thanosth
Member
Άρχισε η δίκη για την συντριβή του Concorde το 2000
Η δίκη ενδέχεται να ολοκληρωθεί τον Μάιο και η ετυμηγορία να ανακοινωθεί το φθινόπωρο.
Περίπου δέκα χρόνια μετά την συντριβή του υπερηχητικού αεροσκάφους Concorde της Air France που είχε αποτέλεσμα να βρουν τον θάνατο 113 άνθρωποι, ξεκίνησε σήμερα η δίκη σε δικαστήριο στο προάστιο Ποντουάζ κοντά στο Παρίσι, της αμερικανικής αεροπορικής εταιρείας Continental και πέντε ατόμων με την κατηγορία της ανθρωποκτονίας.
Πέρα από την διακρίβωση της υπαιτιότητας για το δυστύχημα, το δικαστήριο θα αποφασίσει επίσης εάν το σενάριο που εκπονήθηκε από γάλλους ειδικούς που διεξήγαγαν έρευνες αναφορικά με τα αίτια που προκάλεσαν την συντριβή, στις 25 Ιουλίου 2000, είναι σωστό.
Το 2002, το Γραφείο Ερευνών και Ανάλυσης (BEA), κατέληξε στο συμπέρασμα, ότι λίγο πριν από την απογείωσή από το αεροδρόμιο Σαρλ ντε Γκολ, βόρεια του Παρισιού, το Concorde πάτησε μία μεταλλική βέργα από τιτάνιο μήκους 43 εκατοστών που ήταν στο διάδρομο προσγείωσης-απογείωσης με αποτέλεσμα να σκάσει ένα από τα ελαστικά του.
Τεμάχια του ελαστικού προκάλεσαν στη συνέχεια -και πάντα σύμφωνα με την θεωρία- ρωγμή σε μία από τις δεξαμενές καυσίμων προκαλώντας διαρροή, πυρκαγιά και την απώλεια των δύο πλευρικών κινητήρων του αεροσκάφους. Οκτώ δευτερόλεπτα αργότερα, το αεροσκάφος, μέσα στις φλόγες έπεσε σε ένα ξενοδοχείο σε γειτονική πόλη και εξερράγη.
Στα θύματα περιλαμβάνονται οι εκατό επιβάτες του αεροπλάνου-από τους οποίους 97 ήταν Γερμανοί υπήκοοι-το εννιαμελές πλήρωμα και τέσσερα άτομα στο έδαφος.
Περισσότερα εδώ:
kathimerini.gr - ’ρχισε η δίκη για την συντριβή του Concorde το 2000
Η δίκη ενδέχεται να ολοκληρωθεί τον Μάιο και η ετυμηγορία να ανακοινωθεί το φθινόπωρο.
Περίπου δέκα χρόνια μετά την συντριβή του υπερηχητικού αεροσκάφους Concorde της Air France που είχε αποτέλεσμα να βρουν τον θάνατο 113 άνθρωποι, ξεκίνησε σήμερα η δίκη σε δικαστήριο στο προάστιο Ποντουάζ κοντά στο Παρίσι, της αμερικανικής αεροπορικής εταιρείας Continental και πέντε ατόμων με την κατηγορία της ανθρωποκτονίας.
Πέρα από την διακρίβωση της υπαιτιότητας για το δυστύχημα, το δικαστήριο θα αποφασίσει επίσης εάν το σενάριο που εκπονήθηκε από γάλλους ειδικούς που διεξήγαγαν έρευνες αναφορικά με τα αίτια που προκάλεσαν την συντριβή, στις 25 Ιουλίου 2000, είναι σωστό.
Το 2002, το Γραφείο Ερευνών και Ανάλυσης (BEA), κατέληξε στο συμπέρασμα, ότι λίγο πριν από την απογείωσή από το αεροδρόμιο Σαρλ ντε Γκολ, βόρεια του Παρισιού, το Concorde πάτησε μία μεταλλική βέργα από τιτάνιο μήκους 43 εκατοστών που ήταν στο διάδρομο προσγείωσης-απογείωσης με αποτέλεσμα να σκάσει ένα από τα ελαστικά του.
Τεμάχια του ελαστικού προκάλεσαν στη συνέχεια -και πάντα σύμφωνα με την θεωρία- ρωγμή σε μία από τις δεξαμενές καυσίμων προκαλώντας διαρροή, πυρκαγιά και την απώλεια των δύο πλευρικών κινητήρων του αεροσκάφους. Οκτώ δευτερόλεπτα αργότερα, το αεροσκάφος, μέσα στις φλόγες έπεσε σε ένα ξενοδοχείο σε γειτονική πόλη και εξερράγη.
Στα θύματα περιλαμβάνονται οι εκατό επιβάτες του αεροπλάνου-από τους οποίους 97 ήταν Γερμανοί υπήκοοι-το εννιαμελές πλήρωμα και τέσσερα άτομα στο έδαφος.
Περισσότερα εδώ:
kathimerini.gr - ’ρχισε η δίκη για την συντριβή του Concorde το 2000
Last edited by a moderator: