Γύρος Πελοποννήσου

annoula

Member
Μηνύματα
836
Likes
2.609
Ευχαριστώ πολύ για της απαντήσεις .
Και εγώ έτσι το σκεφτόμουν στην αρχή αλλά μετά η γυναίκα είπε για Σπάρτη ώστε να μην αλλάζουμε συνέχεια σπίτια.
(Ξέχασα να αναφέρω ότι θα έχουμε και δύο διαβολίνες μας 2+4 ετών)
Οπότε επιστρέφω στο αρχικό σχέδιο. Αρεόπολη και Μονεμβασιά είναι οκ σαν προορισμοί ή υπάρχει κατι άλλο να δούμε
Πολύ ωραιο ταξιδι για αυτες τις ηλικιες. Άπλα, θάλασσα, παραλίες και ήλιος. Το σπήλαιι του Διρου που ηδη αναφεθηκε, ισως ειναι καλη επιλογη αλλα δεν εχω παει οποτε δεν εχω αποψη.
 

KIKI

Member
Συγγραφέας
Μηνύματα
3.013
Likes
9.948
Επόμενο Ταξίδι
Ιορδανία
Ταξίδι-Όνειρο
Αφρική Ναμιμπια
Σπαρτη οπως ηδη σου είπαν δεν αξιζει. Για δουλειές πηγαίνω και δεν πίνω ουτε καφέ εκει ,που λεει ο λόγος.
Με δυο παιδάκια θα διάλεγα για τις 3 νυκτες το Γυθειο. Ωραια παραλιακή πόλη με δυο παιδικές χαρές οτι πρέπει για οικογένεια και πολλες παραλίες αν ο καιρος ειναι καλός κάνετε και μπάνιο. Σημερα εκανα και η θαλασσα ηταν πολυ ζεστη .
Η Αερόπολη ειναι στα 20 χλμ .Πας μια βόλτα 2-3 ωρες και επιστρεφεις ,αν ομως συνεχισεις θα δεις την ανατολικη Μάνη που ξεκιναει απο εκεί.Ωραία μονοήμερη εκδρομή.
Η Μονεμβασια στα 65 χλμ. μια χαρά για μονοήμερη επίσης.
Πιστεύω οτι δεν είναι ευχάριστα για μικρά παιδάκια ούτε η μία ούτε η άλλη.
Ειδικά η Μονεμβασια ενα μικρό χωριουδάκι είναι ,καλή 2 νυκτες για ερωτευμενα ζευγαρακια.
 

Nikolchh

Member
Μηνύματα
22
Likes
4
Καλησπερα! Θα παμε με τον αντρα μου διακοπες στην Πελοπόννησο 4-10/8. Θα φτάσουμε γυθειο. Θελουμε να δουμε επισης τη μανη, την ελαφονησο, τα σπήλαια δηρου. Μπορείτε να μου προτείνετε τι αλλο πρεπει να δω και κυρίως να μου πειτε που να μεινω και ποσες διανυκτερεύσεις ωστε να σπάσουμε τη διαδρομή?
 

alma

Member
Μέγας Συγγραφέας
Μηνύματα
4.936
Likes
22.635
Σε 7 μέρες δεν γίνεται γύρος Πελοπονησσου, όπως λέει ο τίτλος, μάλλον 1 νομό θα διαλέξετε και θα δείτε ό,τι θέλετε και προλάβετε. Μονεμβασιά για μένα οπωσδήποτε μερικές διανυκτερεύσεις,θα πήγαινα και Κυπαρίσσι, Λιμένι(αν και Αύγουστο θα γίνεται χαμός),Αρεόπολη,Οίτυλο...
Διανυκτερεύσεις για μόνο 7 μέρες δεν θα έβαζα σε πάνω από 2 μέρη. Μονεμβασιά το 1 οπωσδήποτε.

Καλή Ανάσταση!
 

Viaggi

Member
Αφηγητής
Μηνύματα
1.361
Likes
8.102
Καλησπερα! Θα παμε με τον αντρα μου διακοπες στην Πελοπόννησο 4-10/8. Θα φτάσουμε γυθειο. Θελουμε να δουμε επισης τη μανη, την ελαφονησο, τα σπήλαια δηρου. Μπορείτε να μου προτείνετε τι αλλο πρεπει να δω και κυρίως να μου πειτε που να μεινω και ποσες διανυκτερεύσεις ωστε να σπάσουμε τη διαδρομή?
Θα χώριζα 4 διανυκτερεύσεις στην Μάνη και 2 στην Μονεμβάσια. Από Μάνη θα πήγαινα, σπήλαια Δηρού, Μέζαπο, Γερολιμένα, Πόρτο Κάγιο, Αλύπα. Για διαμονή θα επέλεγα Αρεόπολη και την γύρω περιοχή. Στη περιοχή της Μονεμβάσιας θα πήγαινα Γέρακα, Κυπαρίσσι και Ελαφόνησο.
 

Yorgos

Member
Travelstories Legend
Μηνύματα
11.170
Likes
62.711
Επόμενο Ταξίδι
Πακιστάν-Κίνα
Ταξίδι-Όνειρο
Roraima-Socotra
Θα χώριζα 4 διανυκτερεύσεις στην Μάνη και 2 στην Μονεμβάσια. Από Μάνη θα πήγαινα, σπήλαια Δηρού, Μέζαπο, Γερολιμένα, Πόρτο Κάγιο, Αλύπα. Για διαμονή θα επέλεγα Αρεόπολη και την γύρω περιοχή. Στη περιοχή της Μονεμβάσιας θα πήγαινα Γέρακα, Κυπαρίσσι και Ελαφόνησο.
Αυτό και τιποτε άλλο.
 

varioAthens

Member
Μέγας Συγγραφέας
Μηνύματα
7.411
Likes
18.348
Σε 7 μέρες δεν γίνεται γύρος Πελοπονησσου, όπως λέει ο τίτλος, μάλλον 1 νομό θα διαλέξετε και θα δείτε ό,τι θέλετε και προλάβετε. Μονεμβασιά για μένα οπωσδήποτε μερικές διανυκτερεύσεις,θα πήγαινα και Κυπαρίσσι, Λιμένι(αν και Αύγουστο θα γίνεται χαμός),Αρεόπολη,Οίτυλο...
Διανυκτερεύσεις για μόνο 7 μέρες δεν θα έβαζα σε πάνω από 2 μέρη. Μονεμβασιά το 1 οπωσδήποτε.

Καλή Ανάσταση!
Συμφωνω απολυτως
 

annoula

Member
Μηνύματα
836
Likes
2.609
Από Μονεμβασιά τι άλλο αξίζει πολύ για ηνερήσια εκδρομή? Όχι Ελαφόννησο κλπ που είναι για μπάνιο, εννοώ τώρα για Πάσχα. Καλή Ανάσταση με υγεία !
 

Viaggi

Member
Αφηγητής
Μηνύματα
1.361
Likes
8.102
Από Μονεμβασιά τι άλλο αξίζει πολύ για ηνερήσια εκδρομή? Όχι Ελαφόννησο κλπ που είναι για μπάνιο, εννοώ τώρα για Πάσχα. Καλή Ανάσταση με υγεία !
Χρόνια πολλά, Χριστός ανέστη!
Για ημερήσια από Μονεμβάσια μια επιλογή για Γέρακα και Κυπαρίσσι με μια παράκαμψη για το Μονή Ευαγγελιστρίας & Αγ. Γεωργίου. Μία δεύτερη επιλογή, Νεάπολη με σπήλαιο Καστανιάς ή και απολιθωμένο δάσος.
 

annoula

Member
Μηνύματα
836
Likes
2.609
Χρόνια πολλά, Χριστός ανέστη!
Για ημερήσια από Μονεμβάσια μια επιλογή για Γέρακα και Κυπαρίσσι με μια παράκαμψη για το Μονή Ευαγγελιστρίας & Αγ. Γεωργίου. Μία δεύτερη επιλογή, Νεάπολη με σπήλαιο Καστανιάς ή και απολιθωμένο δάσος.
Αληθώς ο Κύριος! Ευχαριστώ πολύ!
 

Nikolchh

Member
Μηνύματα
22
Likes
4
Καλημςρα Χριστος Ανεστη και ρυχαριστώ πολυ για την προταση σας! Δεν θα βάζατε καθολου διαμονη στο γυθειο?
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
35.176
Μηνύματα
960.012
Μέλη
40.177
Νεότερο μέλος
portkacsioclar198

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom