galat
Member
- Μηνύματα
- 851
- Likes
- 2.126
- Επόμενο Ταξίδι
- ...
- Ταξίδι-Όνειρο
- Λατινική Αμερική
Καταψηφίζει ο Γ.Ραγκούσης τη ρύθμιση Βορίδη για την απελευθέρωση των ταξί
Διαβάζουμε από το in.gr :
"Ο αναπληρωτής υπουργός Άμυνας κατέθεσε τις απόψεις του στο Υπουργικό Συμβούλιο, οι οποίες συνίστανται στα εξής τέσσερα σημεία:
Νομίζω ότι θα πετύχουμε μία ακόμη παγκόσμια πρωτοτυπία. Να ψηφίζουμε νόμους για την απελευθέρωση των επαγγελμάτων και να μην αλλάζει τίποτα. Φοβάμαι ότι θα συμφωνήσω με τον Ραγκούση.
Αλλά επειδή δεν είμαι ταξιτζής και μπορεί να μου διαφεύγει κάτι, ας μιλήσω για τους μηχανικούς, που γνωρίζω περισσότερα.
Πέρσι τον Μάρτη ψηφίστηκε ο Ν.3919/2011 για την απελευθέρωση των επαγγελμάτων, ανάμεσα αυτών και αυτό των μηχανικών, για τους οποίους η απελευθέρωση περιορίζονταν στην κατάργηση ύπαρξης θεσμοθετημένης κατώτερης αμοιβής. Έχει περάσει ένας ολόκληρος χρόνος και η απλή αυτή αλλαγή ουσιαστικά δεν έχει ακόμη εφαρμοστεί. Τον Γενάρη του 2012 ο νόμος τροποποιήθηκε, υποτίθεται για να μπορέσει να εφαρμοστεί, το υπουργείο αξιώθηκε να βγάλει μία υπουργική απόφαση για να δραστηριοποιηθεί ο νόμος (!), τον Φεβρουάριο του 2012 το Τεχνικό Επιμελητήριο (ΤΕΕ) εδέησε να προσαρμόσει το λογισμικό υπολογισμού των αμοιβών και όμως ακόμη μία σειρά εμπόδια ακόμη εμποδίζουν την εφαρμογή του νόμου. Οι πολεοδομίες δεν έχουν ακόμη ενημερωθεί (!) και εφαρμόζουν ότι ίσχυε μέχρι πρό τινος, τα προγράμματα των αμοιβών δεν έχουν προσαρμοστεί γιατί δεν τους έχει δώσει το ΤΕΕ το ΟΚ, ενώ το ίδιο το ΤΕΕ εξακολουθεί να "τα ξει" επιβάλοντας αυθαίρετα την υποχρεωτική κατάθεση της αμοιβής του μηχανικού στην τράπεζα, που δια νόμου έχει καταργηθεί!
Μα κανείς δεν είναι διατεθειμένος να σπάσει αυγά για να φτιάξει ομελέττα;
Διαβάζουμε από το in.gr :
"Ο αναπληρωτής υπουργός Άμυνας κατέθεσε τις απόψεις του στο Υπουργικό Συμβούλιο, οι οποίες συνίστανται στα εξής τέσσερα σημεία:
- Το νομοσχέδιο αντιμετωπίζει την δημόσια περιουσία, όπως είναι οι άδειες επιβατηγών οχημάτων δημοσίας χρήσης, ως ιδιωτική περιουσία του κατόχου, η οποία μεταβιβάζεται, κληρονομείται και δωρίζεται, άρα διατηρείται η «μαύρη» αγορά, η παραοικονομία και η φοροδιαφυγή.
- Με το εφεύρημα του αλγόριθμου, δεν δίνεται καμία νέα άδεια στην Αττική, στη Θεσσαλονίκη, αλλά και στις περισσότερες περιοχές της Ελλάδας.
- Κλείνει πριν καν ανοίξει και η αγορά των ειδικής μίσθωσης οχημάτων (εννεαθέσιων τουριστικών προμισθωμένων).
- Οι έδρες των ταξί παραμένουν, πλην Αττικής, οι προ-Καποδίστρια Τοπικές κοινότητες και δεν λαμβάνεται υπόψη η νέα διοικητική δομή της χώρας.
Νομίζω ότι θα πετύχουμε μία ακόμη παγκόσμια πρωτοτυπία. Να ψηφίζουμε νόμους για την απελευθέρωση των επαγγελμάτων και να μην αλλάζει τίποτα. Φοβάμαι ότι θα συμφωνήσω με τον Ραγκούση.
Αλλά επειδή δεν είμαι ταξιτζής και μπορεί να μου διαφεύγει κάτι, ας μιλήσω για τους μηχανικούς, που γνωρίζω περισσότερα.
Πέρσι τον Μάρτη ψηφίστηκε ο Ν.3919/2011 για την απελευθέρωση των επαγγελμάτων, ανάμεσα αυτών και αυτό των μηχανικών, για τους οποίους η απελευθέρωση περιορίζονταν στην κατάργηση ύπαρξης θεσμοθετημένης κατώτερης αμοιβής. Έχει περάσει ένας ολόκληρος χρόνος και η απλή αυτή αλλαγή ουσιαστικά δεν έχει ακόμη εφαρμοστεί. Τον Γενάρη του 2012 ο νόμος τροποποιήθηκε, υποτίθεται για να μπορέσει να εφαρμοστεί, το υπουργείο αξιώθηκε να βγάλει μία υπουργική απόφαση για να δραστηριοποιηθεί ο νόμος (!), τον Φεβρουάριο του 2012 το Τεχνικό Επιμελητήριο (ΤΕΕ) εδέησε να προσαρμόσει το λογισμικό υπολογισμού των αμοιβών και όμως ακόμη μία σειρά εμπόδια ακόμη εμποδίζουν την εφαρμογή του νόμου. Οι πολεοδομίες δεν έχουν ακόμη ενημερωθεί (!) και εφαρμόζουν ότι ίσχυε μέχρι πρό τινος, τα προγράμματα των αμοιβών δεν έχουν προσαρμοστεί γιατί δεν τους έχει δώσει το ΤΕΕ το ΟΚ, ενώ το ίδιο το ΤΕΕ εξακολουθεί να "τα ξει" επιβάλοντας αυθαίρετα την υποχρεωτική κατάθεση της αμοιβής του μηχανικού στην τράπεζα, που δια νόμου έχει καταργηθεί!
Μα κανείς δεν είναι διατεθειμένος να σπάσει αυγά για να φτιάξει ομελέττα;