Ενοικίαση αυτοκινήτου στο εξωτερικό

Panzo

Member
Μηνύματα
49
Likes
62
Καλημερα, ελω νΘθα νοικιασω ατοκινητο στην Αμερικη απο οτι εχω καταλαβει δεν χρειαζεται η διεθνης καρτα αν εχεις το πλαστικο διπλωμα σωστα? ψαχνω να κανω ενοικιαση η απο booking η απο carflexi εχει κανεις εμπειρια ? εχετε να προτεινεται καποια αλλη πλατφορμα? Επίσης αναφερατε καπου κατι για διοδια και πιστωτικη, πως δουλευυν τα διοδια εκει ?
 
Last edited:

lefterismega

Member
Αφηγητής
Μηνύματα
289
Likes
401
Ταξίδι-Όνειρο
Καταράκτες Ιγκουασού
Έχουμε νοικιάσει δύο φορές στο Βέλγιο .................
Καλησπέρα ... έχεις κάτι να μου προτείνεις για Βρυξέλες (αεροδρόμιο) ? (Χωρίς προπληρωμή) κλπ ?
Σε ευχαριστώ
 
Μηνύματα
144
Likes
154
Επόμενο Ταξίδι
Τόκυο - Οσάκα
Καλημερα, ελω νΘθα νοικιασω ατοκινητο στην Αμερικη απο οτι εχω καταλαβει δεν χρειαζεται η διεθνης καρτα αν εχεις το πλαστικο διπλωμα σωστα? ψαχνω να κανω ενοικιαση η απο booking η απο carflexi εχει κανεις εμπειρια ? εχετε να προτεινεται καποια αλλη πλατφορμα? Επίσης αναφερατε καπου κατι για διοδια και πιστωτικη, πως δουλευυν τα διοδια εκει ?
Γιατί δεν βγάζεις ένα διεθνές δίπλωμα να είσαι σίγουρος και να μην βρεθείς προ εκπλήξεως;; Δεν ξέρεις ποιός περίεργος θα είναι στο γκισέ όταν πας για παραλαβή. Βγαίνει απο την ΕΛΠΑ επι τόπου και στις τόσες χιλιάδες που θα ξοδέψεις βάλε ακόμη και ενα πενηντάρικο (τόσο νομίζω οτι πλήρωσα) +1 φωτογραφία.
 

AERAS

Member
Αφηγητής
Μηνύματα
892
Likes
1.361
Καλημερα, ελω νΘθα νοικιασω ατοκινητο στην Αμερικη απο οτι εχω καταλαβει δεν χρειαζεται η διεθνης καρτα αν εχεις το πλαστικο διπλωμα σωστα? ψαχνω να κανω ενοικιαση η απο booking η απο carflexi εχει κανεις εμπειρια ? εχετε να προτεινεται καποια αλλη πλατφορμα? Επίσης αναφερατε καπου κατι για διοδια και πιστωτικη, πως δουλευυν τα διοδια εκει ?
Όσες φορές έχω νοικιάσει στις ΗΠΑ ήταν πάντα με την Alamo. Φέτος το έκανα μέσω του stressfreecarrental. Com. Σε όσα site και να έψαχνα πάντα κοίταζα αποκλειστικά την Άλαμο κάι όταν πέτυχα προσφορά την περίοδο που ήθελα έκανα την ενοικίαση. Όσον αφορά τα διόδια τα αμάξια είχαν κάτι σαν epass. Δεν ασχολήθηκαν καθόλου. Αφού περεδωσα το αμάξι μετά από 3 4 μέρες ήρθε η χρέωση από την Alamo. Σχετικά με δίπλωμα δςν χρειάζεται της ελπα. Το ελληνικό μου δίπλωμα οδήγησης σε σχήμα πιστωτική κάρτας ήταν οκ.
 
Μηνύματα
144
Likes
154
Επόμενο Ταξίδι
Τόκυο - Οσάκα
Καλημερα, ελω νΘθα νοικιασω ατοκινητο στην Αμερικη απο οτι εχω καταλαβει δεν χρειαζεται η διεθνης καρτα αν εχεις το πλαστικο διπλωμα σωστα? ψαχνω να κανω ενοικιαση η απο booking η απο carflexi εχει κανεις εμπειρια ? εχετε να προτεινεται καποια αλλη πλατφορμα? Επίσης αναφερατε καπου κατι για διοδια και πιστωτικη, πως δουλευυν τα διοδια εκει ?
Εμείς νοικιάσαμε μεσω της booking για μιά ημέρα με την budget για να πάμε στο εκπτωτικό χωριό και μέσω της edream για 5 ημέρες με την dollar. ¨οταν παραλάβαμε το αυτοκίνητο μας ρωτήσαν αν θέλαμε να πάρουμε και μιά συσκευή τύπου e-pass αλλά λίγο μεγαλύτερη. Δεν την πήραμε γιατί το κόστος μας φάνηκε μεγάλο για εγγύηση/φόρτιση κλπ. Περνάγαμε από όλα τα διόδια χωρίς να σταματάμε και ήρθαν μετά οι χρεώσεις στην κάρτα. Υπάρχουν διόδια που σταματάς και πληρώνεις ή περνάς με e-pass αλλά και διόδια που απλά σε φωτογραφίζουν και σου στέλνουν την χρέωση στην κάρτα. Η Dollar Rent A Car χρησιμοποιεί μια υπηρεσία που ονομάζεται PlatePass, η οποία επιτρέπει στους πελάτες της να χρησιμοποιούν λωρίδες χωρίς μετρητά ή ηλεκτρονικές διοδίων χωρίς να χρησιμοποιούν προσωπικό πομποδέκτη ή να πληρώνουν απευθείας στην αρχή διοδίων. Η κάρτα που χρησιμοποιήθηκε για την Dollar Rent A Car χρεώθηκε με το κόστος των διοδίων και των τελών, όπως αναφέρονται στη σύμβαση ενοικίασης. Πληρώθηκε απο την κάρτα που είχαμε δώσει κατα την ενοικίαση. Αν θες διαδρομές και το συνολικό ποσό στην διάθεση σου, και μην ξεχνάς οτι στην Νέα Υόρκη η είσοδος στο δακτύλιο ήταν με πληρωμή. Δεν ξέρω μετά τον Τραμπ αν είναι ακόμη.
 

Panzo

Member
Μηνύματα
49
Likes
62
Τελικα νοικιασα μεσω booking στην enterprise, ειχα βγαλει διεθνες ΕΛΠΑ αλλα δε ζητηθηκε. Απο την πιστωτική μου κράτησαν $1 σαν επιβεβαιωση και τιποτε αλλο εφοσον ειχε προπληρωθει η ενοικιαση, για διοδια δεν χρειαστηκε τελικα μιας και η route66 που οδηγησαμε δεν εχει.
 

snikolak

Member
Μηνύματα
32
Likes
11
Επόμενο Ταξίδι
Κωνσταντινούπολη
Ταξίδι-Όνειρο
Περού
Καλησπέρα! Υπάρχει κάποια εταιρεία ενοικίασης αυτοκινήτου τοπική στην Πολωνία που να έχετε δοκιμάσει και να είναι εμπιστοσύνης;
 

makisg

Member
Αφηγητής
Μηνύματα
5.354
Likes
21.247
Επόμενο Ταξίδι
Μυτιλήνη, Λέσβος.
Ταξίδι-Όνειρο
Νησιά Φίτζι
Καλησπέρα! Υπάρχει κάποια εταιρεία ενοικίασης αυτοκινήτου τοπική στην Πολωνία που να έχετε δοκιμάσει και να είναι εμπιστοσύνης;

AutoUnion Rent A Car | Affordable Car Hire Worldwide Αυτή την εταιρεία προτείνουν και μάλιστα είναι Ελληνικών συμφερόντων. Δεν έχω νοικιάσει εγώ.
 

vasiliss

Member
Μέγας Συγγραφέας
Μηνύματα
1.101
Likes
10.360
Επόμενο Ταξίδι
Γεωργία.
Ταξίδι-Όνειρο
Ρωσία -Ισλανδία - Περού
Νοικιάσαμε από την Goldcar το προηγούμενο καλοκαίρι σε καλή τιμή και μείναμε ευχαριστημένοι από την εξυπηρέτηση. Πήραμε το αυτοκίνητο από την Κρακοβία και το παραδώσαμε στην Βαρσοβία.
Πάντα με πλήρη ασφάλιση
 

GGALYF

New Member
Μηνύματα
2
Likes
2
Καλημέρα
Θα κάνουμε ένα 5ημερο ταξίδι Νορμανδία τον Αύγουστο.
Φτάνουμε Λιλ και επιστέφουμε από Παρίσι.
Έχετε κάποιες συμβουλές για ενοικίαση αυτοκινήτου στη Νορμανδία. Κάτι που να προσέξουμε. Ποια εταιρία θα μας συμβουλεύατε για χρήση χρεωστικής κάρτας?
Ευχαριστώ
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
35.171
Μηνύματα
959.843
Μέλη
40.165
Νεότερο μέλος
calpomenfia1978

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom