον κατι αντιστοιχο με την "κυρια"....
 

etsakali

Member
Μηνύματα
13
Likes
0
Επόμενο Ταξίδι
Βρυξέλλες-Γάνδη-Μπριζ-Αμβ
Ταξίδι-Όνειρο
Ο ΓΥΡΟΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ
Λυπαμαι πολυ γι'αυτο που σου συνεβη. Ευχομαι να βρεις μια λυση(αν και σου χαλασαν τις διακοπες με το καλημερα).Παντως το ονομα του ξενοδοχειου θερμη παρακληση βγαλτο στο εκτελεστικο αποσπασμα να μαθουμε και μεις για να αποφυγουμε τυχον στο μελλον κατι αντιστοιχο με την "κυρια"....
Και εγώ πιστεύω ότι πρέπει να ανακοινώνονται και να γίνονται κριτικές επώνυμα για τα ξενοδοχεια και για τις υπηρεσίες που παρέχουν και όπως τις παρέχουν. Όπως γίνεται στο εξωτερικό, πρέπει κάποια στιγμή να γίνει και στην Ελλάδα. Αν και πολυ αμφιβάλλω αν ποτέ οι Έλληνες μάθουν σε αυτό τον τομέα τι σημαίνει επαγγελματισμός.
 

Defkalion

Administrator
Μηνύματα
11.404
Likes
17.235
Ταξίδι-Όνειρο
Αλάσκα
Πριν παραινείτε ένα μέλος να κάνει κάτι που απαγορεύεται από τους κανονισμούς του σάιτ, θα σας παρακαλούσα να διαβάζετε τους όρους χρήσης http://www.travelstories.gr/rules.php#rule6

Ευχαριστώ.
 

varioAthens

Member
Μηνύματα
5.501
Likes
8.018
Έκανα ήδη καταγγελία στις αρμόδιες αρχές - σιγά τα ωά, βέβαια, αφού δεν θα έχει καμία κύρωση ο ξενοδόχος - έχω κάνει αναρτήσεις στα σχετικά sites καταγγελιών και από 'κει και πέρα όποιος ενδιαφέρεται να τον ενημερώσω με pm ας μου πει!
 

etsakali

Member
Μηνύματα
13
Likes
0
Επόμενο Ταξίδι
Βρυξέλλες-Γάνδη-Μπριζ-Αμβ
Ταξίδι-Όνειρο
Ο ΓΥΡΟΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ
Πριν παραινείτε ένα μέλος να κάνει κάτι που απαγορεύεται από τους κανονισμούς του σάιτ, θα σας παρακαλούσα να διαβάζετε τους όρους χρήσης http://www.travelstories.gr/rules.php#rule6

Ευχαριστώ.
Δεν μίλησα να κάνει καταγγελία στο συγκεκριμένο site αλλά γενικά ότι πρέπει να ανακοινωνονται τέτοια γεγονότα. Προφανώς τους ξέρουμε τους κανόνες του site εφόσον γράφουμε σε αυτό.
 

Εκπομπές Travelstories

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.215
Μηνύματα
883.831
Μέλη
38.904
Νεότερο μέλος
pstrougaris@yahoo

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom