Ηνωμένο Βασίλειο Ισπανία Ολλανδία Επιλογή προορισμού Απρίλιο 2012. Άμστερνταμ - Βαρκελώνη - Γλασκώβη ή Λονδίνο;

coco_

Member
Μηνύματα
1.325
Likes
1.801
Επόμενο Ταξίδι
on the beach!
Ταξίδι-Όνειρο
Guatemala
Σας ευχαριστώ για τις απαντήσεις ! Το διαθέσιμο μπατζετ είναι 700-800 ευρώ το ζευγάρι. Μετά από λίγο ψάξιμο καταλήγουμε ανάμεσα σε Λονδίνο & Βαρκελώνη.
Το μπατζετ τι αφορά? Συνολικά μαζί με εισητήρια, ξενοδοχεια και προσωπικά έξοδα? Αν ναι για Λονδίνο είναι πολύ χαμηλό. Μπορεί να βρεις μεν φθηνα εισητήρια αλλά διαμονή φαγητο κλπ είναι αρκετα ακριβά.
 

panpan

Member
Μηνύματα
6.880
Likes
26.792
Σας ευχαριστώ για τις απαντήσεις ! Το διαθέσιμο μπατζετ είναι 700-800 ευρώ το ζευγάρι. Μετά από λίγο ψάξιμο καταλήγουμε ανάμεσα σε Λονδίνο & Βαρκελώνη. Αν γνωρίζει κάποιος κάποιο φθηνό - έγκυρο site κατά προτίμηση σε Ελληνική γλώσσα για να κλείσουμε εισιτήρια και διαμονή θα το εκτιμούσα ιδιαίτερα καθώς είμαι ολίγον τι άσχετος με το διαδίκτυο....
Αυτες τις ημερες τρεχει μια καλη προσφορα με την Aegean για Βαρκελωνη
Τα εισητηρια ξεκινανε απο 93 ευρω.Φιλικα θα σου προτεινα να πας
σ ενα τουριστικο γραφειο για να κλεισεις γιατι οπως λες δεν γνωριζεις
και ειναι κριμα να βρεθεις μπλεγμενος.Δωματια μπορεις να βρεις και
καλα και φτηνα,αρκει να εχει διαθεση ο πρακτορας να ψαξει.
Η λυση Βαρκελωνη ειναι μονοδρομος για σενα λογω μπατζετ γιατι
συγκριτικα ειναι πιο φτηνη απο το Λονδινο.
Και σαν πολη ειναι πιο ευκολη.
Εχοντας παει και στις 4 πολεις που ανεφερες νομιζω οτι ειναι
η καλυτερη επιλογη,λογω των στοιχειων που εχουμε,μπατζετ,ολυμπιαδα,
αεροπορικα κλπ.
Βεβαια ειναι καθαρα υποκειμενικο,η επιλογη δικη σου.
 

pafpouf

Member
Μηνύματα
52
Likes
2
Επόμενο Ταξίδι
Βουδαπέστη...
Ταξίδι-Όνειρο
Κίνα-Σιν.τοίχος-Θιβέτ
700 με 800 ευρω είναι τα διαθέσιμα χρήματα για να ξοδέψω 4 ή 5 ημέρες, χωρίς εισιτήρια και διαμονή ! Από ότι βλέπω όμως η λοιπή παρέα ψήνεται πιο πολύ για Άμστερνταμ ενώ εγώ θέλω Λόντον ...
:(
 
Μηνύματα
1.620
Likes
782
Επόμενο Ταξίδι
Χονγκ Κονγκ
Ταξίδι-Όνειρο
Γύρος του κόσμου