Μπραβο στην booking

ioanna balla

Member
Μηνύματα
1.354
Likes
565
Επόμενο Ταξίδι
geneva!!!
Ταξίδι-Όνειρο
αμερική
σωστά,...παντα πρεπει να διαβαζουμε την πολιτική καθε ξενοδοχείου για να μην βρεθουμε προ απροοπτου ειτε κλεινουμε απο το ιδιο το ξενοδοχειο η απο καποιο αλλο σάιτ...
αλλα ...πιστευω οτι στην πλειονοτητα τα ιδια τα ξενοδοχεια χρεωνουν την στιγμη της κράτησης απο λιγο που το εχω ψάξει...ισως επεσες στην περιπτωση..διορθωστε αν κανω λάθος... καποιοι ισως εχουν περισσοτερη εμπειρια οσον αφορα κρατησεις απο τα ιδια τα σάιτ των ξενοδοχείων..
 

babaduma

Member
Μηνύματα
5.087
Likes
8.031
Επόμενο Ταξίδι
terra incognita
Ταξίδι-Όνειρο
α του Κενταύρου
σωστά,...παντα πρεπει να διαβαζουμε την πολιτική καθε ξενοδοχείου για να μην βρεθουμε προ απροοπτου ειτε κλεινουμε απο το ιδιο το ξενοδοχειο η απο καποιο αλλο σάιτ...
αλλα ...πιστευω οτι στην πλειονοτητα τα ιδια τα ξενοδοχεια χρεωνουν την στιγμη της κράτησης απο λιγο που το εχω ψάξει...ισως επεσες στην περιπτωση..διορθωστε αν κανω λάθος... καποιοι ισως εχουν περισσοτερη εμπειρια οσον αφορα κρατησεις απο τα ιδια τα σάιτ των ξενοδοχείων..
Στο 90% των περιπτώσεων που έκλεισα απ' ευθείας με το ξενοδοχείο, η πληρωμή έγινε την ώρα της αναχώρησης (ασχέτως αν είχαν δοθεί στοιχεία πιστωτικής κάρτας ή όχι). Μέσω booking, άλλες φορές τα πήραν τα χρήματα αμέσω σχεδόν, άλλες μια βδομάδα πριν την άφιξη (οι μη επιστρέψιμες χρεώσεις), άλλες καθόλου. Όπως ειπώθηκε, εξαρτάται απ' το ξενοδοχείο.
 

nera_gr

Member
Μηνύματα
816
Likes
193
Επόμενο Ταξίδι
Ρώμη!
Ταξίδι-Όνειρο
Κεντρική Αφρική
Ναι, στην πλειονότητα των ξενοδοχείων όπου έχω διαμείνει κι εγώ, ισχύει αυτό που λέει ο baba. κρατούν τα στοιχεία της πιστωτικής για ασφάλεια, και μόνο σε περίπτωση μη εμφάνισης τραβούν από την κάρτα ένα ποσό (νομίζω της πρώτης νύχτας). Πληρώνεις με κάρτα ή μετρητά στην αναχώρηση.
 

tripakias

Member
Μηνύματα
8.218
Likes
12.877
Επόμενο Ταξίδι
Λατινική Αμερική
Ταξίδι-Όνειρο
Εκεί
Οπως σωστα εχει ειπωθει τα παντα ειναι θεμα πολιτικης ξενοδοχειου και νομοθεσιας του καθε κρατους. Σχεδον ολα τα σοβαρα ξενοδοχεια δεν χρεωνουν την καρτα πριν την αναχωρηση. Σε περιπτωση ακυρωσης ή μη εμφανισης χρεωνουν οτι λεν οι οροι κρατησης. Απο 0 εως ολοκληρο το ποσο.
Συνηθως συμβαινει αυτο που λεν οι απο πανω για χρεωση 1 ή 2 ημερων.
Προσοχη: Στο αποδεικτικο της κρατησης παντα να αναγραφεται η τιμη του δωματιου. Εαν δεν αναγραφεται (σπανιο αλλα συμβαινει) η τιμη του δωματιου, το ξενοδοχειο μπορει να ισχυριστει οτι η συμφωνηθεισα τιμη ειναι ιση με την τιμη πορτας (που ειναι εως και 100% ακριβοτερη).
 
Last edited by a moderator:

erminathess

Member
Μηνύματα
566
Likes
321
Ταξίδι-Όνειρο
αργεντινη,μεξικο
Επειτα απο ενα μηνα σκληρων διαπραγματευσεων με αισιο τελος, θα ηθελα να μοιραστω μαζι σας την ευχαριστη εμπειρια μου απο το προσωπικο του customer service της booking σχετικα με ενα προβλημα που αντιμετωπισα σε προσφατες κρατησεις που επιχειρησα μεσω του γνωστου site κρατησεων.

Στις 17 Φεβρουαριου 2014 εκανα 4 κρατησεις για καποια σαββατοκυριακα των μηνων Ιουλιου-Αυγουστου σε ξενοδοχειο της χαλκιδικης - (διαμονη σαββατο βραδυ). Οι κρατησεις αφορουσαν ενα double room με επιστρεψιμη χρεωση. Να σημειωθει ότι την ιδια ημερα το πρωι ειχα επικοινωνησει απευθειας με το ξενοδοχειο για να κανω απευθειας τις κρατησεις το οποίο μου απάντησε οτι δεν μπορει να μου επιβεβαιωσει διαθεσιμοτητα για ολες τις ημερες που ηθελα διοτι εχουν πολιτικη ελαχιστης διαμονης 3-5 διανυκτρευσεων για τους μηνες Ιούλιο και Αυγουστο, παρα μονο για ενα διημερο του Ιουλιου, παρα το γεγονος οτι ειμαστε επι σειρα ετων πελατες στο συγκεκριμενο ξενοδοχειο (διαμονη σαββατοκυριακο). Το απογευμα της ιδιας ημερας ομως παρατηρησα οτι στο booking ολες οι ημερομηνιες ηταν διαθεσιμες και προχωρησα στις κρατησεις που εκανα.

Την επομενη ημερα το πρωι (18.2) ελεγχοντας και παλι τη σελιδα του booking διαπιστωνω οτι το ξενοδοχειο εβαλε restriction ελαχιστης παραμονης 5 ημερων. Την ιδια ημερα μου ερχονται αυτοματοποιημενα μηνυματα απο booking ότι το ξενοδοχειο δεν μπορεσε να χρεωσει την καρτα μου λογω έλλειψης διαθεσιμου υπολοιπου και αν δεν χρησιμοποιησω αλλη καρτα ή αν δεν τακτοποιησω την υπαρχουσα και την ξαναδωσω στο συστημα εντος 24 ωρων, οι κρατησεις μου θα ακυρωθουν. Για να μην τα πολυλογω επικοινωνησα με την Τράπεζα μου και μου επιβεβαιωσε οτι δεν εχει κανενα προβλημα ρευστοτητας αλλα και οτι κανεις δεν προσπαθησε να χρεωσει την καρτα μου και ενημερωσα το booking σχετικα για να το μεταφερει το ξενοδοχειο.

Παρολα αυτα στις 20.2.2014 το ξενοδοχειο ακυρωσε τις κρατησεις μου. Ακολουθησαν παρα πολλες διαπραγματευσεις για την επαναφορα των κρατησεων μου αλλα το ξενοδοχειο ηταν ανενδοτο. Επεμενε οτι δηθεν εκανε προσπαθεια χρεωσης και οταν ζητησα σχετικο παραστατικο απαντησε οτι ¨δεν ειναι αστυνομικος επιθεωρητης και να αποδειξει ο πελατης τα οσα ισχυρίζεται" . Περιορισα με δικη μου πρωτοβουλια τις κρατησεις μου στο ημισυ ζητωντας 2 απο τις αρχικες 4 και μαλιστα για τον Ιουλιο μονο, αλλα και παλι δεν εγινε δεκτο το αιτημα μου για επαναφορα αλλα " κατ’ εξαιρεση επειδη ειμαστε τακτικοι πελατες¨ το ξενοδοχειο για να επαναφερει τις κρατησεις μας προτεινε αλλο τυπο δωματιου (juniorsuite) πιο ακριβο, με μη επιστρεψιμη χρεωση.

Τελικα το booking μου ζητησε επισημο εγγραφο απο την Τραπεζα στο οποίο να φαινεται οτι δεν εγινε καμια προσπαθεια χρεωσης της καρτας μου απο το συγκεκριμενο ξενοδοχειο, το οποίο και τους προσκόμισα. Ομως το ξενοδοχειο συνεχισε να αρνειται την επαναφορα των 2 κρατησεων μου με τις ιδιες δικαιολογιες. Καινουργιες κρατησεις φυσικα δεν μπορουσα να κανω διοτι ειχαν βαλει τον ορο της ελαχιστης παραμονης 5 ημερων.

Τελικα το θεμα πηγε στους supervisor οι οποίοι επειτα απο επικοινωνια με το ξενοδοχειο μου απαντησαν οτι μπορω να επαναφερω τις κρατησεις που επιθυμω.

Προτου επαναφερω τις κρατησεις μου, επικοινωνησα απευθειας με το ξενοδοχειο διοτι μετα απο ολα οσα μεσολαβησαν δεν ηθελα να παω εκει και να αντιμετωπισω αρνητικη συμπεριφορα, τους εγραψα λοιπον ότι λογω της συμπεριφορας τους αισθανομαι ανεπιθυμητη και αν ισχυει αυτο δεν εχει νοημα οποιαδηποτε κρατηση και και μου απαντησαν η συμπεριφορα του booking απεναντι τους τους αναγκασε να διακοψουν τη συνεργασια τους, οντως εχουν βγει απο το συστημα προς το παρον, και για αυτους ισχυει κανονικα η αρχικη προσφορα που μου εκαναν και ειμαι καλοδεχουμενη στο ξενοδοχειο τους.

Τελικα στις 21.3.2014, για να μη θεωρηθω ανακολουθη σε σχεση με τα αιτηματα μου, γεγονος το οποιο ανεφερα στο ξενοδοχειο, επανεφερα μεσω booking τις 2 απο τις 4 αρχικες μου κρατησεις (το σκ που μου επιβεβαιωσε κ το ξενοδοχειο και 1 ακομη) εχοντας παντα το δικαιωμα ακυρωσης.

Πυρρειος νικη θα μου πειτε.. Συμφωνω.. Ομως για μενα ηταν μια δικαιωση.

Θεωρω οτι εαν οι κρατησεις ειχαν γινει απο οποιοδηποτε αλλο πρακτορειο δεν θα φταναμε στο ιδιο αποτέλεσμα.. Ολο αυτο το διαστημα ειχα τακτικη επικοινωνια με ελληνες εκπροσωπους της booking, οι οποίο πραγματικα προσπαθουσαν με καθε τροπο να δωσουν αμεσα μια λυση. Μπορει πολλες φορες να βρισκω σε αλλα site κρατησεων φτηνοτερες τιμες, όμως επειτα απο την προσφατη εμπειρια μου καταλαβα οτι δεν ειναι μονο η τιμη που μετραει αλλα και το service ειναι εξισου σημαντικο, ειδικα για οσους ταξιδευουν συχνα..
 

North66

Member
Μηνύματα
4.383
Likes
5.265
Επόμενο Ταξίδι
Μαδέρα - Αζόρες
Ταξίδι-Όνειρο
Γροιλανδία
Απορώ γιατί επέμενες να κλείσεις στο συγκεκριμένο ξενοδοχείο όταν η στάση τους ήταν ξεκάθαρη ότι δεν επιθυμούσαν κρατήσεις λίγων διανυκτερεύσεων για το καλοκαίρι.
 

karfitsa

Member
Μηνύματα
4.548
Likes
8.071
Και επιπλεον,αυτων που ειπε ο North,αφου εισαστε πελατες χρονια,θα επρεπε να σας εξυπηρετησουν αμεσα και με οσες διανυκτερευσεις θελατε.Η πολιτικη του ξενοδοχειου ειναι ανεπιτρεπτη...
 

panpan

Member
Μηνύματα
7.220
Likes
29.930
Το customer service της booking είναι εδώ στην Βαρκελώνη παρ'όλο που η έδρα της εταιρίας
αν θυμάμε καλά είναι στην Ολλανδία.Το προσωπικό της είναι πολύ καλά εκπαιδευμένο και
δίνουν μεγάλη σημασία στην εξυπερέτηση των πελατων.
Θα εκτυπώσω τα σχόλια σου και θα τους τα στείλω.Ευχαριστούμε που το μοιράστηκες
μαζί μας το θέμα σου.
 

erminathess

Member
Μηνύματα
566
Likes
321
Ταξίδι-Όνειρο
αργεντινη,μεξικο
Ολα αυτα τα χρονια που πηγαινουμε στο ξενοδοχειο αυτο υπαρχει η ιδια πολιτικη 3 και 5 ελαχιστων διανυκετρευσεων αλλα μεσω ιντερνετ καθε χρονο εκανα μονοημερες κρατησεις απο διαφορα site κρατησεων χωρις ποτε να αντιμετωπισω προβλημα. Οι δε υπαλληλοι της reception σε σχετικη παλαιοτερη κουβεντα μας με ειχαν ενημερωσει οτι μπορω να κανω κρατηση και για σαββατοκυριακο. Γενικα το ξενοδοχειο αποφευγει τις ολογοημερες κρατησεις και για το λογο αυτο δεν εχει σχεδον καθολου ελληνες, ειδικα τον Ιουλιο που πηγαινουμε εμεις, και μαλιστα αυτο ειναι το παραπονο του προσωπικου οι οποίοι καθε φορα που μας βλεπουν μας λενε "καλα που ειστε κ εσεις, κοντευουμε να ξεχασουμε τα ελληνικα" !

North, η αληθεια ειναι ως πελατες πολλων χρονων δεν περιμενα αυτη τη συμπεριφορα..Ακομη και οτι εφτασαν στο σημειο να " βγουν" απο τη booking δειχνει πολλα.. Οσον αφορα στην ουσια του ερωτηματος ο λογος ειναι πολυ απλος: γιατι για εμας ειναι πολυ απλα το καλυτερο με διαφορα ξενοδοχειο της χαλκιδικης (ενταξει μετα το Danai στο οποίο δεν εχουμε παει) και εχουμε τις ωραιοτερες αναμνησεις απο την παραμονη μας εκει. Τον τελευταιο μαλιστα χρονο μας ειχαν ανβαθμισει 2 φορες σε σουιτα και περασαμε βασιλικα! Επισης ειναι απο τα ελαχιστα pet friendly ξενοδοχεια και αυτο μας εξυπηρετουσε πολυ!
 

erminathess

Member
Μηνύματα
566
Likes
321
Ταξίδι-Όνειρο
αργεντινη,μεξικο
Θα εκτυπώσω τα σχόλια σου και θα τους τα στείλω.Ευχαριστούμε που το μοιράστηκες
μαζί μας το θέμα σου.
Δηλαδη ολοι αυτοι οι ελληνες με τους οποιους μιλουσα μενουν στην ισπανια? Εντυπωσιακο! Σ ευχαριστω pan pan ειναι το λιγοτερο που μπορουσα να κανω απεναντι τους, πραγματικα το αξιζουν!
 

PPhanny

Member
Μηνύματα
67
Likes
36
Και επειδή το καλό πρέπει να λέγεται , και εγώ εντυπωσιάστηκα από το προσωπικό της booking (έλληνες). Πρόσφατα , έκανα λάθος στις ημερομηνίες μιας κράτησης , τους έστειλα μέιλ, ανέλαβαν να συνενοηθούν με το ξενοδοχείο και πήραν τηλέφωνο ευγενέστατα και με ενημέρωσαν ότι το ξενοδοχείο δέχτηκε αλλαγή χωρίς πρόστιμα αν και η κράτηση ήταν μη επιστρέψιμη.
 

sofitrip

Member
Μηνύματα
19
Likes
1
Επόμενο Ταξίδι
???????
Ταξίδι-Όνειρο
ΒΑΝΚΟΥΒΕΡ - ΑΛΑΣΚΑ
καλησπερα σας κα χρονια πολλα θα ηθελα να μοιραστω μαζι σας την προσφατη περιπετια που ειχα με την booking μηπως βρω και εγω καποια δικαιωση στην περιπτωση μου.
Στις 21/4 κανω κρατηση σε ξενοδοχειο του λονδινου 58 ευρω τις 4 νυχτες το νοεμβριο του 14 μαλιστα μου φανηκε απιστευτη η τιμη ομως το site μηλουσε για εκπτωση 85 τοις 100 φθηνοτερα..
η κρατηση εγινε κανονικα με επιβεβαίωση στο ε-μαιλ. σήμερα 25/4 μου τηλεφώνησαν εκπροσωποι του σαιτ κα μου ειπαν οτι εχει γινει λαθος και οτι δεν μπορουνε να μας δωσουνε το δωματιο σε αυτη την τιμη, η τιμη που μπορουνε να μας δωσουνε ειναι η 80 λιρες τη βραδια. δεν ξερω πως να το χειριστώ. αν μπορειται και γνωριζετε κατι θα ηθελα να μου πειτε.. τη γνωμη σας!
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Ενεργά Μέλη

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
34.091
Μηνύματα
931.155
Μέλη
39.835
Νεότερο μέλος
rikios

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom