Κοπή πίτας στη Θεσσαλονίκη 2025 (19/1 cafe Colombia)

Πότε θέλετε να κοπεί η πίτα στη Θεσσαλονική;


  • Total voters
    43
  • Poll closed .

vanda

Member
Αφηγητής
Μηνύματα
956
Likes
5.002
Επόμενο Ταξίδι
?
Ταξίδι-Όνειρο
Βιετνάμ και Αργεντινή
Καλησπέρα συμφορουμίτες από τη Θεσσαλονίκη. Θα ήθελα να σας ρωτήσω μήπως έχετε σκεφτεί ημερομηνία κοπής της πίτας για το 2025 στην πόλη σας γιατί θα ήθελα να έρθω και είναι ευκαιρία να βγάλω εισιτήρια την Black Friday (αν βάλουν καμιά καλή προσφορά)
 

vanda

Member
Αφηγητής
Μηνύματα
956
Likes
5.002
Επόμενο Ταξίδι
?
Ταξίδι-Όνειρο
Βιετνάμ και Αργεντινή

vanda

Member
Αφηγητής
Μηνύματα
956
Likes
5.002
Επόμενο Ταξίδι
?
Ταξίδι-Όνειρο
Βιετνάμ και Αργεντινή

evaT

Member
Μέγας Συγγραφέας
Μηνύματα
2.436
Likes
21.489
Επόμενο Ταξίδι
?
Ταξίδι-Όνειρο
Κάθε φορά, το επόμενο
Ψηφίζω 19/1 ..νωρίς να το κάνουμε..μην πάει πάλι Φεβρουάριο
Και γω προτείνω νωρίς, αργότερα θα λείπω. Ας βάλουμε poll με 2-3 ημερομηνίες να βγει μια πλειοψηφία
 

thanassis33

Member
Αφηγητής
Μηνύματα
231
Likes
910
Έχει γίνει ψηφοφορία και έχει αποφασιστεί η πίτα της Αθήνας να γίνεται το πρωτο Σάββατο του Φεβρουαρίου κάθε χρόνου.
 

psilos3

Member
Travelstories Legend
Μηνύματα
8.456
Likes
68.997
Επόμενο Ταξίδι
;
Ταξίδι-Όνειρο
Αναζητείται!
Καλή η περίπτωση να γίνει λίγο πιο νωρίς, ας ανοίξουμε ένα νήμα να οργανωθούμε! :cool:

Γιατί η ψηφοφορία ειναι φεβρουαριο?
Είναι η περσινή αυτή που βλέπεις, πρέπει να φτιάξουμε καινούρια.

18/01 ή 25/01 Σάββατο να γίνει αν είναι δυνατόν
Δύσκολο να μας δώσουν μαγαζί ημέρα Σάββατο...
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
35.150
Μηνύματα
958.910
Μέλη
40.128
Νεότερο μέλος
vasina

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom