chrisbd
Member
- Μηνύματα
- 2.964
- Likes
- 19.411
Ζεστό παραμένει το ενδιαφέρον των Τουρκικών Αερογραμμών για το αεροδρόμιο της Νέας Αγχιάλου. Οι Turkish Airlines διαπραγματεύονται, μετά τη Θεσσαλονίκη, πτήσεις από την Κωνσταντινούπολη και προς άλλες πόλεις, όπως τα Ιωάννινα και η Αγχίαλος, αναφέρει δημοσίευμα της Καθημερινής.
Σύμφωνα με το δημοσίευμα, ενώ η κίνηση του Ελ. Βενιζέλου περιορίζεται σταθερά από το 2007, από 16,4 εκατομμύρια αφίξεις - αναχωρήσεις σε 12,86 εκατομμύρια τον περασμένο χρόνο, η κίνηση στα περιφερειακά αεροδρόμια μένει πρακτικά σταθερή (από 24,8 εκατομμύρια επιβάτες στα 24 εκατομμύρια).
Πρακτικά, όλο και λιγότεροι ξένοι επισκέπτες σταθμεύουν στην Αθήνα καθ’ οδόν προς την ελληνική περιφέρεια. Εταιρείες και αεροδρόμια συμφωνούν πως αυτό είναι μεγαλύτερο πρόβλημα απ’ ότι οι χρεώσεις του αεροδρομίου. Aυτές αποτελούν, σύμφωνα με τον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών, ένα 4-7% του κόστους ανά επιβάτη.
Το γεγονός ότι οι ξένες αεροπορικές εταιρείες, όπως οι Τουρκικές Αερογραμμές, διαπραγματεύονται με άλλες πόλεις, παρουσιάζεται ως ο μεγαλύτερος πονοκέφαλος για το Ελ. Βενιζέλος, καθώς μια τέτοια εξέλιξη θα παρέκαμπτε το αεροδρόμιο της Αθήνας, «αφαιρώντας» transfer επιβάτες.
Η Turkish Airlines, η δεύτερη μεγάλη αεροπορική εταιρεία στην Ευρώπη, είχε ρίξει γέφυρες συνεργασίας με την Περιφέρεια Θεσσαλίας και τον δήμο Βόλου τον περασμένο Φεβρουάριο.
Μετά από συναντήσεις και συσκέψεις, η διευθύντρια της αεροπορικής εταιρείας στην Ελλάδα Gülay Öztürk, ενημέρωνε για το σχεδιασμό δημιουργίας ενός ελκυστικού πακέτου, που θα προβληθεί σε τουριστικούς πράκτορες και σε δημοσιογράφους άλλων χωρών, στις οποίες πετάει η Turkish Airlines.
Τον Ιούνιο, όπως είχε συμφωνηθεί, αναμένεται να ξεκινήσουν τα πρώτα «Fam Trips», όπως ονομάζονται, στα οποία tour operators και δημοσιογράφοι από περιοχές, κυρίως της Ασίας, πρόκειται να επισκεφθούν τους κυριότερους τουριστικούς προορισμούς της Θεσσαλίας και να τους προβάλλουν στις χώρες τους.
http://www.taxydromos.gr/article.php?id=79858&cat=88#.UZuCJaIpFDM
Σύμφωνα με το δημοσίευμα, ενώ η κίνηση του Ελ. Βενιζέλου περιορίζεται σταθερά από το 2007, από 16,4 εκατομμύρια αφίξεις - αναχωρήσεις σε 12,86 εκατομμύρια τον περασμένο χρόνο, η κίνηση στα περιφερειακά αεροδρόμια μένει πρακτικά σταθερή (από 24,8 εκατομμύρια επιβάτες στα 24 εκατομμύρια).
Πρακτικά, όλο και λιγότεροι ξένοι επισκέπτες σταθμεύουν στην Αθήνα καθ’ οδόν προς την ελληνική περιφέρεια. Εταιρείες και αεροδρόμια συμφωνούν πως αυτό είναι μεγαλύτερο πρόβλημα απ’ ότι οι χρεώσεις του αεροδρομίου. Aυτές αποτελούν, σύμφωνα με τον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών, ένα 4-7% του κόστους ανά επιβάτη.
Το γεγονός ότι οι ξένες αεροπορικές εταιρείες, όπως οι Τουρκικές Αερογραμμές, διαπραγματεύονται με άλλες πόλεις, παρουσιάζεται ως ο μεγαλύτερος πονοκέφαλος για το Ελ. Βενιζέλος, καθώς μια τέτοια εξέλιξη θα παρέκαμπτε το αεροδρόμιο της Αθήνας, «αφαιρώντας» transfer επιβάτες.
Η Turkish Airlines, η δεύτερη μεγάλη αεροπορική εταιρεία στην Ευρώπη, είχε ρίξει γέφυρες συνεργασίας με την Περιφέρεια Θεσσαλίας και τον δήμο Βόλου τον περασμένο Φεβρουάριο.
Μετά από συναντήσεις και συσκέψεις, η διευθύντρια της αεροπορικής εταιρείας στην Ελλάδα Gülay Öztürk, ενημέρωνε για το σχεδιασμό δημιουργίας ενός ελκυστικού πακέτου, που θα προβληθεί σε τουριστικούς πράκτορες και σε δημοσιογράφους άλλων χωρών, στις οποίες πετάει η Turkish Airlines.
Τον Ιούνιο, όπως είχε συμφωνηθεί, αναμένεται να ξεκινήσουν τα πρώτα «Fam Trips», όπως ονομάζονται, στα οποία tour operators και δημοσιογράφοι από περιοχές, κυρίως της Ασίας, πρόκειται να επισκεφθούν τους κυριότερους τουριστικούς προορισμούς της Θεσσαλίας και να τους προβάλλουν στις χώρες τους.
http://www.taxydromos.gr/article.php?id=79858&cat=88#.UZuCJaIpFDM
Last edited by a moderator: