Olympic Air Ολυμπιακή: Τέλος στις πτήσεις από Αθήνα προς Θεσσαλονίκη, Ηράκλειο και Ρόδο

gianni1966

Member
Μηνύματα
211
Likes
72
Επόμενο Ταξίδι
Λατρεμενη Αβανα...
Ταξίδι-Όνειρο
Ν. Αμερικη(Περου,Βολιβια)
Αυτο που θελω να πω Traveller, ειναι ξεκαθαρο....Οτι καρτελ και μονοπωλια, στρεβλωνουν την αγορα και τον ανταγωνισμο. Και εχω πλειστα παραδειγματα σε πολλους τομεις, σε αυτην την χωρα, οπως γαλα, καυσιμα και λοιπα...Οσο για το αν δημιουργω εντυπωσεις, να σε ενημερωσω οτι καμμια εντυπωση δεν θελω να δημιουργησω. Να σου πω μονο, οτι αναζητωντας εισιτηριο one way για Θεσ/νικη, μεσω του skyscanner, το βρηκα στην καταπληκτικη τιμη των 114 ευρω...και μην μου πεις οτι τον Αυγουστο τοσο παιζουν οι τιμες, γιατι οπως προειπα, μιλω για one way διαδρομη....Οσο για τις επιδοτησεις των αγονων γραμμων, θεωρω απαραδεκτο ο καθε κυριος Βγενοπουλος να εισπρατει την κρατικη επιδοτηση και να μου εχει το Αθηνα-Λερος 185 ευρω και το Αθηνα-Λημνος 200 ευρω! Στην τελικη, ας βαλει τις τιμες σε οποιο υψος γουσταρει, οχι ομως με τα χρηματα της κρατικης επιδοτησης, που ειναι χρηματα των Ελληνων φορολογουμενων.. Οσο για το ποσες εταιρειες, αντεχει η εσωτερικη αγορα, αυτο θα το καθορισει μονο ο ανταγωνισμος και η ελευθερη αγορα. Εμενα, σαν επιβατη, αυτο που μ'ενδιαφερει ειναι να πετω με ασφαλεια και με λογικες τιμες. Κι αν αυτοι οι ''κυριοι'', νομιζουν οτι σε καιρους τετοιας τρομακτικης κρισης, μπορουν να χρεωνουν τον ''κουκο αηδονι'', για να ταξιδεψει καποιος στην Ελλαδα, ας πετανε μονοι τους...η ας κλεισουν τα μαγαζακια τους. Ειναι σιγουρο, οτι καποιοι αλλοι επιχειρηματιες, θα ερθουν στην θεση τους, γιατι παντα η αγορα εχει την δυναμικη της αυτορυθμισης, αρκει να λειτουργει με ορους πραγματικα ανοικτους και αντιμονοπωλιακους...
 

thessaris

Member
Μηνύματα
599
Likes
871
Για πολλά χρόνια πάντως και κατά τη διάρκεια του ελληνικού "σοσιαλιστικού" (λέμε τώρα) παραδείσου το Θεσσαλονίκη-Αθήνα το έκανε μία εταιρεία, η κρατική ΟΑ.

Ή θα έχουμε ελεύθερη αγορά, που σημαίνει ότι όποιος θέλει κάνει το δρομολόγιο (όπως τώρα) αλλά αν οι οικονομικές συνθήκες δεν το επιτρέπουν κανείς δεν θα έρθει να το κάνει, είτε θα έχουμε ελεγχόμενη αγορά όπου θα υπάρχει μια κρατική εταιρεία που θα το κάνει. Δοκιμάσαμε το δεύτερο για πολύ καιρό και ακόμα πληρώνουμε γ....τικα. Στο Θεσσαλονίκη-Χανιά ο ιδιώτης ξένος (Ryanair) θεωρεί ότι θα κερδίσει και ήρθε να ανταγωνιστεί τον εγχώριο (Aegean). Μπορεί το ίδιο να γίνει και σε άλλες γραμμές, μπορεί και σε καμία.
 

maltakias

Member
Μηνύματα
2.538
Likes
3.226
Επόμενο Ταξίδι
Όπου λάχει
Ταξίδι-Όνειρο
Περού
Κρατικοδίαιτος καπιταλισμός.Μόνο στην Ελλάδα.Οι ίδιοι που τα τσεπώνουν από επιδοτήσεις,φοροαπαλλαγές και ανακεφαλαιοποιήσεις είναι οι ίδιοι που δίνουν μαθήματα περί κρατικής σπατάλης.Προ ολίγου ακόμα ένας οδηγήθηκε στη ΓΑΔΑ -όχι ότι θα μείνει μέσα,δεν είναι δα κανένας αναρχικός- για υπεξαίρεση και ξέπλυμα χρήματος από τις τράπεζές του.

Κι εδώ συζητάμε τι καλό παλικάρι είναι ο Βγενό.Δεν είμαστε καθόλου με τα καλά μας.

Όπως και να'χει το θέμα πάντως,δεν θα αλλάξετε τους οικονομικούς όρους επειδή έτσι σας βολεύει.Και αυτό που συμβαίνει ονομάζεται ιδιωτικό μονοπώλιο.Τελεία και παύλα.
 

Traveller

Member
Μηνύματα
3.935
Likes
3.921
Κι ύστερα μιλάς για λαϊκισμό;


Μα τώρα σοβαρά μιλάς? Εσύ δεν μίλησες για καρτέλ και μονοπώλια... εγώ ξεκαθαρίζω απλοϊκά αλλά απόλυτα γιατί δεν υπάρχουν μονοπώλια στις αεροπορικές εταιρίες... εάν ήταν κερδοφόρες θα μπορούσε ο καθένας μεγαλοκαπιταλιστής να αγόραζε 10 αεροπλάνα και να πέταγε όπου ήθελε στην Ελλάδα ή στο εξωτερικό χωρίς να δώσει λογαριασμό σε κανέναν... καμποτάζ και άλλοι περιορισμοί πλήν άγονων και ειδικών συνφωνιών με κράτη εκτός Ε.Ε δεν υπάρχουν...

Και κάτι άλλο γιατί διαβάζω κουφά και θα τρελαθώ... όσοι βρίσκουν τα 200€ για Ρώμη πολλά, γιατί δεν αναρωτιούνται γιατί ο Λίγδης δεν πετάει καθημερινά, χειμώνα - καλοκαίρι από την Αθήνα στην Ρώμη για να σπάσει τις τιμές? Μήπως γιατί είναι κάτι παραπάνω από βέβαιο ότι θα έμπαινε μέσα?
 
Last edited by a moderator:

Traveller

Member
Μηνύματα
3.935
Likes
3.921
Και εχω πλειστα παραδειγματα σε πολλους τομεις, σε αυτην την χωρα, οπως γαλα, καυσιμα και λοιπα...
Μόνο που εδώ μιλάμε για αεροπορικές εταιρίες και όχι για γάλα... και είναι γνωστό ανά τον κόσμο, ότι ο συγκεκριμένος κλάδος αντιμετωπίζει σοβαρά οικονομικά προβλήματα... με άλλα λόγια κάθε τόσο φουντάρει και μια εταιρία...

Οσο για το αν δημιουργω εντυπωσεις, να σε ενημερωσω οτι καμμια εντυπωση δεν θελω να δημιουργησω. Να σου πω μονο, οτι αναζητωντας εισιτηριο one way για Θεσ/νικη, μεσω του skyscanner, το βρηκα στην καταπληκτικη τιμη των 114 ευρω...και μην μου πεις οτι τον Αυγουστο τοσο παιζουν οι τιμες, γιατι οπως προειπα, μιλω για one way διαδρομη....
Αυτό ακριβώς θα σου πω... Αύγουστο μήνα όταν το κλείνεις τέλη Ιουλίου η τιμή των 114€ στο δρομολόγιο που σε βολεύει είναι καλή τιμή... αν δεν σου κάνει μπορείς να πάρεις το ΚΤΕΛ ή το τρένο και να δώσεις λιγότερα... α και να σε ρωτήσω έχεις ιδέα πόσο κοστίζει με τα διόδια η διαδρομή Αθήνα - Θεσσαλονίκη με το ιδιωτικό σου αυτοκίνητο? Κάνε μια σύγκριση με τα 114€ που βρίσκεις με το αεροπλάνο και θα καταλάβεις πολλά...

Οσο για τις επιδοτησεις των αγονων γραμμων, θεωρω απαραδεκτο ο καθε κυριος Βγενοπουλος να εισπρατει την κρατικη επιδοτηση και να μου εχει το Αθηνα-Λερος 185 ευρω και το Αθηνα-Λημνος 200 ευρω! Στην τελικη, ας βαλει τις τιμες σε οποιο υψος γουσταρει, οχι ομως με τα χρηματα της κρατικης επιδοτησης, που ειναι χρηματα των Ελληνων φορολογουμενων..
Εσύ θεώρησε ότι θέλεις αλλά τις τιμές δεν τις καθορίζει ο Βγενόπουλος... τις καθορίζει το υπουργείο και βασίζονται στην πραγματικότητα... η εταιρία που κτυπάει τον διαγωνισμό είναι υποχρεωμένη να πετάει χειμώνα καλοκαίρι 3 και 4 φορές την εβδομάδα στην Λέρο π.χ έστω και με 1 επιβάτη... αν νομίζεις ότι αυτά τα νησιά μπορούν να εξυπηρετηθούν αλλιώς πες το μας να το κουβεντιάσουμε... α και η Λήμνος δεν είναι άγονο...

Οσο για το ποσες εταιρειες, αντεχει η εσωτερικη αγορα, αυτο θα το καθορισει μονο ο ανταγωνισμος και η ελευθερη αγορα. Εμενα, σαν επιβατη, αυτο που μ'ενδιαφερει ειναι να πετω με ασφαλεια και με λογικες τιμες. Κι αν αυτοι οι ''κυριοι'', νομιζουν οτι σε καιρους τετοιας τρομακτικης κρισης, μπορουν να χρεωνουν τον ''κουκο αηδονι'', για να ταξιδεψει καποιος στην Ελλαδα, ας πετανε μονοι τους...η ας κλεισουν τα μαγαζακια τους.
Αυτό ακριβώς γίνεται... ο ανταγωνισμός λέει ότι στην Ελλάδα μπορεί να υπάρχει μόνο μια εταιρία... οι υπόλοιποι έκλεισαν ή κλείνουν τα μαγαζάκια τους...

Ειναι σιγουρο, οτι καποιοι αλλοι επιχειρηματιες, θα ερθουν στην θεση τους, γιατι παντα η αγορα εχει την δυναμικη της αυτορυθμισης, αρκει να λειτουργει με ορους πραγματικα ανοικτους και αντιμονοπωλιακους...
Το είπα και προηγουμένος και ο maltakias με κατηγόρησε για λαϊκισμό... όποιος νομίζει ότι μπορεί να βγάλει φράγκα από τα αεροπλάνα μπορεί να αγοράσει 1-2 ή 10 από δαύτα και να τα πετάει όπου γουστάρει χωρίς κανένα περιορισμό... για να μην εμφανίζεται κανένας μάλλον το συγκεκριμένο σπορ έχει κεσάτια...
 

Traveller

Member
Μηνύματα
3.935
Likes
3.921
Όπως και να'χει το θέμα πάντως,δεν θα αλλάξετε τους οικονομικούς όρους επειδή έτσι σας βολεύει.Και αυτό που συμβαίνει ονομάζεται ιδιωτικό μονοπώλιο.Τελεία και παύλα.
Για την οικονομία της κουβέντας ας πούμε πως έχεις δίκιο... πάμε παρακάτω... λύσεις υπάρχουν? ή πετάμε μια κουβέντα χωρίς να βλέπουμε αν υπάρχει άλλη λύση... λέγε λοιπόν, στην Ελλάδα του σήμερα μπορεί να φτιαχτεί από την αρχή μια κρατική εταιρία η οποία να χρηματοδοτείται βρέξει χιονίσει από τον κρατικό κορβανά και να πετάει ανα την Ελλάδα και την Ευρώπη?
 

maltakias

Member
Μηνύματα
2.538
Likes
3.226
Επόμενο Ταξίδι
Όπου λάχει
Ταξίδι-Όνειρο
Περού
Δεν σου πάει ο Μουρούτης.Και ερωτήσεις σε στυλ ανάκρισης δεν απαντάω.Τοποθετήθηκα πλήρως και οι θέσεις μου είναι σταθερές διαχρονικά και για όλα τα θέματα.
 

Traveller

Member
Μηνύματα
3.935
Likes
3.921
Εμείς αυτό στο χωριό μου το λέμε στρίβειν δια του αρραβώνος η απορία ψάλτου βηξ...

Γνωρίζω άριστα τις απόψεις σου και τις τοποθετήσεις σου, μόνο που στο συγκεκριμένο θέμα είναι άνευ αντικειμένου γιατί είναι ειδική περίπτωση και μάλιστα περίπτωση που δεν χωρά λαϊκισμός... μίλησα για ρεαλισμό, ανέφερα τα πράγματα όπως ακριβώς είναι και ανταυτού εισέπραξα από εσένα μονότονες επαναλήψεις άνευ περιεχομένου και ουσίας, μια που λύση δεν προτάθηκε και από άλλους φληναφήματα πασπαλισμένα με ασυναρτησίες και ανακρίβειες...

Συμπέρασμα... μελετήστε λίγο το θέμα με τις ιδιαιτερότητές του και ξαναέρθετε παρακαλώ διαβασμένοι...
 

maltakias

Member
Μηνύματα
2.538
Likes
3.226
Επόμενο Ταξίδι
Όπου λάχει
Ταξίδι-Όνειρο
Περού
Εντάξει.Θα διαβάσω και λίγο Τρότσκι που τον αγαπάς,να δω που τα γράφει αυτά (ή στείλε μου πμ να μην ψάχνω με τις ώρες...)
 

Yorgos

Member
Μηνύματα
9.666
Likes
50.508
Επόμενο Ταξίδι
Umhlanga
Ταξίδι-Όνειρο
Περού τότε, τώρα, πάντα
κρατικές αεροπορικές εταιρίες στον κόσμο, εκτός από την ένδοξη CUBANA και την ακόμα πιο ένδοξη AIR KORYO δεν γνωρίζω να υπάρχουν...
Έχει κι άλλες...
 

hydronetta

Member
Μηνύματα
4.152
Likes
14.442
Επόμενο Ταξίδι
???
Ταξίδι-Όνειρο
όπου δεν έχω πάει
,,,,, μια που λύση δεν προτάθηκε και από άλλους φληναφήματα πασπαλισμένα με ασυναρτησίες και ανακρίβειες..
φληνάφημα < αρχαία ελληνική φληνάφημα
φληνάφημα ουδέτερο
αυτό δεν θεωρείται δοκίμιο, θεωρείται συγγραφικό φληνάφημα
+1 καινούργια λέξη...
 
Last edited by a moderator:

Clemence

Member
Μηνύματα
305
Likes
80
Μπήκα να κάνω κράτηση μέσω του Miles&Bonus προγράμματος της Aegean πριν λίγες μέρες και παρατήρησα ότι η πτήσεις από Ρόδο προς Αθήνα δεν είχαν το χαρακτηριστικό Α3 ... αλλά το παλιό γνωστό ΟΑ ...
Γνωρίζει μήπως κανείς τι παίζει;
 

Εκπομπές Travelstories

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.186
Μηνύματα
883.354
Μέλη
38.894
Νεότερο μέλος
mikesf

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom