• Η αναδρομή στο παρελθόν συνεχίζεται! Ψηφίστε την Ταξιδιωτική Ιστορία του μήνα για τους μήνες Ιανουάριος - Μάιος 2022 !

Η βιομηχανία του τουρισμού (σκέψεις για το παρόν και το μέλλον)

panpan

Member
Μηνύματα
7.293
Likes
30.561
Το αναφέρει ως αντιπαράδειγμα για να πει ότι στα ξενοδοχεία στο μέλλον θα έχουμε επαγγελματίες τουριστικούς υπαλλήλους που όμως θα αδιαφορούν για τον πελάτη εκτός τυπικής υπηρεσίας
Και γιατί θα πρέπει να υπάρχει ενδιαφέρον για τον πελάτη εκτός υπηρεσίας;
Δεν ξέρω τι δουλειά κάνεις, αλλά όταν φεύγεις από την δουλειά σου σε απασχολεί η δουλειά σου
ή η οικογένεια; οι φίλοι; οι συγγενείς; η οτιδήποτε δικό σου;
Όταν κάποιος προσφέρει υπηρεσίες με ευγένεια, γνώση, ευπρέπεια μέσα στο ωράριο του,
γιατί πρέπει να έχει ενδιαφέρον για τον πελάτη εκτός υπηρεσίας;
 

Sanna1971

Member
Μηνύματα
298
Likes
911
Επόμενο Ταξίδι
????
Ταξίδι-Όνειρο
Ανταρκτικη
Πάντως στο βιντεάκι δε γίνεται καμμία αναφορά στους επαγγελματίες του τουρισμού της Ελλάδας αλλά στους απλούς ανθρώπους. Εναν αγρότη είδα με την οικογένεια του. Και, κατά τη γνώμη μου πάντα, δεν υπάρχει καμία σχέση ανάμεσα στο αν είμαστε φιλόξενοι και φιλότιμοι σα λαός και στο αν είμαστε "σωστοί επαγγελματίες" στον τομέα του τουρισμού. Πιστεύω ότι τα χαρακτηριστικά αυτά εξακολουθούν να υπάρχουν ειδικά λίγο πιο μακριά από τα μεγάλα αστικά κέντρα. Και αυτό δείχνει και το βιντεάκι, με κάποια υπερβολή βέβαια.
 

dammys

Member
Μηνύματα
519
Likes
1.286
Και γιατί θα πρέπει να υπάρχει ενδιαφέρον για τον πελάτη εκτός υπηρεσίας;
Δεν ξέρω τι δουλειά κάνεις, αλλά όταν φεύγεις από την δουλειά σου σε απασχολεί η δουλειά σου
ή η οικογένεια; οι φίλοι; οι συγγενείς; η οτιδήποτε δικό σου;
Όταν κάποιος προσφέρει υπηρεσίες με ευγένεια, γνώση, ευπρέπεια μέσα στο ωράριο του,
γιατί πρέπει να έχει ενδιαφέρον για τον πελάτη εκτός υπηρεσίας;
Δηλαδή ένας Γιατρός μετά το πέρας του ωραρίου δεν ασχολείται με τους ασθενείς τους όπως και ένας αστυνομικός ,ένας δικηγόρος,φαρμακοποιός, ένας καθηγητής , ένας δάσκαλος κτλ

Τι να σχολιάσω...

Το Ρέθυμνο τίμησε και φέτος τους επαναλαμβανόμενους επισκέπτες του

Ναι το βιντεάκι είναι υπερβολικό αλλά αυτό θέλει να δείξει ότι η φιλοξενία κερδίζει τον επαγγελματισμό.Και φυσικά στο μέλλον -και λόγω της βιομηχανοποίησης του τουρισμού οι επαναλαμβανόμενοι επισκέπτες θα εκλείψουν με ότι συνέπειες έχει αυτό για τον τουρισμό της Κρήτης και άλλων περιοχών.Χάνετε η προστειθέμενη αξία του ελληνικού τουρισμού ...
Σωστούς επαγγελματίες έχει και η Τουρκία και η Ταυλάνδη και όλες οι χώρες πλέον...
 

panpan

Member
Μηνύματα
7.293
Likes
30.561
Δηλαδή ένας Γιατρός μετά το πέρας του ωραρίου δεν ασχολείται με τους ασθενείς τους όπως και ένας αστυνομικός ,ένας δικηγόρος,φαρμακοποιός, ένας καθηγητής , ένας δάσκαλος κτλ
Φυσικά ο γιατρός πέραν του ωραρίου του πρέπει να πάψει να ασχολείται, γιατί έχει ψυχικό κόστός, βλέποντας καθημερινά αρρώστιες και προβλήματα. Το ίδιο και ο αστυνομικός.
Σιγά μην τον νοιάζει που ο τάδε έγινε πρεζόνι, κλέφτης , βιαστής κλπ.Ή ο καθηγητής/δάσκαλος
που έκανε καλά την δουλειά του και ο νεαρός θέλει να μείνει τούβλο. Υπάρχει μια οικογένεια που πρέπει να ασχοληθεί πέραν της δουλειάς, που έχει προτεραιότητα.
Αυτό με τα βραβεία είναι ότι πιο μούφα, στημένο για να δημιουργηθεί ντόρος να κονομήσουν
κάποιοι. Και δεν μιλάω για το συγκεκριμένο, μιλάω γενικά.
Για να καταλάβεις πόσο μούφα είναι, στα μέσα της δεκαετίας του 90 πήρα ένα χρυσό βραβείο
για ποιότητα μιας εταιρείας που την είχα κλείσει 4 χρόνια πριν.
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
34.232
Μηνύματα
938.519
Μέλη
39.936
Νεότερο μέλος
Nicolakis

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom