Τουρκία Δεύτερη φορά Καππαδοκία, τη χώρα των βράχων και των γεωπυραμίδων

maroulini

Member
Μηνύματα
89
Likes
152
Ονειρεμένο Ταξίδι
ΚΙΝΑ
Goreme-Pamukkale

Ξημερώνει πολύ συννεφιασμένη μέρα και ευχόμαστε να μείνει αν μη τι άλλο έτσι και να μην αρχίσει πάλι η βροχή. Το Goreme όμως, δεν ήθελε να φύγουμε και με το που τελειώνουμε το πρωινό, αρχίζει όχι μόνο μπόρα, αλλά καταιγίδα με δυνατό χαλάζι, που τα έκανε όλα κάτασπρα, λες και είχε χιονίσει.

DSC03887.JPG


DSC03882.JPG


Οι βαλίτσες ήταν κατά 80% έτοιμες, αφού είχαμε ξεχάσει ότι η πραμάτεια που είχαμε ψωνίσει από την Καισάρεια, δε γινόταν να είναι σκόρπια στο αμάξι και άρχισε η διαδικασία εγκλεισμού, ό,τι μπορούσε φυσικά, στις βαλίτσες. Αφού τα τακτοποιήσαμε, περιμέναμε υπομονετικά να μας επιτρέψει ο καιρός να φύγουμε. Μέχρι να χαιρετίσουμε και τα παιδιά στο ξενοδοχείο, έκοψε λίγο η μπόρα, οπότε φορτώσαμε το corsa λες και κάναμε μετακόμιση και αποχαιρετίσαμε το Goreme με συγκίνηση.

20160506_085226.jpg


20160506_085232.jpg


20160506_085240.jpg


DSC03879.JPG

Αντίο Goreme, θα ξανάρθουμε

Ο καιρός σε όλη τη διαδρομή των 8 ωρών άστατος, συννεφιά, κρύο, βροχή, ήλιος όλα τα καλά μαζί.

DSC03898.JPG

Τα σύννεφα λες και θα μας πλάκωναν, τόσο χαμηλά

DSC03902.JPG


Επόμενη στάση το Παμμούκαλε (=Κάστρο από βαμβάκι). Στο Παμμούκαλε το είχαμε πει από την αρχή ότι πάμε 2 μέρες για ξεκούραση. Έχουμε πάει αρκετές φορές, οπότε θα αναβαίναμε μεν το λόφο, αλλά δε θα σπαταλούσαμε τις ώρες που σπαταλούσαμε τις πρώτες φορές που είχαμε πάει. Και αν δεν ήταν η Μαρία, η φίλη μας που δεν είχε ξαναπάει, ίσως και να μην ανεβαίναμε καθόλου. Όσο εντυπωσιακό και αν είναι, είναι μέγα λάθος να πας καπάκι από το θαύμα της Καππαδοκίας. Αναπόφευκτα γίνεται σύγκριση και εμείς που το ξέραμε δεν μπήκαμε στο τρυπάκι, μπήκε όμως η φίλη μας και στην αρχή ήταν λίγο απογοητευμένη. Θα πρότεινα λοιπόν, πρώτα Παμούκαλε και μετά Καππαδοκία. Είχαμε κλείσει στο Karahayit, ένα χωριό 2-3 km από το Παμούκαλε, γατί όπως είπαμε θέλαμε να ξεκουραστούμε και 1,5 μέρα να χαλαρώσουμε. Το ξενοδοχείο το Colossae Thermal Hotel, όχι ακριβώς όπως θα το περίμενα, αλλά η αρκετά χαμηλή τιμή του (δε θυμάμαι πόσο ακριβώς), συμπεριλαμβανομένης ημιδιατροφής και των thermal spa που διέθετε, plus το turkish bath ήταν μια χαρά. Δυστυχώς, την πρώτη ημέρα φτάσαμε αργά το απόγευμα και το δείπνο ήταν μέχρι τις 9:30, οπότε για να πάμε στα thermal spa, έπρεπε να χάσουμε το δείπνο.... και φυσικά προτιμήσαμε πάλι το φαΐ. Αν πω ότι φάγαμε πάλι του σκασμού, δε θα είναι ψέματα. Ήμασταν όμως τόσο κουρασμένοι, που δεν είχαμε κουράγια για πολλά πολλά, οπότε ήπιαμε και ένα τσαγάκι στο καφέ του ξενοδοχείου και πήγαμε για ύπνο. Ήμουν δε τόσο κουρασμένη, που κάποια στιγμή μετά από ώρα διαπιστώνω ότι κάπου έχω παρατήσει την τσάντα μου, ευτυχώς την είχαν μαζέψει στην ρεσεψιόν.

Επόμενη μέρα, μετά το υπέρ-υπέρ πλούσιο πρωινό και αφού γεμίσαμε πάλι ένα τραπέζι πιάτα, φύγαμε για το Παμμούκαλε. Ευτυχώς ο καιρός είχε φτιάξει και είχε βγάλει ήλιο και μάλιστα είχε ζέστη αρκετή.

Ο λόφος του Παμούκαλε αποτελείται από θερμές πηγές και λευκό τραβερτίνη, ο οποίος σχηματίζει μικρές πισίνες από τα ανθρακικά ορυκτά που περιέχονται στο νερό, με αποτέλεσμα να κάνει το όλο το οποίο μαγικό. Βρίσκεται στο εσωτερικό της κοιλάδας του Μαιάνδρου ποταμού. Ο λόφος έχει ύψος 160 μέτρα, μήκος 2.700 και πλάτος 600, και είναι ορατός από μεγάλη απόσταση. Η αρχαία ελληνο-ρωμαϊκή και βυζαντινή πόλη Ιεράπολη Φρυγίας βρίσκεται κοντά στο Παμούκαλε και μαζί αποτελούν μνημείο παγκόσμιας κληρονομιάς της UNESCO από 1988.

20160507_131238.jpg



20160507_131233.jpg


DSC03942.JPG


DSC03945.JPG


Το λόφο τον ανεβαίνεις αυστηρά χωρίς παπούτσια, ξυπόλυτος. Αυτό που με εξέπληξε αρνητικά ήταν το γεγονός ότι σχεδόν όλες οι τραβερτίνες (οι μικρές πισινούλες) στο κάτω μέρος ήταν στεγνές και νερά δεν έτρεχαν καθόλου από πουθενά. Δεν ξέρω αν έφταιγε το γεγονός ότι δεν είναι τουριστική περίοδος και τα είχαν κόψει ή έχει στερέψει, αλλά εγώ απογοητεύτηκα. Βέβαια, όσο ανέβαινες ήταν καλύτερα, αλλά δεν είχε καμία σχέση με αυτό που ξέραμε μέχρι τώρα, όπου από παντού έτρεχαν νερά.

DSC03944.JPG


20160507_125403.jpg



20160507_125414.jpg



20160507_142038.jpg


Καθίσαμε για ένα σύντομο καφέ στην παλιά Ιεράπολη, στο τέλος δηλ. του λόφου. Λίγο παραπέρα, σώζεται σε αρκετά καλή κατάσταση το ρωμαϊκό θέατρο, ενώ το 1970 δημιουργήθηκε το Μουσείο Ιεράπολης στα ρωμαϊκά λουτρά για να στεγάσει τα ευρήματα που μέχρι τότε στέλνονταν στα μουσεία της Σμύρνης και της Κωνσταντινούπολης. Επίσης, εδώ μαρτύρησε σύμφωνα με την παράδοση ο Απόστολος Φίλιππος. Περισσότερες πληροφορίες για την Ιεράπολη μπορεί κάποιος να βρει στην Εγκυκλοπαίδεια Μείζονος Ελληνισμού. Το μόνο άσχημο, ότι στη φυσική πισίνα υπάρχουν σκόρπιες αρχαίες και ρωμαϊκές κολώνες και οι τουρίστες κολυμπάνε ανάμεσα στις κολώνες.

DSC03950.JPG


DSC03951.JPG


DSC03953.JPG


Αρχίσαμε σιγά σιγά να κατηφορίζουμε, ενώ ο ήλιος βάραγε για τα καλά. Κοροϊδεύαμε τους ξένους για το ροζουλί τους χρώμα, χωρίς ωστόσο να βλέπουμε τα χέρια και τα πόδια μας, που επίσης ήταν δίχρωμα. Το διαπιστώσαμε μετά στο ξενοδοχείο. Ακολούθησαν 3 ώρες χαλάρωσης και ξεκούρασης στο ξενοδοχείο στο thermal spa και ήρθε η ώρα για το δείπνο. Στο ξενοδοχείο γινόταν δύο γάμοι και όποιος έχει τύχει να δει γάμο στην Τουρκία μπορεί να καταλάβει το κιτσ της όλης υπόθεσης. Μέχρι drone είχαν για πλάνα αφ' υψηλού. Για τις τουαλέτες των κυριών τι να πω???? Το αφήνω απλά ασχολίαστο, εκείνα δε τα στεφάνια... έλεος ρε παιδιά σα τα δικά μας των κηδειών είναι. Φωτογράφοι, κάμερες πέρα δώθε.... ο νεοπλουτισμός σε όλο του το μεγαλείο. Αυτά με τους γάμους, αλλά θα 'σκαγα άμα δε το σχολίαζα.

20160507_204152.jpg



20160507_204157.jpg


Οι φώτο με τα δώρα των γάμων δεν είναι και πολύ καθαρές, αλλά τις έβγαλα με το τηλέφωνο και λίγο στη ζούλα, με έχουν κατσαδιάσει γενικά στην Τουρκία που φωτογραφίζω νυφικά οπότε είπα μη τα ξανακούσω πάλι.
 

Attachments

maroulini

Member
Μηνύματα
89
Likes
152
Ονειρεμένο Ταξίδι
ΚΙΝΑ
Pamukkale-Ayvali

Την επόμενη μέρα φεύγουμε μέσω Σόμα για Αϊβαλί. Διαδρομή γύρω στις 3,5-4 ώρες, αλλά αν πας από χωματόδρομους (όπως συνηθίζουμε εμείς) και πας σημειωτόν λόγω τροχαίου στην Πέργαμο, το κάνεις 5 ώρες και κάτι.

DSC03975.JPG


Υπάρχει και η επιλογή μέσω Σμύρνης, αλλά μέσω Σόμα είναι πολύ πιο ωραία διαδρομή και σε εκπλήσσουν οι ατελείωτες εκτάσεις των τόσο προσεγμένων αμπελιών (λες και είναι με χάρακα τοποθετημένα).

DSC03982.JPG


DSC03985.JPG


Είχαμε κλείσει στα Μοσχονήσια σε ένα που δε θυμάμαι πώς το έλεγαν, παρότι η φίλη και συνάδελφος από το Aϊβαλί Aygul, μας είχε επανειλημμένως πει να μας φιλοξενήσουν σπίτι τους.

Η κυρία που λέτε στα Μοσχονήσια, μας δίνει τα κλειδιά των δωματίων, δε μιλά γρι αγγλικά και δε δείχνει καμία διάθεση να συνεννοηθεί και εξαφανίζεται. Αδίκως ψάχναμε για ώρα, έστω κάποιον άλλον, να ρωτήσουμε τι ώρα είναι το πρωινό (φεύγαμε 9:00 το πρωί) και το πιο σημαντικό να πληρώσουμε. Ουδείς υπήρχε εκεί. Είχαμε συνεννοηθεί με την Aygul να βρισκόμασταν το βράδυ έξω, για φαγητό και μέχρι να ρθει η ώρα και μιας και ο Θέμης ήταν ψόφιος από την κούραση, πήραμε το αμάξι με την Μαρία και κατεβήκαμε κάτω στα Μοσχονήσια (Cunda Island), για βόλτα μέσα στα στενά δρομάκια. Για τα Μοσχονήσια θέλω να γράψω τόσα πολλά, αλλά θα το αφήσω για άλλη φορά. Το μόνο που μπορώ να πω είναι ότι είναι πανέμορφα, νιώθεις λες και είσαι στον τόπο σου, δεν ξέρω αν είναι η ατμόσφαιρα ή η αρχιτεκτονική των σπιτιών που είναι ίδια ακριβώς με της Μυτιλήνης ή ίσως ακόμη και οι άνθρωποι (τουρκοκρητικοί οι περισσότεροι), που μιλάνε ακόμη ελληνικά. Παρένθεση αλλά θέλω να το πω, πριν κάποιους μήνες παντρεύτηκε εκεί ένας πολύ γνωστός Τούρκος ηθοποιός, από τους πιο διάσημους, δεν ξέρω όνομα, αλλά όσοι βλέπουν Τούρκικα σήριαλ τον ξέρουν σίγουρα, το είπαν και στις ειδήσεις στο Star και θέλω να πω στην κυρία δημοσιογράφο του Star ότι το νησί δεν το λένε Γκούντα (τυρί μας το έκανε), αλλά Τζούντα. Αυτά.

20160508_190439.jpg



20160508_190638.jpg



20160508_190647.jpg



20160508_190704.jpg



20160508_190725.jpg



20160508_190758.jpg



20160508_191059.jpg



20160508_191016.jpg



20160508_191741.jpg

Ο Ταξιάρχης, ο οποίος ανακαινίστηκε αλλά δυστυχώς έγινε μουσείο παιχνιδιών και δίπλα στις αγιογραφίες βλέπεις και μια barbi

Αργότερα βρεθήκαμε με την Aygul και το σύζυγό της στο Αϊβαλί, ξανά μανά να μας φιλοξενήσουν και καβγά γιατί δε μείναμε σπίτι τους, φάγαμε, ήπιαμε τις ρακές μας, κάνανε οι κύριοι τις πολιτικές τους συζητήσεις, είπαμε για τα μαθήματα ελληνικών που κάνει ο Ahmet (σύζυγος) και κατά τις 2 αναχωρήσαμε.

20160508_202527.jpg



20160508_205009.jpg


Α... να μην το ξεχάσω, μας κέρασε τον ottoman cafe, ο οποίος είναι ο γνωστός ελληνικός-τούρκικος ανακατεμένος με μαστίχα, σαλέπι και κάτι άλλο που πρέπει να βρω πώς λέγεται στα ελληνικά ή έστω στα αγγλικά. Απ' ότι μας είπε τον πουλάνε σε κάποια λίγα μαγαζιά στο Κεμεράλτι στη Σμύρνη και φτιάχνεται όπως ο ελληνικός. Αφήνει στο τέλος ένα διακριτικό άρωμα μαστίχας και είναι super. Αν ποτέ βρεθείτε στο Κεμεράλτι στη Σμύρνη αναζητήστε τον, εγώ σίγουρα θα πάρω πολλά φακελάκια.
Επόμενη ημέρα εγερτήριο πρωί πρωί με τα χίλια ζόρια και η θέα του πρωινού Αϊβαλιού και των Μοσχονησίων από το μπαλκόνι απλά μοναδική. Ήθελα απεγνωσμένα ένα καφέ εκείνη την ώρα στο μπαλκόνι και ας έχανα το καραβάκι.

Δυστυχώς, προσγειώθηκα στην πραγματικότητα και είχαμε ακόμη την απορία πώς στο καλό θα πληρώσουμε, αφού μέχρι και λίγο πριν μπούμε στο αμάξι να φύγουμε δεν κυκλοφορούσε ψυχή. Ευτυχώς, εμφανίστηκε ένας κύριος, ο οποίος δόξα το Θεό μιλούσε αγγλικά, μας ρώτησε και αν θέλουμε πρωινό (τώρα το ρωτάς ρε άνθρωπέ μου που έχουμε ήδη μπει στο αμάξι και φεύγουμε?) και αφού πληρώσαμε φύγαμε για το λιμάνι. Χρειαζόμασταν επειγόντως καφέ, το τελωνείο ήταν ακόμη κλειστό (σε 30 λεπτά περίπου έφευγε το καραβάκι και αυτοί τίποτα, για να μη λέμε μόνο τους δικούς μας) όπως και το καφέ που είχε εκεί κλειστό και αυτό, κόσμος αρκετός περίμενε έξω, οπότε είπαμε να πάμε λίγο παραδίπλα σε ένα περίπτερο μπας και παίρναμε έστω και στο χέρι. Ευτυχώς, είχε και τραπεζάκια στην πίσω μεριά και καφέ έκαναν και σιμίτια ζεστά είχε και ελληνικά μιλούσε ο κύριος, οπότε ταμάμ. Και επειδή ο κόσμος είναι πολύ μικρός τελικά, ο κύριος άρχισε σε άπταιστα ελληνικά να μας λέει ότι έχει φίλους στη Μυτιλήνη, ότι έρχεται πάρα πολύ συχνά, ότι παίρνει ποσότητες ούζου από τη Μυτιλήνη και ότι η καταγωγή του ήταν από ένα χωριό της Λέσβου, όπου οι παππούδες του έφυγαν με την ανταλλαγή. Και έχει πάει και στο χωριό, έχει βρει και το μπακάλικο του παππού του και όταν τον ρωτήσαμε ποιο χωριό είναι, με μεγάλη μας έκπληξη ακούσαμε ότι είναι το χωριό μου και όντως για πολλά χρόνια ήταν μπακάλικο, προφανώς ο μετέπειτα ιδιοκτήτης το συνέχισε ως μπακάλικο. Ήταν ομολογώ μια ευχάριστη πρωινή έκπληξη. Το τελωνείο επιτέλους άνοιξε, τυπικός έλεγχος (αμφοτέρων των δύο πλευρών του Αιγαίου) και επιστροφή στην πραγματικότητα και σκέψεις για το επόμενο ταξίδι.


Θα γράψω και 2-3 tips, αν μπορέσω σήμερα διαφορετικά αύριο
 

Attachments

maroulini

Member
Μηνύματα
89
Likes
152
Ονειρεμένο Ταξίδι
ΚΙΝΑ
Κάτι σαν επίλογος:
  • Είναι μία απλή καταγραφή του δικού μας ταξιδιού, με ελάχιστες ιστορικές πληροφορίες.
  • Δε νιώσαμε ούτε μία στιγμή φόβο και ανασφάλεια, παρότι κάναμε μαζί με τις διαδρομές εντός Καππαδοκίας γύρω στα 2.500 και κάτι χιλιόμετρα.

diadromi_1.jpg

Αϊβαλί-Σμύρνη


diadromi_2.jpg

Σμύρνη-Ικόνιο


diadromi_3.jpg

Ικόνιο-Goreme

diadromi_4.jpg

Goreme-Pamukkale

diadromi_5.jpg

Pamukkale-Ayvali

  • Σε περίπτωση που κάποιος θέλει να επισκεφθεί αρκετά αξιοθέατα στην Καππαδοκία και δεν είναι με γκρουπ, είναι απαραίτητη η προμήθεια της Museum Pass Cappadocia. Η κάρτα κοστίζει μόνο 45 λίρες και ισχύει για 72 ώρες. Η κάρτα προσφέρει είσοδο στο Göreme Open Air Museum συμπεριλαμβανομένης της Dark Church, Ilhara Valley, Derinkuyu, Kaymaklı and Özkonak underground cities and Zelve Open Air Museum και νομίζω και σε κάποια άλλα μουσεία. Αν αναλογιστεί κανείς ότι η είσοδος στο καθένα από τα παραπάνω στοιχίζει από 20-30 λίρες, συμφέρει και με το παραπάνω.
  • Αν βρεθείτε για πρώτη φορά στην Καππαδοκία, είναι πολύ ενδιαφέρουσα αν και ακριβή η πτήση με αερόστατο. Εμείς το είχαμε κάνει την πρώτη φορά και αν δεν ήταν τα 150 ευρώ/άτομο και αυτή η βροχή που δεν έλεγε να κοπάσει θα το ξανακάναμε. Είναι εντυπωσιακό και το προτείνω ανεπιφύλακτα. Οι φώτο είναι από το προηγούμενο ταξίδι μας το 2012

IMG_0260.JPG



IMG_0291.JPG


IMG_0334.JPG


IMG_0337.JPG


IMG_0363.JPG


IMG_0373.JPG



IMG_0398.JPG


  • Ίσως το καλοκαίρι και ο χειμώνας δεν είναι οι καλύτερες εποχές για ταξίδι στην Καππαδοκία. Είχαμε πάει μέσα Σεπτέμβρη την προηγούμενη φορά και είχε αφόρητη ζέστη. Όσο για το χειμώνα πρέπει να έχει πολύ κρύο, είναι σε υψόμετρο 1000 και κάτι μέτρα και δεδομένου ότι Μάιο είχε το βράδυ 6 βαθμούς, μπορεί κάποιος να φανταστεί πόσους θα φτάνει το χειμώνα.
  • Τον συγκεκριμένο προορισμό δε θα πρότεινα να τον κάνει κάποιος με γκρουπ. Έχω δει προγράμματα από αρκετά γραφεία και έχοντας ιδία εμπειρία, πιστεύω ότι κάνουν πασαλείμματα, πολλά αξιοθέατα σε λίγες μέρες. Βέβαια, θα μου πεις άμα θέλετε 3 ώρες στη Ζέλβη και άλλες 3 στο Goreme Open Air Museum και να σταματάς σε χωριά και φαράγγια κ.λπ για φωτογραφίες και όχι μόνο, πώς θα βγει? Αλλά από το να δω επιφανειακά κάτι, απλά και μόνο για να πω ότι το είδα προτιμώ να μείνω σπίτι και να τα δω από την τηλεόραση π.χ. πρώτη φορά στην Αγιά Σοφιά καθίσαμε γύρω στο 2ωρο με 3ώρο και δεν πήραμε και χαμπάρι πότε πέρασε η ώρα, οπότε ίσως δεν είμαστε και αντιπροσωπευτικό δείγμα ταξιδιώτη και ίσως να κάνω και λάθος στην πρότασή μου για μη προτίμηση σε γκρουπ.
  • Παρότι δέχονται ευρώ σε πολλά μέρη, καλό είναι να πληρώνετε σε λίρες μιας και αρκετοί κλέβουν στη μετατροπή. Έχουμε παρατηρήσει ότι τα ανταλλακτήρια σε μεγάλες πόλεις έχουν καλύτερη ισοτιμία π.χ. σε σχέση με το Προκόπι στην Καισάρεια βρίσκεις καλύτερη τιμή. Μπορείς να κάνεις ανάληψη και από ΑΤΜ αλλά επειδή έχει προμήθεια, συμφέρει να γίνεται ανάληψη σε μεγάλο ποσό και προς θεού όχι ανταλλαγή στην Τράπεζα της Ελλάδος, πριν το ταξίδι.
  • Σε περίπτωση που κάποιος πάει με αμάξι Τουρκία καλό είναι να τηρούνται τα όρια ταχύτητας, έχει συχνά τροχαίους στους δρόμους και το καταλαβαίνεις πριν τους δεις (που πλέον είναι αργά βέβαια αν τρέχεις) από τους πορτοκαλί κώνους στο δρόμο. Συνήθως είναι σε ένα περιπολικό αυτοί με το ραντάρ και σε κανένα χιλιόμετρο πιο κάτω το άλλο περιπολικό, που στο μεταξύ έχει ειδοποιηθεί και σε κάνει σινιάλο να σταματήσεις για να παραλάβεις την κλήση σου.
  • Γενικά οι μεγάλοι αυτοκινητόδρομοι είναι πάρα πολύ καλοί, οπότε αν πηγαίνεις στη λωρίδα σου δεν υπάρχει κανένας φόβος στην οδήγηση. Το gps δεν έχει κάλυψη 100% και συχνά σε βγάζει όπου να 'ναι, ωστόσο υπάρχει τόσο καλή σήμανση παντού εντός και εκτός πόλεων, που αρκεί μόνο να ακολουθείς τις πινακίδες και πας μια χαρά εκεί που θέλεις.

Δε θυμάμαι κάτι άλλο αυτή τη στιγμή. Έχουμε κάνει αρκετά ταξίδια στην Τουρκία και ειδικά Κωνσταντινούπολη και παράλια, οπότε όποιος θέλει πληροφορίες για κάτι που γνωρίζουμε και είναι μέρος που έχουμε πάει, με μεγάλη μας ευχαρίστηση να βοηθήσουμε.



Είναι η πρώτη ιστορία που γράφω, δεν ξέρω κατά πόσο τα έγραψα καλά ή όχι, οπότε συγχωρέστε με για οποιαδήποτε αστοχία. Αυτό ήταν, όσο γινόταν πιο περιληπτικά, το ταξίδι μας και ελπίζω πέραν της περιγραφής να βοηθηθεί κάποιος αν ενδιαφέρεται για τον συγκεκριμένο προορισμό.
 

Attachments

vasnorth

Member
Μηνύματα
594
Likes
1.812
Εξαιρετική ιστορία με χρήσιμες λεπτομέρειες και με υπέροχες φωτογραφίες!!!
Ήταν τόσο ωραία που δεν ήθελα να τελειώσει. Σ΄ευχαριστούμε πολύ!
 

vasiliss

Member
Μηνύματα
915
Likes
8.341
Επόμενο Ταξίδι
Οδικό στην ;;;;;
Ονειρεμένο Ταξίδι
Ρωσία -Ισλανδία - Περού
Στους δρόμους που κινηθήκατε είχε διόδια;
 

maroulini

Member
Μηνύματα
89
Likes
152
Ονειρεμένο Ταξίδι
ΚΙΝΑ
Στους δρόμους που κινηθήκατε είχε διόδια;
Η διαδρομή που ακολουθήσαμε όπως την έχω στο χάρτη όχι, δεν είχε πουθενά, τώρα από άλλους δρόμους δεν ξέρω τι γίνεται.
 

maroulini

Member
Μηνύματα
89
Likes
152
Ονειρεμένο Ταξίδι
ΚΙΝΑ
Εξαιρετική ιστορία με χρήσιμες λεπτομέρειες και με υπέροχες φωτογραφίες!!!
Ήταν τόσο ωραία που δεν ήθελα να τελειώσει. Σ΄ευχαριστούμε πολύ!
Και εγώ δεν ήθελα να τελειώσει αυτό το ταξίδι, άλλες 10ημέρες καθόμουν άνετα, αλλά η δουλειά και κυρίως τα οικονομικά μας, μας καλούσαν πίσω :mad:.
 

dimosf

Member
Μηνύματα
2.302
Likes
5.882
Ονειρεμένο Ταξίδι
ΝΟΡΒΗΓΙΑ-ΑΡΓΕΝΤΙΝΗ
Πολύ καλή η ιστορία σου!
Το ταξίδι αυτό είναι υπέροχο. Τι μου θύμισες! Το έκανα το 2009 σαν μέρος ενός μεγαλύτερου, αλλά πιο σφιχτό. Εμείς περάσαμε από Χίο και μείναμε από ένα βράδυ στο Παμούκαλε και στο Ικόνιο και δύο βράδιυα στο Προκόπι πριν φύγουμε για Γκαζιαντέπ. Βέβαια από εκεί γυρίσαμε αεροπορικά.
Νάσαι καλά! Πάντα τέτοια!
 

maroulini

Member
Μηνύματα
89
Likes
152
Ονειρεμένο Ταξίδι
ΚΙΝΑ
Πολύ καλή η ιστορία σου!
Το ταξίδι αυτό είναι υπέροχο. Τι μου θύμισες! Το έκανα το 2009 σαν μέρος ενός μεγαλύτερου, αλλά πιο σφιχτό. Εμείς περάσαμε από Χίο και μείναμε από ένα βράδυ στο Παμούκαλε και στο Ικόνιο και δύο βράδιυα στο Προκόπι πριν φύγουμε για Γκαζιαντέπ. Βέβαια από εκεί γυρίσαμε αεροπορικά.
Νάσαι καλά! Πάντα τέτοια!
Γκαζιαντέπ θέλει πάρα πολύ ο σύζυγός μου να πάμε, αλλά έτσι όπως είναι τώρα τα πράγματα εκεί είναι δύσκολο. Το 2012 που πήγαμε ήταν αρχικά στο πρόγραμμα μετά το Goreme να πηγαίναμε Γκαζιαντέπ, Άδανα κ.λπ αλλά τελικά ανεβήκαμε Κων/λη, εντελώς διαφορετική κατεύθυνση
 

dimosf

Member
Μηνύματα
2.302
Likes
5.882
Ονειρεμένο Ταξίδι
ΝΟΡΒΗΓΙΑ-ΑΡΓΕΝΤΙΝΗ
Γκαζιαντέπ θέλει πάρα πολύ ο σύζυγός μου να πάμε, αλλά έτσι όπως είναι τώρα τα πράγματα εκεί είναι δύσκολο. Το 2012 που πήγαμε ήταν αρχικά στο πρόγραμμα μετά το Goreme να πηγαίναμε Γκαζιαντέπ, Άδανα κ.λπ αλλά τελικά ανεβήκαμε Κων/λη, εντελώς διαφορετική κατεύθυνση
Το Γκαζιαντέπ δεν είναι και τίποτα σπουδαίο, αν εξαιρέσεις το μοναδικό μουσείο με τα μωσαϊκά. Εκεί κοντά όμως έχει πράμα. Αντάκυα (Αντιόχεια), Ούρφα κλπ. Τα Άδανα ναι αξίζουν. Τώρα βέβαια εκεί κάτω είναι είναι λίγο σα να παίζεις με ένα βαρέλι μπαρούτι.
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.109
Μηνύματα
880.589
Μέλη
38.837
Νεότερο μέλος
koliswa

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom