Εντυπώσεις από τα πλοία της ακτοπλοΐας μας

katkats

Moderator
Μηνύματα
9.606
Likes
12.424
Επόμενο Ταξίδι
?
Ταξίδι-Όνειρο
Ν. Αμερική
Αντε πάλι, τα ίδια με Olympic και Aegean που ολοι νομίζουν πως ειναι διαφορετικες εταιρίες . Ειτε Blue Star είτε Hellenic εδω και 10 μέρες είναι το ιδιο πράγμα...
Το έχουμε καταλάβει αγαπητέ, μην εξάπτεσαι, αλλά τα πλοία δεν είναι τα ίδια ποιοτικά και συνεχίζουν να έχουν διαφορετικό πρόγραμμα μιλίων. Είναι ακόμα δυο διαφορετικές εταιρίες.
 

psilos3

Member
Μηνύματα
6.094
Likes
45.320
Επόμενο Ταξίδι
?
Ταξίδι-Όνειρο
Peru, Japan, Iceland
Ανοίγεις πολλές και μεγάλες κουβέντες, στα περισσότερα είσαι λάθος, κατά τη γνώμη μου. Συνοπτικά θα πω τα εξής :

Το κόστος των ακτοπλοϊκών ναι, σε κάποιες περιπτώσεις, πχ στα ενδοκυκλαδικα ειναι υπερτιμιμενες. Πχ Μυκονος - Σαντορίνη 80€. Δεν αφορά ομως τους Έλληνες, κατα 95% ξένοι τουρίστες κάνουν αυτή τη διαδρομή. Στις περισσότερες περιπτώσεις όμως το εισιτήριο ειναι πολύ φθηνό αν σκεφτεί κανείς το κοστος που έχουν να ανταποκριθουν οι Ναυτιλιακές ιδιαίτερα φέτος που το κόστος καυσίμων είναι πολύ υψηλότερο σε σχέση με πέρυσι. Μην ξεχνάμε πως τις πληροτητες που βλέπετε το καλοκαιρι τα πλοία τις εχουν μονο το καλοκαίρι, το υπόλοιπο 9μηνο είναι άδεια . Ανατρέξτε και σε άλλες διαδρομές της Μεσογείου και συγκρίνετε το κόστος του εισιτηρίου με την απόσταση...

Τώρα, οσο αναφορα το δρομολόγιο αυτό προφανώς και θα έχει πολύ μεγάλη επιτυχία, οχι για πανω απο 80 μέρες του χρόνου ομως. Να θυμιζω την πολύ μεγάλη επιτυχία που ειχε δρομολόγιο του διαγορα απο Θεσσαλονίκη για Β. Α. Αιγαίο και Δωδεκάνησα που ο μόνος λόγος που κόπηκε ηταν πως έφυγε ενα αλλο πλοιο απο το Πειραιά - Δωδεκάνησα και ο Διαγόρας χρειάστηκε να καλύψει το κενό. Να σας παραπεμψω επισης λιγο ανατολικοτερα στο λιμανι της Καβάλας που το επίσης πολύωρο δρομολογιο του νησος Ροδος έχει τεράστια επιτυχία.

Για τους 18αριδες της Θεσσαλονίκης που τελειώνουν τις πανελλήνιες απ όσο γνωριζω ο δημοφιλεστερος καλοκαιρινός προορισμός είναι η Πάρος. Με μια αναχώρηση 7 το απογευμα απο εκει και αφιξη 10 το πρωι στην παρο ειναι ταμαμ. Διαφορετικά θες ειτε νυχτερινό λεωφορειο/τραινο για Αθήνα και μετά πρωινό βαπορι είτε το πρωί οδικώς για Αθήνα και με απογευματινο δρομολόγιο για παρο, πληρώνεις ομως μια διανυχτερευση χαμενη ετσι.

Μην ξεχναμε πως και ενας Βούλγαρος ή μακ.. ουπς, Σκοπιανός ήθελα να πω, μπορει να φύγει μς την άνεση του το πρωι απο το σπιτι του, να κάνει μια βόλτα στη Θεσσαλονίκη και να πάρει το βαπορθ για τα νησιά το απόγευμα, γλιτώνοντας έτσι το πολύωρο οδηγημα ως την Αθήνα. Μην ξεχναμε πως και το οδηγημα ως την Αθήνα με το υψηλό κόστος καυσίμων κ διοδίων ειναι αποτρεπτικό.

Οπως και να έχει υπάρχουν πάρα πολλά πολύ επιτυχημένα παραδείγματα πολυωρων ταξιδιών και το συγκεκριμένο θα τα παει αρκετά καλά.
Σιγά μη συμφωνούσες μαζί μου εσύ, όπως και στα περισσότερα θέματα φυσικά...
Απαντώ τμηματικά.
Από πότε το κόστος των ενδοκυκλαδικών δεν αφορά τους Έλληνες; Το 95% ξένοι τουρίστες προκύπτει από κάπου επισήμως; Αν ναι ευχαρίστως να το παραθέσεις να το δεχτούμε χωρίς αντίλογο.
Υπερτιμημένες; Τα εισιτήρια δε μπορώ να τα πω υπερτιμημένα, μόνο η λέξη ΚΛΕΨΙΑ μου έρχεται στο μυαλό.
Τι να πω, για τη χειρότερη εταιρεία όλων, τη seajet που έχει τα μονοπώλεια και βαράει τα 50-60-70 € στο κεφάλι;
Για τις ανύπαρκτες συνδέσεις μεταξύ κοντινών νησιών;
Για τις εξωφρενικές τιμές στις μεταφορές αυτοκινήτου (με λιγο βελτίωση τελευταία).
Έχουν οι καυμένες οι ναυτιλιακές κόστη ε; Σιγά μη κάνουμε και έρανο να τις ενισχύσουμε.
Τι σχέση έχουν οι υπόλοιπες τιμές της μεσογείου με την Ελλάδα;
Και στο φινάλε, αν είναι έτσι, ας οριστεί ξεχωριστός ναύλος με την επίδειξη Ελληνικής ταυτότητας να τελειώνουμε. Ειναι λογική αυτή;

Ούτε είναι λογική να κρίνουμε βάσει των 18ρηδων. Εννοείται ότι αυτούς κατα κύριο λόγο θα εξυπηρετήσει το συγκεκριμένο δρομολόγιο. Απο κει και περα όμως, αν έχει ανταπόκριση και κέρδος θα κριθεί από τις μαζικές μεταφορές. Την οικογένεια έτσι κι αλλιώς δε ξέρω αν μπορεί να την εξυπηρετήσει κάτι τέτοιο.

Τέλος συμφωνώ ότι τουρισμός από τα Βαλκάνια θα ωφεληθεί από το συγκεκριμένο δρομολόγιο, μόνο όμως αν στοχεύσουν να τον στείλουν μαζικά απο τη χώρα του σε νησιά του Αιγαίου, όπως π.χ. συμβαίνει με τη Θάσο & τη Πιερία.

Αυτά τα ολίγα.
 
Last edited:

paefstra

Member
Μηνύματα
13.021
Likes
40.999
Στις περισσότερες περιπτώσεις όμως το εισιτήριο ειναι πολύ φθηνό αν σκεφτεί κανείς το κοστος που έχουν να ανταποκριθουν οι Ναυτιλιακές ιδιαίτερα φέτος που το κόστος καυσίμων είναι πολύ υψηλότερο σε σχέση με πέρυσι.
Ντοβερ- Καλαι ενα αυτοκινητο και 4 ατομα με επιστροφη 15 λιρες το ατομο . Απο τοτε δεν εχω ξαναμπει σε ελληνικο πλοιο και ελπιζω να μη μου ξαναχρειαστει.
 
Last edited:

Orfeasraf

Member
Μηνύματα
581
Likes
484
Αναφέρθηκα, και υπηρχε λογος που περιοριστηκα, σε μεσόγειο αν δεν το πρόσεξες οχι σε βορεια θάλασσα ή βαλτικη. Προφανως κ γνωριζω πως εκει τιμολογουν οπως και τα αεροπλανα, φθηνά νωρις, ακριβά αργά .
 

paefstra

Member
Μηνύματα
13.021
Likes
40.999
Απεναντιας, το εισιτηριο κλειστηκε μια εβδομαδα πριν γιατι δεν ηταν σιγουρη η εκδρομη. Να σημειωσω οτι εκανα την ιδια διαδρομη δυο διαφορετκα καλοκαιρια με την ιδια τιμη και παλι αναλογα με την προγνωση του καιρου κλεινοταν λιγες μερες πριν.
 

paefstra

Member
Μηνύματα
13.021
Likes
40.999
Αναφέρθηκα, και υπηρχε λογος που περιοριστηκα, σε μεσόγειο αν δεν το πρόσεξες οχι σε βορεια θάλασσα ή βαλτικη. Προφανως κ γνωριζω πως εκει τιμολογουν οπως και τα αεροπλανα, φθηνά νωρις, ακριβά αργά .
Δεν νομιζω οτι γνωριζεις και τοσο, οπως σου ανεφερα οι τιμες ειναι προσιτες και λιγες μερες πριν το ταξιδι. Το ιδιο και στη Βαλτικη που εψαχνα προσφατα τη διαδρομη Ελσινκι Ταλιν.
 

Orfeasraf

Member
Μηνύματα
581
Likes
484
Δεν νομιζω οτι γνωριζεις και τοσο, οπως σου ανεφερα οι τιμες ειναι προσιτες και λιγες μερες πριν το ταξιδι. Το ιδιο και στη Βαλτικη που εψαχνα προσφατα τη διαδρομη Ελσινκι Ταλιν.
Αυτό δε σημαίνει πως δε θα ηταν φθηνότερα αν είχε κλειστεί δύο μήνες πριν. Οπως κ να έχει πολύ διαφορετικα τιμολογουν στα Βόρεια σε σχέση με τη μεσόγειο γι αυτό και περιοριστηκα στη μεσόγειο.
 

paefstra

Member
Μηνύματα
13.021
Likes
40.999
Αυτό δε σημαίνει πως δε θα ηταν φθηνότερα αν είχε κλειστεί δύο μήνες πριν.
Επιμενεις σε κατι που δεν γνωριζεις δυστυχως. Οι τιμες ποικιλλουν αναλογα με την ωρα κυριως η μερα αναχωρησης, οχι με το ποσο νωρις κλεινεις. Μεγαλο ευρος τιμων και διακμανσεις και τις τελευταιες μερες οσο και πιο πριν, παντα με την ιδια εταιρεια.
 

North66

Member
Μηνύματα
4.303
Likes
5.039
Επόμενο Ταξίδι
Γεωργία
Ταξίδι-Όνειρο
Γροιλανδία
Δεν έχει νόημα να συγκρίνουμε δρομολόγια όπως της Μάγχης ή της Βαλτικής που συνδέουν χώρες ή καλύτερα μεγάλους ευρωπαϊκούς γεωγραφικούς χώρους, έχουν πολύ μεγάλη κίνηση και μεγάλα περιθώρια κέρδους λόγω επιβατικού όγκου με δρομολόγια που συνδέουν αραιοκατοικημένα νησάκια στις Κυκλάδες που εκτός σεζόν πηγαινοέρχονται άδεια . Αν τα περιθώρια κέρδους ήταν τόσο μεγάλα να είστε σίγουροι ότι θα είχαν εμφανιστεί ανταγωνιστές με χαμηλότερες τιμές. Για να μην εμφανίζονται σημαίνει ότι μάλλον κάπου πέφτουν έξω οι υπολογισμοί σας για τα 'υπερκοστολογημένα' εισιτήρια.
 

jimp

Member
Μηνύματα
5.020
Likes
6.401
όχι μωρέ δεν είναι, μέχρι πέρυσι έβλεπα 19αρια με hellenic για Πάρο-Νάξο, τώρα αν δω κανένα με 29 ευρώ και μετά τις περισσότερες μέρες ξεκινάμε από 36 ευρώ.
Απ'την άλλη βλέπω πολλές μέρες 19 ευρώ επιστροφή από Σάμο και 49 το πήγαινε. Ή 41 για Μήλο με Μινωικές αλλά και πάλι 41 για Ηράκλειο!

Μάλλον θα είναι η ίδια απόσταση Μήλος-Ηράκλειο, ή η Σάμος άλλαξε τοποθεσία και πήγε στη θέση της Κέας, γιαυτό και τα φθηνότερα/ίδια εισιτήρια, αλλά όλα καλά με τις τιμές,εταιρείες, κόστος καυσίμων και εξόδων των εταιρειών.
 

Orfeasraf

Member
Μηνύματα
581
Likes
484
Γιατί, η Agean που πουλα πχ το Αθήνα - Ηρακλειο 40 ευρω και την επιστροφή 19 ευρω;

Επειδή εχω κανει τη συζήτηση αυτη για το κόστος των ναυτιλιακών με πολλούς φωτεινούς παντογνωστες και γνωρίζω περίπου τι νομίζετε για το κοστος τους, εαν σας ελεγα να μου πείτε ποσο περίπου θα σας κόστιζε ετησίως η αγορα και δρομολόγηση ενος 150μετρου συμβατικού βαποριου, το ρεαλιστικό κόστος του ειναι αυτο που έχετε στο μυαλό σας, απλά πρέπει να προσθέσετε και 3 με 4 μηδενικά στο τέλος...

Τα νουμερα στη ναυτιλια (και στην ακτοπλοϊα) ειναι ιδιαιτερα υψηλα, ολοι τα συγκρινετε απλα με το αυτοκίνητο και νομιζετε οτι θα ειναι παρομοια. Εχετε αραγε υπ οψην ποσο περίπου κόστισε στην blue star να ναυπηγησει τα δηλος κ πατμος; ή στις μινωικες τα παλατια; Εχετε υπ οψην ποσους τονους καυσιμου καταναλώνει και ποσο κοστιζει για ενα ημερισιο κυκλικο δρομολογιο του δήλος για Παρο Νάξο Θήρα και επιστροφη; ειμαι σιγουρος πως το νουμερο που θα δωσετε δε θα ανταποκρινεται ουτε στο ελαχιστο με την πραγματικότητα.
 

Εκπομπές Travelstories

Booking.com

Ενεργά Μέλη

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.188
Μηνύματα
883.371
Μέλη
38.895
Νεότερο μέλος
tsala

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom