- Μηνύματα
- 244
- Likes
- 993
Δε νομίζω να υπάρχει Ανθρωπος που δεν εχει παρει κλήση στην Ιταλια.κληση φαγαμε κ εμεις στην Σικελια
Απο το αεροπλανο τη τρως !
Δε νομίζω να υπάρχει Ανθρωπος που δεν εχει παρει κλήση στην Ιταλια.κληση φαγαμε κ εμεις στην Σικελια
Σωστός!Απο το αεροπλανο τη τρως !

Καλησπέρα ... έχεις κάτι να μου προτείνεις για Βρυξέλες (αεροδρόμιο) ? (Χωρίς προπληρωμή) κλπ ?Έχουμε νοικιάσει δύο φορές στο Βέλγιο .................
Γιατί δεν βγάζεις ένα διεθνές δίπλωμα να είσαι σίγουρος και να μην βρεθείς προ εκπλήξεως;; Δεν ξέρεις ποιός περίεργος θα είναι στο γκισέ όταν πας για παραλαβή. Βγαίνει απο την ΕΛΠΑ επι τόπου και στις τόσες χιλιάδες που θα ξοδέψεις βάλε ακόμη και ενα πενηντάρικο (τόσο νομίζω οτι πλήρωσα) +1 φωτογραφία.Καλημερα, ελω νΘθα νοικιασω ατοκινητο στην Αμερικη απο οτι εχω καταλαβει δεν χρειαζεται η διεθνης καρτα αν εχεις το πλαστικο διπλωμα σωστα? ψαχνω να κανω ενοικιαση η απο booking η απο carflexi εχει κανεις εμπειρια ? εχετε να προτεινεται καποια αλλη πλατφορμα? Επίσης αναφερατε καπου κατι για διοδια και πιστωτικη, πως δουλευυν τα διοδια εκει ?
Όσες φορές έχω νοικιάσει στις ΗΠΑ ήταν πάντα με την Alamo. Φέτος το έκανα μέσω του stressfreecarrental. Com. Σε όσα site και να έψαχνα πάντα κοίταζα αποκλειστικά την Άλαμο κάι όταν πέτυχα προσφορά την περίοδο που ήθελα έκανα την ενοικίαση. Όσον αφορά τα διόδια τα αμάξια είχαν κάτι σαν epass. Δεν ασχολήθηκαν καθόλου. Αφού περεδωσα το αμάξι μετά από 3 4 μέρες ήρθε η χρέωση από την Alamo. Σχετικά με δίπλωμα δςν χρειάζεται της ελπα. Το ελληνικό μου δίπλωμα οδήγησης σε σχήμα πιστωτική κάρτας ήταν οκ.Καλημερα, ελω νΘθα νοικιασω ατοκινητο στην Αμερικη απο οτι εχω καταλαβει δεν χρειαζεται η διεθνης καρτα αν εχεις το πλαστικο διπλωμα σωστα? ψαχνω να κανω ενοικιαση η απο booking η απο carflexi εχει κανεις εμπειρια ? εχετε να προτεινεται καποια αλλη πλατφορμα? Επίσης αναφερατε καπου κατι για διοδια και πιστωτικη, πως δουλευυν τα διοδια εκει ?
Εμείς νοικιάσαμε μεσω της booking για μιά ημέρα με την budget για να πάμε στο εκπτωτικό χωριό και μέσω της edream για 5 ημέρες με την dollar. ¨οταν παραλάβαμε το αυτοκίνητο μας ρωτήσαν αν θέλαμε να πάρουμε και μιά συσκευή τύπου e-pass αλλά λίγο μεγαλύτερη. Δεν την πήραμε γιατί το κόστος μας φάνηκε μεγάλο για εγγύηση/φόρτιση κλπ. Περνάγαμε από όλα τα διόδια χωρίς να σταματάμε και ήρθαν μετά οι χρεώσεις στην κάρτα. Υπάρχουν διόδια που σταματάς και πληρώνεις ή περνάς με e-pass αλλά και διόδια που απλά σε φωτογραφίζουν και σου στέλνουν την χρέωση στην κάρτα. Η Dollar Rent A Car χρησιμοποιεί μια υπηρεσία που ονομάζεται PlatePass, η οποία επιτρέπει στους πελάτες της να χρησιμοποιούν λωρίδες χωρίς μετρητά ή ηλεκτρονικές διοδίων χωρίς να χρησιμοποιούν προσωπικό πομποδέκτη ή να πληρώνουν απευθείας στην αρχή διοδίων. Η κάρτα που χρησιμοποιήθηκε για την Dollar Rent A Car χρεώθηκε με το κόστος των διοδίων και των τελών, όπως αναφέρονται στη σύμβαση ενοικίασης. Πληρώθηκε απο την κάρτα που είχαμε δώσει κατα την ενοικίαση. Αν θες διαδρομές και το συνολικό ποσό στην διάθεση σου, και μην ξεχνάς οτι στην Νέα Υόρκη η είσοδος στο δακτύλιο ήταν με πληρωμή. Δεν ξέρω μετά τον Τραμπ αν είναι ακόμη.Καλημερα, ελω νΘθα νοικιασω ατοκινητο στην Αμερικη απο οτι εχω καταλαβει δεν χρειαζεται η διεθνης καρτα αν εχεις το πλαστικο διπλωμα σωστα? ψαχνω να κανω ενοικιαση η απο booking η απο carflexi εχει κανεις εμπειρια ? εχετε να προτεινεται καποια αλλη πλατφορμα? Επίσης αναφερατε καπου κατι για διοδια και πιστωτικη, πως δουλευυν τα διοδια εκει ?
Καλησπέρα! Υπάρχει κάποια εταιρεία ενοικίασης αυτοκινήτου τοπική στην Πολωνία που να έχετε δοκιμάσει και να είναι εμπιστοσύνης;