silversurfer
Moderator
- Μηνύματα
- 2.522
- Likes
- 4.767
- Επόμενο Ταξίδι
- Τοσκάνη
- Ταξίδι-Όνειρο
- Γύρος Του Κόσμου
Sucre
Φθάνοντας στο Sucre θαρρείς οτι μπαίνεις σε άλλη χώρα. Τα άγρια τοπία εξαφανίζονται, τα κτήρια γίνονται όμορφα κ ο κόσμος είναι διαφορετικός, πιο κομψός, πιο ωραίος, με λιγότερη αγριάδα στο πρόσωπο. Η Βολιβία είναι η χώρα με ίσως το μεγαλύτερο ποσοστό αυτόχθονου πληθυσμού μεταξύ των χωρών της Νότιας Αμερικής . Αυτό συμβαίνει λόγω του οτι οι Ισπανοι conquistadores τα βρήκαν σκούρα με τη μορφολογία της χώρας κ τις ακραίες συνθήκες που επικρατούν σε πολλά μέρη. Στο El Alto για παράδειγμα βλέπεις άπειρους απόγονους των Quechuas και Aymaras, κάτι που στο Sucre συμβαίνει σε πολυ μικρότερο βαθμό. Η πόλη άνθισε παρέα με το γειτονικό Ποτοσί, μόνο που προτιμόταν απτους Ισπανούς celebrities της εποχής
λόγω του γλυκού κλίματος καθώς επίσης επειδή είναι κ πολύ πιο χαμηλά σε υψόμετρο (μόλις 2800μ). Ονομάζεται κ «Λευκή Πόλη» λόγω του χαρακτηριστικού χρώματος των κτηρίων της στο ιστορικό κέντρο του οποίο αποτελεί κ μνημείο παγκόσμιας κληρονομιάς της UNESCO.
Σε σχέση με το Ποτοσί, εδώ οι επιλογές για διαμονή είναι απείρως περισσότερες με άψογο value for money. Μείναμε στο καλύτερο κατάλυμα όλης της εκδρομής πληρώνοντας τα λιγότερα χρήματα. Η επιλογή μας ήταν ένα 4* ξενοδοχείο επι της κεντρικής πλατείας Plaza 25 de Mayo. Σκάμε μύτη λοιπόν στη ρεσεψιον έχοντας κράτηση για την επόμενη μέρα (μιας κ δεν ακολουθήσαμε την εκδρομή στο Salar μέχρι τέλους). Ευτυχώς το ξενοδοχείο ήταν ψιλοάδειο κ χωρίς κανένα πρόβλημα μας έβαλαν να διαλέξουμε (!!) πιο δωμάτιο θέλουμε κ τελικά καταλήξαμε στη σουίτα τους με μπαλκονάκι φάτσα κάρτα στη πλατεία κ με υδρομασάζ
(οχι οτι το χρησιμοποιήσαμε βέβαια). Η Μ. που ενθουσιάζεται με κάτι τέτοια άρχισε να παίρνει σιγά σιγά τα πάνω της κ φύγαμε για βόλτα στη πόλη.
Το Sucre φημίζεται ως μια απτις ομορφότερες πόλεις της Νότιας Αμερικής, κάτι που δεν μπορώ να επιβεβαιώσω, άλλα σίγουρα είναι η γοητευτικότερη πόλη της Βολιβίας. Χωρίς να έχει κάποιο must see landmark, αποτελεί απο μόνη της αξιοθέατο κ ήταν ιδανικό stopover για μας μετά απο το συνεχές τρέξιμο, τις δυσκολίες του υψομέτρου κ την περιπέτεια με την υγεία της Μ. Μείναμε 2 μέρες κ πραγματικά απολαύσαμε την ατμόσφαιρα, την ομορφιά του ιστορικού κέντρου
ρίξαμε μπόλικο περπάτημα
ανεβήκαμε σε εκκλησίες κ καμπαναριά,
By the way, επιδοθήκαμε κ σε μια συνεχή ανταλλαγή email για να επιβεβαιώσουμε οτι όντως η αλλαγή μέρας στην πτήση μας που ζητήσαμε απτην Boa (Boliviana de Aviacion) θα μας κόστιζε μόλις 4 ευρώ ανα άτομο (!!!) --- κ η όλη επικοινωνία μαζί τους έγινε πανεύκολα κ απροβλημάτιστα.
Η πτήση για ΛαΠαζ μας κόστισε περίπου 45 ευρώ κ ήταν η φθηνότερη εσωτερική που κλείσαμε στο ταξίδι. Το αεροδρόμιο του Sucre είναι μικρό κ σχετικά καινούριο κ είναι κυριολεκτικά στη μέση του πουθενά
καμιά ώρα δρόμο με ταξί απο την πόλη.
Επόμενη στάση : Λίμνη Τιτικάκα
Φθάνοντας στο Sucre θαρρείς οτι μπαίνεις σε άλλη χώρα. Τα άγρια τοπία εξαφανίζονται, τα κτήρια γίνονται όμορφα κ ο κόσμος είναι διαφορετικός, πιο κομψός, πιο ωραίος, με λιγότερη αγριάδα στο πρόσωπο. Η Βολιβία είναι η χώρα με ίσως το μεγαλύτερο ποσοστό αυτόχθονου πληθυσμού μεταξύ των χωρών της Νότιας Αμερικής . Αυτό συμβαίνει λόγω του οτι οι Ισπανοι conquistadores τα βρήκαν σκούρα με τη μορφολογία της χώρας κ τις ακραίες συνθήκες που επικρατούν σε πολλά μέρη. Στο El Alto για παράδειγμα βλέπεις άπειρους απόγονους των Quechuas και Aymaras, κάτι που στο Sucre συμβαίνει σε πολυ μικρότερο βαθμό. Η πόλη άνθισε παρέα με το γειτονικό Ποτοσί, μόνο που προτιμόταν απτους Ισπανούς celebrities της εποχής
Σε σχέση με το Ποτοσί, εδώ οι επιλογές για διαμονή είναι απείρως περισσότερες με άψογο value for money. Μείναμε στο καλύτερο κατάλυμα όλης της εκδρομής πληρώνοντας τα λιγότερα χρήματα. Η επιλογή μας ήταν ένα 4* ξενοδοχείο επι της κεντρικής πλατείας Plaza 25 de Mayo. Σκάμε μύτη λοιπόν στη ρεσεψιον έχοντας κράτηση για την επόμενη μέρα (μιας κ δεν ακολουθήσαμε την εκδρομή στο Salar μέχρι τέλους). Ευτυχώς το ξενοδοχείο ήταν ψιλοάδειο κ χωρίς κανένα πρόβλημα μας έβαλαν να διαλέξουμε (!!) πιο δωμάτιο θέλουμε κ τελικά καταλήξαμε στη σουίτα τους με μπαλκονάκι φάτσα κάρτα στη πλατεία κ με υδρομασάζ
(οχι οτι το χρησιμοποιήσαμε βέβαια). Η Μ. που ενθουσιάζεται με κάτι τέτοια άρχισε να παίρνει σιγά σιγά τα πάνω της κ φύγαμε για βόλτα στη πόλη.Το Sucre φημίζεται ως μια απτις ομορφότερες πόλεις της Νότιας Αμερικής, κάτι που δεν μπορώ να επιβεβαιώσω, άλλα σίγουρα είναι η γοητευτικότερη πόλη της Βολιβίας. Χωρίς να έχει κάποιο must see landmark, αποτελεί απο μόνη της αξιοθέατο κ ήταν ιδανικό stopover για μας μετά απο το συνεχές τρέξιμο, τις δυσκολίες του υψομέτρου κ την περιπέτεια με την υγεία της Μ. Μείναμε 2 μέρες κ πραγματικά απολαύσαμε την ατμόσφαιρα, την ομορφιά του ιστορικού κέντρου
ανεβήκαμε σε εκκλησίες κ καμπαναριά,
(οι κούκλες που σας έλεγα σε προηγούμενο κεφάλαιο)
αράξαμε σε καφε με θέα (κ χωρίς
)
επιδοθήκαμε σε people watching στις πλατείες
φάγαμε καλά, πολυ καλά (το tripadvisor μας οδήγησε σε ένα άψογο μικρό εστιατόριο γαλλικού τύπου όπου δοκίμασα για πρώτη φορά αργεντίνικη μπριζόλα – η Αργεντινή άλλωστε είναι 2 τσιγάρα δρόμος απο κει) κ επιτέλους ήπιαμε κ αλκοόλ που τόσες μέρες αποφεύγαμε (η παρακείμενη κοιλάδα της Tarija φημίζεται για τα κρασιά της ---
(άλλα κ οι μπύρες δεν ήταν άσχημες - αν βρεθείτε ποτε Βολιβία ιδου η καλύτερη)
κ γενικά περάσαμε καλά κ γεμίσαμε μπαταρίες για τη συνέχεια.αράξαμε σε καφε με θέα (κ χωρίς
By the way, επιδοθήκαμε κ σε μια συνεχή ανταλλαγή email για να επιβεβαιώσουμε οτι όντως η αλλαγή μέρας στην πτήση μας που ζητήσαμε απτην Boa (Boliviana de Aviacion) θα μας κόστιζε μόλις 4 ευρώ ανα άτομο (!!!) --- κ η όλη επικοινωνία μαζί τους έγινε πανεύκολα κ απροβλημάτιστα.
Επόμενη στάση : Λίμνη Τιτικάκα
θαρρείς διακοσμημένο απτον Ταμτάκο. Ήμασταν οι μόνοι ξένοι κ οι υπόλοιποι ήταν κάτι θρυλικές μορφές Aymara με πολύχρωμα μακριά φουστάνια, ένα πάκο τάπερ κ λοιπά εδέσματα στον ώμο κ μακρινή εως τελείως απόμακρη σχέση με το μπάνιο κ το σαμπουάν

κ αυτός για να γλιτώσει μας έδωσε τελικά ένα πιο μικρό μεν, πιο ζεστό κ κυρίως πιο κεντρικό (= με θέα στον κόλπο) δωμάτιο κ μας έκανε κ έκπτωση για την ταλαιπωρία. Είχαμε κ κήπο όπου έβοσκαν αγέρωχα μικρά λάμα
Φθάνουμε στο πρώτο οικισμό (Yumani), ωραίο τοπίο, πράσινο με σπιτάκια κ καφε περιμετρικά, μας άρεσε πολύ άλλα δεν κατεβήκαμε, εμείς πηγαίναμε στο επόμενο, το Challapampa. Ξαναξεκινάει το πλοιαράκι, αργά, αργά κ σταθερά κ τα νεύρα μας κουρέλια. Πάνω απτον οικισμό αυτό έχει κάποια μικρά αρχαία απτην περίοδο των Incas κ μπορείς είτε να κάνεις hiking κανα 3ωρο ώστε να φθάσεις στο προηγούμενο οικισμό Yumani είτε να επιστρέψεις με το πλοίο. Έλα όμως που το στομάχι του silversurfer είχε διαφορετική γνώμη. Μια που ξεκινήσαμε να ανέβουμε κ μια που γυρίσαμε σχεδόν τρέχοντας για να επισκεφθούμε την «ο Θεος να την κάνει τουαλέτα» όπου για καζανάκι είχε έναν κουβά νερό. Την επισκεφθήκαμε αμφότεροι (ήρωες) κ ευτυχώς είχαμε μαζί μας στο σακίδιο πλάτης χαρτί υγείας, αλλιώς δεν ξέρω αν γυρνούσαμε ζωντανοί !!!

Ε κάτι τέτοιο με πιο πολύ τούλι κ σε μαύρο. Ήταν μια ζωντανή κινούμενη κουνουπιέρα !!!!
)
