Συντριβή εμπορικού αεροσκάφους στο Ντουμπάι

fotast

Member
Μηνύματα
9.395
Likes
14.343
Στην αμερικανική πολυεθνική εταιρεία ταχυμεταφορών United Parcel Services (UPS) ανήκει το εμπορικό αεροσκάφος που συνετρίβη κοντά στο διεθνές αεροδρόμιο του Ντουμπάι, δήλωσε ένας αξιωματούχος της υπηρεσίας της πολιτικής αεροπορίας των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων.
Σύμφωνα με το επίσημο πρακτορείο της χώρας WAW, το αεροσκάφος συνετρίβη σε μη κατοικημένη ζώνη του Ντουμπάι.
Ο αξιωματούχος πρόσθεσε ότι το ατύχημα «δεν είχε καμία συνέπεια στην εναέρια ή στην οδική κυκλοφορία του Ντουμπάι».
Σύμφωνα με το δορυφορικό κανάλι του Κατάρ al-Jazira, τα μέλη του πληρώματος έχουν χάσει την ζωή τους. Προς το παρόν αυτή η πληροφορία δεν έχει επιβεβαιωθεί από επίσημη πηγή.
kathimerini.gr με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ
 

Samion

Member
Μηνύματα
10.370
Likes
9.297
Επόμενο Ταξίδι
Παλέρμο
φαίνεται ξεκίνησε φωτιά στο κόκπιτ. κρίμα για το πλήρωμα.
νεότατο το 747, του 2007.
 

manolism

Member
Μηνύματα
387
Likes
1.779
Ταξίδι-Όνειρο
Ιαπωνία
Τα καινουργια πεφτουνε.
Τσεκαρισμενο.
Οντως...οποιος παρακολουθουσε την εκπομπη με τις πτωσεις αεροπλανων στο μακεδονια θα ειχε δει οτι στα καινουργια αεροπλανα οι πιλοτοι δεν προλαβαιναν να μαθουν πως λειτουργει το αεροπλανο ειτε υπηρχαν προβληματα που οι κατασκευαστες δεν καταφερναν να εντωπισουν πριν βγει στην παραγωγη ενα αεροπλανο...
 

elenara88

Member
Μηνύματα
1.789
Likes
1.817
Επόμενο Ταξίδι
Πορτογαλία
Ταξίδι-Όνειρο
Ανταρκτική, Περού, Ινδία

taver

Member
Μηνύματα
12.492
Likes
29.047
Ταξίδι-Όνειρο
Iles Kerguelen
Οντως...οποιος παρακολουθουσε την εκπομπη με τις πτωσεις αεροπλανων στο μακεδονια θα ειχε δει οτι στα καινουργια αεροπλανα οι πιλοτοι δεν προλαβαιναν να μαθουν πως λειτουργει το αεροπλανο ειτε υπηρχαν προβληματα που οι κατασκευαστες δεν καταφερναν να εντωπισουν πριν βγει στην παραγωγη ενα αεροπλανο...
Λοιπόν, επειδή πόνεσαν τα μάτια μου πάλι, τα πράγματα είναι απλά. Κάθε μοντέλο αεροσκάφους παράγεται σε δεκάδες, εκατοντάδες ή και χιλιάδες αντίγραφα. Κάθε ένα από αυτά είναι ΙΔΙΟ με το άλλο, παρότι στην κατασκευή τους μπορεί να απέχουν και 10-20 χρόνια. Επομένως 747-400 που κατασκευάστηκε το 1997 είναι ακριβώς ίδιο με ένα 747-400 που κατασκευάστηκε το 2007, με μόνη διαφορά ότι το ένα έχει παλιώσει και το άλλο είναι ακόμα καινούργιο.

Εν προκειμένω, μιλάμε για ένα Boeing 747-400 του 2007. Το συγκεκριμένο αεροπλάνο ήταν καινούργιο, αλλά τα Boeing 747-400 δεν είναι καινούργιο μοντέλο: Είναι στη γραμμή παραγωγής από το 1988.

Επομένως, εν προκειμένω, ΔΕΝ υπάρχει θέμα οι πιλότοι να μη είχαν προλάβει να μάθουν πως λειτουργεί ένα τέτοιο αεροπλάνο (η εταιρία τους άλλωστε έχει άλλα 10 τέτοια), ούτε να υπήρχαν σχεδιαστικά προβλήματα στο μοντέλο 20ετίας...
 

manolism

Member
Μηνύματα
387
Likes
1.779
Ταξίδι-Όνειρο
Ιαπωνία
Εν προκειμένω, μιλάμε για ένα Boeing 747-400 του 2007. Το συγκεκριμένο αεροπλάνο ήταν καινούργιο, αλλά τα Boeing 747-400 δεν είναι καινούργιο μοντέλο: Είναι στη γραμμή παραγωγής από το 1988.
Δηλαδη μας λες οτι το συγκεκριμενο αεροπλανο που βγαινει απο το 1988 στα μεσα πλοηγησης και γενικα τα οργανα που εχει εχουν προδιαγραφες του 1988;;; Δεν μας απασχολει εαν εμφανισιακα μοιαζει ιδιο...το θεμα ειναι τι γινεται στο πιλοτηριο, διοτι αμα ηταν ετσι οπως μας τα λες τοτε θα επρεπε να πεφτει καθε δευτερολεπτο απο ενα....και στα αυτοκινητα καποια μοντελα μπορει εμφανισιακα να μην αλλαζουν τοσο συχνα αλλα σε οτι αφορα τον χειρισμο του αυτοκινητου και τα οργανα συμβαδιζουν με την εποχη παραγωγης τους....επομενως οταν λεμε οτι καποιο αντικειμενο εινα καινουργιο...σημαινει οτι ειναι καινουργιο...δεν μπορει ενα Boeing 747-400 του 2007 να ειναι ιδιο με ενα του 1988 οσο αφορα το πιλοτηριο και τα οργανα που διαθετει....εχεις δει να κυκλοφορει καινουργιο mino cooper παραγωγης 1976;;; οεο;;;
 

Traveller

Member
Μηνύματα
3.935
Likes
3.921
Δηλαδη μας λες οτι το συγκεκριμενο αεροπλανο που βγαινει απο το 1988 στα μεσα πλοηγησης και γενικα τα οργανα που εχει εχουν προδιαγραφες του 1988;;;
Aκριβώς αυτό προσπαθεί να σας εξηγήσει ο άνθρωπος και τον θαυμάζω για το κουράγιο του...

Σε θερμοπαρακαλώ να μην μπερδεύεις τα αυτοκίνητα με τα αεροπλάνα... δεν έχουν καμία σχέση... μοντέλα αυτοκινήτων βγαίνουν κάθε δυο χρόνια και μοντέλα αεροπλάνων κάθε είκοσι...

επίσης μην προσπαθείς και εσύ και οι άλλοι να κάνετε τον έξυπνο για ενα θέμα που δεν ξέρετε...στην αρχή γελάσαμε αλλά η επιμονή σας πλέον καταντά εκνευριστική...

Επί του συγκεκριμένου και λυπάμαι που στο χαλάω ένα 747-400 του 1990 είναι ακριβώς ίδιας τεχνολογίας με ένα 747-400 του 2005 και ω του θαύματος κανένα από τα δύο δεν κινδυνεύει να πέσει εκτός αν γνωρίζεις κάτι παραπάνω για πιθανό σαμποταζ οπότε θα εκτιμηθεί να το αναφέρεις στις αρμόδιες αρχές... συνεπώς το θέμα θα ήταν καλύτερα να το κλείσεις κάπου εδώ και να μην επιμένεις σε παράλογα πράγματα... πιστεύω να σε κάλυψα...
 

manolism

Member
Μηνύματα
387
Likes
1.779
Ταξίδι-Όνειρο
Ιαπωνία
Οποιος θελει να μαθει μερικα πραγματα για την ιστορια του αεροπλανου και την εξελιξη του ας ριξει μια ματια http://www.syros.aegean.gr/de/dpsd01009.pdf (οι παντογνωστες δεν χρειαζεται να το διαβασουν...):cool:
 

nera_gr

Member
Μηνύματα
816
Likes
193
Επόμενο Ταξίδι
Ρώμη!
Ταξίδι-Όνειρο
Κεντρική Αφρική
Αντιγράφω από το λινκ που παρέθεσες:

Η αεροναυπηγική βιομηχανία είναι αρκετά συντηρητική και δύσκολα αφομοιώνει νέα υλικά, κυρίως λόγω της εξαιρετικά χρονοβόρας διαδικασίας θέσπισης νέων κανόνων και της πιστοποίησης
. Για παράδειγμα, την δεκαετία του '80 τα υλικά που χρησιμοποιήθηκαν σε ένα μοντέρνο πολιτικό αεροσκάφος, το Fokker 100, ήσαν 65% αλουμίνιο, 10% σύνθετα και 25% διάφορα άλλα​


. Σε σχέση με τα σημερινά αεροσκάφη των πολιτικών αερογραμμών, η χρήση των σύνθετων σημειώνει αύξηση, κατά τ' άλλα όμως το design concept παραμένει σχεδόν αναλλοίωτο.
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Ενεργά Μέλη

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.221
Μηνύματα
884.150
Μέλη
38.912
Νεότερο μέλος
Aza

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom