• Η αναδρομή στο παρελθόν συνεχίζεται! Ψηφίστε την Ταξιδιωτική Ιστορία του μήνα για τους μήνες Μάρτιο - Απρίλιο 2018 !!

Aegean Airlines Ryanair Γενικά Συζήτηση για αεροπορικές εταιρείες στην Ελλάδα.

paefstra

Member
Μηνύματα
8.775
Likes
26.226
Υπήρχε όμως η επιλογή να διαλέξεις άλλο μενού.Συνήθως έβγαινε πιό ποιοτικό από το γενικό μενού και σε κοίταζαν οι άλλοι με ζήλεια...
Δεν θες να σου περιγραψω το ινδικο μενου στην Aegean με φακες και πως κοιταζαν οι αλλοι με θλιψη, σε αντιθεση με το ινδικο στη ryan που ηταν κανονικο καρι κοτοπουλο και το γνωριζες κατα την παραγγελια :p.
Blind date με το γευμα ηταν η Aegean. Δεν θα μας λειψει το φαι της.
 

fotast

Member
Μηνύματα
7.270
Likes
9.458
Δεν θες να σου περιγραψω το ινδικο μενου στην Aegean με φακες και πως κοιταζαν οι αλλοι με θλιψη, σε αντιθεση με το ινδικο στη ryan που ηταν κανονικο καρι κοτοπουλο και το γνωριζες κατα την παραγγελια :p.
Blind date με το γευμα ηταν η Aegean. Δεν θα μας λειψει το φαι της.
Το μενού θαλασσινών συνήθως τρωγόταν.Τέλος πάντων περασμένα ξεχασμένα...
 

Μάγδα

Member
Μηνύματα
252
Likes
1.055
Ονειρεμένο Ταξίδι
Νέα Υόρκη
Πάντως με όλα αυτά που συνέβησαν σε εκείνη τη συγκεκριμένη πτήση αν ήμουν η θεία μου η Αγγλίδα θα είχα στείλει mail παραπόνων στην εταιρία. Ακόμα θυμάμαι πριν πολλά χρόνια το γράμμα παραπόνων προς KLM που είχε γράψει (βέβαια σε άλλες εποχές) και το voucher που τις έστειλαν μαζί γράμμα που ζητούσαν συγνώμη για το service. Άλλες εποχές βέβαια. Να είχαμε να λέγαμε.
Ο Έλληνας πιστεύω δεν θα το έκανε φοβούμενος μη θίξει τη θέση κάποιου εργαζόμενου. Άλλωστε τι θα κέρδιζε. Σίγουρα τίποτα.
Υ.Γ Σκέψεις μοιράζομαι γενικά. Στην πραγματικότητα πολύ συζήτηση για το τίποτα. Άλλωστε δεν σου αρέσει πλέον το προϊόν; μη το ξαναγοράσεις. Και απλά αυτό προτίθεμαι να κάνω.
 

paefstra

Member
Μηνύματα
8.775
Likes
26.226
Πάντως με όλα αυτά που συνέβησαν σε εκείνη τη συγκεκριμένη πτήση αν ήμουν η θεία μου η Αγγλίδα θα είχα στείλει mail παραπόνων στην εταιρία. Ακόμα θυμάμαι πριν πολλά χρόνια το γράμμα παραπόνων προς KLM που είχε γράψει (βέβαια σε άλλες εποχές) και το voucher που τις έστειλαν μαζί γράμμα που ζητούσαν συγνώμη για το service. Άλλες εποχές βέβαια. Να είχαμε να λέγαμε.
Ο Έλληνας πιστεύω δεν θα το έκανε φοβούμενος μη θίξει τη θέση κάποιου εργαζόμενου. Άλλωστε τι θα κέρδιζε. Σίγουρα τίποτα.
Υ.Γ Σκέψεις μοιράζομαι γενικά. Στην πραγματικότητα πολύ συζήτηση για το τίποτα. Άλλωστε δεν σου αρέσει πλέον το προϊόν; μη το ξαναγοράσεις. Και απλά αυτό προτίθεμαι να κάνω.
Προπερσι περιμενα 1 ω και 10 λ τη βαλιτσα στον ιμαντα. Εστειλα μειλ μετα. Πηρα την απαντηση "shit happens".
 

mourohavlos

Member
Μηνύματα
1.843
Likes
3.031
To χειρότερο ήταν σε πτήσεις προς/από Ισραήλ με τα κοσέρ γεύματα...
Μακράν οι χειρότερες πτήσεις για αεροσυνοδούς (αλλά και για λοιπούς ταξιδιώτες) :eek:
 

bandit650

Member
Μηνύματα
355
Likes
1.291
Μιλάμε για διαφορετικές περιπτώσεις, αλλά δεν πειράζει. Έχω πετάξει από άλλες 3 χώρες εν μέσω covid για Ελλάδα, σε όλες με web-check in μέσω του app της Aegean, εκτός από Πορτογαλία. Κάτι συγκεκριμένο μπορεί να ίσχυε εκείνη την στιγμή στο αερόδρομιο της Λισαβόνας, η πτήση η δικιά μου με της Μάγδας ήταν με διαφορά 10 ημερών, άρα είναι αρκετά πιθανό το σεν
και η δικη μου πτηση απο λισαβονα ελλαδα που θα γινει προσεχως εχω ηδη ενημερωση οτι δε ειναι δυνατο το ηλεκτρονικο τσεκ ιν
 

North66

Member
Μηνύματα
4.192
Likes
4.776
Ονειρεμένο Ταξίδι
Γροιλανδία
Αφού πρέπει να σας τσεκάρουν τα covid tests στο γκισέ, πώς ακριβώς περιμένετε να κάνετε ηλεκτρονικό τσεκ-ιν;

Eπίσης, αφού ισχύουν μέτρα για τον ιό, άρα υποχρεωτικά μάσκα στην καμπίνα, πώς περιμένετε να σας δώσουν μεγάλο γεύμα το οποίο θα αυξήσει το χρόνο που οι επιβάτες θα έχουν κατεβασμένη τη μάσκα;
 

Μάγδα

Member
Μηνύματα
252
Likes
1.055
Ονειρεμένο Ταξίδι
Νέα Υόρκη
Αφού πρέπει να σας τσεκάρουν τα covid tests στο γκισέ, πώς ακριβώς περιμένετε να κάνετε ηλεκτρονικό τσεκ-ιν;
Όταν φύγαμε από Ελλάδα ο έλεγχος έγινε στην πύλη εμάς που είχαμε χειραποσκευές. Της αδερφής μου που είχε βαλίτσα στον γκισέ και όταν πέρασε την πύλη ήταν γραμμένο στο boarding pass της ότι έχει ήδη ελεγχθεί. Όλοι είχαμε κάνει ηλεκτρονικό τσεκ ιν. Άρα άσχετο με τον έλεγχο για κόβιντ. Όσο για το γεύμα το παράπονο ήταν ότι δεν έφτασαν καν τα σάντουιτς για όλους άρα δεν μας έδωσε τίποτα. Άλλωστε το γεύμα είναι σαφώς δικαιολογία.
 
Last edited:

orestcrete

Member
Μηνύματα
1.871
Likes
4.994
Επόμενο Ταξίδι
Iceland
Ονειρεμένο Ταξίδι
Sudamerica :)
Αφού πρέπει να σας τσεκάρουν τα covid tests στο γκισέ, πώς ακριβώς περιμένετε να κάνετε ηλεκτρονικό τσεκ-ιν;

Eπίσης, αφού ισχύουν μέτρα για τον ιό, άρα υποχρεωτικά μάσκα στην καμπίνα, πώς περιμένετε να σας δώσουν μεγάλο γεύμα το οποίο θα αυξήσει το χρόνο που οι επιβάτες θα έχουν κατεβασμένη τη μάσκα;
Άσχετο βέβαια το πρώτο που αναφέρεις. Δεν υπάρχει αυτή την στιγμή πτήση (στην Ευρώπη τουλάχιστον) που να μην είναι υποχρεωτικό να έχεις κάνει τεστ πριν ή να φέρεις κάποιο πιστοποιητικό.. Άντε μπορεί να έχει καμιά πτήση εσωτερικού στη Ρωσία ή στην Ουκρανία, όλες οι άλλες θέλουν κάποιο έξτρα έγγραφο. Η πτήση αυτή το Λισαβόνα-Αθήνα αποτελεί την εξαίρεση που δεν υπάρχει ηλεκτρονικό check-in, κατά κανόνα θέλουν να αποφεύγουν τις πολλές επαφές και ενθαρρύνουν το web-check in.

Όσο για το δεύτερο, είπαμε... Όταν στη πτήση εσωτερικού η aegean λέει ότι για λόγους υγιεινής και προστασίας κατά του covid, δίνει ατομικό σακουλάκι με σνακ και νερό και μαντηλάκι και στις πτήσεις εξωτερικού σου λέει ότι για λόγους υγιεινής δε σου δίνει ζεστό φαγητό, αλλά σου δίνει νερό και αναψυκτικά από το τρέιλερ, τότε φαίνεται ότι αυτά για τον COVID είναι μια φθηνή δικαιολογία.

Και για να μη τα ρίχνουμε μόνο στην Aegean, και η sky express σε πτήση εσωτερικού τον Απρίλιο, έλεγαν στο μεγάφωνο ότι για λόγους υγιεινής και προστασίας έχουν σταματήσει το service και παρ'όλα αυτά μοίραζαν μέσα στο αεροσκάφος μια και μοναδική εφημερίδα κίτρινου τύπου, ακόμα πιο γλοιώδης και αποκρουστική και από την Espresso.
 
D

Delmem37668

Guest
Άσχετο βέβαια το πρώτο που αναφέρεις. Δεν υπάρχει αυτή την στιγμή πτήση (στην Ευρώπη τουλάχιστον) που να μην είναι υποχρεωτικό να έχεις κάνει τεστ πριν ή να φέρεις κάποιο πιστοποιητικό.. Άντε μπορεί να έχει καμιά πτήση εσωτερικού στη Ρωσία ή στην Ουκρανία, όλες οι άλλες θέλουν κάποιο έξτρα έγγραφο. Η πτήση αυτή το Λισαβόνα-Αθήνα αποτελεί την εξαίρεση που δεν υπάρχει ηλεκτρονικό check-in, κατά κανόνα θέλουν να αποφεύγουν τις πολλές επαφές και ενθαρρύνουν το web-check in.
στο αεροδρόμιο της Μάλαγας πριν λίγες μέρες δεν υπήρχε πτήση που να μην περνούσε από κανονικό τσεκ ιν άσχετα αν είχες κάνει ηλεκτρονικο.
 

orestcrete

Member
Μηνύματα
1.871
Likes
4.994
Επόμενο Ταξίδι
Iceland
Ονειρεμένο Ταξίδι
Sudamerica :)
Αυτό ήταν θέμα του αεροδρομίου, και στη πτήση που έκανα και εγώ αρχές Αυγούστου είχε μόνο 1 γκισέ ανοιχτό και 1 business τα οποία και τα δυο τα άνοιξαν 1 ώρα και 45 λεπτά πριν την πτήση, με ρυθμούς χελώνας και ως συνέπεια άργησε η πτήση 1 ώρα.

Οσο για το σαντουιτσακι σε 4ωρη πτήση, ναι ο covid αποτελεί φθηνή δικαιολογία για την έλλειψη ζεστού φαγητού πλην business.
δεν είναι θέμα αεροδρόμιου αλλά εταιρείας και χώρας προορισμού. έχω πετάξει προ κοβιντ από Λισσαβόνα με ηλεκτρονική κάρτα επιβίβασης χωρίς να χρειαστεί να κάνω τσεκ στο αεροδρόμιο.
γενικά πουθενά στην Ευρώπη δεν έκανα τσεκ.
το κάνουν για να ελέγξουν τα πιστοποιητικά υγείας για την Ελλάδα.
τα γκισέ ανοίγουν συνήθως δυο ώρες πριν την πτήση.
στο αεροδρόμιο της Μάλαγας πριν λίγες μέρες δεν υπήρχε πτήση που να μην περνούσε από κανονικό τσεκ ιν άσχετα αν είχες κάνει ηλεκτρονικο.
Άρα ερχόμαστε λοιπόν στο αρχικό σχόλιο ότι είναι θέμα αεροδρομίου και όχι αεροπορικής..
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
32.018
Μηνύματα
796.626
Μέλη
36.636
Νεότερο μέλος
gdimitr

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom