Aegean Airlines Πρόγραμμα τακτικών επιβατών Miles + Bonus

nick07

Member
Μηνύματα
477
Likes
933
Χαχα😂😂😂!!! Έχουμε και ανατροπή στις κατηγορίες εισιτηρίων μετά τις αλλαγές στις βαθμίδες!!
Προφανώς είναι από τα λάθη που τα αρπάζεις αμέσως!
Αυτό αναρωτήθηκα και εγώ όταν πρόσφατα διαπίστωσα ότι το Θεσσαλονίκη -Παλέρμο μέσω Αθηνών ήταν πολύ πιο φθηνό από το Αθήνα - Παλέρμο με την ίδια ακριβώς πτήση αναχώρησης από Αθήνα. 😎
Αυτο δεν ειναι λαθος, το κανει συχνα η Aegean. Οταν θελει να γεμισει το ενα leg (στην προκειμενη το Θεσσαλονικη-Αθηνα) μπορει η τιμη που δινει για Θεσσαλονικη-Παλερμο να ειναι συνολικα φτηνοτερη απο το ενα leg. Γι αυτο εχω παρατηρησει πως σε πτησεις με transit τις περισσοτερες φορες η τιμολογιακη πολιτικη της Aegean ειναι πολυ καλυτερη απο αυτη της Sky παρολο που σε direct πτησεις η Sky μπορει να ειναι αρκετα οικονομικοτερη.
 

orestcrete

Member
Μηνύματα
2.806
Likes
11.634
Επόμενο Ταξίδι
Iceland
Ταξίδι-Όνειρο
New Zealand
Θα μπορούσε να δωσει:
Περισσοτερα κουπονια αναβαθμισης σε business.
Κουπονι(α) 1+1 οπως δινει και για την πιστωτικη.
Δωρεαν αλλαγη σε πτηση εντος της ιδιας ημερας ανεξαρτητως ναυλου (αυτο που δινεται σε επιβατες με εισιτηριο comfort flex).
Περισσοτερη διαθεσιμοτητα σε εισιτηρια εξαργυρωσης μιλιων σε πτησεις Aegean/Olympic Air απο τη διαθεσιμοτητα που βλεπουν τα υπολοιπα μελη.
Δυνατοτητα εξαργυρωσης μιλιων με 20% λιγοτερα μιλια.
Αν σκεφτω λιγο ακομα θα βρω αλλα 5-6 πραγματα πιο ουσιαστικα και χρησιμα για καποιον που ταξιδευει σε εβδομαδιαια βαση απο αυτα που εδωσε. Τα προνομια που εχει δωσει ειναι προνομια της πλακας για βαθμιδα που απαιτει 3πλασια μιλια απο τη Gold!
Για τα κουπόνια δεν έχουμε δει τίποτα ακόμα οπότε αναμένουμε. Όλα αυτά που λες είναι σημαντικά και ωραίες ιδέες, αλλά για εμένα πχ το +1 άτομο Gold μου φαίνεται ακραία σημαντικό για τον/την που έχει πιάσει τη βαθμίδα και μπορεί να βάλει το/τη σύζυγο ή το παιδί του να έχει Gold προνόμια για 1 χρόνο.

Επίσης, σχετικά με αυτό το προνόμιο με τις 2 βαλίτσες αναρωτιέμαι πόσοι άνθρωποι ταξιδεύουν με 2 βαλίτσες; Και το λέω εγώ που προσθέτω χειραποσκευή 10 kg ακόμη και για ταξίδι 4 ημερών!!! Δηλαδή πάτε ταξίδι 20 ημερών και κουβαλάτε 2 βαλίτσες 23 kg;
Θα εκπλαγείς από το πόσος κόσμος πάει στο priority check-in και έχει 2-3 βαλίτσες ο καθένας για ΣΚ στα Παρίσια και στις Ελβετίες.

Επίσης, δεν μπορώ να αντιληφθώ την αξία αυτών των προνομίων διότι είμαι σίγουρη ότι αν είχα τόσα λεφτά για να κάνω τόσα πολλά ταξίδια μη επαγγελματικά δεν θα είχα ανάγκη να πάω στο αεροδρόμιο 3-4 ώρες πριν για να φάω στο lounge της Aegean ή της star Alliance εγώ και τα υπόλοιπα μη gold μέλη της οικογένειας μου.
Ναι, οκ, το καταλαβαίνω απόλυτα, αν κάποιος ταξιδεύει 1-2 φορές τον χρόνο, όντως δεν έχει και ιδιαίτερο νόημα να κυνηγάει status για να πάει στο lounge.
Απλώς, το Gold δεν είναι μόνο το lounge. Το πραγματικό προνόμιο είναι να βρίσκεσαι σε αεροδρόμια τέρατα τύπου Heathrow, JFK, LAX, Σιγκαπούρης, να παραδίδεις τη βαλίτσα σε 3 λεπτά, να περνάς τον έλεγχο σε 5 και να μην αγχώνεσαι για ουρές και καθυστερήσεις. Και δεν το λέω για εντύπωση, απλώς, μόνο όταν το ζήσεις, καταλαβαίνεις πραγματικά τη διαφορά.

Και, να πούμε την αλήθεια, αυτοί που πάνε 3-4 ώρες νωρίτερα «για να φάνε στο lounge» είναι ακριβώς το κοινό που προσπαθεί να ξεσκαρτάρει η Aegean με τα νέα κριτήρια status.
 

Yorgos

Member
Μηνύματα
10.568
Likes
57.532
Επόμενο Ταξίδι
Nipon-Αλάσκα-Yellowstone
Ταξίδι-Όνειρο
Περού τότε, τώρα, πάντα
δεν θα είχα ανάγκη να πάω στο αεροδρόμιο 3-4 ώρες πριν για να φάω στο lounge της Aegean
Δε χρειάζεται να πας 3-4 ώρες πριν για να φας, κανονικά πας μιαμιση ώρα πριν, εγώ από γέυματα (και του συνοδού μου) γλιτώνω γύρω στα 250€/χρόνο.

Επίσης, σχετικά με αυτό το προνόμιο με τις 2 βαλίτσες αναρωτιέμαι πόσοι άνθρωποι ταξιδεύουν με 2 βαλίτσες; Και το λέω εγώ που προσθέτω χειραποσκευή 10 kg ακόμη και για ταξίδι 4 ημερών!!! Δηλαδή πάτε ταξίδι 20 ημερών και κουβαλάτε 2 βαλίτσες 23 kg;
Εξαρτάται τι ταξίδι είναι. Πχ για 1-3 μήνες πάω με χειραποσκευή αλλά κάθε φορά που πάω στην Κούβα (αρκετές φορές το χρόνο πια) έστω και για 5 μέρες η τρίτη βαλίτσα που δίνει το gold επίπεδο σημαίνει μια ακόμη βαλίτσα ανθρωπιστικής βοήθειας που κάποιοι θα τη στερηθούν τώρα.
Τέλος, αυτοί που ταξιδεύουν τόσο πολύ επαγγελματικά και τους πληρώνουν άλλοι το flex εισιτήριο τους (π.χ. βουλευτές και παρατρεχάμενοι σύμβουλοι) ή κάποια gold boys εταιριών δεν νομίζω ότι περιμένουν την gold ή την platinum βαθμίδα
Υπάρχει πολύς κόσμος που του πληρώνουν τα εισιτήριά του κι είναι κανονικότατοι εργαζόμενοι, μισθωτότατοι. Αυτή η ιδέα που όποιος ταξιδεύει επαγγελματικά είναι golden boy μου είναι πολύ ξένη. Έχω φιλο που εργάζεται σε ΜΚΟ και πάει ανθρωπιστικές αποστολές, άλλη που είναι αμισθί παρατηρήτρια εκλογών, άλλον που είναι διαιτητής (σιγά τα λεφτά που πληρώνεται), άλλος είναι φωτορεπόρτερ (απίστευτα κακοπληρωμένος για το ξύλο που τρώει σε κάθε διαδήλωση και για τα όσα βλέπουν τα μάτια του) , ο ξάδερφός μου ως τεχνικός ταξίδευε 10-12 φορές το χρόνο για να πηγαίνει να κάνει επισκευές σε διάφορα μέρη στην Ελλάδα με μισθό λίγο πάνω από το βασικό, γνωστός δουλεύει ακόμη στο g adventures για κάτω από 1000$/μήνα κλπ κλπ κλπ. Ειδικά όταν ταξιδεύεις πολύ και ο μισθός είναι νορμάλ, τα μικρά perks μια βαθμίδας (πχ το να χάσεις μόνο 100 εργατοώρες σε τσεκιν και ελέγχους αντί για 300, το να μην πληρώνεις το φαγητο σου, η έξτρα βαλίτσα που μπορεί να είναι κάτι που αγόρασες για να πουλήσεις ή να εξοικονομήσεις, το να μπορέσεις να κοιμηθείς σε ένα κρεβάτι ανάμεσα σε πτήσεις αντί να σαπίσεις τη μέση σου σε καρέκλες) είναι μεγάλη διαφορά αν το υπολογίσεις σε βάθος ενός έτους. Οι βουλευτές πχ είναι ελάχιστοι σε σχέση με αυτούς που λέω. Έχω γνωστό που φωτογραφίζει ξενοδοχεία ανά την Ελλάδα , δεν είναι golden boy , ένα μισθό κανονικό παίρνει, ταξιδεύει σχεδόν καθε εβδομάδα.
 

adiaforos

Member
Μηνύματα
1.356
Likes
2.145
Για πτήσεις εσωτερικού, και αν υποθέσουμε το μέγιστο economy earning rate ανά πτήση των 800 μιλίων, μιλάμε για 90 πτήσεις για να φτάσεις τα 70.000 μίλια. Με business class (όπου έχει, λίγα δρομολόγια έχουν) και 1200 μίλια ανά πτήση, χρειάζονται 60 πτήσεις. Και αυτές που θα κάνεις με μίλια, πόντους και κουπόνια καθυστέρησης δε μετράνε. Κι όλα αυτά γιατί; Για να αποφύγεις τις χρεώσεις του τηλεφωνικού κέντρου;
Για τα μίλια προφανώς ισχύουν αυτά που γράφεις και συμφωνώ. Για τον αριθμό των πτήσεων η Aegean δεν κάνει καμία διάκριση ανάμεσα σε μία 30λεπτη εσωτερική πτήση ή μία τετράωρη πτήση Αθήνα-Εδιμβούργο, απλά απαιτεί 72.000 μίλια και 32 πτήσεις για Platimum. Οπότε οι συχνοί ταξιδιώτες που έχουν και επιπλέον σκέλη προς νησιά ή αεροδρόμια εσωτερικού είναι πιο ευνοημένοι (ή εγώ το βλέπω έτσι), εφόσον βέβαια καταφέρουν με τις λοιπές πτήσεις τους -κυρίως- να μαζέψουν τα μίλια που απαιτούνται (που έχω γράψει επανειλημμένα ότι είναι πάρα πολλά).
Δεν είναι για τον μέσο ταξιδιώτη η βαθμίδα αυτή και θεωρώ (γνώμη μου) οτι θα αλλάξουν αργότερα κάποια πράγματα όπως έχουν αλλάξει και στις άλλες βαθμίδες κατα καιρούς ανάλογα πάντα με τις ανάγκες της Aegean!
Στον μέσο ταξιδιώτη με βαθμίδα Gold αναφέρομαι, γι' αυτόν συζητάμε, μάλλον έπρεπε να το έχω γράψει. Ο μέσος ταξιδιώτης -γενικά- δεν ασχολείται με βαθμίδες και προγράμματα.
Για τα κουπόνια δεν έχουμε δει τίποτα ακόμα οπότε αναμένουμε. Όλα αυτά που λες είναι σημαντικά και ωραίες ιδέες, αλλά για εμένα πχ το +1 άτομο Gold μου φαίνεται ακραία σημαντικό για τον/την που έχει πιάσει τη βαθμίδα και μπορεί να βάλει το/τη σύζυγο ή το παιδί του να έχει Gold προνόμια για 1 χρόνο.
Έχουν ήδη ανακοινωθεί κάποια: Η Platinum έχει 4 κουπόνια 24ωρα valet parking (έναντι 1 η Gold) και 6 48ωρα κουπόνια για το P3 στο ATH (έναντι 2 κουπόνια 24ωρα η GOLD). Εκτός αν αναφέρεσαι σε άλλα που θα δωθούν μελλοντικά.
Και, να πούμε την αλήθεια, αυτοί που πάνε 3-4 ώρες νωρίτερα «για να φάνε στο lounge» είναι ακριβώς το κοινό που προσπαθεί να ξεσκαρτάρει η Aegean με τα νέα κριτήρια status.
Δεν νομίζω να είναι πολλοί αυτοί που πηγαίνουν τόσο νωρίτερα, ούτε το check-in δεν έχει ανοίξει για όσους έχουν αποσκευές. Αντίθετα, πιο πολλές ώρες θεωρώ ότι ξοδεύουν αυτοί που έχουν την Αθήνα ενδιάμεσο σταθμό και δεν θέλουν να αναμιγνύονται με την πλέμπα, πάνε και αράζουν με τις ώρες και μετά -κάποιοι από αυτούς- διαμαρτύρονται ότι έχει συνωστισμό.
Υπάρχει πολύς κόσμος που του πληρώνουν τα εισιτήριά του κι είναι κανονικότατοι εργαζόμενοι, μισθωτότατοι.
Βεβαίως, δεν τα ισοπεδώνουμε όλα. Απλά το προνόμιο «βάζω άλλους 8 στην ίδια κράτηση στο lounge» δεν σχεδιάστηκε για αυτούς.
 
Last edited:

taver

Member
Μηνύματα
12.724
Likes
30.366
Ταξίδι-Όνειρο
Iles Kerguelen
Για τα κουπόνια δεν έχουμε δει τίποτα ακόμα οπότε αναμένουμε. Όλα αυτά που λες είναι σημαντικά και ωραίες ιδέες, αλλά για εμένα πχ το +1 άτομο Gold μου φαίνεται ακραία σημαντικό για τον/την που έχει πιάσει τη βαθμίδα και μπορεί να βάλει το/τη σύζυγο ή το παιδί του να έχει Gold προνόμια για 1 χρόνο.
Είναι; Για να πιάσει τόπο το gold, πρέπει αυτός που θα το δώσεις να πετάει πολύ μόνος του (πετώντας μαζί σου τα περισσότερρα προνόμια τα έχει έτσι κι αλλιώς). Αλλά αν πετάει όντως πολύ, πιθανότατα θα έχει gold κι από μόνος του.

Θα εκπλαγείς από το πόσος κόσμος πάει στο priority check-in και έχει 2-3 βαλίτσες ο καθένας για ΣΚ στα Παρίσια και στις Ελβετίες.
Συνήθως αυτός είναι κόσμος που πληρώνει το business class εισιτήριο...

Ναι, οκ, το καταλαβαίνω απόλυτα, αν κάποιος ταξιδεύει 1-2 φορές τον χρόνο, όντως δεν έχει και ιδιαίτερο νόημα να κυνηγάει status για να πάει στο lounge.
Απλώς, το Gold δεν είναι μόνο το lounge. Το πραγματικό προνόμιο είναι να βρίσκεσαι σε αεροδρόμια τέρατα τύπου Heathrow, JFK, LAX, Σιγκαπούρης, να παραδίδεις τη βαλίτσα σε 3 λεπτά, να περνάς τον έλεγχο σε 5 και να μην αγχώνεσαι για ουρές και καθυστερήσεις. Και δεν το λέω για εντύπωση, απλώς, μόνο όταν το ζήσεις, καταλαβαίνεις πραγματικά τη διαφορά.

Και, να πούμε την αλήθεια, αυτοί που πάνε 3-4 ώρες νωρίτερα «για να φάνε στο lounge» είναι ακριβώς το κοινό που προσπαθεί να ξεσκαρτάρει η Aegean με τα νέα κριτήρια status.
Υπάρχουν και τα layovers (ναι, κι εγώ χρειάστηκε να διανυκυερεύσω σε lounge).

Παρατηρήσατε κάτι άλλο; Οι μετρητές για τη βαθμίδα platinum ξεκίνησαν από το μηδέν. Δεν ασχολήθηκαν να μετρήσουν πόσες πτήσεις ή μίλια αναβάθμισης είχε κάνει κάποιος μέσα στην τρέχουσα χρονιά. Μάλλον γιατί δε θα πιάσει κανένας τη νέα βαθμίδα με την υφιστάμενη κατασταση έτσι κι αλλιώς, οπότε why bother.

Οι περισσότεροι (κι εγώ μαζί) μόλις συμπληρώσουν τα απαιτούμενα μίλια για την αναβάθμιση, αρχίζουν να κλείνουν award κλπ ή να περνάνε τα μίλια σε άλλα προγράμματα. Αυτός είναι κι ο πραγματικός στόχος της νέας βαθμίδας: Να δωσουν ένα τυράκι στους πελάτες τους για να συνεχίσουν να αγοράζουν και να πιστώνουν και μετά τα εισιτήριά τους.
 

Vicks

Member
Μηνύματα
788
Likes
2.677
Επόμενο Ταξίδι
Εντός Ευρώπης
Ταξίδι-Όνειρο
Καμπότζη-Λάος-Βιετνάμ
Εγώ πάντως ένιωσα μία ανακούφιση με αυτές τις αλλαγές στις βαθμίδες της Aegean...
Με παραμονή 2 ετών στην silver βαθμίδα, τώρα πια ξέρω ότι δεν πρέπει πια να κάνω απολύτως τίποτα για να διατηρήσω μία βαθμίδα που δεν μου πρόσφερε κάτι και δεν εξαργύρωσα κανένα κουπόνι της εδώ και 1,5 χρόνο παρά την 2η ανανέωση της...
Δεν θα χρειαστεί να εκδώσω ξανά την χρεωστική της Aegean για να πάρω μίλια αναβάθμισης και να διατηρήσω την ανούσια βαθμίδα στην οποία βρέθηκα τυχαία...
Επίσης, δεν μπορώ να αντιληφθώ την αξία αυτών των προνομίων διότι είμαι σίγουρη ότι αν είχα τόσα λεφτά για να κάνω τόσα πολλά ταξίδια μη επαγγελματικά δεν θα είχα ανάγκη να πάω στο αεροδρόμιο 3-4 ώρες πριν για να φάω στο lounge της Aegean ή της star Alliance εγώ και τα υπόλοιπα μη gold μέλη της οικογένειας μου.
Αυτό θα είχε νόημα μόνο σε πτήσεις εξωτερικού με μεγάλο χρόνο ανταπόκρισης. Αλλά και πάλι πόσες θα ήταν αυτές; Για μένα μάλλον 0 έως 1 πτήση...
Επίσης, σχετικά με αυτό το προνόμιο με τις 2 βαλίτσες αναρωτιέμαι πόσοι άνθρωποι ταξιδεύουν με 2 βαλίτσες; Και το λέω εγώ που προσθέτω χειραποσκευή 10 kg ακόμη και για ταξίδι 4 ημερών!!! Δηλαδή πάτε ταξίδι 20 ημερών και κουβαλάτε 2 βαλίτσες 23 kg;
Τέλος, αυτοί που ταξιδεύουν τόσο πολύ επαγγελματικά και τους πληρώνουν άλλοι το flex εισιτήριο τους (π.χ. βουλευτές και παρατρεχάμενοι σύμβουλοι) ή κάποια gold boys εταιριών δεν νομίζω ότι περιμένουν την gold ή την platinum βαθμίδα για να ταΐσουν την οικογένεια ή τους φίλους τους στα business lounge. ή για να αγοράσουν πιο φθηνά την καλύτερη θέση...
Ειλικρινά πιστεύω ότι με αυτήν την κίνηση της η Aegean απλά θα χάσει από τις πτήσεις της και κάποιους που αξιοποιούσαν τα προνόμια των βαθμίδων τους...
Εγώ θα χαλαρώσω και θα συνεχίσω να αναζητώ την καλύτερη πτήση με την καλύτερη ώρα αναχώρησης και ας μην είναι και η πιο φθηνή...
Θα συμφωνήσω σε όλα.
Έβγαλα την πιστωτική της Aegean για τα μίλια και πάλι υπολείπομαι γύρω στα 2.500 για να κρατήσω τη gold έως 17/11. Δε θα πληρώσω εννοείται. Από τη στιγμή που σταμάτησα τα πολλά επαγγελματικά ταξίδια λόγω αλλαγής θέσης εργασίας, όπου εννοείται μου πλήρωναν τα εισιτήρια flex με βαλίτσα, δε μπορώ να συμπληρώσω τα μίλια.
Επιπλέον, ιδιωτικά, ταξίδευα πολύ με άλλες εταιρείες, π.χ. iberia για Περού.
Συν το ότι η Aegean είναι σταθερά ακριβότερη από άλλες που πετάνε στα ίδια μέρη, π.χ. Sky ή τις low cost.
Αξέχαστη μου έχει μείνει η αναζήτηση για Νάπολη πρώτη εβδομάδα του Ιανουαρίου 25, όταν η EasyJet είχε το δρομολόγιο 140€ και η Aegean 420€! Αυτό έξι μήνες πριν την πτήση.
Οπότε ας πάει στο καλό η βαθμίδα, τα προνόμια που απόλαυσα ήταν οι 4 φορές που έκανα αναβάθμιση σε business και φυσικά η δωρεάν βαλίτσα. Το lounge το χάρηκα ελάχιστες φορές καθώς συνήθως ταξιδεύαμε μεγαλύτερη παρέα και δε μπορούσα να πάρω πάνω από έναν μαζί.
Αναμένω πιθανά νέα μακρινά δρομολόγια, αλλά η εταιρεία, ως κάποια που την προτιμούσα σταθερά, με έχει απογοητεύσει. Την είχε δει εντελώς μονοπώλιο με τιμές πολύ πάνω από τους ανταγωνιστές της. Ελπίζω να αρκούν οι ευρωβουλευτές για να συντηρήσουν τις τοπ βαθμίδες. Από την εργασιακή εμπειρία μου πάντως σε πολυεθνικές, τα τοπ στελέχη δε μαζεύουν τα μίλια από ευρωπαϊκές πτήσεις με Aegean.
Να προσθέσω ότι συμφωνώ απόλυτα με @Yorgos , δεν είμαστε golden boys & girls όσοι ταξιδεύουμε συχνά επαγγελματικά, αλλά απλοί μισθωτοί, προφανώς το πλεμποκοινό που θέλει να ξεσκαρτάρει η αγαπητή Αιγαίου.
 
Last edited:

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
34.255
Μηνύματα
940.000
Μέλη
39.951
Νεότερο μέλος
ΓΙΩΡΓΟΣ ΤΟΡΤΟ

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom