Πως αναβάλλουμε/ακυρώνουμε ταξίδι λόγω κοροναϊού;

AntRo

Member
Μηνύματα
1.298
Likes
2.040
Ταξίδι-Όνειρο
All over the world
Μια απο τα ιδια και για μενα. Η διορια για την πιστωση των χρηματων απο petas εληξε και τυπικα σημερα (30 εργασιμες) αν κι εχουν παρει την εγκριση απο την αεροπορικη. Τους ειχα στειλει mail υπενθυμισης την προηγουμενη Τεταρτη και δεν απαντησαν ποτε. Σημερα τους εστειλα νεο αλλα παλι δεν βλεπω να απαντανε. Οτι τηλεφωνο και να τους εχω παρει, ακουω παντα το ιδιο κουραστικο φωνητικο μηνυμα «Οι γραμμες ειναι απασχολημενες. Αν εχει να κανει με ακυρωση πτησης, αλλαγη μπλα μπλα μπλα μιληστε απευθειας με την αεροπορικη για αποφυγη του no show» και μετα κλεινει η γραμμη. Αυριο θα τους στειλω ενα τελευταιο mail που σιγα μην απαντησουν παλι και ετσι ξεκιναω και εγω με τη σειρα μου καταγγελιες και αμφισβητηση στην τραπεζα. Ολα μαζι. Και βλεπουμε τι θα γινει...
 

paefstra

Member
Μηνύματα
13.029
Likes
41.018
Μια απο τα ιδια και για μενα. Η διορια για την πιστωση των χρηματων απο petas εληξε και τυπικα σημερα (30 εργασιμες) αν κι εχουν παρει την εγκριση απο την αεροπορικη. Τους ειχα στειλει mail υπενθυμισης την προηγουμενη Τεταρτη και δεν απαντησαν ποτε. Σημερα τους εστειλα νεο αλλα παλι δεν βλεπω να απαντανε. Οτι τηλεφωνο και να τους εχω παρει, ακουω παντα το ιδιο κουραστικο φωνητικο μηνυμα «Οι γραμμες ειναι απασχολημενες. Αν εχει να κανει με ακυρωση πτησης, αλλαγη μπλα μπλα μπλα μιληστε απευθειας με την αεροπορικη για αποφυγη του no show» και μετα κλεινει η γραμμη. Αυριο θα τους στειλω ενα τελευταιο mail που σιγα μην απαντησουν παλι και ετσι ξεκιναω και εγω με τη σειρα μου καταγγελιες και αμφισβητηση στην τραπεζα. Ολα μαζι. Και βλεπουμε τι θα γινει...
Μια που λες για το petas, απαντησαν και στα 3 μειλ διαμαρτυριας μου, αλλα αφου ειχα κανει καταγγελια στο Υπ. Τουρισμου. Στο 3ο ανεφεραν μαλιστα επιτελους οτι εκαναν τις ενεργειες για refund, αφου ως τοτε ελεγαν τις θολουρες για "ακυρωση της ακυρωμενης πτησης".
Αν βοηθαει προχωρας σε μια καταγγελια.
 

tkaramp

Member
Μηνύματα
161
Likes
1.234
Ταξίδι-Όνειρο
Περού
Εγώ έχω το εξής θέμα.

Έχω κλείσει μπρος πίσω Λονδίνο - Λίμα με British Airways μέσω edreams (δυστυχώς). Η αναχώρηση είναι 21 Ιουνίου και όπως είναι η κατάσταση δεν θέλω να πάω (πιθανότατα δεν θα μπορώ και όλας).

Από σήμερα, για πτήσεις μέχρι και Ιούλη, η British δίνει voucher, εξαργυρώσιμο μέχρι του χρόνου με το οποίο μπορείς να κλείσεις πτήσεις μέχρι και δύο χρόνια από τώρα. Αν αυτό χρησιμοποιηθεί μερικώς τότε δίνουν άλλο voucher με την διαφορά. Αυτό που δεν διευκρινίζουν και θα ρωτήσω, είναι το αν σου επιστρέφεται το αχρησιμοποίητο πόσο του voucher κατά την λήξη του.

Πιστεύετε ότι είναι καλύτερο να περιμένω μήπως ακυρωθεί η πτήση? Σας φαίνεται πιθανό να πάρουν πίσω το ότι δίνουν voucher?

Κατά δεύτερον, με την edreams είδα πριν κάποια ποστ ότι ύπαρχει μεγάλο θέμα επικοινωνίας και ότι δεν δίνουν email. Έχει προχωρήσει κανείς κάποια επιστροφή/voucher ή έστω έχει βγάλει κάποια αρχική άκρη?
 

AntRo

Member
Μηνύματα
1.298
Likes
2.040
Ταξίδι-Όνειρο
All over the world
Μια που λες για το petas, απαντησαν και στα 3 μειλ διαμαρτυριας μου, αλλα αφου ειχα κανει καταγγελια στο Υπ. Τουρισμου. Στο 3ο ανεφεραν μαλιστα επιτελους οτι εκαναν τις ενεργειες για refund, αφου ως τοτε ελεγαν τις θολουρες για "ακυρωση της ακυρωμενης πτησης".
Αν βοηθαει προχωρας σε μια καταγγελια.
Ναι το εχω συμπεριλαβει μεσα στις καταγγελιες που ειναι να κανω. Σαν διαδικασια τι εκανες; Μιλησες πρωτα τηλεφωνικα μαζι τους; Εχει καποια φορμα να συμπληρωσεις οπως πχ ο καταναλωτης;; Ή απλα εστειλες το θεμα σου σαν ενα απλο κειμενο μεσω mail με επισυναψη ολα τα αποδεικτικα απο επικοινωνιες, κρατησεις;;
 
Last edited:

Sanna1971

Member
Μηνύματα
124
Likes
213
Επόμενο Ταξίδι
Ιαπωνια
Ταξίδι-Όνειρο
Ανταρκτικη
Χαίρετε, όχι δυστυχώς, δεν είχα κανένα νέο. Από πλευράς τράπεζας δε ξέρω πόσος καιρός απαιτείται καθώς είναι η πρώτη φορά, πάντως απ' ότι φαίνεται αργούν χαρακτηριστικά. Το ίδιο και από πλευράς καταγγελίας.
Όσο για το άθλιο Pamediakopes τι να πω. Δεν έχει απαντήσει σε κανένα mail μου από τις 1 Μαρτίου έως σήμερα. Εχει δωσει εντολή η αεροπορική να πληρωθούμε και δεν έχει κάνει καμία ενέργεια. Όχι 30 ευρώ, ούτε 30 λεπτά δε θα τους αφήσω...
Ειχα τηλεφωνικη επικοινωνια με ελληνα αντιπροσωπο σημερα το πρωι. Μου ειπαν οτι το μηνυμα που στελνουν ειναι αυτοποιημενο και οτι εταιρεια θα κανει refund αλλα θα καθυστερησει αρκετα. Εννοειται ζητησαν 30 ευρω για το συνολο της κρατησης. Το θεμα ειναι οτι δεν ηερω αν μπορω να προχωρησω σε αμφισβητηση συναλλαγης εφοσον η turkish κανει refund.
 

paefstra

Member
Μηνύματα
13.029
Likes
41.018
Ναι το εχω συμπεριλαβει μεσα στις καταγγελιες που ειναι να κανω. Σαν διαδικασια τι εκανες; Μιλησες πρωτα τηλεφωνικα μαζι τους; Εχει καποια φορμα να συμπληρωσεις οπως πχ ο καταναλωτης;; Ή απλα εστειλες το θεμα σου σαν ενα απλο κειμενο μεσω mail με επισυναψη ολα τα αποδεικτικα απο επικοινωνιες, κρατησεις;;
Δες αυτη τη σελίδα.
Εγώ επέλεξα το μειλ.

http://www.mintour.gov.gr/Contact/complaints/
 
Μηνύματα
201
Likes
195
Ευχαριστώ πολύ για το μήνυμα!
Έτσι πρέπει να είναι.

Το θέμα βέβαια είναι ότι:
Ειδικά στη 1 αμφισβήτηση (Vietjet), ήρθε email κοινοποιημένο και στον υπεύθυνο της υπηρεσίας της Alpha, με το οποίο ζητούσαν συγκεκριμένα δικαιολογητικά. Τους τα έστειλα και 2 μέρες μετά μπήκαν τα χρήματα.

Επίσης,
(1) τα στοιχεία είναι αληθινά
(2) υπάρχει παραβίαση της ευρωπαϊκής νομοθεσίας
(3) υπάρχει παραβίαση των όρων κράτησης

ΥΓ. Στην αμφισβήτηση της Scoot, η εταιρία έχει δεχτεί να κάνει refund, οπότε θα είμαι οκ λογικά.
Η Vietjet όμως αρνείται να δώσει refund. Δίνει μόνο κουπόνι.

Για να δούμε πώς θα εξελιχθεί...
Τηλεφώνησα σήμερα στην scoot για ένα ταξίδι που έχω τον Αύγουστο. Ακόμα δεν έχουν ενημέρωση παρά μόνο μέχρι 10/6. Λογικό βέβαια. Παρόλα αυτά η υπάλληλος ήταν αγενεστατη. Με το ζόρι απαντούσε. Το δικαίωμα refund πόσες μέρες πριν την πτήση το έμαθες;
 

PhysioDuck

Member
Μηνύματα
286
Likes
489
Επόμενο Ταξίδι
Είναι τόσο πολλά...
Ταξίδι-Όνειρο
Warwick, NY
Τηλεφώνησα σήμερα στην scoot για ένα ταξίδι που έχω τον Αύγουστο. Ακόμα δεν έχουν ενημέρωση παρά μόνο μέχρι 10/6. Λογικό βέβαια. Παρόλα αυτά η υπάλληλος ήταν αγενεστατη. Με το ζόρι απαντούσε. Το δικαίωμα refund πόσες μέρες πριν την πτήση το έμαθες;
Πετούσα 11/4 και η Scoot άλλαξε την πολιτική της στις 9/4.
https://www.flyscoot.com/en/announcements/scoot-covid-19-travel-waiver-policyΔεν ήρθε κάποια επίσημη ενημέρωση. Το έμαθα από το φόρουμ, από ένα μέλος που το είδε στο Facebook της Scoot.
 

Ntt

Member
Μηνύματα
432
Likes
989
Από όλες τις αεροπορικές ήρθαν τα voucher εκτός από την easyJet.

Ακύρωσε την πτήση και έπρεπε να συμπληρώσω αίτηση για refund (πίσω στις 9 Μαρτίου) δεν υπήρχε επιλογή για voucher, μόνο για refund.

Στις 10 Μαρτίου έκανα την αίτηση (μέχρι σήμερα είναι υπό επεξεργασία) , στο τηλέφωνο άπειρη αναμονή και κλείνει.

Είχε κανείς από εσάς εμπειρία με easyJet?
 

AntRo

Member
Μηνύματα
1.298
Likes
2.040
Ταξίδι-Όνειρο
All over the world

psilos3

Member
Μηνύματα
6.094
Likes
45.320
Επόμενο Ταξίδι
?
Ταξίδι-Όνειρο
Peru, Japan, Iceland
Ειχα τηλεφωνικη επικοινωνια με ελληνα αντιπροσωπο σημερα το πρωι. Μου ειπαν οτι το μηνυμα που στελνουν ειναι αυτοποιημενο και οτι εταιρεια θα κανει refund αλλα θα καθυστερησει αρκετα. Εννοειται ζητησαν 30 ευρω για το συνολο της κρατησης. Το θεμα ειναι οτι δεν ηερω αν μπορω να προχωρησω σε αμφισβητηση συναλλαγης εφοσον η turkish κανει refund.
Αρχικά θα σε συμβούλευα να μιλήσεις με την αεροπορική.
Εφόσον σε δικαιώσει στην επιστροφή χρημάτων γιατί να κάνεις αμφισβήτηση;
Θα μου πεις κι εμένα που με δικαίωσε η εταιρεία ακόμα περιμένω το σιχαμένο πρακτορείο να δώσει ένα σημείο ζωής ενάμιση μήνα τωρα...
Επίσης για τα 30 ευρώ επειδή το θέτουν εκβιαστικά (αν θες να παρεις refund πρέπει να το δεχτείς, αλλιώς δε προχωράει), ξεκίνα από καταγγελία στο υπουργείο τουρισμού, εφόσον έχεις μιλήσει και με την αεροπορική όμως.
 

Sanna1971

Member
Μηνύματα
124
Likes
213
Επόμενο Ταξίδι
Ιαπωνια
Ταξίδι-Όνειρο
Ανταρκτικη
Αρχικά θα σε συμβούλευα να μιλήσεις με την αεροπορική.
Εφόσον σε δικαιώσει στην επιστροφή χρημάτων γιατί να κάνεις αμφισβήτηση;
Θα μου πεις κι εμένα που με δικαίωσε η εταιρεία ακόμα περιμένω το σιχαμένο πρακτορείο να δώσει ένα σημείο ζωής ενάμιση μήνα τωρα...
Επίσης για τα 30 ευρώ επειδή το θέτουν εκβιαστικά (αν θες να παρεις refund πρέπει να το δεχτείς, αλλιώς δε προχωράει), ξεκίνα από καταγγελία στο υπουργείο τουρισμού, εφόσον έχεις μιλήσει και με την αεροπορική όμως.
"Σιχαμενο πρακτορειο" χιχιχιχιχιχι
Λοιπον στα σοβαρα τωρα......
Τα εισιτηρια μου ειναι στα 1400€. Η turkish μου λεει ok για το refund αλλα αργοτερα.....και μιλα με το πρακτορειο σου.
Αρα καταληγουμε στο 30αρι. Και δεν ειναι το ποσο αλλα ο τροπος που σου το λενε...
Παντως ευχαριστω. Το 30αρι μαλλον δεν το αποφευγω αλλα κι αυτοι θα τη φανε την καταγγελια


Επισης να ρωτησω εσυ μιλησες τηλεφωνικα μαζι τους;
 
Last edited by a moderator:

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Ενεργά Μέλη

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.190
Μηνύματα
883.445
Μέλη
38.896
Νεότερο μέλος
η μεγάλη η ζωή

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom