micmic
Member
- Μηνύματα
- 178
- Likes
- 283
- Επόμενο Ταξίδι
- Βotswana
- Ταξίδι-Όνειρο
- Trans-African Highways
5:30 προσγειωνόμαστε και πάλι στο Ναϊρόμπι. Συναντιόμαστε με τον εκπρόσωπο του γραφείου που μας έκλεισε διαμονή στην Κένυα και μας νοίκιασε το αυτοκίνητο. Μετά από διάφορα διαδικαστικά παράδοσης-παραλαβής, αλλαγής συναλλάγματος κτλ, είμαστε πλέον μόνοι μας στην Κένυα, με κατεύθυνση το πάρκο Samburu. Καθώς βγαίνουμε από το Ναϊρόμπι, ερχόμαστε σε επαφή με τα ντόπια ματάτου (βαν-ταξί) τα οποία είναι πολύ πιο φανταιζί από τα αντίστοιχα Νοτιοαφρικάνικα (με διάφορα χρώματα και επιγραφές) αλλά εξίσου επιθετικά και επικίνδυνα. Τρώμε και ένα μποτιλιάρισμα στο Ναϊρόμπι, το οποίο από αυτά που βλέπω δεν μου αρέσει ως πόλη. Σιγά-σιγά προσαρμόζομαι στο στυλ οδήγησης των ντόπιων - αν δεν προσαρμοστείς κάπως δεν επιβιώνεις ως οδηγός σ'αυτήν την ζούγκλα. Οι δρόμοι είναι ψιλοχάλια, και καθώς βγαίνουμε από το Ναϊρόμπι γίνονται χειρότεροι. Η Κένυα είναι η χώρα των speed bumps. Όλα τα χωριά που συναντάμε στο δρόμο μας έχουν σαμαράκια (ή μάλον σαμαράρες ανά τακτά διαστήματα). Οι δρόμοι είναι παγίδες, με λακούβες που καταστρέφουν αυτοκίνητα. Λακούβες, πολλές λακούβες. Και αν οι δρόμοι είναι άθλιοι μεταξύ των χωριών, τα σημεία που διασχίζουν τα χωριά είναι τρισάθλια. Υπάρχει κι εδώ πολύ κόσμος στους δρόμους, αλλά όχι πολλά παιδάκια όπως στη Ρουάντα. Επίσης οι Κενυάτες είναι πιο συνηθισμένοι στον τουρισμό, οπότε δεν ακούμε κραυγές "mzungu" και ούτε τους προκαλεί έκπληξη το θέαμα ενός λευκού. Σε κάποια χωριά είναι πολύ συνηθισμένα τα κάρα που τα τραβάνε γαϊδουράκια. Κατά τα άλλα, πολλοί πεζοί κι εδώ. Αφηνιασμένα ματάτου και σχεδόν εξίσου αφηνιασμένα ιδιωτικά αυτοκίνητα (σχεδόν πάντα σε άσπρο χρώμα). Πέφτουμε σε πολλές λακούβες και πλακωνόμαστε πολλές φορές στα φρένα όταν βλέπουμε σαμαράκι τελευταία στιγμή. Αυτά σε συνδυασμό με την προσπάθεια αποφυγής των άλλων οδηγών και των πεζών, κάρων και ποδηλατών που υπάρχουν σε όλο το μήκος του δρόμου. Νομίζω ότι η εμπειρία της οδήγησης στην Κένυα πρέπει να μπει στο βιογραφικό μου.
Τα χωριά κατά μήκος του δρόμου είναι γεμάτα παράγκες με κάθε είδους εμπόρευμα, παζάρια, πάρα πολύ κόσμο και μια αίσθηση πλήρους αταξίας. Σε κάποιο σημείο κάνουμε λάθος και βρισκόμαστε να εξερευνούμε αγροτικές, μη τουριστικές περιοχές της Κένυας κατά μήκος ενός χωματόδρομου. Μετά από 100 χιλιόμετρα και δύο ώρες, επανερχόμαστε στο σωστό δρόμο. Με δεδομένο ότι είμαι άϋπνος το προηγούμενο βράδυ, χρειάζομαι ...φαρμακευτική υποστήριξη για να συνεχίσω. Ευτυχώς τα χαπάκια δουλεύουν μια χαρά και προχωράμε ακάθεκτοι. Περνώντας από τον Ισημερινό καταφέρνουμε να μην προσπεράσουμε την αδιάφορη σχετική πινακίδα, και βγάζουμε την απαραίτητη φωτογραφία.
Κάποια χιλιόμετρα πριν και μετά το χωριό του Isiolo, έχει φτιαχτεί καινούριος δρόμος και τα οδικά βάσανά μας πλησιάζουν στο τέλος τους. Κατά τις 5 το απόγευμα, μετά από 9 ώρες περιπετειώδους οδήγησης, φτάνουμε στην πύλη του εθνικού πάρκου Buffalo Springs (το οποίο ενώνεται με το Samburu). Το ξενοδοχείο μας βρίσκεται μέσα στο πάρκο, καμμιά δεκαριά χιλιόμετρα μετά την πύλη.
Το Samburu και τα κοντινά πάρκα είναι φημισμένα για κάποια είδη και υποείδη που συναντώνται σχεδόν αποκλειστικά σ'αυτά. Πρόκειται κυρίως για την δικτυωτή καμηλοπάρδαλη, τον ζέβρο του Γκρέβυ και τα γκέρενουκ. Μέσα σε λίγα λεπτά από την είσοδό μας στο πάρκο τα έχουμε δει και τα τρία κι έχουμε ήδη τραβήξει τις πρώτες φωτογραφίες!
Το Samburu Simba Lodge είναι αρκετά χλιδάτο και το δωμάτιό μας έχει φανταστική θέα. Έτσι μου λέει η φίλη μου δηλαδή, επειδή εγώ δεν προλαβαίνω να πάω στο δωμάτιο πριν νυχτώσει. Ο λόγος; Με το που φτάνουμε διαπιστώνουμε ότι ένα λάστιχο έχει χάσει πολύ αέρα. Ευτυχώς το Lodge διαθέτει μηχανικό και ασχολούμαστε με την αλλαγή ελαστικού και την επιδιόρθωση του άλλου (το οποίο είχε πατήσει βίδα). Μόλις κατά τις 9 καταφέρνουμε να πάμε για δείπνο. Εντωμεταξύ, σα να μην έφτανε το ότι είμαι τελείως άϋπνος, έχω και διάροια. Ευτυχώς έχω προνοήσει για τα απαραίτητα χαπάκια.
Το βράδυ, πριν ξεραθούμε στον ύπνο, παρατηρούμε λίγο τη νυχτερινή φύση από τη βεράντα μας με τη βοήθεια του φακού μας. Ένα μικρό ζώο που δεν μπορώ να διακρίνω καλά αλλά μου φαίνεται πως ήταν προτελής, περνάει στο βάθος. Ηχογραφώ κι εδώ τους μοναδικούς ήχους της νύχτας.
Τα χωριά κατά μήκος του δρόμου είναι γεμάτα παράγκες με κάθε είδους εμπόρευμα, παζάρια, πάρα πολύ κόσμο και μια αίσθηση πλήρους αταξίας. Σε κάποιο σημείο κάνουμε λάθος και βρισκόμαστε να εξερευνούμε αγροτικές, μη τουριστικές περιοχές της Κένυας κατά μήκος ενός χωματόδρομου. Μετά από 100 χιλιόμετρα και δύο ώρες, επανερχόμαστε στο σωστό δρόμο. Με δεδομένο ότι είμαι άϋπνος το προηγούμενο βράδυ, χρειάζομαι ...φαρμακευτική υποστήριξη για να συνεχίσω. Ευτυχώς τα χαπάκια δουλεύουν μια χαρά και προχωράμε ακάθεκτοι. Περνώντας από τον Ισημερινό καταφέρνουμε να μην προσπεράσουμε την αδιάφορη σχετική πινακίδα, και βγάζουμε την απαραίτητη φωτογραφία.
Κάποια χιλιόμετρα πριν και μετά το χωριό του Isiolo, έχει φτιαχτεί καινούριος δρόμος και τα οδικά βάσανά μας πλησιάζουν στο τέλος τους. Κατά τις 5 το απόγευμα, μετά από 9 ώρες περιπετειώδους οδήγησης, φτάνουμε στην πύλη του εθνικού πάρκου Buffalo Springs (το οποίο ενώνεται με το Samburu). Το ξενοδοχείο μας βρίσκεται μέσα στο πάρκο, καμμιά δεκαριά χιλιόμετρα μετά την πύλη.
Το Samburu και τα κοντινά πάρκα είναι φημισμένα για κάποια είδη και υποείδη που συναντώνται σχεδόν αποκλειστικά σ'αυτά. Πρόκειται κυρίως για την δικτυωτή καμηλοπάρδαλη, τον ζέβρο του Γκρέβυ και τα γκέρενουκ. Μέσα σε λίγα λεπτά από την είσοδό μας στο πάρκο τα έχουμε δει και τα τρία κι έχουμε ήδη τραβήξει τις πρώτες φωτογραφίες!
Το Samburu Simba Lodge είναι αρκετά χλιδάτο και το δωμάτιό μας έχει φανταστική θέα. Έτσι μου λέει η φίλη μου δηλαδή, επειδή εγώ δεν προλαβαίνω να πάω στο δωμάτιο πριν νυχτώσει. Ο λόγος; Με το που φτάνουμε διαπιστώνουμε ότι ένα λάστιχο έχει χάσει πολύ αέρα. Ευτυχώς το Lodge διαθέτει μηχανικό και ασχολούμαστε με την αλλαγή ελαστικού και την επιδιόρθωση του άλλου (το οποίο είχε πατήσει βίδα). Μόλις κατά τις 9 καταφέρνουμε να πάμε για δείπνο. Εντωμεταξύ, σα να μην έφτανε το ότι είμαι τελείως άϋπνος, έχω και διάροια. Ευτυχώς έχω προνοήσει για τα απαραίτητα χαπάκια.
Το βράδυ, πριν ξεραθούμε στον ύπνο, παρατηρούμε λίγο τη νυχτερινή φύση από τη βεράντα μας με τη βοήθεια του φακού μας. Ένα μικρό ζώο που δεν μπορώ να διακρίνω καλά αλλά μου φαίνεται πως ήταν προτελής, περνάει στο βάθος. Ηχογραφώ κι εδώ τους μοναδικούς ήχους της νύχτας.
Attachments
-
53,1 KB Προβολές: 185