maska_29
Member
- Μηνύματα
- 381
- Likes
- 788
- Επόμενο Ταξίδι
- ???
- Ταξίδι-Όνειρο
- Να δω το Σέλας...
Μετά από μια αναζήτηση στο forum δε βρήκα παρόμοιο θέμα και είπα να κάνω την αρχή…
H απώλεια των αποσκευών, έστω και προσωρινά, είναι ταλαιπωρία…
Δυστυχώς πρόκειται κάτι που συμβαίνει σε εκατομμύρια επιβάτες κάθε χρόνο.
Σας έχει συμβεί? Με ποια αεροπορική εταιρία ταξιδεύατε και σε ποια διαδρομή?
Προσωπικά μου έχει συμβεί μόνο μια φορά (φέτος το Πάσχα) σε πτήση Αθήνα-Παρίσι με Air France όπου μια από τις δύο βαλίτσες δεν εμφανίστηκε ποτέ κατά τη διαδικασία παραλαβής των αποσκευών…
Το κακό ήταν ότι είχαμε οργανώσει με τον άντρα μου ένα road trip και δυσκολευόμασταν να συντονιστούμε για την παράδοση των αποσκευών αφού κουνιόμασταν συνεχώς… (τελικά εμπλουτίσαμε το ταξίδι με νέες ταξιδιωτικές προτάσεις… και βρήκαμε την άκρη!)
Το καλό ήταν ότι η συγκεκριμένη εταιρία μας προμήθευσε άμεσα (με το που δηλώθηκε η απώλεια στο Παρίσι) 2 νεσεσέρ με όλα τα είδη πρώτης ανάγκης και μας ενημέρωσε για το δικαίωμά μας να κάνουμε αγορές αξίας 100? για να καλύψουμε τις ανάγκες των πρώτων ημερών (το αναφέρω γιατί σε αντίστοιχη περίπτωση πτήσης με Iberia που γνωρίζω δεν έγινε το παραμικρό... οι επιβάτες πήγαν Santander και οι βαλίτσες ibiza!!! Λέτε να το διάλεξαν μόνες τους??
)
Την επόμενη μέρα βρέθηκε η βαλίτσα (δεν είχε φύγει ποτέ από το Ελ. Βενιζέλος…) και όταν την παραλάβαμε τη συμπληρώσαμε με τα «δώρα» της Air France…
ΥΓ: Να σημειώσω ότι αίτηση για αποζημίωση από την αεροπορική εταιρία πρέπει να την υποβάλετε έως και 21 ημέρες από την ημέρα που παραλάβατε την βαλίτσα.
H απώλεια των αποσκευών, έστω και προσωρινά, είναι ταλαιπωρία…
Δυστυχώς πρόκειται κάτι που συμβαίνει σε εκατομμύρια επιβάτες κάθε χρόνο.
Σας έχει συμβεί? Με ποια αεροπορική εταιρία ταξιδεύατε και σε ποια διαδρομή?
Προσωπικά μου έχει συμβεί μόνο μια φορά (φέτος το Πάσχα) σε πτήση Αθήνα-Παρίσι με Air France όπου μια από τις δύο βαλίτσες δεν εμφανίστηκε ποτέ κατά τη διαδικασία παραλαβής των αποσκευών…
Το κακό ήταν ότι είχαμε οργανώσει με τον άντρα μου ένα road trip και δυσκολευόμασταν να συντονιστούμε για την παράδοση των αποσκευών αφού κουνιόμασταν συνεχώς… (τελικά εμπλουτίσαμε το ταξίδι με νέες ταξιδιωτικές προτάσεις… και βρήκαμε την άκρη!)
Το καλό ήταν ότι η συγκεκριμένη εταιρία μας προμήθευσε άμεσα (με το που δηλώθηκε η απώλεια στο Παρίσι) 2 νεσεσέρ με όλα τα είδη πρώτης ανάγκης και μας ενημέρωσε για το δικαίωμά μας να κάνουμε αγορές αξίας 100? για να καλύψουμε τις ανάγκες των πρώτων ημερών (το αναφέρω γιατί σε αντίστοιχη περίπτωση πτήσης με Iberia που γνωρίζω δεν έγινε το παραμικρό... οι επιβάτες πήγαν Santander και οι βαλίτσες ibiza!!! Λέτε να το διάλεξαν μόνες τους??

Την επόμενη μέρα βρέθηκε η βαλίτσα (δεν είχε φύγει ποτέ από το Ελ. Βενιζέλος…) και όταν την παραλάβαμε τη συμπληρώσαμε με τα «δώρα» της Air France…
ΥΓ: Να σημειώσω ότι αίτηση για αποζημίωση από την αεροπορική εταιρία πρέπει να την υποβάλετε έως και 21 ημέρες από την ημέρα που παραλάβατε την βαλίτσα.