Μογγολία Μογγολία: ονειρεμένο και ονειρικό ταξίδι

jmar

Member
Μηνύματα
333
Likes
5.226
Επόμενο Ταξίδι
Overlanding Africa
Ταξίδι-Όνειρο
World
Εξαιρετική ιστορία @travelbreak , αυθεντική και με αρκετές λεπτομέρειες, ελπίζω κάποια στιγμή να πατήσω αυτά τα χώματα με την μπεμπα μου :). Πέρσι καθώς ανέβαινα από Καζακστάν πηγαίνοντας για Ρωσία, στο μυαλό μου ήταν να κάνω μια ''στροφή'' δεξιά αλλά δυστυχώς δεν υπήρχε χρόνος! Τώρα απλά ονειρεύομαι τα Αλται, την Σιβηρία την Μογγολία και ίσως το τέρμα στο Βλαδιβοστοκ, αν και περνάει και λίγο απ το κουζουλό κρητικό μυαλό μου ο θρυλικός δρόμος των οστών έως το Magadan...:rolleyes-80:. Είμαι καλά γιατρέ μου? :haha:
 
Μηνύματα
1.992
Likes
6.323
Εξαιρετική ιστορία @travelbreak , αυθεντική και με αρκετές λεπτομέρειες, ελπίζω κάποια στιγμή να πατήσω αυτά τα χώματα με την μπεμπα μου :). Πέρσι καθώς ανέβαινα από Καζακστάν πηγαίνοντας για Ρωσία, στο μυαλό μου ήταν να κάνω μια ''στροφή'' δεξιά αλλά δυστυχώς δεν υπήρχε χρόνος! Τώρα απλά ονειρεύομαι τα Αλται, την Σιβηρία την Μογγολία και ίσως το τέρμα στο Βλαδιβοστοκ, αν και περνάει και λίγο απ το κουζουλό κρητικό μυαλό μου ο θρυλικός δρόμος των οστών έως το Magadan...:rolleyes-80:. Είμαι καλά γιατρέ μου? :haha:
Είσαι πολύ καλά, με εξαιρετική διαύγεια νου, για να επιθυμείς αυτά που αξίζουν. :D
Ειδικά η τελευταία οδός που ανέφερες, έχει δημιουργήσει συνεχόμενους οργασμούς σε κάποιο ροζ γουρούνι. Εεεεε, @hydronetta ??? :xalara::xalara:
 

travelbreak

Member
Μηνύματα
1.762
Likes
14.566
Επόμενο Ταξίδι
???
Ταξίδι-Όνειρο
Υπερσιβηρικός
ελπίζω κάποια στιγμή να πατήσω αυτά τα χώματα με την μπεμπα μου
Σε συμβουλεύω να ενημερωθείς αν το GPS θα σου δείχνει τους «αφανείς» δρόμους στην έρημο Γκόμπι. Μέχρι και οι δικοί μας οδηγοί χάθηκαν, αλλά είχαν κανονισμένα σημεία συνάντησης, αφού το κινητό δεν είχε σήμα.
Είμαι καλά γιατρέ μου?
Αφού κατάφερες και έκανες τέτοιο ταξίδι το περασμένο καλοκαίρι, μια χαρά μου φαίνεσαι.


Έχω δει και κάτι άλλους!!!