Σουηδία Μετανάστευση στη Σουηδία

Panos_Red

Member
Μηνύματα
67
Likes
136
Επόμενο Ταξίδι
Ταιλάνδη
Ταξίδι-Όνειρο
ΗΠΑ
Εξαιτίας των χαλεπών οικονομικών καιρών που η χώρα μας βιώνει η οικογένεια μου αποφάσισε να μεταναστεύσουμε στη Σουηδία και συγκεκριμένα στη Στοκχόλμη.Βασικά είμαι μαθητής της Β'Λυκείου και πιθανότατα θα κάνω εκεί τις σπουδές μου...Έχω ψάξει αρκετά για την πόλη αλλά θα ήθελα και τις δικές σας εντυπώσεις-συμβουλές-προβληματισμούς...Κυρίως με ενδιαφέρει να μάθω για επίπεδο σπουδών,γλώσσα,αντιμετώπιση στους μετανάστες,και φυσικά για την πόλη η οποία όσο έχω δει μοιάζει κουκλίστικη;)




Ευχαριστώ..!
 

karfitsa

Member
Μηνύματα
4.546
Likes
8.036
Δεν ξερω να απαντησω στις ερωτησεις σου,αλλα θελω να σου ευχηθω καλο ταξιδι,να προσαρμοστεις γρηγορα και να πανε ολα καλα για σενα και την οικογενεια σου!
Και,οπωσδηποτε να μας γραψεις τις εντυπωσεις σου!:D
 

a_nikos

Member
Μηνύματα
907
Likes
226
Ταξίδι-Όνειρο
Βορεια Αμερικη
Εξαιτίας των χαλεπών οικονομικών καιρών που η χώρα μας βιώνει η οικογένεια μου αποφάσισε να μεταναστεύσουμε στη Σουηδία και συγκεκριμένα στη Στοκχόλμη.Βασικά είμαι μαθητής της Β'Λυκείου και πιθανότατα θα κάνω εκεί τις σπουδές μου...Έχω ψάξει αρκετά για την πόλη αλλά θα ήθελα και τις δικές σας εντυπώσεις-συμβουλές-προβληματισμούς...Κυρίως με ενδιαφέρει να μάθω για επίπεδο σπουδών,γλώσσα,αντιμετώπιση στους μετανάστες,και φυσικά για την πόλη η οποία όσο έχω δει μοιάζει κουκλίστικη;)




Ευχαριστώ..!