Σουηδία Πληροφοριές για γκετεμποργκ

KostasKatsia

New Member
Μηνύματα
3
Likes
0
Καλησπερα,θα ηθελα να μαθω καποιες πληροφοριες σχετικα με ενα ταξιδι που ετοιμαζω να κανω στο γκετεμποργκ.Μιας και με ενδιαφερουν η μηχανολογια/αυτοκινητα θα ηθελα να επισκευτω το μουσειο της Volvo.Υπαρχουν αλλα αξιοθεατα (χωρις να εχουν σχεσει με τα αυτοκινητα),γενικα μου αρεσουν τα ωραια τοπια,η καποιο roof bar η γενικα κατι οπου δεν θα πρεπει να "χασω",καποιο μαγαζι για φαγητο/γλυκο μεχρι το οτιδηποτε.Σκεφτομαι να μεινω 7Ημερες οπου 1-2Ημερες θα παω στο Rudskogen,Norway σε ενα event.Ας ξεκινησω με τα βασικα,εχετε να μου πρωτεινετε κατι σχετικα με την διαμονη?θα ειναι solo ταξιδι και θα ηθελα κατι οικονομικο γυρω στα 50ευρω η και λιγοτερο την βραδια οπου να ειναι value for money :p (μεσα στην πολη η γενικα κοντα σε public transportation).Επισης με τι αξιζει να μετακινουμε στην πολη?σκεφτομουν να νοικιαζα ποδηλατο για να δω την πολη.Ευχαριστω εκ των προτερων!
 

maraki86

Member
Μηνύματα
171
Likes
106
Ποια εποχή θα πας; Αν πας τώρα το χειμώνα ετοιμάσου για πολύ κρύο και πολύ χιόνι. Για την διαμονή μπορείς να βρεις σε κάποιο hostel αν θέλεις να μείνεις κάπου οικονομικά. Το Γκέτεμποργκ είναι μικρή πόλη σε σχέση με την Στοκχόλμη. Εγώ είχα πάει 4-5 φορές επειδή έμενα σε μια πόλη κοντά στο Γκέτεμποργκ. Έχει αρκετά μουσεία όπως είναι το Μουσείο Τέχνης και το Μουσείο Φυσικής Ιστορίας. Αν θέλεις ρίξε μια ματιά εδώ. http://www.goteborg.com/en/museum/
Όσον αφορά τις μετακινήσεις μπορείς να επιλέξεις το λεωφορείο ή το τραμ. Κάθε Κυριακή υπάρχει διαδρομή με παλιό τραμ όπου επιβιβάζεσαι και σου σερβίρουν καφέ και γλυκό. Αν θες μπορείς να μετακινηθεις και με ποδήλατο. Η Σουηδία είναι γεμάτη από αυτα. Επίσης μπορείς να νοικιάσεις ποδήλατος για κάποιες ώρες και να μετακινηθείς άνετα.
Επίσης η πόλη περπατιέται και μπορείς να πας όπου θέλεις.
Για φαγήτο / ποτό ρίξε μια ματιά εδώ http://www.goteborg.com/en/all-categories-eat--drink/
Από φάγητο θα σου πρότεινα να δοκιμάσεις σολωμό. Από γλυκό θα σου πρότεινα να δοκιμάσεις ψωμάκια κανέλας (kanelbulle). Οι Σουηδοί τα τιμάνε ιδιαίτερα και περισσότερο αν συνοδευεται από καφέ. Είναι μια ιεροτελεστία και αυτούς και ονομάζεται fika.
 

Titi07

Member
Μηνύματα
19
Likes
9
Επόμενο Ταξίδι
Μαδέρα
Καλησπέρα, θα επισκεφθώ στα μέσα του Οκτώβρη την πόλη Γκέτεμποργκ, διότι βρήκα οικονομικά αεροπορικά μέσω Βουδαπέστης.
Διάβασα όλες τις παλαιότερες συζητήσεις για την πόλη αυτή και σκέφτηκα να ξανά ανοίξω την ενημέρωση πληροφοριών για το Γκέτεμποργκ🤭
Θα ήθελα λοιπόν, να ρωτήσω με την σειρά μου για προτάσεις κάθε είδους!
Επίσης υπάρχει κάποιο εισιτήριο για τα μέσα που να είναι ενιαίο (για 3 μέρες) και αν ναι, αξίζει;
Όπως καταλαβαίνετε θα μείνω αρκετά λίγο και με προβληματίζει ιδιαίτερα το αν αξίζει επίσης να βγω και εκτός του Γκέτεμποργκ για ημερήσια🤔
Περιμένω τις εμπειρίες σας, την γνώμη σας και τις προτάσεις σας!:pilot:
 

pavlos1985

Member
Μηνύματα
576
Likes
423
Επόμενο Ταξίδι
???
Περίεργο...
Για μια πόλη, όπως το Γκέτεμποργκ, που πετάει και απο Θεσσαλονίκη απευθειας, οι πληροφορίες στο Φορουμ είναι ελάχιστες!
 

psilos3

Member
Travelstories Legend
Μηνύματα
8.498
Likes
69.417
Επόμενο Ταξίδι
;
Ταξίδι-Όνειρο
Αναζητείται!
Για μια πόλη, όπως το Γκέτεμποργκ, που πετάει και απο Θεσσαλονίκη απευθειας, οι πληροφορίες στο Φορουμ είναι ελάχιστες!
Είχε μπει δυνατά στα υπόψιν, παραλίγο να πήγαινα και πέρυσι το χειμώνα, ωστόσο με τις ανακατατάξεις της Ryan πάει κι αυτό μετά τον Οκτώβρη...:cry:
 

paefstra

Member
Συγγραφέας
Μηνύματα
15.745
Likes
52.636
Περίεργο...
Για μια πόλη, όπως το Γκέτεμποργκ, που πετάει και απο Θεσσαλονίκη απευθειας, οι πληροφορίες στο Φορουμ είναι ελάχιστες!
Ειναι συμπαθεστατη για 1,5 μερα, σαν μινι Στοκχολμη, πας οδικως Οσλο σε 4 ωρες αρα ανοιγει τον δρομο για Νορβηγια.
 

pavlos1985

Member
Μηνύματα
576
Likes
423
Επόμενο Ταξίδι
???
Ειναι συμπαθεστατη για 1,5 μερα, σαν μινι Στοκχολμη
Θα έχουμε στη διάθεσή μας 1 μέρα και κάτι ακόμα.
Η επιλογή έγινε, ψάχνοντας επιστροφή από την Πολωνία για Θεσ/κη, γιατί από Γκντανσκ η πτήση ήταν μόνο 1 ωρίτσα και το κόστος περίπου 15 ευρώ. Μετά από Γκετεμποργκ βρηκα το απιστευτο 30ευρω...Οποτε συνολο 45 ευρω! Απο το να γυριζα Βαρσοβια ή να πηγαινα Ποζναν βγήκε πολυ πιο οικονομικα.
 

psilos3

Member
Travelstories Legend
Μηνύματα
8.498
Likes
69.417
Επόμενο Ταξίδι
;
Ταξίδι-Όνειρο
Αναζητείται!
Θα έχουμε στη διάθεσή μας 1 μέρα και κάτι ακόμα.
Η επιλογή έγινε, ψάχνοντας επιστροφή από την Πολωνία για Θεσ/κη, γιατί από Γκντανσκ η πτήση ήταν μόνο 1 ωρίτσα και το κόστος περίπου 15 ευρώ. Μετά από Γκετεμποργκ βρηκα το απιστευτο 30ευρω...Οποτε συνολο 45 ευρω! Απο το να γυριζα Βαρσοβια ή να πηγαινα Ποζναν βγήκε πολυ πιο οικονομικα.
Πολύ ωραία σκέψη, άντε να πας με το καλό για να μας γράψεις δυο λόγια επιστρέφοντας για το Γκέτεμποργκ.
Το μετάνιωσα που δε πήγα πέρυσι, αλλά ήταν βαρύς χειμώνας και με απέτρεψε. Τώρα άντε να ξαναδούμε τέτοιες πτήσεις στο Μακεδονία...
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
35.171
Μηνύματα
959.843
Μέλη
40.165
Νεότερο μέλος
calpomenfia1978

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom